Προς το περιεχόμενο

XBOX E3 DEMOS CONFIRMED RUNNING ON XBOX HARDWARE (αφιερωση σε UDONTNEED)


p3tran

Προτεινόμενες αναρτήσεις

(μην ακούω μπούρδες τωρα για killzone /30fps κτλ... σε λίγο θα βγάλετε ότι η 7770 είναι καλύτερη από την 7850 και ότι η ddr3 είναι γρηγορότερη από την gddr5.)

 

Μόνο μπούρδες δεν είναι ότι αφορά το Killzone...

 

Link.png Site: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-hands-on-with-playstation-4">When it comes to the tricky issue of control and response, Killzone: Shadow Fall currently delivers a largely 25-30FPS experience with v-sync, where a long overview of the forest tests the hardware most.

 

Και συμπληρώνω,προφανώς και είναι νωρίς για να κριθεί το ps4,αλλά θεωρώ υποκριτικό απο πλευράς Sony να μην βγάζει ΕΝΑ exclusive σε 1080/60 και ταυτόχρονα να θεωρείται το X1 πιο "αδύναμο" όταν τα πρώτα 4 exclusives του θα "τρέχουν" σε 1080/60.

Και επειδή σήμερα διάβασα κάποια άκρως ενδιαφέροντα στοιχεία για το hardware του X1 απο σοβαρό site και όχι site με μεγάλες δόσεις fanboyism->neogaf (που εννοείται δεν θα παραθέσω γιατί είναι πολύ νωρίς ακόμα)  η MS δεν αποκαλύπτει επισήμως όλο το info του X1 hardware για άλλους λόγους και όχι γι'αυτούς που(βάσει rumors πάντα) πιστεύαμε μέχρι τώρα και επέτρεψε μου ν'αρχίσω ν'αμφιβάλλω πλέον για το ότι το X1 είναι πιο "αδύναμο" απο το ps4.....!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

 

Και συμπληρώνω,προφανώς και είναι νωρίς για να κριθεί το ps4,αλλά θεωρώ υποκριτικό απο πλευράς Sony να μην βγάζει ΕΝΑ exclusive σε 1080/60 και ταυτόχρονα να θεωρείται το X1 πιο "αδύναμο" όταν τα πρώτα 4 exclusives του θα "τρέχουν" σε 1080/60.

......

ν'αρχίσω ν'αμφιβάλλω πλέον για το ότι το X1 είναι πιο "αδύναμο" απο το ps4.....!!!

Η δικια μου εξηγηση, που νομιζω εχει πιο πολλες πιθανοτητες να ισχυει, ειναι οτι οι εταιρειες της sony που αναλαβαν τα ps4 exclusives ειναι πιο σκραπες και πιο ατζαμηδες απο τις αντιστοιχες που κανουν τη δουλεια για τα xbox exclusives.

 

βεβαια, στους οπαδους του playstation δεν αρεσε αυτο, αλλα αν επρεπε να στοιχηματισω καπου σημερα, πιο ευκολα θα εβαζα λεφτα σε αυτο, παρα στο οτι η Microsoft θα αλλαξει/αλλαξε σημαντικα τα specs της.

το πολυ που θα μπορουσε να κανει, ειναι να σηκωσει λιγο τα ρολογια, αλλα αυτο θα ειχε ντομινο εφε στην παραγωγη αλλα ισως και στην αξιοπιστια, πραγματα που πρεπει να ζυγιστουν καλα οταν μιλαμε για εκατονταδες εκατομμυρια.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει πάντα και η περίπτωση, πέρα από αυτό που λέει ο p3tran (και πέρα από το γεγονός ότι τα μεγάλα όπλα της Sony δεν έχουν δείξει ακόμα κάτι), να έχει δώσει καλύτερα tools η MS στους developers στην παρούσα φάση. Δεν είναι τα πάντα προϊόν κάποιας συνωμοσίας :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έχει δώσει καλύτερα tools η MS στους developers στην παρούσα φάση

 

αυτο ειναι παλι κατι που δεν στεκει, αν λαβουμε υποψην μας τις φημες.

 

οι φημες λοιπον λενε, ολες μαζι και πανηγυρικα, οτι αυτη τη φορα η sony, λογω κυριως του mark cerny που ανελαβε να στησει το καινουργιο playstation (και ειναι πολλαααα χρονια προγραμματιστης), εχει καταφερει και τα εργαλεια αναπτυξης που αυτη τη στιγμη εχουν δωθει απο τη sony, να ειναι καλυτερα απο τα αντιστοιχα εργαλεια που εχει αυτη τη στιγμη η Microsoft.

 

οποτε,

- hardware καλυτερο δεν εχει το xbox

- εργαλεια καλυτερα δεν εχει το xbox, ή τουλαχιστον μεχρι και την Ε3, δεν ειχε.

 

τι μενει?

αν εχω δικιο στην υποθεση μου, θα δουμε οτι τα third party games (τα "κοινα" games που θα εχουν και οι δυο κονσολες στην αρχη),

ΔΕΝ θα ειναι καλυτερα στο xbox απο οτι στο playstation.

και αν συμβει αυτο, τοτε δια της απαγωγης  σε ατοπο, μενει μονο αυτο που λεω περι ατζαμηδων....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μόνη λογική εξήγηση είναι οτι τα games που έτρεχαν 1080@60 στα booths, να είναι ελαφρώς scaled down όταν θα πάνε gold.

Ρε γαμώτο, να έχουμε φτάσει στο 2013 και να μην έχουμε ακόμα δεδομένο το true Full HD/60fps. Δεν έχουν και πολύ άδικο οι PCάδες τελικά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι PCαδες δεν εχουν αδικο αλλα για να τρεξεις τους τελευταιους βαρβατους τιτλους στο pc 1080/60 θες καρτα γραφικων οσο θα κανει το ps4...Με βαση τα οικονομικα στοιχεια των εταιριων η μονη περιπτωση να γιναταν αυτο στις κονσολες ηταν η microsoft να βαλει κορυφαιο hardware δηλαδη κυριως καρτα nvidia kepler οπου υπερτερει σε καταναλωση/επιδοσεις απο την σειρα 7 της amd αλλα την επιασαν οι τσιγκουνιες και η μανια με το kinect για να γινει το απολυτο media center και καλα.Αλλη κατηγορια το pc και αλλη οι κονσολες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

(μην ακούω μπούρδες τωρα για killzone /30fps κτλ... σε λίγο θα βγάλετε ότι η 7770 είναι καλύτερη από την 7850 και ότι η ddr3 είναι γρηγορότερη από την gddr5.)

 

βασικά μπούρδες δεν είναι,FACT είναι...ούτε είπε κανείς ότι η 7770 είναι καλύτερη από την 7850

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει πάντα και η περίπτωση, πέρα από αυτό που λέει ο p3tran (και πέρα από το γεγονός ότι τα μεγάλα όπλα της Sony δεν έχουν δείξει ακόμα κάτι), να έχει δώσει καλύτερα tools η MS στους developers στην παρούσα φάση. Δεν είναι τα πάντα προϊόν κάποιας συνωμοσίας :P

Αυτό. Είναι η τρίτη κονσόλα της Μ$ με PC υλικό, και είναι η πρώτη κονσόλα της $ony (με PC υλικό).

Θα χρειαστούν αρκετό καιρό για να προσαρμόσουν τα εργαλεία τους σε αυτή την αλλαγή υλικού.

Και αν μιλάμε για εργαλεία του PS3 (που ακούγεται στην περίπτωση του KZ Shadow Fall), είναι αναμενόμενο το αποτέλεσμα να μην είναι καλό.

 

Και απ' οτι φαίνεται, η $ony θα χρειαστεί περισσότερο χρόνο για να αξιοποιήσει πλήρως το μηχάνημά της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό. Είναι η τρίτη κονσόλα της Μ$ με PC υλικό, και είναι η πρώτη κονσόλα της $ony (με PC υλικό).

Θα χρειαστούν αρκετό καιρό για να προσαρμόσουν τα εργαλεία τους σε αυτή την αλλαγή υλικού.

Και αν μιλάμε για εργαλεία του PS3 (που ακούγεται στην περίπτωση του KZ Shadow Fall), είναι αναμενόμενο το αποτέλεσμα να μην είναι καλό.

 

Και απ' οτι φαίνεται, η $ony θα χρειαστεί περισσότερο χρόνο για να αξιοποιήσει πλήρως το μηχάνημά της.

πιο πανω εγραψα οτι αυτη τη φορα, ο mark cerny εχει φροντισει και τα εργαλεια υπαρχουν, και ανθρωποι που δουλευουν και τα δυο λενε οτι (μεχρι αρχες Ιουνιου) καλυτερα ειναι της sony.

 

<<PlayStation 4 currently beats Xbox One in terms of raw power and has a more mature developer environment, Avalanche Studios has told us.>>

http://www.edge-online.com/news/ps4-is-more-powerful-than-xbox-one-on-paper-but-microsoft-will-catch-up-says-avalanche-studios/

 

<<PS4's Development Environment Is Much More Mature Than Xbox One>>

http://www.pushsquare.com/news/2013/05/ps4s_development_environment_is_much_more_mature_than_xbox_one

 

κλπ κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μία Avalanche απο μόνη της δεν σημαίνει κάτι. Είναι άλλα τόσα studio.

Επίσης, μιλάμε για εσωτερικά στη Μ$ και εξωτερικό στη $ony (πολλά, ένα).

Τέλος, το οτι είναι πιο δυνατό στα χαρτιά, επίσης δε σημαίνει κάτι.

 

υγ : πώς ακριβώς θα κάνει catch up η M$ την $ony, θα βάλει ανώτερο υλικό? sorry αλλά δεν μου φαίνεται και πολύ έμπιστη η Avalanche σε αυτό το θέμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ειμαι σιγουρος,, αλλα νομιζω οτι το killer instict ετρεχε σε 720p/60 fps.

 

οι κονσολες θα κριθουν στο ποια θα αποδιδει καλυτερα τα multiplatform...οσον αφορα τα exclusives νομιζω οτι η σονι εχει περισσοτερα καλα studio...αλλα οπως ειπα και πριν, το θεμα ειναι τα multiplatform...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ειμαι σιγουρος,, αλλα νομιζω οτι το killer instict ετρεχε σε 720p/60 fps.

 

οι κονσολες θα κριθουν στο ποια θα αποδιδει καλυτερα τα multiplatform...οσον αφορα τα exclusives νομιζω οτι η σονι εχει περισσοτερα καλα studio...αλλα οπως ειπα και πριν, το θεμα ειναι τα multiplatform...

 

 

Source.png Πηγή: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-hands-on-with-xbox-one">Digital Foundry

 

Killer Instinct

A simple demo based on the single Tiger's Lair stage, where two fighters are available: Jago, a bandit equipped with mask and sword, and ZX Spectrum stalwart, Sabrewulf - represented here as a silver, mutated wolf in a loin-cloth. In terms of the gameplay style, imagine playing Street Fighter 4 and you'll have some idea of control responsiveness and input style, though there's a heavier focus on keeping combos alive here than in Capcom's classic brawler.

 

The Xbox One hardware is visibly active, almost certainly pushing out 1080p at 60 frames per second.There is no tearing, and the only dips in response come from changing to each character's more effects-heavy ultra mode. Visually, the highlight is the crazy explosions of lit particles on the fireball-style fire attack from Jago, and the smashing slabs on the floor. We've never seen this excess of on-screen particles in the current generation of console hardware and the effect is fantastic.

 

Και μια "γεύση" για τα first party studios της MS:

 

Link.png Site: https://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Studios">Microsoft Studios contains 29 studios worldwide, 23 for game development (343 Industries, Rare, Lionhead, Turn 10, Twisted Pixel, and Black Tusk which comprises multiple teams working on multiple titles concurrently) and 6 for entertainment technology advancement and publishing. In pure studio count, Microsoft is the largest internal development group for a console manufacturer:

 

Και της Sony:

 

Link.png Site: https://en.wikipedia.org/wiki/Sony_Computer_Entertainment">Έχει συνολικά 27 first+second party και εννοείται σε αυτά συμπεριλαμβάνονται και όσα ασχολούνται με τo vita!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι πόσα από τα στούντιο της MS θα φτιάχνουν παιχνίδια για το Kinect. Ο αριθμός μόνο δε λέει τίποτα αν είναι να βλέπουμε κυρίως Halo και Kinect shovelware. Φυσικά, το ίδιο ισχύει και για τη Sony αν συνεχίσουν να αρμέγουν Killzone/GoW/Uncharted.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...