Προς το περιεχόμενο

Ποδήλατο


pavl0s

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ναι Αθηνα ειμαι το εχω τσεκαρει....ζαντες δεν εχει αποτι βλεπω και νομιζω πως ειναι πιο ακριβος απο γατσουλη.

πανω κατω εχω budget μεχρι 150 ευρω για ζαντες-ακτινες, λαστιχα, τακακια, service φρενα-ταχυτητες,αλυσιδα και οτι αλλο χρειαζεται για να ζωντανεψει το κουρσακι που εχω.

δεν θελω να δωσω μια περιουσια γιατι ολα αυτα που θελω να αλλαξω ειναι αναλωσιμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Νομίζω ότι με τα χρήματα που διαθέτεις για όλα αυτά που αναφέρεις, δεν πρόκειται να "ζωντανέψει" το road bike σου κι εάν κάποιος τα "καταφέρει" θα είναι τσαπατσοδουλειά 100%. Μακάρι να έχω λάθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πηγα ειδα την πιεση των ελαστικων. Τα χα βαλει πριν δυο εβδομαδες, τωρα ηταν και τα δυο 20 kpa ενω κανονικα επρεπε να ταν 40-65kpa συμφωνα με τα προτυπα των ελαστικών.

 

Συμπληρωσα αερα 55/60kpa να δω πως θα παει, δεν εβαλα παραπανω, φοβηθηκα επειδη ειναι καλοκαιρι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ξέρεις ότι τα λάστιχα πάντα χάνουν αέρα, άσχετα εάν είναι τρύπια ή όχι. Ο λόγος είναι ότι τα μόρια του ατμοσφαιρκού αέρα είναι πιο μικρά από τα μόρια του λάστιχου, οπότε "δραπετεύουν". Θα πρότεινα να ελέγχεις την πίεση των ελαστικών κάθε 2-3 μέρες κι αναλόγως να συμπληρώνεις αέρα (εάν δεν έχεις δική σου τρόμπα, πετάξου μέχρι το πιο κοντικό βενζινάδικο).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι με τα χρήματα που διαθέτεις για όλα αυτά που αναφέρεις, δεν πρόκειται να "ζωντανέψει" το road bike σου κι εάν κάποιος τα "καταφέρει" θα είναι τσαπατσοδουλειά 100%. Μακάρι να έχω λάθος.

 

θελω να πιστευω οτι δεν θα ειναι χειροτερα απο οτι τωρα και θα κρατησει 3-4 χρονακια...

 

εδω ανεβαινα διονυσο και μαραθωνα με φρενα, ταχυτητες που εμπαιναν οποτε ηθελαν, λαιμος που ξεβιδωνε, σε κατηφορα φρενα που δεν δουλευαν οπως ηθελα, οι ακτινες να ειναι 2-3 ξεβιδωμενες και να τις σφιγγω με το χερι, στραβες ζαντες και αλλα τετοια...

 

ο gatsoulis με ενα 150αρι δεν θα το σενιαρει πιστευεις; να κοιταξω αλλου λες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θελω να πιστευω οτι δεν θα ειναι χειροτερα απο οτι τωρα και θα κρατησει 3-4 χρονακια...

 

εδω ανεβαινα διονυσο και μαραθωνα με φρενα, ταχυτητες που εμπαιναν οποτε ηθελαν, λαιμος που ξεβιδωνε, σε κατηφορα φρενα που δεν δουλευαν οπως ηθελα, οι ακτινες να ειναι 2-3 ξεβιδωμενες και να τις σφιγγω με το χερι, στραβες ζαντες και αλλα τετοια...

 

ο gatsoulis με ενα 150αρι δεν θα το σενιαρει πιστευεις; να κοιταξω αλλου λες;

 

Κοίτα, επειδή ήσουν απλά τυχερός μέχρι σήμερα και κατέβαινες τις κατηφόρες του Διόνυσου με φρένα που δεν δούλευαν, στραβές ζάντες κτλ, δεν σημαίνει κάτι πέραν του ότι ήσουν απλά τυχερός που δεν σκοτώθηκες. Τη δουλειά του Γκατσούλη δεν την ξέρω. Από το Cyclist 1-2 φορές που χρειάστηκα τις υπηρεσίες του, έμεινα ευχαριστημένος. Εάν είναι πιο ακριβός από τον Γκατσούλη ή όχι, δεν μπορώ να το ξέρω ούτε να το κρίνω.

 

Στην τελική, πήγαινε σε αυτόν που εμπιστεύεσαι. Την άποψή μου για την επισκευή στα χρήματα που διαθέτεις, στην είπα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα, επειδή ήσουν απλά τυχερός μέχρι σήμερα και κατέβαινες τις κατηφόρες του Διόνυσου με φρένα που δεν δούλευαν, στραβές ζάντες κτλ, δεν σημαίνει κάτι πέραν του ότι ήσουν απλά τυχερός που δεν σκοτώθηκες. Τη δουλειά του Γκατσούλη δεν την ξέρω. Από το Cyclist 1-2 φορές που χρειάστηκα τις υπηρεσίες του, έμεινα ευχαριστημένος. Εάν είναι πιο ακριβός από τον Γκατσούλη ή όχι, δεν μπορώ να το ξέρω ούτε να το κρίνω.

 

Στην τελική, πήγαινε σε αυτόν που εμπιστεύεσαι. Την άποψή μου για την επισκευή στα χρήματα που διαθέτεις, στην είπα.

οχι ισως καταλαβες λαθος...ηθελα να πω πως ακουμπουσαν τα τακακια στον μπροστα και στον πισω τροχο λογω οτι ηταν στραβιες και οι 2 ζαντες....οχι οτι δεν δουλευαν καθολου τα φρενα ειπαμε! χαχα

 

καλως οκ ευχαριστω, αν ειπωθουν κ'αλλες γνωμες ειναι ευπροσδεκτες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Πρόταση για αγορά  "Σχάρα για μεταφορά ποδηλάτου με το αυτοκίνητο (εντός και εκτός πόλης)"

Είδα σήμερα στο jumbo Link.png Site: Σχάρα Μεταφοράς για 3 Ποδήλατα και θα ήθελα να ρωτήσω κατά πόσο θα ήταν ασφαλής για μεταφορά ποδηλάτου και σε ταξίδι.

 

Την έχει δοκιμάσει κανείς

Την θέλω για ένα mountain Ideal Pro XL

Μηπως την αγορασες? αξιζει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Παιδες μια απορία πανω στα λάστιχα, επειδή αλλάζω πρώτη φορα  (μονος μου)  εχουν λιώσει εντελος και φαίνονται οι ραγαδες, στο λαστιχο γράφει 26χ1.90 ,  εκει που λεει 1.90 πχ μπορώ να βάλω ενα που να λεει 26χ1.75 η 2.00 θα καλύπτει απλα σαν φάσμα 26ρι; :unsure: 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Αναφορικά με τις σχάρες που αναφέρθηκαν παραπάνω, έχει κανείς εικόνα για το τι προβλέπει ο κ.ο.κ. πάνω σε αυτές;

Ξέρω ότι κανονικά δεν πρέπει να εμποδίζουν οπτική επαφή με τα φώτα (στοπ, φλας, πορείας, όπισθεν) και την πινακίδα. Αλλιώς πρέπει να μπαίνει κάτι σαν αυτό της φωοτγραφίας

%25CF%2583%25CF%2587%25CE%25B1%25CF%2581

 

Στην περίπτωση σύγκρουσης ισχύει το "φταίει ο πίσω" ή αλλάζει τίποτα πχ λέγοντας ότι "δεν μπόρεσα να δω ότι φρέναρε";

Επίσης υπάρχει περίπτωση (λογικό θα μου φαινόταν) να επικαλεστεί ο πίσω ότι η όποια ζημιά θα ήταν μικρότερη αν δεν υπήρχε αυτή η σχάρα και τα ποδήλατα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θελω να πιστευω οτι δεν θα ειναι χειροτερα απο οτι τωρα και θα κρατησει 3-4 χρονακια...

 

εδω ανεβαινα διονυσο και μαραθωνα με φρενα, ταχυτητες που εμπαιναν οποτε ηθελαν, λαιμος που ξεβιδωνε, σε κατηφορα φρενα που δεν δουλευαν οπως ηθελα, οι ακτινες να ειναι 2-3 ξεβιδωμενες και να τις σφιγγω με το χερι, στραβες ζαντες και αλλα τετοια...

 

ο gatsoulis με ενα 150αρι δεν θα το σενιαρει πιστευεις; να κοιταξω αλλου λες;

Ο γκατσουλης ειναι αξιολογο μαγαζι,στελνω τις αναρτησεις μου σερβις εδω κ χρονια απο επαρχια.

 

Το ποδηλατο αρχισε να μην παιρνει την 7η ταχυτητα, γιατι έγινε αυτο; δεν πειραξα κατι, μηπως θελει καποια ρυθμιση;

 

Θελει ρυθμιση το ντεραγιε,τσεκαρε στο γιουτουμπ πως γινεται,ενα κατσαβιδι χρειαζεσαι,απορυθμιζεται αν ειναι φτηνη σειρα απο κραδασμους.

Αναφορικά με τις σχάρες που αναφέρθηκαν παραπάνω, έχει κανείς εικόνα για το τι προβλέπει ο κ.ο.κ. πάνω σε αυτές;

Ξέρω ότι κανονικά δεν πρέπει να εμποδίζουν οπτική επαφή με τα φώτα (στοπ, φλας, πορείας, όπισθεν) και την πινακίδα. Αλλιώς πρέπει να μπαίνει κάτι σαν αυτό της φωοτγραφίας

%25CF%2583%25CF%2587%25CE%25B1%25CF%2581

 

Στην περίπτωση σύγκρουσης ισχύει το "φταίει ο πίσω" ή αλλάζει τίποτα πχ λέγοντας ότι "δεν μπόρεσα να δω ότι φρέναρε";

Επίσης υπάρχει περίπτωση (λογικό θα μου φαινόταν) να επικαλεστεί ο πίσω ότι η όποια ζημιά θα ήταν μικρότερη αν δεν υπήρχε αυτή η σχάρα και τα ποδήλατα;

Αυτη ειναι σχαρα κοτσαδορου...δε μπαινει σε ολα τα αυτοκινητα,για να εχεις κοτσαδορο απαιτειται και η σχετικη αδεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

.....................Αυτη ειναι σχαρα κοτσαδορου...δε μπαινει σε ολα τα αυτοκινητα,για να εχεις κοτσαδορο απαιτειται και η σχετικη αδεια.

 

Ναι αλλά και πολλές (ίσως και όλες) από τις άλλες που πιάνουν στη τζαμόπορτα εξέχουν και μπλοκάρουν (οπτικά) φώτα και πινακίδα

 

back2.jpg

 

17062009%28005%29.jpg

 

Σε αυτές αναφέρομαι για το θέμα νομιμότητας, κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...