Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Περί εγγύησης μνημών


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,μια ερώτηση αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει:

Από ένα κιτάκι ddr2 μνημών, η μια μας εγκατέλειψε.

Από το κατάστημα όπου απευθύνθηκα για εγγύηση,μου πρότειναν υποδεέστερες

(χωρίς ψήκτρες,χειρότερα timings) και φυσικά αρνήθηκα,ζητώντας αντικατάσταση με τις ίδιες ή καλύτερες,τα χρήματα μου ή στη χειρότερη πιστωτικό στην αξία αγοράς.

 

Τώρα μου λένε ότι έχουν διαθέσιμες τις ίδιες,στην ερώτηση όμως αν είναι καινούριες σφραγισμένες μου τα μασάνε.

Έχουν το δικαίωμα να μου δώσουν μεταχειρισμένες και να καλύψουν έτσι την εγγύηση?

Είναι στο χέρι μου αν θα τις δεχθώ ή όχι?

 

 

ΑΝ έχω ποστάρει σε λάθος κατηγορία ζητώ συγνώμη προκαταβολικά :-)

 

 

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 31
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

"Επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματός μου" is the key phrase my friend

Μου συνεβη ακριβως το ιδιο προχτες στο Πλαισιο, δε δεχονταν με τιποτα να μου δωσουν καινουργια μνημη μου λεγαν η εγγυηση ειναι για ιδια ή συμβατη με τα ιδια χαρακτηριστικα οχι για καινουργια, αν θελω

Γενικά όταν σας αρνούνται τα παραπάνω, τα οποία είναι νόμιμα δικαιώματα σας και σας παραμυθιάζουν με δικαιολογίες σαν αυτές που προαναφέρθηκαν, να ζητάτε από τον υπεύθυνο του καταστήματος να σας δώσει

  • Moderators

Ενοείται πως οχι εφόσον ειναι στην εγγύηση πρέπει να σου δώσουν τις ίδιες σφραγισμένες η αλλες με τα ιδια specs αλλιώς καλύτερα να ζητήσεις τα χρήματα σου πισω

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,μια ερώτηση αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει:

Από ένα κιτάκι ddr2 μνημών, η μια μας εγκατέλειψε.

Από το κατάστημα όπου απευθύνθηκα για εγγύηση,μου πρότειναν υποδεέστερες

(χωρίς ψήκτρες,χειρότερα timings) και φυσικά αρνήθηκα,ζητώντας αντικατάσταση με τις ίδιες ή καλύτερες,τα χρήματα μου ή στη χειρότερη πιστωτικό στην αξία αγοράς.

 

Τώρα μου λένε ότι έχουν διαθέσιμες τις ίδιες,στην ερώτηση όμως αν είναι καινούριες σφραγισμένες μου τα μασάνε.

Έχουν το δικαίωμα να μου δώσουν μεταχειρισμένες και να καλύψουν έτσι την εγγύηση?

Είναι στο χέρι μου αν θα τις δεχθώ ή όχι?

 

 

ΑΝ έχω ποστάρει σε λάθος κατηγορία ζητώ συγνώμη προκαταβολικά :-)

 

καλησπερα, οι μνημες εχουν εγγυηση εφ'ορου ζωης λογικα. ποιες ειναι? 

δεν εχουν δικαιωμα να σου δωσουν μεταχειρισμενες οχι, το καλυτερο που χεις 

να κανεις ειναι να την στειλεις την καμμενη η και τις δυο για RMA στην εταιρια.

 

επισης, απο ποιο καταστημα ειναι αγορασμενες?

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπερα, οι μνημες εχουν εγγυηση εφ'ορου ζωης λογικα. ποιες ειναι? 

δεν εχουν δικαιωμα να σου δωσουν μεταχειρισμενες οχι, το καλυτερο που χεις 

να κανεις ειναι να την στειλεις την καμμενη η και τις δυο για RMA στην εταιρια.

 

επισης, απο ποιο καταστημα ειναι αγορασμενες?

 

Οι μνήμες είναι αυτές:http://www.geil.com.tw/products/showSpec/id/65

Έχουν εφ΄όρου ζωής,ναι.

 

Σωστό,να μιλήσω κατευθείαν με τη geil,αν και αν είναι να πληρώσω μεταφορικά για Ταϊβάν δε συμφέρει.

 

Το κατάστημα δε θα ήθελα να το αναφέρω,δεν είναι σκοπός μου να βγάλω κάποιο καλύτερο ή χειρότερο σε after sales,λίγο πολύ όλοι ξέρουμε την κατάσταση που επικρατεί στην ελληνική αγορά .

Απλά ήθελα να ενημερωθώ για τα δικαιώματα μου και τις υποχρεώσεις του πωλητή αντίστοιχα:)

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι μνήμες είναι αυτές:http://www.geil.com.tw/products/showSpec/id/65

Έχουν εφ΄όρου ζωής,ναι.

 

Σωστό,να μιλήσω κατευθείαν με τη geil,αν και αν είναι να πληρώσω μεταφορικά για Ταϊβάν δε συμφέρει.

 

Το κατάστημα δε θα ήθελα να το αναφέρω,δεν είναι σκοπός μου να βγάλω κάποιο καλύτερο ή χειρότερο σε after sales,λίγο πολύ όλοι ξέρουμε την κατάσταση που επικρατεί στην ελληνική αγορά .

Απλά ήθελα να ενημερωθώ για τα δικαιώματα μου και τις υποχρεώσεις του πωλητή αντίστοιχα :)

ναι ζητα ιδιες η καλυτερες απ'αυτες που ειχες αγορασει. μη δεχθεις πιστωτικο καθως οι ddr2 στην εποχη μας ειναι πανακριβες ακομα και οι πιο απλες. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεταξύ μας,το πιστωτικό στην αξία αγοράς θα το δεχόμουν,σχεδόν διπλή τιμή από τις τρέχουσες :-)

 

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις

α ναι? τοτε ναι δεξου το αν σου πουν οκ :-D

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα δε θα μου πουν οκ.

Με το που ανέφερα καν τις λέξεις "πιστωτικό" και "επιστροφή χρημάτων" ο υπάλληλος άλλαξε 5 χρώματα :-D

 

Οπότε ανακεφαλαιώνοντας μόνο με σφραγισμένες ίδιες ή καλύτερες καλύπτουν την εγγύηση,για οτιδήποτε άλλες μου προτείνουν να είμαι έτοιμος για μάχη? :Ρ

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω θα το ανεφερα το καταστημα μονο και μονο για ενημερωση σε αλλους αγοραστες.Οσο για εγγυηση ή αλλαγη με σφραγισμενες ή πιστωτικο.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου συνεβη ακριβως το ιδιο προχτες στο Πλαισιο, δε δεχονταν με τιποτα να μου δωσουν καινουργια μνημη μου λεγαν η εγγυηση ειναι για ιδια ή συμβατη με τα ιδια χαρακτηριστικα οχι για καινουργια, αν θελω καινουργια να παω να την αγορασω απτο μαγαζι.Εδωσα παρα πολυ μεγαλη και πολυωρη μαχη και τελικα πηρα σφραγισμενη.

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσο και αν σε τιμαει το γεγονος οτι δε λες το καταστημα φιλε μου, καλο θα ηταν να το πεις για να ξερουμε και εμεις που μπλεκουμε.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδωσα παρα πολυ μεγαλη και πολυωρη μαχη και τελικα πηρα σφραγισμενη.

"Επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματός μου" is the key phrase my friend :-)

  • Like 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Moderators

Μην κανει πισω φίλε σε καμια περίπτωση γιατι εδω ταιριάζει αυτο που λεμε βρίσκουν τα κάνουν απο την στιγμή που εχει όντως δίκιο και απλα πανε να ξεφύγουν με πλάγιους τρόπους

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
[...] ζητώντας αντικατάσταση με τις ίδιες ή καλύτερες,τα χρήματα μου ή στη χειρότερη πιστωτικό στην αξία αγοράς.

Γενικά όταν σας αρνούνται τα παραπάνω, τα οποία είναι νόμιμα δικαιώματα σας και σας παραμυθιάζουν με δικαιολογίες σαν αυτές που προαναφέρθηκαν, να ζητάτε από τον υπεύθυνο του καταστήματος να σας δώσει γραπτώς και ενυπόγραφα αυτά που ισχυρίζεται, επιφυλασσόμενοι κάθε νομίμου δικαιώματος σας όπως ανέφερα & πριν.

Πιθανόν να γλιτώσετε αρκετή μανούρα & να συντομεύσει η διαδικασία εξυπηρέτηση σας διεκδικώντας το αυτονόητο.

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα ο ιδιος ο προισταμενος του service του καταστηματος που πηγα μου τα ειπε αυτα κι οταν ειπα οτι δεν δεχομαι να υπογραψω και να παραλαβω μεταχειρισμενη μνημη μου πε οκ τελειωσαμε τοτε αφου δεν την παραλαμβανεις δε σου δινω καμια! Και προχωρησε στον επομενο πελατη.Μετα απ αυτη του την ενεργεια εκανα μεγαλη φασαρια.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.