Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

το κατεφερνω τα δημιουργω όλα αλλά όταν μπαίνω στο open a level και γραφω το file μενει απλά η οθόνη του τερμαατικου μαύρη με το κέρσορα να ειναι στη μέση της οθόνης

κάνω κάτι λαθος??

Δημοσ.

Λοιπόν, πρώτα απ' όλα θα ξαναπώ ότι η δουλειά σου είναι πολύ καλή!

Γιατί όχι αντικειμενοστραφής; θα σε βοηθήσει πολύ!!!

 

 

Στην σχολή είχα κάνει μια εργασία που μπορεί να σου δώσει ιδέες για προσθήκες και υλοποίηση, άμα θέλεις νομίζω θα το έχω κάπου υλοποιημένο. (σου βάζω την εκφώνηση)

 

Από πλευράς παίχτη το να ξαναπαίξεις το επίπεδο που μόλις έχασες είναι λίγο χαμένο, καλό θα ήταν να έχει ένα retry. Στην δημιουργία επιπέδου δεν έχω καταλάβει ακριβώς τι πρέπει να κάνω, να δώσω τους χαρακτήρες να φτιάξω πίστα από char[][] ;;;

Επίσης το να χρησιμοποιείς absolute path στον C: δεν είναι καλή λύση, μπορεί να μην έχω C: ή να μήν θέλω στον SSD μου αρχεία!!! (καλύτερα σε relative path στα αρχεία του παιχνιδιού!)

 

Καταλαβαίνω ότι δεν είναι κάτι τελειωμένο, και θα θέλεις να βάλεις και άλλα πράγματα και τα περιμένουμε!

 

Αυτά προς το παρόν...

 

EDIT: όσον αφορά το Porting σε Unix πρέπει να απεμπλακείς από τις system(), conio κ windows (και τα absolute path)

 

Συγγνωμη για την αργη μου απαντηση! Ευχαριστω για τις συμβουλες σου! Το ειχα σκεφτει κι εγω για το retry! :)

Βασικα στη δημιουργια ενος επιπεδου συμβαινει κατι αρκετα  απλο! Πρεπει να δωσεις το μηκος ολων των γραμμων στην αρχη,

απλα δεν πρέπει να ξεπερνάει τον αριθμό 10! Γιατί μέχρι 10 χαρακτήρες μπορεί να πάρει! :D noob char array! :D

 

Και στη συνέχεια, για 10 φορές σε ρωτάει για το content της κάθε γραμμής!

Απλά τώρα υπάρχουν κάποιες διευκρυνήνσεις! όπως για παράδειγμα δεν πρέπει να υπερβείς πάλι τους δέκα

χαρακτήρες! Μην τρομάξεις όμως, δεν θα πάθει τίποτα, το ελέγχει! και παίρνει μόνο τους 10!

 

Επίσης άμα πατήσεις '.' (την τελεία δηλαδή) σταματάει οπουδήποτε κι αν είναι!

Και στο τέλος κάνει preview το Map και σε ρωτάει για το filename του save αρχείου! :)

 

Εκεί πρέπει να προσέξεις τα standards που τίθενται κατά τη δημιουργία save αρχείου!

Αναφέρονται αναλυτικά και στο manual! :)

 

edit:  τι εννοείς absolute path? και πώς προτείνεις να το είχα κανει (σε κώδικα?)

edit2: ευχαριστώ για τη συμβουλή σου για το unix porting! πραγματικά το έχω προσπαθήσει και

          είναι δράμα! :( Θα το switchαρω σε allegro5 based παιχνίδι και θα παίζει παντού μετα! :)

edit3: όσον αφορά τον OOP είναι λίγο δύσκολο να το γράψω, γιατί ακόμα δεν γνωρίζω πως!

 

το κατεφερνω τα δημιουργω όλα αλλά όταν μπαίνω στο open a level και γραφω το file μενει απλά η οθόνη του τερμαατικου μαύρη με το κέρσορα να ειναι στη μέση της οθόνης

κάνω κάτι λαθος??

 

Βασικα απ'οτι καταλαβα δινεις ολο το filename! Στην ουσια πρεπει να δωσεις μονο το text που περιεχεται αναμεσα στις λεξεις 'level' και '.lev'!!

 

Μπορει να σε μπερδευει λιγο αλλα ειναι απλο! δες:

 

αν το αρχειο που θες να ανοιξεις λεγεται level1.lev πρεπει να κανεις μια αναλυση στο μυαλο σου!

 

θα χωρισεις σε τρια μερη το ονομα του αρχειου σου λοιπον! το πρωτο μερος ειναι το 'level' που μπορει να χαρακτηριστει και ως προθημα αλλιως απλουστερα "λεξη πριν μια αλλη"! μετα ακολουθει το αναγνωριστικο του αρχειου που στην περιπτωση αυτη ειναι ο

αριθμος '1'!! και τελευταια ειναι η καταληξη η οποια ειναι η λεξη '.lev'!

 

εσυ καλεισαι λοιπον να γραψεις το αναγνωριστικο μονο του αρχειου!

κατι αλλο θα οδηγησει σε λαθος αποτελεσμα!

 

Αν συνεχιζει να παρουσιαζεται αυτο το προβλημα στειλε μου μια φωτο! :)

 

Καλη συνεχεια! Ευχαριστω για την υπομονη σου και συγγνωμη για την αργοπορια μου!

 

 

 

 

 

 

EDIT: μην ξεχάσετε να ελεγξετε αν έχετε την τελευταία έκδοση του RPG!

Δημοσ.

Αν στα paths αντι για C:\folder\folder\file

γραφεις απλά file ή folder\file θα μπει στον φακελο που βρισκεται το exe, ετσι θα εχεις ολα τα αρχεια εκει που το τρεχεις, αντι να μοιραζονται σε 2 μερη

Δημοσ.

Αν στα paths αντι για C:\folder\folder\file

γραφεις απλά file ή folder\file θα μπει στον φακελο που βρισκεται το exe, ετσι θα εχεις ολα τα αρχεια εκει που το τρεχεις, αντι να μοιραζονται σε 2 μερη

 

A! καταλαβα τωρα! Ακουγεται καλη ιδεα! θα το υλοποιησω!

To σημείωσα! ;)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...