Προς το περιεχόμενο
  • 0
MrJimiAce

User Interface στη C

Ερώτηση

Καλησπέρα σας!

 

Γνωρίζει κάποιος, κάποια καλά Tutorial για αρχάριους για την δημιουργία γραφικού περιβάλλοντος στη C.

 

Επίσης κάποια λινκ με βιβλιοθήκες για τη δημιουργία γραφικού περιβάλλοντος θα μου ήταν ιδιαίτερα χρήσιμα!

 

Σκοπός μου είναι να εξασκηθώ πάνω στον προγραμματισμό, και να μάθω τα βασικά πράγματα για την δημιουργία γραφικού περιβάλλοντος. Το δεύτερο για τα μάτια του κόσμου...

 

π.χ. (Μερικά απλά UI που βρήκα στο google)

 

 

post-252900-0-48352700-1372876143_thumb.png
 
post-252900-0-17715300-1372876142_thumb.jpg

 

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων :) 

post-252900-0-17715300-1372876142_thumb.jpg

post-252900-0-48352700-1372876143_thumb.png

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 απαντήσεις σε αυτή την ερώτηση

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 0

Πανευκολο 

Drag&drop κατι Button, Label, ComboBox, TextBox τα στοιχίζεις ωραια, διπλο κλικ στο "Save" button , γραφεις κατι  ( p.x. MessageBox.Show("hello"); ) μεσα στην συναρτηση που θα δεις, CTRL+F5 και ετοιμο το πρώτο σου ολοκληρωμένο πρόγραμμα.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0

Μια χαρά! Thanxxx και πάλι! 

Πληροφοριακά χρησιμοποιώ (λόγω σχολής) DEV C++ και ήταν κάπως ζόρικο να φτιάξω UI.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To Dev C++ από default χωρίς κανένα επιπλέον tool δεν περιλαμβάνει drag and drop τρόπο σχεδιασμού και υλοποίησης γραφικού περιβάλλοντος όπως το visual studio.

 

Μπορείς να προγραμματίσεις windows application αλλά σχετικά δύσκολα.Παράδειγμα

 

κώδικας main.cpp από το Windows application project του Dev-C++.

 

 

 

#include <windows.h>

/*  Declare Windows procedure  */
LRESULT CALLBACK WindowProcedure (HWND, UINT, WPARAM, LPARAM);

/*  Make the class name into a global variable  */
char szClassName[ ] = "WindowsApp";

int WINAPI WinMain (HINSTANCE hThisInstance,
                    HINSTANCE hPrevInstance,
                    LPSTR lpszArgument,
                    int nFunsterStil)

{
    HWND hwnd;               /* This is the handle for our window */
    MSG messages;            /* Here messages to the application are saved */
    WNDCLASSEX wincl;        /* Data structure for the windowclass */

    /* The Window structure */
    wincl.hInstance = hThisInstance;
    wincl.lpszClassName = szClassName;
    wincl.lpfnWndProc = WindowProcedure;      /* This function is called by windows */
    wincl.style = CS_DBLCLKS;                 /* Catch double-clicks */
    wincl.cbSize = sizeof (WNDCLASSEX);

    /* Use default icon and mouse-pointer */
    wincl.hIcon = LoadIcon (NULL, IDI_APPLICATION);
    wincl.hIconSm = LoadIcon (NULL, IDI_APPLICATION);
    wincl.hCursor = LoadCursor (NULL, IDC_ARROW);
    wincl.lpszMenuName = NULL;                 /* No menu */
    wincl.cbClsExtra = 0;                      /* No extra bytes after the window class */
    wincl.cbWndExtra = 0;                      /* structure or the window instance */
    /* Use Windows's default color as the background of the window */
    wincl.hbrBackground = (HBRUSH) COLOR_BACKGROUND;

    /* Register the window class, and if it fails quit the program */
    if (!RegisterClassEx (&wincl))
        return 0;

    /* The class is registered, lt's create the program*/
    hwnd = CreateWindowEx (
           0,                   /* Extended possibilites for variation */
           szClassName,         /* Classname */
           "Windows App",       /* Title Text */
           WS_OVERLAPPEDWINDOW, /* default window */
           CW_USEDEFAULT,       /* Windows decides the position */
           CW_USEDEFAULT,       /* where the window ends up on the screen */
           544,                 /* The programs width */
           375,                 /* and height in pixels */
           HWND_DESKTOP,        /* The window is a child-window to desktop */
           NULL,                /* No menu */
           hThisInstance,       /* Program Instance handler */
           NULL                 /* No Window Creation data */
           );

    /* Make the window visible on the screen */
    ShowWindow (hwnd, nFunsterStil);

    /* Run the message loop. It will run until GetMessage() returns 0 */
    while (GetMessage (&messages, NULL, 0, 0))
    {
        /* Translate virtual-key messages into character messages */
        TranslateMessage(&messages);
        /* Send message to WindowProcedure */
        DispatchMessage(&messages);
    }

    /* The program return-value is 0 - The value that PostQuitMessage() gave */
    return messages.wParam;
}


/*  This function is called by the Windows function DispatchMessage()  */

LRESULT CALLBACK WindowProcedure (HWND hwnd, UINT message, WPARAM wParam, LPARAM lParam)
{
    switch (message)                  /* handle the messages */
    {
        case WM_DESTROY:
            PostQuitMessage (0);       /* send a WM_QUIT to the message queue */
            break;
        default:                      /* for messages that we don't deal with */
            return DefWindowProc (hwnd, message, wParam, lParam);
    }

    return 0;
}

 

.

 

Οπότε visual studio ή eclipse για C,C++ με το κατάλληλο plugin για σχεδιασμό γραφικού περιβάλλοντος και εφαρμογής.Επίσης υπάρχει και ο C++ builder Link.png Site: http://www.embarcadero.com/products/cbuilder">http://www.embarcadero.com/products/cbuilder

 

αλλά δεν ξέρω τι περιορισμούς έχει η trial version.

Επεξ/σία από nucleus

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0

Για cross platform UI θα σου πρότεινα το QT. 

 

Αρκετά απλό, έχει και δικό του IDE. 

 

 

Μην πας σε C# και VS. Πολύ κλειστό... Εκτός και εάν έχεις ως στόχο ΜΟΝΟ Windows. 

 

 

Με το QT θα μπορείς να έχεις εφαρμογή για Linux, MAC ΚΑΙ Windows. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.