Προς το περιεχόμενο
chronixp

Πρόβλημα με εξωτερικό WD My Passport

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω από τον Απρίλιο τον WD 2 TB usb 3.0.

Ο συγκεκριμένος ήταν πάνω σε ένα media player και ξαφνικά από προχτές άρχισε να κολλάει όταν έπαιζε. Για να ξαναπαίξει σωστά έκανα restar το media και επανερχόταν για λίγο. Όταν τον έβαλα σε pc για να δω τι γίνεται μου ξανακόλαγε πάλι, μου έδειχνε το περιεχόμενό του, αλλά δεν μπορούσα να το αντιγράψω στο pc γιατί κατά την αντιγραφή μου ξανακόλαγε. Κάποια στιγμή σταμάτησε να τον ανοίγει και άκουγα ένα θόρυβο μέσα από το δίσκο και μάλιστα δεν μπορούσα να τον δω ούτε από το my computer, ούτε και από το manage (δεξί κλικ στο my computer).

Τα δεδομένα δεν με ενδιαφέρουν γιατί τα έχω backup και δεν ξέρω τι να κάνω.

Να τον στείλω πίσω μέσω της φόρμας από την wdc.com ή να τον πάω πίσω από το μαγαζί που τον αγόρασα ή υπάρχει επίσημη αντιπροσωπεία της wd στην Ελλάδα;

Να πω ότι επικοινώνησα με το μαγαζί που τον αγόρασα και μου είπαν να τους τον πάω πίσω μαζί με το παραστατικό για τον δει ο τεχνικός!!!

Πραγματικά έχω μπερδευτεί, αν έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία ας μου πει.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επιστροφη στο καταστημα να γινει ελεγχος απο τον τεχνικο.Αν εχει προβλημα, θα σου δωσουν αλλον δισκο η πιστωτικο αν δεν υπαρχει το ιδιο μοντελο.Απο ποιο μαγαζι εγινε η αγορα?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με την απόδειξη πισω στο κατάστημα που το πήρες αφου εχεις εγγύηση

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επιστροφη στο καταστημα να γινει ελεγχος απο τον τεχνικο.Αν εχει προβλημα, θα σου δωσουν αλλον δισκο η πιστωτικο αν δεν υπαρχει το ιδιο μοντελο.Απο ποιο μαγαζι εγινε η αγορα?

Η αγορά έγινε από το shop4u.gr. Από το κατάστημα δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα, μάλιστα έχω ψωνίσει και πολλά άλλα πράγματα και η απορία μου είναι αν πρέπει να το αφήσω ή να απαιτήσω άμεση αλλαγή.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πιστεύω οτι θα το δει ο τεχνικός και αν εχει οντως πρόβλημα θα γίνει αλλαγή

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια από τα ίδια και σ'εμένα. Μάλλον έχουν ημερομηνία λήξης αυτοί οι σκληροι και το σκέφτομαι σοβαρά να μην ξαναπάρω.

Στικακια και τα τούβλα οι εξωτερικοι.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως όπως είπαν τα παιδιά παραπάνω, τον πήγα χτες στο κατάστημα και αφού διαπίστωσαν το πρόβλημα, μου έκαναν άμεση αντικατάσταση. :-D

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.