Προς το περιεχόμενο

Ποδήλατο


pavl0s

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 19/7/2020 στις 11:32 ΠΜ, dpolal είπε

Hybrid είναι απλά μια κατηγοριοποίηση από την εταιρεία, η διπλανοί μπορεί να τα λένε φίτνες και οι ποιό πέρα να τα λένε κάπως αλλιώς.
Μην κολλάς σε αυτό και πάρε όποιο σου αρέσει περισσότερο όταν το κοιτάς. ;)

Από χθες κάτοχος Kona Dew Plus 2020 χρώματος γκρι, δεν το έχω καβαλήσει ακόμη, για βόλτα εννοώ, αλλά νομίζω ότι είναι η μέρα με τη νύχτα :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, erastis77 είπε

Από χθες κάτοχος Kona Dew Plus 2020 χρώματος γκρι, δεν το έχω καβαλήσει ακόμη, για βόλτα εννοώ, αλλά νομίζω ότι είναι η μέρα με τη νύχτα :P

Με γειά και καλά/ασφαλή χιλιόμετρα. :)

Απλά για να ξέρεις τις διαφορές. ;)
Tα καθαρά fitness φοράνε συνήθως κουρσάδικη μετάδοση, διπλός δίσκος μπροστά και σχετικά μικροί δίσκοι πίσω, άρα μεγαλύτερη τελική ταχύτητα αλλά ποιό πολύ ζόρι στις ανηφόρες.

Είναι ποιό δύσκολα στην αναβάθμιση της καθώς είναι σχετικά περιορισμένες οι επιλογές.
Φοράνε συνήθως κουρσάδικους ή trekking τροχούς (700c) και πμπορούν να πάρουν λεπτά λάστιχα.

Τα hybrid φοράνε συνήθως μετάδοση από mountain, 3πλός δίσκος μπροστά και μεγαλύτεροι δίσκοι πίσω, άρα χαμηλότερη ταχύτητα στο δρόμο αλλά πολύ ποιό εύκολα στα ανηφορικά κομμάτια.
Είναι ποιό εύκολα/φθηνά στην αναβάθμιση της με περισσότερες επιλογές.
Επίσης, ανάλογα τη μάρκα, κάποια φοράνε 650b τροχούς, ποιό μικρή διάμετρος, δυνατότητα για ποιό φαρδυά λάστιχα, μεγαλύτερη αντοχή.

Σχεδιαστικά είναι όλα παρόμοια ποδήλατα, κάνουν το ίδιο πράμα, θέλουν την ίδια προσοχή. ;)

.

Αν τώρα μπείς κάποια στιγμή αργότερα, πολυ πολύ αργότερα όμως, στο τριπάκι της αναβάθμισης, η πρώτη που θα κάνεις θα είναι τα φρένα (μεγαλύτεροι δίσκοι, καλύτερες δαγκάνες), ανώτερο φρενάρισμα.
Η δεύτερη θα είναι η ρόδες (ελαφρύτερες, καλύτερα/κλειστού τύπου κέντρα), ποιό εύκολο ρολλάρισμα.

Και πάλι καλές βόλτες. :)

 


 

Επεξ/σία από dpolal
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, dpolal είπε

Με γειά και καλά/ασφαλή χιλιόμετρα. :)

Απλά για να ξέρεις τις διαφορές. ;)
Tα καθαρά fitness φοράνε συνήθως κουρσάδικη μετάδοση, διπλός δίσκος μπροστά και σχετικά μικροί δίσκοι πίσω, άρα μεγαλύτερη τελική ταχύτητα αλλά ποιό πολύ ζόρι στις ανηφόρες.

Είναι ποιό δύσκολα στην αναβάθμιση της καθώς είναι σχετικά περιορισμένες οι επιλογές.
Φοράνε συνήθως κουρσάδικους ή trekking τροχούς (700c) και πμπορούν να πάρουν λεπτά λάστιχα.

Τα hybrid φοράνε συνήθως μετάδοση από mountain, 3πλός δίσκος μπροστά και μεγαλύτεροι δίσκοι πίσω, άρα χαμηλότερη ταχύτητα στο δρόμο αλλά πολύ ποιό εύκολα στα ανηφορικά κομμάτια.
Είναι ποιό εύκολα/φθηνά στην αναβάθμιση της με περισσότερες επιλογές.
Επίσης, ανάλογα τη μάρκα, κάποια φοράνε 650b τροχούς, ποιό μικρή διάμετρος, δυνατότητα για ποιό φαρδυά λάστιχα, μεγαλύτερη αντοχή.

Σχεδιαστικά είναι όλα παρόμοια ποδήλατα, κάνουν το ίδιο πράμα, θέλουν την ίδια προσοχή. ;)

.

Αν τώρα μπείς κάποια στιγμή αργότερα, πολυ πολύ αργότερα όμως, στο τριπάκι της αναβάθμισης, η πρώτη που θα κάνεις θα είναι τα φρένα (μεγαλύτεροι δίσκοι, καλύτερες δαγκάνες), ανώτερο φρενάρισμα.
Η δεύτερη θα είναι η ρόδες (ελαφρύτερες, καλύτερα/κλειστού τύπου κέντρα), ποιό εύκολο ρολλάρισμα.

Και πάλι καλές βόλτες. :)


 

Eυχαριστώ πολύ, κι ειδικότερα για το guidance! Θα επανέλθω με την άποψη μου σύντομα κι αφού έχω ένα ασφαλές δείγμα για να βγάλω συμπεράσματα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, erastis77 είπε

Από χθες κάτοχος Kona Dew Plus 2020 χρώματος γκρι, δεν το έχω καβαλήσει ακόμη, για βόλτα εννοώ, αλλά νομίζω ότι είναι η μέρα με τη νύχτα :P

This post is worthless without pics. 

Απ ότι βλέπω στο site της kona μπλε και πορτοκαλί είναι τα χρώματα για το φετινό μοντέλο 

https://www.konaworld.com/dew_plus.cfm

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, CleanthisD είπε

This post is worthless without pics. 

Απ ότι βλέπω στο site της kona μπλε και πορτοκαλί είναι τα χρώματα για το φετινό μοντέλο 

https://www.konaworld.com/dew_plus.cfm

https://www.tsirikosbikes.gr/bikes/on-road/road-hybrid-bikes/kona-dew-plus-2020.html 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, erastis77 είπε

https://2018.konaworld.com/dew_plus.cfm

Δεν τον είχα για τέτοιο τον Τσιρικο. Βάφτισε μοντέλο του 2018 σε μοντέλο του 20.

Πρακτικα είναι το ίδιο ποδήλατο σαν σκελετός και πιρούνι . Απλά το φετινό είναι μονοδισκο μπροστά. Να το χαρείς και καλά χιλιόμετρα. Βγάλε καμία φώτο να το δούμε και μεις 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, CleanthisD είπε

Βάφτισε μοντέλο του 2018 σε μοντέλο του 20.

 

Του 20 ειναι δεν ειναι του 18 αυτο που πηρε ο φιλος..
Προφανως ειναι καποια ποιο απλη εκδοση .
Αλλα του 18 δεν ειναι σιγουρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άρα δεν πήρε το Dew Plus. Πήρε το απλό Dew. Δεν έχει και πολύ σημασία βασικά αφού μιλάμε για το ίδιο ποδηλατο

Εντιτ

Βασικά και αλλού το βλέπω όπως στο σαιτ του Τσιρικου. Οπότε τσάμπα τον κατηγόρησα τον άνθρωπο. Στο σαιτ της kona είναι η πατατιά. 

https://www.rabe-bike.de/en/kona-dew-plus-grey-2020/

Εντιτ 2

Αποκλείεται όλοι οι άλλοι να είναι χαζοί και εγώ ο εξυπνακιας. Η kona έχει ήδη ανακοινώσει τα μοντέλα του '21 που είναι ήδη αναρτημένα στο σαιτ. 

https://2020.konaworld.com/dew_plus.cfm

Επεξ/σία από CleanthisD
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, erastis77 είπε

Τα υδραυλικά φρένα χρειάζονται κάποιου είδους "στρώσιμο";

Μαλλον εννοεις τα τακακια θελουν στρώσιμο. Αυτα παντα θελουν οταν ειναι καινούργιο ενα ποδηλατο με οτι συστημα φρενων και να έχει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, Figantu είπε

Μαλλον εννοεις τα τακακια θελουν στρώσιμο. Αυτα παντα θελουν οταν ειναι καινούργιο ενα ποδηλατο με οτι συστημα φρενων και να έχει

Yπάρχει κάποια διαδικασία που πρέπει ν' ακολουθήσω; μήπως γνωρίζετε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, erastis77 είπε

Yπάρχει κάποια διαδικασία που πρέπει ν' ακολουθήσω; μήπως γνωρίζετε;

Ναι..
Θα πατας απαλα το φρενο και σταδιακα μεχρι να σταματησεις...

Η μπορεις και να μην κανεις και τιποτα και με τον καιρο 2-3 μεγαλες βολτες να στρωσει απο μονο του .

Κάποιοι τα στρωνουν σε μεγαλες κατηφορες κατεβαίνοντας  2-3 φορες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Rpanagos είπε

Ναι..
Θα πατας απαλα το φρενο και σταδιακα μεχρι να σταματησεις...

Η μπορεις και να μην κανεις και τιποτα και με τον καιρο 2-3 μεγαλες βολτες να στρωσει απο μονο του .

Κάποιοι τα στρωνουν σε μεγαλες κατηφορες κατεβαίνοντας  2-3 φορες

Eυχαριστώ πολύ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 22/7/2020 στις 10:22 ΠΜ, dpolal είπε

Με γειά και καλά/ασφαλή χιλιόμετρα. :)

Απλά για να ξέρεις τις διαφορές. ;)
Tα καθαρά fitness φοράνε συνήθως κουρσάδικη μετάδοση, διπλός δίσκος μπροστά και σχετικά μικροί δίσκοι πίσω, άρα μεγαλύτερη τελική ταχύτητα αλλά ποιό πολύ ζόρι στις ανηφόρες.

Είναι ποιό δύσκολα στην αναβάθμιση της καθώς είναι σχετικά περιορισμένες οι επιλογές.
Φοράνε συνήθως κουρσάδικους ή trekking τροχούς (700c) και πμπορούν να πάρουν λεπτά λάστιχα.

Τα hybrid φοράνε συνήθως μετάδοση από mountain, 3πλός δίσκος μπροστά και μεγαλύτεροι δίσκοι πίσω, άρα χαμηλότερη ταχύτητα στο δρόμο αλλά πολύ ποιό εύκολα στα ανηφορικά κομμάτια.
Είναι ποιό εύκολα/φθηνά στην αναβάθμιση της με περισσότερες επιλογές.
Επίσης, ανάλογα τη μάρκα, κάποια φοράνε 650b τροχούς, ποιό μικρή διάμετρος, δυνατότητα για ποιό φαρδυά λάστιχα, μεγαλύτερη αντοχή.

Σχεδιαστικά είναι όλα παρόμοια ποδήλατα, κάνουν το ίδιο πράμα, θέλουν την ίδια προσοχή. ;)

.

Αν τώρα μπείς κάποια στιγμή αργότερα, πολυ πολύ αργότερα όμως, στο τριπάκι της αναβάθμισης, η πρώτη που θα κάνεις θα είναι τα φρένα (μεγαλύτεροι δίσκοι, καλύτερες δαγκάνες), ανώτερο φρενάρισμα.
Η δεύτερη θα είναι η ρόδες (ελαφρύτερες, καλύτερα/κλειστού τύπου κέντρα), ποιό εύκολο ρολλάρισμα.

Και πάλι καλές βόλτες. :)


 

Tα hybrid που λες, είναι κατηγορία των φίτνες;
Ποιες είναι οι διαφορές hybrid, trekking και mountain;

Αυτή τη στιγμή έχω ένα παλιό καλό mountain, αλλά μου είναι λίγο μικρό και σκέφτομαι για νέα αγορά.
Με εξαίρεση το ζόρι στις ανηφόρες είμαι απόλυτα ικανοποιημένος, ανεβαίνω και σε πεζοδρόμια και σε χώμα, ενώ περνάω και από δρόμους με χαλίκι, μεγάλες λακούβες, οπότε με βολεύουν για ασφάλεια τα πιο φαρδιά λάστιχα. Τι θα προτείνατε;

Επίσης, μιας και δεν έχω κράνος και είναι απαραίτητο, μέχρι 40-45Ε, τι να κοιτάξω για κάτι άνετο και ασφαλές;

Επεξ/σία από Vassilis_24
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...