Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Ποδήλατο


pavl0s

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 2,8k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Μιας και παρέλαβα μετά από αρκετή ταλαιπωρία και αναμονή είπα να μοιραστώ το καινούργιο μου παιχνίδι Vitus Mythique VR

Μετά απο αναποδιές και υπομονή επιτέλους είναι εδώ.    

Η αγορά έγινε. Για όλα τα υπόλοιπα ενημερώνω στις επόμενες μέρες.    Ευχαριστω για τη βοήθεια σου.    Υγ: μέγεθος πήγαν να μου δώσουν το 50 σκελετό αλλά από όσο είδα στο site της orient

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, katerina_xtz είπε

@TechnoStateκαλημέρα τι εννοείτε;;

Μία απο τις σημαντικότερες παραμέτρους στην έρευνα αγοράς ποδηλάτου είναι κ το βάρος. Γνωρίζεις ποιο είναι ελαφρύτερο?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα στο τιμ, νέο μέλος σύντομα στην παρέα των ποδηλάτων εδώ και χρειάζομαι συμβουλές για το τι να αγοράσω απο κάποιον έμπειρο γιατί εγω δεν.
Ψάχνω κάτι λοιπόν κυρίως για δρόμο, αλλά και για χώμα διότι θέλω να πηγαίνω παραλία το καλοκαίρι με αυτό + βόλτα. Δεν έχω ιδέα πόσα πρέπει να δώσω οπότε ας πουμε μπατζετ 600 μαζί με τον μηχανισμό για να το βάζω πίσω στο αμάξι (αν γνωρίζει κάποιος, πόσο κοστίζει και αυτό;) 
Νομίζω αυτό που ψάχνω λέγεται trekking ή hybrid, έχει νόημα να πάω σε μαγαζί ή θα με κλέψουν σαν άσχετος που είμαι; ή να ψαχτώ online και να πάρω κάτι έτσι;
Επίσης ποσο βατό είναι να το ανεβάζω στον 2ο χωρίς ασανσερ μετά τις βόλτες; το κάνει κανεις σας;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 1/5/2021 στις 12:30 ΜΜ, TechnoState είπε

Μία απο τις σημαντικότερες παραμέτρους στην έρευνα αγοράς ποδηλάτου είναι κ το βάρος. Γνωρίζεις ποιο είναι ελαφρύτερο?

Δε το.γνωριζω αυτό..δε τα είδα ακόμα από κοντά κ στο ΝΕΤ δεν αναφέρει βάρος

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, katerina_xtz είπε

Δε το.γνωριζω αυτό..δε τα είδα ακόμα από κοντά κ στο ΝΕΤ δεν αναφέρει βάρος

Ζήτα να μάθεις κ φυσικά να επιλέξεις το πιο πλήρες πακέτο (από επώνυμα, πιστοποιημένα πάντα / όπως αυτά που κοιτάς περίπου). Για βασική χρήση που φαντάζομαι ότι θα το χρειαστείς, τα durability, performance, endurance, pro χαρακτηριστικά...που συνήθως εκτοξεύουν το κόστος, έρχονται σε δεύτερη μοίρα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 1/5/2021 στις 7:13 ΠΜ, TechnoState είπε

@katerina_xtz ....με ενθουσίασε λίγο παραπάνω η ιδιαίτερη γεωμετρία του Carrera. Από βάρος πως τα πάνε?

 

Στις 1/5/2021 στις 12:30 ΜΜ, TechnoState είπε

Μία απο τις σημαντικότερες παραμέτρους στην έρευνα αγοράς ποδηλάτου είναι κ το βάρος. Γνωρίζεις ποιο είναι ελαφρύτερο?

 

Στις 3/5/2021 στις 5:59 ΜΜ, katerina_xtz είπε

Δε το.γνωριζω αυτό..δε τα είδα ακόμα από κοντά κ στο ΝΕΤ δεν αναφέρει βάρος

Συγνώμη για την παρέμβαση αλλά να ξεκαθαρίσουμε κάτι.
Το βάρος, σαν παράμετρος αγοράς, αφορά ποδήλατα αξίας από 1.500-2.000+ ευρώ και πάνω.

Σε ποδήλατα των 300-400 ευρώ λίγη έως ελάχιστη σημασία έχει και ο λόγος είναι διότι αυτές οι κατηγορίες αφορούν απλά εισαγωγικά ποδήλατα που μεγαλύτερη σημασία έχει η αντοχή στην χρήση με τα περισσότερα να φοράνε σκελετούς κατασκευασμένους από αλουμίνιο.
Κάποια είναι από αλουμίνιο 6061 και κάποια 7005 αλλά και στις δύο περιπτώσεις το κυριότερο χαρακτηριστικό είναι η αντοχή του κάθε κράματος και όχι το βάρος του.
Το συνολικό βάρος του ποδηλάτου εξαρτάται κυρίως από τα περιφερειακά και όπως είπα σε αυτές τις κατηγορίες όλα είναι «βαριά».
.

Μόνο αν μιλήσουμε για κάτι μοντέλα των 150-200 ευρώ που είναι από hi-ten σίδερο εκεί όντως το βάρος ξεφεύγει προς τα πάνω, αλλά αυτά αφορούν συνήθως παιδικά ποδήλατα.
.

Μην «κολλάς» στο βάρος, πάρε αυτό που σου αρέσει καλύτερα και είναι εντός του μπάτζετ σου, πάρε και ένα κράνος, ένα ζευγάρι γάντια και φωτάκια για έξτρα ασφάλεια και καλές βόλτες. :)

Επεξ/σία από dpolal
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, γνώμες για μικρό gps tracker σε ποδήλατο ή και airtag σε περίπτωση κλοπής; 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Χαιρετίζω την ποδηλατική κοινότητα, σχετικά νέος στο άθλημα (στα σοβαρά). Είχα ξεκινήσει γύρω στο '15 όταν είχα πάρει ένα mountain (ήταν από τα πιο affordable και σχετικά ποιοτικά που μπορούσα να βρω) με κύριο σκοπό να κάνω από καμιά βόλτα όταν έχει καλό καιρό. Έβγαινα τα καλοκαίρια που είχε καλύτερες συνθήκες για βόλτες με χαλαρό ρυθμό. Παράλληλα το χειμώνα είχα μια βάση ποδηλάτου και έκανα μέσα στο σπίτι προπόνηση.

Από φέτος την άνοιξη το έχω πάρει λίγο πιο σοβαρά και κάνω πιο εντατικά. Κάνω γύρω στη μία ώρα μια διαδρομή γύρω στα 20χλμ σχεδόν κάθε μέρα. Έχω μια μέση ταχύτητα κάπου 20-25 χλμ/ώρα. Αυτό αφού άλλαξα τα default λάστιχα και έβαλα κάπως πιο λεπτά. Θεωρώ ότι σιγά σιγά πλησιάζω στα όριά μου, με το πέρας της μίας ώρας νιώθω ότι έχω ενέργεια για παραπάνω (είναι η διαδρομή κύκλος οπότε δεν ξέρω αν μπορώ να την κάνω δύο φορές ακόμα), επίσης στο μεγαλύτερο μέρος είμαι στην τελευταία ταχύτητα που μου δίνει και νιώθω ότι με περιορίζει αυτό και θα ήθελα να έχει και μεγαλύτερη ταχύτητα. Στους καρδιακούς παλμούς είμαι γύρω στους 160 μ.ο. αλλά μπορώ να πάω και στους 170 για αρκετή ώρα αν είμαι ξεκούραστος.

Τι θα συμβουλεύατε ότι θα πρέπει να είναι το επόμενο βήμα; Μεγαλύτερη διαδρομή; Θα μπορούσα να βάλω περισσότερες ταχύτητες στο ποδήλατό μου αν πάω σε ένα ποδηλατάδικο; Θα μπορούσα να βάλω ακόμα λεπτότερα λάστιχα ενδεχομένως αλλάζοντας και τις ζάντες (αν γίνεται κάτι τέτοιο); Έχω σκεφτεί να πάρω ένα αγωνιστικό ποδήλατο, αλλά είναι αρκετά ακριβά και προς το παρόν δεν μπορώ να το κάνω, είναι μονόδρομος κάτι τέτοιο οπότε καλό είναι να ξεκινήσω οικονομίες;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mountain για πρώτα "βήματα" σε βουνό.

Κάτι vfm (σίγουρα δε θέλω να πάω στα 1000€ αλλά ούτε και κάτι στα 100€) αρχικά και αν δω ότι Μ αρέσει η φάση πάω σε κάτι καλύτερο αργότερα.

 

Ακούω προτάσεις (ίσως και σε μεταχειρισμένο)

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
21 ώρες πριν, dompred είπε

Χαιρετίζω την ποδηλατική κοινότητα, σχετικά νέος στο άθλημα (στα σοβαρά). Είχα ξεκινήσει γύρω στο '15 όταν είχα πάρει ένα mountain (ήταν από τα πιο affordable και σχετικά ποιοτικά που μπορούσα να βρω) με κύριο σκοπό να κάνω από καμιά βόλτα όταν έχει καλό καιρό. Έβγαινα τα καλοκαίρια που είχε καλύτερες συνθήκες για βόλτες με χαλαρό ρυθμό. Παράλληλα το χειμώνα είχα μια βάση ποδηλάτου και έκανα μέσα στο σπίτι προπόνηση.

Από φέτος την άνοιξη το έχω πάρει λίγο πιο σοβαρά και κάνω πιο εντατικά. Κάνω γύρω στη μία ώρα μια διαδρομή γύρω στα 20χλμ σχεδόν κάθε μέρα. Έχω μια μέση ταχύτητα κάπου 20-25 χλμ/ώρα. Αυτό αφού άλλαξα τα default λάστιχα και έβαλα κάπως πιο λεπτά. Θεωρώ ότι σιγά σιγά πλησιάζω στα όριά μου, με το πέρας της μίας ώρας νιώθω ότι έχω ενέργεια για παραπάνω (είναι η διαδρομή κύκλος οπότε δεν ξέρω αν μπορώ να την κάνω δύο φορές ακόμα), επίσης στο μεγαλύτερο μέρος είμαι στην τελευταία ταχύτητα που μου δίνει και νιώθω ότι με περιορίζει αυτό και θα ήθελα να έχει και μεγαλύτερη ταχύτητα. Στους καρδιακούς παλμούς είμαι γύρω στους 160 μ.ο. αλλά μπορώ να πάω και στους 170 για αρκετή ώρα αν είμαι ξεκούραστος.

Τι θα συμβουλεύατε ότι θα πρέπει να είναι το επόμενο βήμα; Μεγαλύτερη διαδρομή; Θα μπορούσα να βάλω περισσότερες ταχύτητες στο ποδήλατό μου αν πάω σε ένα ποδηλατάδικο; Θα μπορούσα να βάλω ακόμα λεπτότερα λάστιχα ενδεχομένως αλλάζοντας και τις ζάντες (αν γίνεται κάτι τέτοιο); Έχω σκεφτεί να πάρω ένα αγωνιστικό ποδήλατο, αλλά είναι αρκετά ακριβά και προς το παρόν δεν μπορώ να το κάνω, είναι μονόδρομος κάτι τέτοιο οπότε καλό είναι να ξεκινήσω οικονομίες;

Εσύ από ότι καταλαβαίνω κάνεις πεταλι σε άσφαλτο,έχεις τουμπανιάσει τα πόδια σου και ο δισκοβραχίονας του mountain έχει τελικιάσει. Θες δλδ το πιο μεγάλο γρανάζι που σου δίνει ακόμη πιο σκληρό πετάλι και άρα και μεγαλύτερη ταχύτητα. Χωρίς πλάκα βάζοντας πιο λεπτό ελαστικό θα καταφέρεις να έχεις ακόμη πιο ελαφρύ πετάλι:)

Δεν χρειάζεται να πας σε κούρσα(μάλλον αυτό που εννοείς σαν αγωνιστικό). Μπορείς να πας σε fitness που είναι κάπως πιο αργό από κούρσα αλλά πολύ πιο γρήγορο από Mountain δηλαδή θα σου δώσει και πιο σκληρό πετάλι.Μιλάμε ότι ξεκινάν από 400ευρώ και όσο πάνε...

Φυσικά αυτό όπως καταλαβαίνεις αν συνεχιστεί θα σε οδηγήσει νομοτελειακά στην κούρσα γιατί τα 20 μπορεί να γίνουν 60. Είσαι χαμένος από χέρι:)(με την καλή έννοια)

 

Για προπόνηση ας σχολιάσει κάποιος άλλος πιο κατάλληλος. Στα φοιτητικά χρόνια με fitness έβγαιναν τα 40km κάθε μέρα πολύ εύκολα(σπιτι-σχολή,σχολή-σπίτι)

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
26 λεπτά πριν, tcktcktck είπε

Εσύ από ότι καταλαβαίνω κάνεις πεταλι σε άσφαλτο,έχεις τουμπανιάσει τα πόδια σου και ο δισκοβραχίονας του mountain έχει τελικιάσει. Θες δλδ το πιο μεγάλο γρανάζι που σου δίνει ακόμη πιο σκληρό πετάλι και άρα και μεγαλύτερη ταχύτητα. Χωρίς πλάκα βάζοντας πιο λεπτό ελαστικό θα καταφέρεις να έχεις ακόμη πιο ελαφρύ πετάλι:)

Δεν χρειάζεται να πας σε κούρσα(μάλλον αυτό που εννοείς σαν αγωνιστικό). Μπορείς να πας σε fitness που είναι κάπως πιο αργό από κούρσα αλλά πολύ πιο γρήγορο από Mountain δηλαδή θα σου δώσει και πιο σκληρό πετάλι.Μιλάμε ότι ξεκινάν από 400ευρώ και όσο πάνε...

Φυσικά αυτό όπως καταλαβαίνεις αν συνεχιστεί θα σε οδηγήσει νομοτελειακά στην κούρσα γιατί τα 20 μπορεί να γίνουν 60. Είσαι χαμένος από χέρι:)(με την καλή έννοια)

 

Για προπόνηση ας σχολιάσει κάποιος άλλος πιο κατάλληλος. Στα φοιτητικά χρόνια με fitness έβγαιναν τα 40km κάθε μέρα πολύ εύκολα(σπιτι-σχολή,σχολή-σπίτι)

Ναι, άσφαλτος και σχεδόν όλο επίπεδο. Όπως το λες είναι, είμαι στη μεγαλύτερη ταχύτητα, θέλω να πάει παραπάνω αλλά δεν έχει μεγαλύτερη.

Το fitness είναι το trek που βλέπω λέγεται μια κατηγορία; Τέτοιο ήθελα να πάρω αρχικά αλλά ήταν περισσότερα από όσα μπορούσα να δώσω. Η διαφορές ποιες είναι; Έχει μεγαλύτερη ταχύτητα (δίσκους), πιο ελαφρύ σκελετό, πιο λεπτά λάστιχα; Θα μπορούσα να βάλω πιο λεπτά λάστιχα μαζί με ζάντες και δισκοβραχίονα και να "αναβαθμίσω" αυτό που έχω ήδη; Ή δεν έχει νόημα;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, dompred είπε

Ναι, άσφαλτος και σχεδόν όλο επίπεδο. Όπως το λες είναι, είμαι στη μεγαλύτερη ταχύτητα, θέλω να πάει παραπάνω αλλά δεν έχει μεγαλύτερη.

Το fitness είναι το trek που βλέπω λέγεται μια κατηγορία; Τέτοιο ήθελα να πάρω αρχικά αλλά ήταν περισσότερα από όσα μπορούσα να δώσω. Η διαφορές ποιες είναι; Έχει μεγαλύτερη ταχύτητα (δίσκους), πιο ελαφρύ σκελετό, πιο λεπτά λάστιχα; Θα μπορούσα να βάλω πιο λεπτά λάστιχα μαζί με ζάντες και δισκοβραχίονα και να "αναβαθμίσω" αυτό που έχω ήδη; Ή δεν έχει νόημα;

Έχεις μπερδέψει την κατηγορία trekking με την μάρκα trek ίσως. Η trek έχει και fitness.

Na ένα trek που είναι τύπου fitness:p

 

https://www.cyclist.gr/el/polhw-fitness-hybrid/46410-TREK-FX-1-2021-010773.html

 

Ta τύπου trekking Μοιαζουν πολύ με αυτά αλλά έχουν και μπροστά ανάρτηση, πιο χοντρά λάστιχα είναι γενικά πιο βαρυά.

Σκέψου ότι στην ευθεία ο τροχός σου μπορεί να στρίψει τόσο γρήγορα όσο κινείς την αλυσίδα σου. Με ελαστικά μικρότερου προφίλ απλά μειώνεις τριβές/απώλειες και πας πιο ξεκούραστα αλλά θα έχεις πάντα τον περιορισμό του πόσο γρήγορα μπορεί να κινηθεί η αλυσίδα.Κάθε γρανάζι έχει μια συγκεκριμμένη ταχύτητα που δεν μπορείς να περάσεις κάνοντας πετάλι. Μετά απλά γυρνάς τα πόδια σου στο βρόντο.Αυτό μπορείς να το διαπιστώσεις εύκολα σε μια μεγάλη κατηφόρα. Όσο μανιασμένα και να κάνεις πετάλι δεν θα προσθέτεις καθόλου επιτάχυνση στο ποδήλατο σου. Το πιο πιθανό είναι να χάσεις την ισορροπία σου.Αυτό το βλέπεις ευκολα και στο δίσκο της ανηφόρας αν δοκιμάσεις να κάνεις γρήγορο πετάλι στην ευθεία. Αναλόγως με τα γρανάζια ας πούμε ότι ένα mountain μπορεί να δώσει πετάλι και μέχρι τα 40km/h ενώ ένα fitness μπορεί να δώσει μέχρι τα 50-55km/h ενώ μια κούρσα επαγγελματικού επιπέδου μπορεί να πλησιασει και τα 80-90km/h(στο tour de france θα δεις όταν κατεβαίνουν από το βουνό και πιάνουν τα 100km/h κανείς δεν μπορεί να κάνει πετάλι πια και φτάνουν εκεί χάρη στη βαρύτητα)

 

Επεξ/σία από tcktcktck
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 4 εβδομάδες αργότερα...

καλησπέρα, 

θα ήθελα μια γνώμη από έμπειρο  μάτι μεταξύ 2 μοντέλων

[για χρήση σε δρόμο αλλά δεν θέλω κούρσα]

Scott Aspect 950 29" 2021 Γκρι - Skroutz.gr

Orbea MX50 29" 2021 Μαύρο - Skroutz.gr

το orbea πρέπει να έχει καλή αναλογία για ανηφόρες αλλά σε ευθεία θα πιάνει καλή ταχύτητα ή να κοιτάω το scott ;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γνώμες για αυτό το κατάστημα ; Περίεργες τιμές για αρκετά δυσεύρετα ποδήλατα…

edit* μετά απο ψάξιμο βρήκα νήμα στο reddit όπου λενε για scam οπότε προσοχή μην αγοράσει κάποιος απο το κατάστημα αυτό.

 

FFFF8F22-8256-44A6-BE98-B38704B9BA63.png

Επεξ/σία από Chocobo
  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 25/6/2021 στις 11:50 ΜΜ, Chocobo είπε

Γνώμες για αυτό το κατάστημα ; Περίεργες τιμές για αρκετά δυσεύρετα ποδήλατα…

edit* μετά απο ψάξιμο βρήκα νήμα στο reddit όπου λενε για scam οπότε προσοχή μην αγοράσει κάποιος απο το κατάστημα αυτό.

Μα πού τα βρίσκετε αυτά τα site ρε παιδιά;
Ειδικά σε τόσο δύσκολους για τα ποδήλατα καιρούς, δεν θα έπαιζε με τίποτα, εδώ ούτε ανταλλακτικά δεν βρίσκεις εύκολα και τα χρυσοπληρώνεις, πάνε οι εποχές του παρελθόντος.
Μια ματιά ρίχνετε:
https://www.scamadviser.com/check-website/bikesoutlet.biz
 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.