Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία για Πλαίσιο, Arvato και Apple‏


athon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτο συμβαινει γιατι μερικα καταστηματα μπορει ειναι καλοπροαιρετα και δεν θεωρουν οτι ο πελατης παει να τους κοροιδεψει.

Αλλα γραμμενο δεν θα το βρεις πουθενα.

Στους ορους παντα θα αναφερεται οτι θα υπαρξει ελεγχος ωστε να δουν αν υπηρξε ευθυνη του αγοραστη.

Πχ δες και παραπανω τους ορους του Πλαισιου.

 

Εκτος αν θεωρεις οτι λογω πολιτικης DOA, τις πρωτες 15 μερες μπορει ο αγοραστης να αγοραζει ενα λαπτοπ, να το βουταει πχ στο νερο και μετα να το επιστρεφει μεσα σε 15 μερες και λογω DOA να μην πρεπει να γινει ελεγχος για ευθυνη του αγοραστη.

Γι'αυτο ανάφερα το ΣΟΒΑΡΟ κατάστημα,γιατι σε τέτοιες περιπτώσεις που υπάρχει αυτο το δικαιομα του doa,το κατάστημα/σερβις που θα σου πει "αστο να το ελεξουμε και μετα να στο αλλάξουνε",το 90% των περιπτωσεων στο βγαζουν εκτός εγγυηση,easily!;)
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 287
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επειδή από την αρχή είσαι αρνητικός (από τους λίγους εδω μέσα) δεν ασχολούμαι άλλο μαζί σου. θα ήθελα παρακαλώ να μην με βοηθήσεις άλλο

 

Εσυ μπορει να θεωρεις οτι ειμαι αρνητικος οταν σου λεω εξαρχης οτι πρεπει να εστιασεις στην αρβατο.

 

http://www.insomnia.gr/topic/490150-καταγγελία-για-πλαίσιο-arvato-και-apple‏/?p=52442935

 

Βλεπω οτι εχετε μπερδευτει παιδια..

Το DOA δεν εχει να κανει με την περιπτωση του φιλου, γιατι η arvato υποστηριζει οτι ειναι χαλασμενο με ευθυνησ του αγοραστη.

 

DOA δεν σημαινει οτι αν δεν δουλευει ενα προιον, το επιστρεφει μεσα στις πρωτες 15 μερες στο σημειο πωλησης και του δινουν καινουριο.

DOA σημαινει οτι αν καποιος επιστρεψει ενα προιον στις πρωτες 15 μερες, τοτε ελεγχεται για να δουν αν ειναι χαλασμενο με ευθυνη του χρηστη και αν οχι, τοτε του δινουν καινουριο προιον αντι για επισκευη.

 

Το προβλημα του φιλου δεν ειναι οτι δεν του δινουν καινουριο κλπ, το προβλημα ειναι οτι θεωρουν οτι ειναι χαλασμενο με ευθυνη του χρηστη.

 

Και δυστυχως πιστευω οτι δεν μπορει να κανει τιποτα για αυτο.

Εκτος αν εχει φωτο ο φιλος πριν το στειλει για service και φαινεται οτι δεν ειχε παρει νερα.

 

Γιατι η arvato προφανως θα εχει φωτο να αποδειξει οτι εχει παρει νερα/εχει αφαιρεθει ο αισθητηρας υγρασιας.

 

 

 

Μια τελευταια ομως συμβουλη:

Με τετοιες ανακριβειες και συμπεριφορα δεν προκειται να βρεις το δικιο σου.

 

To πλαίσιο οταν το παρέλαβε δεν διαπίστωσε καμιά φθορά, άνοιγμα και το παραμικρό. λέει κάτι αυτό;

 

 

Είναι οφθαλμοφανές ότι οι φωτό δεν είναι από την δικιά μου συσκευή

 

 

ΕΙΣΑΙ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ. Η ISTORM ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ DOA ΕΠΙΣΗΜΑ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ (ΜΙΑΣ ΗΜΕΡΑΣ) ΣΤΟ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΕΠΙΤΟΠΟΥ!!!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσυ μπορει να θεωρεις οτι ειμαι αρνητικος οταν σου λεω εξαρχης οτι πρεπει να εστιασεις στην αρβατο.

 

http://www.insomnia.gr/topic/490150-καταγγελία-για-πλαίσιο-arvato-και-apple‏/?p=52442935

Εσυ μπορει

 

 

 

 

Μια τελευταια ομως συμβουλη:

Με τετοιες ανακριβειες και συμπεριφορα δεν προκειται να βρεις το δικιο σου.

 

Δεν συζητώ άλλο μαζί σου, κάνε το ίδιο και συ σε παρακαλώ.....άσε με να εστιάσω εκεί που θα με φωτίσει ο θεός

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου φαίνεται λίγο θεωρία συνομωσίας να τα έχει τακιμιάσει το Πλαίσιο με την αρβατο για να βγάζουν τα προιόντα εκτός εγγύησης...

Και το δντ ξύπνησε μια καλη ημέρα και ειπε,δε κουρευουμε ολες τις καταθέσεις των κυπριων,να περάσει η ωρα!!!

Welcome to earth!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και το δντ ξύπνησε μια καλη ημέρα και ειπε,δε κουρευουμε ολες τις καταθέσεις των κυπριων,να περάσει η ωρα!!!

Welcome to earth!

φαντάζομαι δεν έγινε ακριβώς έτσι :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γι'αυτο ανάφερα το ΣΟΒΑΡΟ κατάστημα,γιατι σε τέτοιες περιπτώσεις που υπάρχει αυτο το δικαιομα του doa,το κατάστημα/σερβις που θα σου πει "αστο να το ελεξουμε και μετα να στο αλλάξουνε",το 90% των περιπτωσεων στο βγαζουν εκτός εγγυηση,easily! ;)

Αρα εσυ μας λες, οτι  τα καταστηματα που ελεγχουν ενα προιον για ευθυνη του αγοραστη σε περιπτωση βλαβης , θα το βγαλουν κατα 90% εκτος εγγυησης.

Τι να πω, εχω τελειως διαφορετικη εικονα.

Εχω παει προιοντα(απο ρολοι μεχρι αυτοκινητα) για service λογω βλαβης πανω απο 30 φορες και μονο μια φορα το εβγαλαν εκτος εγγυησης με δικια μου ευθυνη(που μαλλον ηταν δικια μου ευθυνη).

 

Αν εσυ πιστευεις οτι πχ ακομα και η dell δεν θα ελεγξει για ευθυνη του αγοραστη ενα λαπτοπ που της εφεραν με βλαβη και θα του το αλλαξει αμεσα, μαλλον κανεις λαθος και πχ θεωρεις οτι εχουν βαλει τους αισθητηρες υγρασιες για διακοσμητικους λογους(αφου δεν προκειται να τους ελεγξουν).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να μην τα ισοπεδώνουμε και όλα, σαφώς και έχει ευθύνες το Πλαίσιο.

Ψάχνοντας για το θέμα βρήκα αυτό το μήνυμα:

 

 

Μόλις είχα μια επικοινωνία με golden-i , istorm , Systemgraph, και πλαίσιο...


Και το ερώτημα μου και στα 4 καταστήματα ήταν :

Πείτε ότι αγοράζω από εσάς το iphone 5 και το ανοίξουμε (μαζί με τον πωλητή) και βλέπουμε ότι παρόλο που είναι στην ζελατίνα
έχει γρατζουνιά, χτύπημα.
Τι γίνεται στην περίπτωση που η συσκευή έχει χτύπημα η κάποιο πρόβλημα?



Golden-i: απάντησε οτι θα πρέπει να πάει στο service για να διαπιστωθεί το πρόβλημα της συσκευής (2-3 εργάσιμες μέρες), και μετά θα σας μάλλον ,δώσουν άλλη συσκευή. Δεν μου διευκρίνισε αν θα είναι νέα η ανακατασκευασμένη!!


istorm: απάντησε ότι θα γίνει άμεση αντικατάσταση (εφόσον υπάρχει απόθεμα)


Systemgraph: απάντησε ότι θα γίνει άμεση αντικατάσταση (εφόσον υπάρχει απόθεμα)


πλαισιο: απάντησε οτι θα πρέπει να πάει στο service

 

http://www.iphonehellas.gr/forum/topic/120785-doa-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-golden-i-istorm-systemgraph-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%80%CE%BB%CE%B1%CE%B9%CF%83%CE%B9%CE%BF/

 

 

 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενώ θεωρείς απόλυτα φυσιολογικό, ο καθένας που αγοράζει iphone να αφαιρεί τους αισθητήρες υγρασίας.... 

 

Κάτι δεν πάει καλά με σένα φίλε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενώ θεωρείς απόλυτα φυσιολογικό, ο καθένας που αγοράζει iphone να αφαιρεί τους αισθητήρες υγρασίας.... 

 

Κάτι δεν πάει καλά με σένα φίλε...

Αν απευθυνεσαι σε εμενα athon, καλο θα ηταν να κανεις quote που εγραψα οτι "θεωρω πως ειναι απόλυτα φυσιολογικό, ο καθένας που αγοράζει iphone να αφαιρεί τους αισθητήρες υγρασίας".

 

Δεν θα βρεις ομως να εχω γραψει πουθενα κατι τετοιο και ειναι προφανες οτι προσπαθεις με ψεμματα να στηριξεις μια σαθρα επιχειρηματολογια.

Συνεχισε να γραφεις ψεμματα και ανακριβειες. Απλα οσο συνεχιζεις, τοσο μειωνεται η αξιοπιστια των λεγομενων σου.

 

Να μην τα ισοπεδώνουμε και όλα, σαφώς και έχει ευθύνες το Πλαίσιο.

Ψάχνοντας για το θέμα βρήκα αυτό το μήνυμα:

Η περιπτωση του φιλου ομως δεν ειναι αυτη, δεν ανοιξε το κινητο μαζι με τον πωλητη .

 

Βεβαια δειχνει την διαθεση που εχει το καθε καταστημα οταν ειναι ΣΙΓΟΥΡΟ οτι δεν εχει ευθυνη ο αγοραστης.(αφου το ανοιξε μεσα στο μαγαζι μαζι με τον πωλητη)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να μην τα ισοπεδώνουμε και όλα, σαφώς και έχει ευθύνες το Πλαίσιο.

Ψάχνοντας για το θέμα βρήκα αυτό το μήνυμα:

Για να καταλάβω η εθυύνη του είναι που είπε να παει στο σέρβισ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν απευθυνεσαι σε εμενα φιλε, καλο θα ηταν να κανεις quote που εγραψα οτι "θεωρω πως ειναι απόλυτα φυσιολογικό, ο καθένας που αγοράζει iphone να αφαιρεί τους αισθητήρες υγρασίας".

 

Δεν θα βρεις ομως να εχω γραψει πουθενα κατι τετοιο και ειναι προφανες οτι προσπαθεις με ψεμματα να στηριξεις μια σαθρα επιχειρηματολογια.

Συνεχισε να γραφεις ψεμματα και ανακριβειες. Απλα οσο συνεχιζεις, τοσο μειωνεται η αξιοπιστια των λεγομενων σου.

 

Η περιπτωση του φιλου ομως δεν ειναι αυτη, δεν ανοιξε το κινητο μαζι με τον πωλητη .

 

Από την αρχή ρίχνεις σκιές στο ποστ μου..... απλά πράγματα....γιατί δεν αποχωρείς; τι εξυπηρετής; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από την αρχή ρίχνεις σκιές στο ποστ μου..... απλά πράγματα....γιατί δεν αποχωρείς; τι εξυπηρετής; 

Ξαναδιαβασε το αρχικο μου μηνυμα και θα δεις οτι δεν ριχνω καμμια σκια στο ποστ σου:

 

Βλεπω οτι εχετε μπερδευτει παιδια..

Το DOA δεν εχει να κανει με την περιπτωση του φιλου, γιατι η arvato υποστηριζει οτι ειναι χαλασμενο με ευθυνησ του αγοραστη.

 

DOA δεν σημαινει οτι αν δεν δουλευει ενα προιον, το επιστρεφει μεσα στις πρωτες 15 μερες στο σημειο πωλησης και του δινουν καινουριο.

DOA σημαινει οτι αν καποιος επιστρεψει ενα προιον στις πρωτες 15 μερες, τοτε ελεγχεται για να δουν αν ειναι χαλασμενο με ευθυνη του χρηστη και αν οχι, τοτε του δινουν καινουριο προιον αντι για επισκευη.

 

Το προβλημα του φιλου δεν ειναι οτι δεν του δινουν καινουριο κλπ, το προβλημα ειναι οτι θεωρουν οτι ειναι χαλασμενο με ευθυνη του χρηστη.

 

Και δυστυχως πιστευω οτι δεν μπορει να κανει τιποτα για αυτο.

Εκτος αν εχει φωτο ο φιλος πριν το στειλει για service και φαινεται οτι δεν ειχε παρει νερα.

 

Γιατι η arvato προφανως θα εχει φωτο να αποδειξει οτι εχει παρει νερα/εχει αφαιρεθει ο αισθητηρας υγρασιας.

 

Σκιες στο ποστ σου μπορει να ριχνουν τα ψεμματα και οι ανακριβειες που γραφεις.

 

Και οπως βλεπω, δεν εκανες quote το υποτιθεμενο ποστ μου που λεει οτι "θεωρω πως ειναι απόλυτα φυσιολογικό, ο καθένας που αγοράζει iphone να αφαιρεί τους αισθητήρες υγρασίας".

Παραδεχεσαι λοιπον οτι με κατηγορησες ψευδως.. Συνεχιζουν τα λεγομενα σου να χανουν την αξιοπιστια τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, επειδή κάποιο προσπαθούν να αποπροσανατολίσουν την κουβέντα θα υπενθυμίσω πάλι το παράδοξο.

 

Αγοράζει κάποιος ένα iphone και την ίδια μέρα αφαιρεί τον αισθητήρα υγρασίας, δημιουργώντας πρόβλημα στην συσκευή και χάνοντας την εγγύηση.

 

Πώς ακούγεται στα αυτιά σας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ είμαι υπέρ του να μποϊκοτάρουμε όλα τα καταστήματα που χρησιμοποιούν την ARVATO σαν After Sale Service.

Οχι απο εκδίκηση αλλα καθαρά απο αυτοπροστασια!Δε θελω με τίποτα να βρεθω στην ιδια θεση με τοv athon!!!
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...