Προς το περιεχόμενο

poweline συμβατότητα...


tempo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

το σκέφτηκα και εγώ αυτό με το power saver άλλα τουλάχιστον η ένδειξη στα φωτάκια του powerline δεν δείχνει κάτι τέτοιο (θα έπρεπε να αναβοσβήνει το led της τροφοδοσίας).

 

δεν νομίζω ότι υπάρχει και κάποιος τρόπος να το απενεργοποιήσω

 

*** το μοντέλο powerline είναι D-Link DHP-329AV

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ότι δεν αναβοσβήνει λαμπάκι δεν λέει και τίποτα μπορεί απλός να μην το έχουν προγραμματίσει έτσι. Βεβαια θα έπρεπε να αναβοσβήνει αλλα προφανώς δεν το κάνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και εγω για powersave σκεφτομαι αλλα απο την αλλη αν δεν εχουν gui πως να το αλλαξεις?εκτος αν αλλαζει απο κανα κουμπι πανω η κανα συνδυασμο κουμπιων που το θεωρω χλωμο.να αλλαζει το firmware Που εχουν embedded παλι το θεωρω χλωμο.δες αν λεει κατι στο site της d-link που παλι χλωμο το κοβω.τωρα για τα λαμπακια πρεπει να δεις στο manual τι γραφει.δεν σημαινει οτι το οριζουν να αλλαζει χρωμα.επισης κανε αυτο που σου ειπα μπας και αλλαξει κατι.στην θεση αυτουνου του Powerline βαλε ενα απο τα αλλα να δεις αν το κανει.ανδηλαδη εχεις το 200αρι βαλε ενα 500 αρι να δεις αν θα αλλαξει κατι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τελικά έβαλα τα 200άρια και λειτουργούν κανονικά....τα 500άρια απλά δυσκολεύονται στο "ξύπνημα" όταν ο υπολογιστής είναι για ώρα κλειστός/ανενεργός, κατά τα άλλα λειτουργούν άψογα και είναι σφαίρα.

 

έχετε να προτείνετε κάτι να ψάξω μήπως βρω λύση και με τα 500άρια;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τελικά έβαλα τα 200άρια και λειτουργούν κανονικά....τα 500άρια απλά δυσκολεύονται στο "ξύπνημα" όταν ο υπολογιστής είναι για ώρα κλειστός/ανενεργός, κατά τα άλλα λειτουργούν άψογα και είναι σφαίρα.

 

έχετε να προτείνετε κάτι να ψάξω μήπως βρω λύση και με τα 500άρια;

googlare το να δεις μηπως υπαρχει κατι παραπανω και κοιτα και στο site της εταιρειας αμα αναφερει κατι η μηπως αν εχουν forum μηπως γραφουν κατι εκει.τωρα που τα εκανες τραμπα εχεις παλι το ιδιο θεμα η οχι?δηλαδη το πρωι αν πας να τραβηξεις ιντερνετ απο καποιο που παιρνει απο το 500 αρι εστω και αν ειναι το 200 στο ρουτερ εχεις το ιδιο θεμα?

τωρα λυση δεν ξερω αν υπαρχει.αν δεν εχει web interface αν δεν εχει τροπο να γινει firmware update τοτε δεν ξερω αν μπορει να λυθει.σαν τελικη λυση αν δεν βρεις κατι στειλε email στον κατασκευαστη ή ανοιξε θεμα στο forum τους αν εχουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βασικά έχω καταλάβει (εκτίμηση είναι) ότι καλό είναι να είναι το 200άρι καρφωμένο στο router.... σε αυτήν την περίπτωση και το άλλο 200άρι άλλα και τα 500άρια λειτουργούν χωρίς προβλήματα ακόμη και σε βαριές εργασίες (πχ αποστολή πολύ μεγάλων αρχείων κλπ).

 

στο site της εταιρείας δεν βρήκα κάτι ανάλογο....

 

ξανακάνω την ερώτηση: μήπως μπορεί κάποιος να μου πει έναν τρόπο να μετρήσω την ταχύτητα ανάμεσα σε δύο powerline;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

α.δες στο forum αν εχουν η ρωτησε τους απευθειας.

β.με τα Powerline απλα για καλυτερη ταχυτητα ξερεις τα tips.οχι οσο γινεται αλλες πριζες πανω σε αυτα η παραλληλα με αυτα.οχι ενεργοβορες συσκευες κτλ.αν και απο τα 500 στα 200 να παιξουν μια χαρα εισαι.απλα σε καποια πραγματα θα σε καθυστερουν τα 200αρια πλεον

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τελικά φίλοι μου μάλλον άσκοπα ψάχναμε για λύση στο πρόβλημα......έστειλα πίσω τα 500άρια να τα κοιτάξουν για βλάβη και με τα νέα 500άρια δεν έχω κανένα πρόβλημα (συνεργάζονται άψογα μεταξύ τους καθώς και με τα 200άρια).

 

Με την ευκαιρία να αναφέρω και κάτι ως προς την διαδικασία service (θα αναφέρω ονόματα εταιρειών - αν  διαχειριστής κρίνει απαραίτητο ας τα σβήσει). Έπειδή βλέπω ότι τα παράπονα για εταιρείες είναι αρκετά εγώ θέλω να τονίζω τις ΑΡΙΣΤΕΣ εντυπώσεις απο την διαδικασία service (κάποτε πρέπει να λέμε και το καλό). Δεν έχω καμια σχέση με τις εταιρείες ούτε εγώ ούτε κανείς γνωστός μου.

 

τηλεφώνησα λοιπόν στο you.gr (κατάστημα που είχα προμηθευτεί τα powerline) και εκεί ευγενικά μου έδωσαν το τηλέφωνο της εταιρείας IT LAB (απο ότι κατάλαβα είναι η εταιρεία service των προϊόντων D-Link). Ένας ευγενέστατος κύριος άκουσε το πρόβλημα μου, με ρώτησε δυο-τρία πραγματάκια και στο τέλος μου είπε να στείλω τα powerline για έλεγχο με συγκεκριμένω εταιρεία courier. Στην ερώτηση μου για το κόστος των μεταφορικών μου είπε ότι θα πληρώσει η εταιρεία.....τα έστειλα, τα έλεγξαν και μου έστειλαν νέο ζευγάρι powerline (χωρίς γκουχ-μουχ κλπ) το οποίο φαίνεται να λειτουργεί πλέον κανονικά. Όλα αυτά στον ελάχιστο δυνατό χρόνο (μου έδωσαν έναν κωδικό που μπορούσα να ελέγχω την εξέλιξη της διαδικασίας). Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ λοιπόν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τελικά φίλοι μου μάλλον άσκοπα ψάχναμε για λύση στο πρόβλημα......έστειλα πίσω τα 500άρια να τα κοιτάξουν για βλάβη και με τα νέα 500άρια δεν έχω κανένα πρόβλημα (συνεργάζονται άψογα μεταξύ τους καθώς και με τα 200άρια).

 

Με την ευκαιρία να αναφέρω και κάτι ως προς την διαδικασία service (θα αναφέρω ονόματα εταιρειών - αν  διαχειριστής κρίνει απαραίτητο ας τα σβήσει). Έπειδή βλέπω ότι τα παράπονα για εταιρείες είναι αρκετά εγώ θέλω να τονίζω τις ΑΡΙΣΤΕΣ εντυπώσεις απο την διαδικασία service (κάποτε πρέπει να λέμε και το καλό). Δεν έχω καμια σχέση με τις εταιρείες ούτε εγώ ούτε κανείς γνωστός μου.

 

τηλεφώνησα λοιπόν στο you.gr (κατάστημα που είχα προμηθευτεί τα powerline) και εκεί ευγενικά μου έδωσαν το τηλέφωνο της εταιρείας IT LAB (απο ότι κατάλαβα είναι η εταιρεία service των προϊόντων D-Link). Ένας ευγενέστατος κύριος άκουσε το πρόβλημα μου, με ρώτησε δυο-τρία πραγματάκια και στο τέλος μου είπε να στείλω τα powerline για έλεγχο με συγκεκριμένω εταιρεία courier. Στην ερώτηση μου για το κόστος των μεταφορικών μου είπε ότι θα πληρώσει η εταιρεία.....τα έστειλα, τα έλεγξαν και μου έστειλαν νέο ζευγάρι powerline (χωρίς γκουχ-μουχ κλπ) το οποίο φαίνεται να λειτουργεί πλέον κανονικά. Όλα αυτά στον ελάχιστο δυνατό χρόνο (μου έδωσαν έναν κωδικό που μπορούσα να ελέγχω την εξέλιξη της διαδικασίας). Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ λοιπόν.

δεν υπαρχει προβλημα με τα ονοματα των εταιρειων.οπως ειπες πρεπει να λεμε και τα καλα διοτι το after sales ειναι κατι που λειπει απο την ελλαδα.ιδιο μοντελο σου εδωσαν παλι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και επισης πολλες φορες ισχυει αυτο που λεμε και μερικοι δεν το δεχονται.οτι μην τα πας στο καταστημα γιατι χανεις τζαμπα χρονο αμα δεν στα αλλαζουν αυτοι.πηγαινε τα αντιπροσωπεια να τελειωνεις μια και καλη και να γινει πιο γρηγορα.παρα καταστημα το καταστημα να τα στειλει αντιπροσωπεια μετα να γυρισουν στο καταστημα και να τα παρεις εσυ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...