Προς το περιεχόμενο

Ποδήλατο


pavl0s

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η ανεση των υλικων παει ετσι..

 

Αλουμινιο<Ατσαλι<Καρμπον

 

Προτεινω ατσαλι.

 

Παντος το ασαλι ειναι ποιο βαρυ απο τα αλλα 2 να ξερεις..

 

Μην φανταστεις οτι θα εχεις αναρτηση με το ατσαλι...απλα ενα κλικ παραπανω σε ανεση σε σχεση με το αλουμινιο

 

νόμιζω το ατσάλι ειναι ποιο βολικό γιατί απορροφάει καλυτερα δικέ μου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

νόμιζω το ατσάλι ειναι ποιο βολικό γιατί απορροφάει καλυτερα δικέ μου...

Και εγώ αυτή την εντύπωση είχα. Εννοείται πως η γεωμετρία είναι η ίδια. Άρα μου προτείνετε το απλό sirrus με το ατσάλινο πιρούνι έναντι του sport με aluminium cr-mo ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

νόμιζω το ατσάλι ειναι ποιο βολικό γιατί απορροφάει καλυτερα δικέ μου...

Αυτο λεω και εγω

Και εγώ αυτή την εντύπωση είχα. Εννοείται πως η γεωμετρία είναι η ίδια. Άρα μου προτείνετε το απλό sirrus με το ατσάλινο πιρούνι έναντι του sport με aluminium cr-mo ;

Alu cr-mo δεν υπαρχει...

 

Στειλε ρε φιλε μια τα λινκ με τα ποδηλατα να δουμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο λεω και εγω

Alu cr-mo δεν υπαρχει...

 

Στειλε ρε φιλε μια τα λινκ με τα ποδηλατα να δουμε

1)http://m.specialized.com/us/en/bikes/multi-use/sirrus/sirrus

 

2) http://m.specialized.com/us/en/bikes/multi-use/sirrus/sirrus-sport

 

3) http://m.specialized.com/us/en/bikes/multi-use/sirrus/sirrus-elite-disc

 

Το sport γράφει στο πιρούνι ότι έχει aluminium cr-mo

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο sport ειναι αλουμινιο το πιρουνι και το steerer ειναι ατσαλι...

Το steerer ειναι το κομματι που μπαινει στον σκελετο για να βιδωσει το πιρουνι..

 

Αρα εσυ αν θες ατσαλι(το προτεινω) παρε αυτο

http://www.specialized.com/us/en/bikes/multi-use/sirrus/sirrus#specs

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τα Merida τι γνώμη έχετε. ειχα δει ενα στο ποδηλατάδικο που και καλά ηταν προσφορά στα 380 απο 580 αν θυμάμαι καλα.

 

Trekking με αναρτήσεις που κλειδώνουν .

 

Τον ρώτησα τι προέλευσης ειναι αυτά και μου λέει Τσέχικα και μάλιστα ειναι απο τα λίγα Ευρωπαικά ποδήλατα που κατασκυεάζονται στην χώρα τους . Δηλαδή Τσεχια.

 

Για τα IDEAL εριξε θάψιμο οτι είναι κινεζιές που συναρμολογούνται απλά εδώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τα Merida τι γνώμη έχετε. ειχα δει ενα στο ποδηλατάδικο που και καλά ηταν προσφορά στα 380 απο 580 αν θυμάμαι καλα.

 

Trekking με αναρτήσεις που κλειδώνουν .

 

Τον ρώτησα τι προέλευσης ειναι αυτά και μου λέει Τσέχικα και μάλιστα ειναι απο τα λίγα Ευρωπαικά ποδήλατα που κατασκυεάζονται στην χώρα τους . Δηλαδή Τσεχια.

 

Για τα IDEAL εριξε θάψιμο οτι είναι κινεζιές που συναρμολογούνται απλά εδώ.

Ολα ξεκινουν με το ποσα λευτα θες να δωσεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα IDEAL (οι σκελετοί) κατασκευάζονται στην Taiwan όπως και το 90% των σκελετών ποδηλάτων, παγκοσμίως. Δεν είναι "κινεζιές". Συναρμολογούνται στην Ελλάδα.

 

Όπως είπε κι ο Rpanagos, ο προϋπολογισμός που έχεις κι η χρήση που θες να κάνεις, είναι πολύ σημαντικοί παράγοντες στην απόφαση για την αγορά ποδηλάτου.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο sport ειναι αλουμινιο το πιρουνι και το steerer ειναι ατσαλι...

Το steerer ειναι το κομματι που μπαινει στον σκελετο για να βιδωσει το πιρουνι..

 

Αρα εσυ αν θες ατσαλι(το προτεινω) παρε αυτο

http://www.specialized.com/us/en/bikes/multi-use/sirrus/sirrus#specs

Το θέμα δεν είναι τι θέλω αλλά τι θα είναι καλύτερο για την χρήση που θα του κάνω. Δηλ. 5-10χλμ την ημέρα και το σκ με καμία εξόρμηση στα 30-40χλμ. Την έκδοση elite να την ξεχάσω δηλαδή με το κάρμπον; έχει και αγωνιστική θέση. Δεν θα δω διαφορά;

Για τα Merida τι γνώμη έχετε. ειχα δει ενα στο ποδηλατάδικο που και καλά ηταν προσφορά στα 380 απο 580 αν θυμάμαι καλα.

 

Trekking με αναρτήσεις που κλειδώνουν .

 

Τον ρώτησα τι προέλευσης ειναι αυτά και μου λέει Τσέχικα και μάλιστα ειναι απο τα λίγα Ευρωπαικά ποδήλατα που κατασκυεάζονται στην χώρα τους . Δηλαδή Τσεχια.

 

Για τα IDEAL εριξε θάψιμο οτι είναι κινεζιές που συναρμολογούνται απλά εδώ.

Μια χαρά είναι τα ideal. Το travelon είχα και κατάπινε τα χιλιόμετρα φορτωμένο. Μην τα ισοπεδώνουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα δεν είναι τι θέλω αλλά τι θα είναι καλύτερο για την χρήση που θα του κάνω. Δηλ. 5-10χλμ την ημέρα και το σκ με καμία εξόρμηση στα 30-40χλμ. Την έκδοση elite να την ξεχάσω δηλαδή με το κάρμπον; έχει και αγωνιστική θέση. Δεν θα δω διαφορά;

 

Μια χαρά είναι τα ideal. Το travelon είχα και κατάπινε τα χιλιόμετρα φορτωμένο. Μην τα ισοπεδώνουμε.

Αν ειναι να δωσεις τοσα λευτα τοτε μην κοιτας ενα μονο ποδηλατο..

 

Ποσα θες να δωσεις?

 

Τα 3 ποδηλατα που δειχνεις εχουν τεραστιες διαφορες στα χρηματα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το sport με το elite έχουν 200 ευρώ διάφορα. Δεν ξέρω αν αξίζει. Τι άλλα μοντέλα; έχω δει και scott metrix.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το sport με το elite έχουν 200 ευρώ διάφορα. Δεν ξέρω αν αξίζει. Τι άλλα μοντέλα; έχω δει και scott metrix.

Κατσε και σκεψου

 

1)Ποσα χρηματα θα δωσεις

2)Ποσα χλμ θα κανεις

3)Αν θες να κανεις περισσοτερα χλμ

 

 

Πολλοι ξεκινησαν με fitness(σαν αυτα που κοιτας)και τελικα ειδαν οτι τους αρεσουν τα χλμ και πηραν κουρσα..

 

Ειναι παγιδα τα fitness..γιατι μπορει να κανεις πολυ περισσοτερα χλμ απο οτι υπολογιζεις τωρα..και τελικα να σε κουρασει το fitness.

 

Αν θες να κανεις max 50-60 χλμ σε καλυπτουν τα ποδηλατα απο πανω που εχεις διαλεξει..

 

 

Η γνωμη μου ειναι αν δεν εισαι σιγουρος μην παρεις τοσο ακριβο φιτνεςς σαν το elite..(κοντα 1000 ευρω).

Γιατι μπορει να σου αρεσουν τελικα τα χλμ και να σε κουρασει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατσε και σκεψου

 

1)Ποσα χρηματα θα δωσεις

2)Ποσα χλμ θα κανεις

3)Αν θες να κανεις περισσοτερα χλμ

 

 

Πολλοι ξεκινησαν με fitness(σαν αυτα που κοιτας)και τελικα ειδαν οτι τους αρεσουν τα χλμ και πηραν κουρσα..

 

Ειναι παγιδα τα fitness..γιατι μπορει να κανεις πολυ περισσοτερα χλμ απο οτι υπολογιζεις τωρα..και τελικα να σε κουρασει το fitness.

 

Αν θες να κανεις max 50-60 χλμ σε καλυπτουν τα ποδηλατα απο πανω που εχεις διαλεξει..

 

 

Η γνωμη μου ειναι αν δεν εισαι σιγουρος μην παρεις τοσο ακριβο φιτνεςς σαν το elite..(κοντα 1000 ευρω).

Γιατι μπορει να σου αρεσουν τελικα τα χλμ και να σε κουρασει...

Μέχρι 700-800 θα δώσω. Το elite δηλ οριακά. Μα γι'αυτό σκέφτομαι και για φιτνες. Αν μου την βαρέσει, αλλάζω ένα τιμόνι και έτοιμη η κούρσα! Αλλά πιστεύω ότι δεν θα έχω χρόνο για περισσότερα χλμ.

 

Ρίξε καμία άλλη πρόταση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέχρι 700-800 θα δώσω. Το elite δηλ οριακά. Μα γι'αυτό σκέφτομαι και για φιτνες. Αν μου την βαρέσει, αλλάζω ένα τιμόνι και έτοιμη η κούρσα! Αλλά πιστεύω ότι δεν θα έχω χρόνο για περισσότερα χλμ.

 

Ρίξε καμία άλλη πρόταση.

Δεν ειναι τοσο απλο...ριχνεις ενα τιμονι και τελος..

 

Εχει διαφορα στην γεωμετρια και σε αλλα πολλα η κουρσα..

 

Οποτε αφου δεν θα εχεις τον χρονο που λες ας παμε σε φιτνεσσ

Και απο οτι καταλαβα θες χωρις αναρτηση

KTM STRADA 800 SPEED 2013 MERIDA SPEEDER 300-D 2015 KONA DEW PLUS 2016 SCOTT SPORTSTER 20 2015

CANNONDALE BAD BOY 4 2016
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Δεν ειναι τοσο απλο...ριχνεις ενα τιμονι και τελος..

 

Εχει διαφορα στην γεωμετρια και σε αλλα πολλα η κουρσα..

 

Οποτε αφου δεν θα εχεις τον χρονο που λες ας παμε σε φιτνεσσ

Και απο οτι καταλαβα θες χωρις αναρτηση

KTM STRADA 800 SPEED 2013 MERIDA SPEEDER 300-D 2015 KONA DEW PLUS 2016 SCOTT SPORTSTER 20 2015

CANNONDALE BAD BOY 4 2016

 

 

 

Καλά θέλει και άλλα για κούρσα αλλά έχεις τον σκελετό. Τέσπα. Στο θέμα μας. Στις τιμές που παίζουν kona, merida και scott εννοειται οτι προτιμω να παω σε sirrus elite με καλύτερα περιφεριακα. Το μόνο που μου αρέσει στο merida είναι ότι μπροστά έχει 50 και θα είναι ότι πρέπει για χιλιόμετρα. Και κάτι άλλο; Δεν σου αρέσει το sirrus; Θεωρείς ότι υστερεί κάτι ή ότι είναι υπερεκτιμημένο; 

 

Ευχαριστώ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...