Προς το περιεχόμενο

LapTop Fujitsu LifeBook AH552, 15,6", Intel Core i3 3110M, 4GB RAM, 500GB HDD, Slim Line, Κόκκινο Χρώμα, Xωρίς Λειτουργικό 349 € για online παραγγελία


zacharis1955

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για το αν θα το ψώνιζες εννοώ φυσικά από το συγκεκριμένο κατάστημα.Φυσικά και δεν εννοώ το λάπτοπ.Αυτό που ανέφερες "Είναι αρκετά κάτω του βεληνεκούς και των standards που απαιτώ για ένα εργαλείο δουλειάς μου." το είπες απλά για να πείς κάτι,ότι είσαι και πολύ advanced user.Όπως και στο edit σου ότι δουλεύεις και δεν έχεις ελεύθερο χρόνο να ασχολείσαι με calculators κτλ.

 

Σε πολλά που γράφεις συμφωνώ,άλλωστε έθιξα κάτι συγκεκριμένο και όχι όσα αναφέρεις.Θα προσπαθήσω να στο απλοποιήσω λοιπόν.Εσύ έχεις πρόβλημα με την κοσμοντάτα,έτσι;Ναι,το γράφεις άλλωστε.Για ποιούς λόγους είναι δικό σου θέμα και σεβαστό.

 

Οπότε είτε γράφεις το πρώτο ποστ όπως έκανες και λες ότι είναι απαράδεκτο κτλ και μένεις εκεί στην τελευταία πρότασή του που είναι πολύ σωστή,είτε αναφέρεις από την αρχή τις προϋποθέσεις και αφήνεις απέξω τις περιττές κατακραυγές.Με τη λογική ότι τον αγοραστή όπως λες,δεν τον νοιάζει για το κατάστημα αν πρόκειται για μια απλή αγορά λάπτοπ και είναι ελληνικό και διαθέσιμο.Δεν θα τον επηρρεάσει δηλαδή στην εμπειρία του με το κατάστημα.Οπότε άσε έξω τη δυσφήμιση και ρίξτη όταν θα είναι χρήσιμη και θα βοηθήσει και όχι τώρα που δεν έχει σχέση όπως λες.

 

Απλά κάπου το έμπλεξες αυτό,δηλαδή "και παρτο αν είναι ελληνικό και μη σε νοιάζει τίποτα για το μαγαζί" αλλά και ένα "πολύ χάλια μαγαζί,εγώ δεν θα ψώνιζα απο εκεί" να το συνοδεύει.Και όλο το έμπλεξες όταν αναφέρθηκε το άμαζον,εξού και η απορία μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 221
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Η εμπειρία μου με το συγκεκριμένο κατάστημα είναι κακή.

 

Εξίσου κακή είναι και με το amazon προ μηνός.

 

Το θέμα που τίθεται είναι ότι αν η εισαγωγή είναι Ελληνική κι αν υπάρχει διαθέσιμο, το παίρνει από εκεί και μετά κάνει καλά με το service στην Ελλάδα αν ποτέ πάθει κάτι (αχρείαστο το service να είναι πάντα φυσικά).

 

Προσοχή ΑΝ το πάρει κάποιος από το cosmodata, να μπορεί να πάει να ελέξει και να διαπιστώσει ΚΑΙ τη διαθεσιμότητά του ΚΑΙ την κατάστασή του! Ναί εννοώ να το ανοίξει μέσα στο κατάστημα ΠΡΙΝ το παραλάβει. Την έχω πάθει με προϊόν του cosmodata έτσι τα Χριστούγεννα, το οποίο ήταν σπασμένο και φυσικά δε παρέλαβα και ζήτησα να φέρουν άλλο επιτόπου.

 

Πολύ κακή εμπειρία έχω με τις online παραγγελίες όσο ήμουν Ελλάδα και γενικά ξέρω ότι το συγκεκριμένο μαγαζί δουλεύει με κράχτες. Οπότε όποιος το πάρει κοιτάει να διαλευκάνει αυτά. Και ναί συμφέρει μόνο για Αθήνα για τους προφανής αυτούς λόγους.

 

Τώρα, στα υπόλοιπα, ναι είμαι advanced user κι έχω απαιτήσεις από τα μηχανήματά μου και ναι δεν έχω την πολυτέλεια χρόνου πλέον για να είμαι με το calculator και να προσπαθώ να υπολογίζω το 3% ΦΠΑ διαφορά και τις ισοτιμίες που ανεβοκατεβαίνουν κάθε λίγο και λιγάκι. Μακάρι να τον είχα τον χρόνο, αλλά δε τον έχω. Προτιμώ να απαντήσω σε 2-3 ποστς παραπάνω να βοηθήσω κόσμο για παράδειγμα (θα είναι πιο εποικοδομητικό).

 

Anyway όλα καλά, το σκεπτικό μου το κατάλαβες πάντως. :)

Από κανένα κατάστημα δε θα ψώνιζα η αλήθεια είναι. Τα έχω και τα 2 στον πάτο της λίστας μου. Απλά κάποιος άλλος μπορεί να θέλει άμεσα κάτι φτηνό και καλό σαν λύση, οπότε έχοντας τα ανωτέρω υπόψιν του, μπορεί να κάνει την επιλογή του.

 

 

EDIT: Κάτι ουσιώδες που δεν αναφέρθηκε. Το cosmodata το δίνει με 1 χρόνο εγγύηση.

Το amazon το δίνει μήπως με παραπάνω (π.χ. 2 χρόνια)?

Γιατί αν το δίνει με παραπάνω, τότε αυτό ίσως να είναι ένας σημαντικός παράγοντας για πολύ κόσμο ώστε να επιλέξει το amazon σε σχέση με το cosmodata (κι αν ναι, υπάρχει το ίδιο policy για τις εγγυήσεις με δωρεαν μεταφορικά που είχαν παλιά, ή τα πληρώνει ο αγοραστής από την τσέπη αν χαλάσει και χρειαστεί να το στείλει πίσω αν δε γίνεται να επισκευαστεί στην Ελλαδα?).

 

Τέλος πάντων μπέρδεway κατάσταση οπότε καταλαβαίνεις τώρα το σκεπτικό μου γιατί δεν θέλω να μπλέκω με τα φτηνά λάπτοπ ίσως ή με amazon πλέον κλπ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μιας και λέτε για την εγγύηση, επειδή πέρσυ τον Αύγουστο αγόρασα ενα fujitsu από cosmodata και χρειαστηκα το service, η ελληνική αντιπροσωπεία η Netpoint αναγνώρισε κανονικά την εγγύηση και μου το επισκεύασε δωρεάν, οπότε θεωρώ πως είναι ελληνικής εισαγωγής τα fujitsu της cosmodata.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6) Η τιμή της λίρας (ισοτιμία) έπεσε χτές. Στην τιμή του amazon δεν αναφέρθηκε ότι είναι υπολογισμένα και τα μεταφορικά εξ'αρχής. Οπότε δε θα μυρίσω τα νύχια μου για το τί περιλαμβάνει μεταφορικά και το τί όχι, αν δεν αναγράφεται, ούτε θα είμαι με το calculator ανα χείρας 24/7. Λογικό φαντάζομαι (τουλάχιστον για κάποιον που ο χρόνος του περιλαμβάνει δουλειά και άλλα καθήκοντα).

 

Τώρα, στα υπόλοιπα, ναι είμαι advanced user κι έχω απαιτήσεις από τα μηχανήματά μου και ναι δεν έχω την πολυτέλεια χρόνου πλέον για να είμαι με το calculator και να προσπαθώ να υπολογίζω το 3% ΦΠΑ διαφορά και τις ισοτιμίες που ανεβοκατεβαίνουν κάθε λίγο και λιγάκι.

Ειπα τοσα ποστ να μην απαντησω κατι αφου με 'καλυπτε' ο pedrojay αλλα ελεος ρε συ, δηλαδη απο τα οσα εχεις γραψει περιμενεις οποιοι διαβαζουν τα ποστς σου να θεωρουν καποια πραγματα δεδομενα απο αυτα που γραφεις, εσυ γιατι να μην θεωρησεις ως δεδομενο οτι η τιμη που σου εδωσα ειναι 'τελικη'? Ακομα και αν δεν 'με παρακολουθεις' στο φορουμ, οι κανονισμοι λενε οτι πρεπει να ειμαστε σαφεις και χωρις ανακριβειες υπο την εννοια οτι τετοιες "επιβαρυνσεις" πρεπει να λαμβανονται υποψη οταν ποσταρουμε. Αρα το "ντε φακτο" εδω ειναι οτι οφειλω να σου δωσω μια "τελικη" τιμη (και αν ασχοληθεις και δεις οτι δεν ισχυει μπορεις ανετα να βγεις να μου την πεις γιατι γραφω ανακριβειες), γιατι αλλιως αν ανοιγες απλα το λινκ και εβλεπες την τιμη σε λιρες 'αρχικα' και η τιμη μου δεν περιελαμβανε μεταφορικα τοτε θα επρεπε να ειχα υπολογισει ισοτιμια περιπου 1,23 νουμερο που απεχει υπερβολικα πολυ απο την πραγματικη ισοτιμια των τελευταιων μηνων ωστε να ευσταθει το "δεν προλαβαινω να παρακολουθω ισοτιμιες καθε λιγο και λιγακι" που ανεφερες μετα. Εν τελει, απο τη στιγμη που εκανες λαθος πες απλα "ειδα το ποστ, θεωρησα αυθαιρετα και κακως οτι η τιμη δεν ειναι τελικη" να τελειωνει το θεμα εκει ως προς αυτο. Καθεσαι τοσα ποστ και το ζαλιζεις και παραπονιεσαι για τον χρονο που δεν εχεις. Α και αν δεν το ξερεις, εδω και μερικους μηνες ο 'χρονος' που απαιτειται για να δεις την τελικη τιμη με μεταφορικα+φπα σε λιρες ειναι υποθεση 2 κλικ (προσθηκη στο καλαθι + κλικ στο 'εκτιμηση κοστους μεταφορικων και φπα' που υπαρχει μεσα στο καλαθι " Estimate VAT, Postage and Packaging") οποτε αν εχεις μια γενικη εικονα της ισοτιμιας -εγω την εβαλα περιπου στο 1,17 χωρις να ελεγξω καθως κι εγω κανω οικονομια χρονου, καθως απο αρχες Μαρτιου παιζει σταθερα σε αυτο το επιπεδο (με λιγα συν-πλην 0,01 δηλαδη 1,16-1,18) εξ ου και το "5-6 ευρω παραπανω" που ανεφερα-, μπορεις κατευθειαν να εχεις μια παρα πολυ καλη προσεγγιση της τελικης τιμης σε ευρω σε χρονο (πρακτικα) μηδεν. Και πραγματι αν το ειχες παρει χθες θα ειχες χρεωθει 16 ολοκληρα σεντς παραπανω απο τα "5-6 ευρω παραπανω" που ανεφερα:

The rate shown applies to transactions processed by Visa Europe on 24 July 2013 with a currency conversion fee of 0.00%.

304.76 POUND STERLING = 355.16 EURO

ενω αν το επαιρνες σημερα με την πτωση που λες θα χρεωνοσουν κατιτις λιγοτερο (7 ολοκληρα σεντς) απο τα "5-6 ευρω παραπανω" που ελπιζω να διακρινεις οτι αν και εχουν ελαχιστο 'ευρος' καλυπτουν με παρα πολυ καλη προσεγγιση την τελικη τιμη.

 

The rate shown applies to transactions processed by Visa Europe on 25 July 2013 with a currency conversion fee of 0.00%.

304.76 POUND STERLING = 353.93 EURO

EDIT: Κάτι ουσιώδες που δεν αναφέρθηκε. Το cosmodata το δίνει με 1 χρόνο εγγύηση.

Το αλλο σημειο σου που δεν ειδα να απανταται εδω και πολλα ποστ γιατι θα αρχισει παλι καμια μεγαλη κουβεντα (και αν αρχισει δε θα συμμετεχω) ειναι οτι 1ον δεν υπαρχει 1 ετος εγγυηση στην Ελλαδα (ειναι 2 το λιγοτερο απο τον νόμο) και 2ον και σημαντικοτερον αυτο που προτρεπεις τους αναγνωστες σου συνεχως, δηλαδη το οτι παρα τα 'χάλια' του μαγαζιου μπορουν να απευθυνθουν στην αντιπροσωπεια ειναι ο,τι χειροτερο μπορεις να κανεις (και ο,τι καλυτερο για το cosmodata) γιατι πρακτικα παραιτεισαι απο οποιοδηποτε "παραπλευρο" δικαιωμα σου ως αγοραστης σε όρους εγγυησεων. Ο νόμος οριζει υπευθυνο το ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ("πωλητης") και οχι την αντιπροσωπεια απεναντι σου, αν λοιπον απευθυνθεις εσυ (αντι για το καταστημα) στην τελευταια, ξεχνάς οποιαδηποτε διεκδικηση μπορει να αξιωσεις σε δωρεαν επισκευες, δωρεαν αποστολες/μεταφορες του προϊοντος σου απο/προς service κλπ (αυτο εννοω "παραπλευρο" και οχι φυσικα την ισχυ αυτης καθαυτης της εγγυησης). Και αν η fujitsu και η καθε fujitsu μπορει (δεν ξερω) να ειναι "σωστη" και να τα αναλαβει, εγω εχω μια πολυ πικρη εμπειρια με αλλη εταιρια, πολυ "μεγαλο και τρανο" ονομα για το σερβις της (toshiba-ideal) που δυστυχως το ξεφτιλισε τελειως το θεμα. Απο τοτε ειδα-επαθα-εμαθα και λειτουργω παντα στα πλαισια των νομιμων δικαιωματων μου για να ειμαι καλυμενος και να απαιτω (οποτε χρειαζεται με ιδιαιτερο σθενος) ολα οσα δικαιουμαι ως αγοραστης.

ΥΓ. Θεωρητικα, οποιαδηποτε αγορα εντος ΕΕ μπορει να καλυφθει απο την 'τοπικη' αντιπροσωπεια (εφοσον φυσικα η τελευταια υπαρχει, δε νομιζω πχ στην Γαλλια να εχει αντιπροσωπο η.. Turbo-X) αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια παλι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή το θέμα έχει υπερκορεστεί και δεν έχω την πολυτέλεια χρόνου να μακρυγορήσω άλλο, το θέμα και την καραμέλα με τον νόμο ψάξτα καλύτερα και διεξοδικότερα, όπως και τις προϋποθέσεις για να ισχύει στην Ελλάδα ο παραπάνω χρόνος (που θεωρητικά υπάρχει) και το τί καλύτπει ο 2ος χρόνος της εγγύησης.

 

Επομένως, για να μή το κουράζουμε με ανακρίβειες και αλλεπάλληλα πόστς εξυπνάδας και υποδείξεων κι επειδή μπορεί να έχω καλύτερη εικόνα όντας εργαζόμενος για service provider ή για gold partner και για τους όρους της εγγύησης και για τις καλύψεις και προϋποθέσεις, σου λέω πως ο 1 χρόνος είναι και αυτός ο οποίος θα γίνει δεκτός στην Ελλάδα με τις πλήρεις καλύψεις στο εν λόγω μοντέλο, εκτός αν ο κατασκευαστής στον σειριακό αριθμό και στους όρους εγγύησης υποδεικνύει αλλιώς.

 

Όσο για το κατάστημα, αυτό στην περίπτωση που ο κατασκευαστής ορίζει ότι υπάρχει DOA, τότε και μόνο τότε καλύπτεται το DOA από το κατάστημα για το διάστημα 7, 14, 21 ή 30 (π.χ.) ημερών όπως αυτό ορίζεται από τη σύμβαση του reseller/distributor που έχει υπογραφεί (κι εφόσον είναι η εισαγωγή επίσημη και στο αντίστοιχο region).

 

Λοιπόν επειδή ειλικρινά δεν έχω την πολυτέλεια χρόνου για περαιτέρω εξηγήσεις, τεκμηρίωσα αναλυτικότατα και διεξοδικότατα τα όσα είπα, όποιος ενδιαφέρεται το θέμα μπορεί να το ψάξει παραπάνω κάνοντας τα απαραίτητα τηλέφωνα και τις απαραίτητες ενέργειες.

Στο κάτω κάτω αυτός (ο οποιοσδήποτε αγοραστής) θα πληρώσει κιόλας, όχι εγώ, οπότε καλό είναι από πρώτο χέρι να έχει μια εικόνα.

 

Τα παραπέρα λόγια και μακροσκελή πόστς είναι φτώχεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eγω δε θα τεκμηριωσω σχεδον τιποτα (αντιθετα με εσενα τεκμηριωσες "τα παντα"), μια που δεν εχεις χρονο ετσι κι αλλιως να διαβαζεις (κακώς βεβαια γιατι εκτειθεσαι ανεπανορθωτα, αλλα μπορει η εργασια σου να σου αποδιδει αρκετα χρηματα ωστε να ρωτησεις καποιον δικηγορο αν θες), παντως αν σου ερθω και μου αρνηθεις επισκευη λογω βλαβης στον 2ο χρονο θα φας μια ωραια αγωγη για παραβιαση του αρθρου 554 (ΑΚ) και βγαλτα περα μετα μονος σου (και για να μη νομιζει καποιος αλλος οτι δε ξερω τι λεω, τα χαρακτηριστικα της "εγγυησης" που δινει συγκεκριμενα πχ η fujitsu για προστασια απο πιτσιλιες πχ στο πληκτρολογιο του λαπτοπ ή φωτιες ή δε ξερω γω τι αλλο "περιεργο", μπορει πραγματι να εμπιπτει στην 'εγγυηση' της παραγραφου 3 του αρθρου 5 του 2251/1994 αλλά η πραγματικη βλαβη που μπορει να εμφανισει το μηχανημα χωρις υπαιτιοτητα του αγοραστη -πχ ηταν κακη η παστα και καηκε ο επεξεργαστης- εμπιπτει ως "ελαττωμα" μια χαρα στο 554 -μαλλον σου ξεφυγε η παραγραφος 5 του αρ.5 του 2251, αν ποτέ μπηκες φυσικα στη διαδικασια να διαβασεις-). Δε μιλησα ουτε για υπαιτιοτητες του αγοραστη (μπορει οντως για καποιον να παιζει ρολο τι παραμετρους εχει η εκαστοτε παρεχομενη εγγυηση καθως αναλογα με τα βιτσια του καποιος μπορει να εχει το λαπτοπ για σακο του μποξ και η καθε 'fujitsu' να τον καλυπτει εντος του χρονου!), ουτε για DOA (πού το πεταξες στα ξεκαρφωτα αυτο παλι?) ουτε για για κανα δικαιωμα υπαναχωρησης ανευ αιτιολογησης (το λεω προκαταβολικα μην το δω κι αυτο σε κανα επομενο ποστ). Υποτιθεται απευθυνομαστε σε λογικα και 'συνηθισμενα' ατομα. Για τα "πραγματικα ελαττωματα" λοιπον δεν εχει κανενα λογο/δικαιωμα μη παροχης δωρεαν service ο πωλητης τουλαχιστον εντος 2ετιας. 2η ερμηνεια δε χωραει εδω.-

Αν και γενικοτερα τακτικη μου ειναι να αποφευγω τετοιους πωλητες εξ αρχης, λογω νοοτροπιας.

 

ΥΓ. Αν εισαι απλά υπαλληλος/εργαζομενος εχεις την πληρη συμπαθεια μου αν οχι ψαξτε αλλου για θυματα (δυστυχως στην χωρα μας υπαρχουν αμετρητα) με την ευχη μου να σας τσακωσουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εξακολουθείς να σπαταλάς το χρόνο μου και δε μπορώ να σε παρακολουθήσω, ούτε να ασπαστώ την οργή ή το μίσος σου για όποιον εργάζεται...

 

Επίσης το αν είμαι απλός υπάλληλος, executive, project manager, ή ακομη κι εργοδότης δε σε αφορά ούτε στο ελάχιστο και δε σου δίνει κανένα μα κανένα δικαίωμα για τροφή ή σχόλια. Ασχολήσου με την εικόνα του εαυτού σου κι άσε τις φιλοσοφίες για τους άλλους.

 

Όσο για τα άρθρα και τα νούμερα που αραδιάζεις, έχω να σου πώ το εξής.

Ελέγχεις τη χώρα κατασκευής, τη χώρα που προορίζεται το εκάστοτε μηχάνημα και τις οδηγίες που υποδεικνύει ο ίδιος ο κατασκευαστής για τους όρους εγγύησης.

 

Δε φταίει το οποιοδήποτε κατάστημα, ή ο μεταπωλητής όταν ακολουθεί τους όρους εγγύησης που του επιβάλλει ο κατασκευαστής. Από εκεί και πέρα λοιπόν αν έχεις τα @@, βάλτα με τον κατασκευαστή και κάντου αγωγή, να δούμε μετά ποιός έχει δίκιο. Το οποιοδήποτε κατάστημα δε σου φταίει όταν έχει οδηγία αντίστοιχη από τον ίδιο τον κατασκευαστή.

 

Το κατάστημα φταίει όταν έχει οδηγία να το δώσει με 2 χρόνια και στο δώσει με 1 (για να σου πουλήσει π.χ. επέκταση εγγύησης σε 2 ή 3), ή όταν έχει οδηγία να το δώσει με 2 χρόνια και στο δώσει με 3 (με after market εγγύηση που δε στην καλύπτει ας το πούμε). Εκεί ναι, να συμφωνήσω μαζί σου.

 

Sorry που θα στη χαλάσω, αλλά αν θες να ξεσπάσεις κάπου ξέσπα αλλού, δε χρειάζεται να σπαταλάς άλλο το χρόνο μου, γιατί σπατάλη κάνεις πλέον.

 

Παρέθεσε τα άρθρα με τα σωστά links, παρέθεσε και τους όρους εγγύησης του κατασκευαστή αντίστοιχα για την Ελλάδα και τα μουμπλε μουμπλε και τις ασάφειες με τα νούμερα άστα για τους αδαής που μπορεί να ψαρώνουν και να τα χάφτουν.

 

Κάποτε μου είχε ζητηθεί να παραθέσω αναλυτικά έγγραφα τα οποία είχαν να κάνουν με το policy που ο ίδιος ο κατασκευαστής δίνει στον service provider. Είχα τη δυνατότητα και το έκανα. Αν μπορείς κι έχεις την ευγενή καλοσυνη και θέληση, κάντο κι εσύ για την εν λόγω περίπτωση, ειλικρινά θα βοηθηθεί κόσμος. Αν δε μπορείς, μή μας κουράζεις με φιλοσοφίες και θεωρίες.

 

Καλή συνέχεια.

 

 

EDIT:

 

Για να υπάρχει ακρίβεια και πλήρης τεκμηρίωση και όχι μπλα μπλα με νουμεράκια κι ανακρίβειες:

 

1) http://globalsp.ts.fujitsu.com/dmsp/Publications/public/ds-LIFEBOOK-AH552SL.pdf

 

2) http://support.ts.fujitsu.com/warranty/index.asp?lng=EN&Level1=20960&LNID=5479

έγγραφο "Garantie / Warranty (Multilingual) for Server, Storage, Desktop/Notebooks and Displays products / Edition 5"

 

3) http://support.ts.fujitsu.com/warranty/index.asp?lng=EN&Level1=20960&LNID=5479

έγγραφο "Standard Warranty table"

 

Ο χρόνος εγγύησης που δίνει ο κατασκευαστής στα Lifebook AH series για parts & labor (όπως και σε αρκετά άλλα), είναι 1 χρόνος.

 

Παρέθεσέ μου link της Fujitsu που να υποδεικνύει κάτι αντίθετο με αυτό να σου ζητήσω και συγγνώμη.

Τα υπόλοιπα είναι αερολογίες.

Επεξ/σία από plpapadopoulos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aποκαλεις "αερολογιες" την ελληνικη νομοθεσια (που υπερισχυει σε καθε περιπτωση οποιουδηποτε καταχρηστικου ορου εγγυησης!)... keep living the dream, δεν εχω να πω τιποτα αλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, δύο σελίδες στις τρείς για το αν και το γιατί αξίζει ή πρέπει να το αγοράσουμε από το Cosmodata ή το Amazon, eleos.gif!!!

Kάποιο -έστω και περιληπτικό- review κανείς?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδια βλεπω να λετε για κοσμοντατα χαλια, μακρια κτλ... Αν το μηχανημα εχει εγγυηση αντπροσωπειας (που το συγκεκριμενο εχει) τι σε νοιαζει το μαγαζι που θα το αγορασεις?? Πας το περνεις γειας σας, ουτε τους ξαναβλεπεις, ουτε σε ξαναβλεπουν... Εγω δυο φορες εχω ψωνησει τις μεγαλυτερες καρτες μνημης που υπαρχουν απο εκει και τις δυο φορες ηταν η καλυτερη τιμη της αγορας και οι καρτες ειναι μια χαρουλα και σημερα... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aποκαλεις "αερολογιες" την ελληνικη νομοθεσια (που υπερισχυει σε καθε περιπτωση οποιουδηποτε καταχρηστικου ορου εγγυησης!)... keep living the dream, δεν εχω να πω τιποτα αλλο.

 

Αερολογίες αποκαλώ τα λεγόμενά σου που δε συνοδεύονται από links και τεκμήρια, παρά μόνο από μπλα μπλά και νουμεράκια για να κάνουν εντύπωση.

Δε σου κάνω τη χάρη να σου δώσω παραπάνω τροφή όμως για συζήτηση, για σένα μπορεί να μη καταντάει κουραστικό, καταντάει όμως για τους υπόλοιπους.

 

 

Ρε παιδια βλεπω να λετε για κοσμοντατα χαλια, μακρια κτλ... Αν το μηχανημα εχει εγγυηση αντπροσωπειας (που το συγκεκριμενο εχει) τι σε νοιαζει το μαγαζι που θα το αγορασεις?? Πας το περνεις γειας σας, ουτε τους ξαναβλεπεις, ουτε σε ξαναβλεπουν... Εγω δυο φορες εχω ψωνησει τις μεγαλυτερες καρτες μνημης που υπαρχουν απο εκει και τις δυο φορες ηταν η καλυτερη τιμη της αγορας και οι καρτες ειναι μια χαρουλα και σημερα... 

 

Συμφωνώ απολύτως σε αυτό. Αυτό θίχτηκε και είμαι της ίδιας γνώμης. Γι αυτό και είπα η προϋπόθεση είναι να είναι Ελληνικής εισαγωγής και να είναι άμεσα διαθέσιμο (όχι κράχτης για να ταλαιπωρηθεί πάλι κόσμος).

 

 

 

Τώρα όσον αφορά review, αν δεν απατώμαι το πήραν 2-3 άτομα στα σίγουρα (που πόσταραν κιόλας εννοώ), οπότε αυτοί θα μας διαφωτίσουν. Προσωπικά πιστεύω ότι είναι τίμιο μηχανάκι για τα λεφτά του κι απλά ίσως να χωλαίνει στα πλαστικά του (μαλακά κι εύκαμπτα) και σε keyboard flex (για τον ίδιο λόγο), όπως η προηγούμενη εμπειρία μου με αρκετές σειρές LifeBook στο παρελθόν έχει δείξει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπερα μηπως γνωριζει καποιος αν το συνολικο βαρος ειναι αυτο που αναφερει η παραπανω? το θελω για μια γνωστη που εχει δουλεια με συχνες μετακινησεις και ψαχνει κατι πιο ελαφρυ απο 3 κιλα που ειναι συνηθως τα λαπτοπ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπερα μηπως γνωριζει καποιος αν το συνολικο βαρος ειναι αυτο που αναφερει η παραπανω? το θελω για μια γνωστη που εχει δουλεια με συχνες μετακινησεις και ψαχνει κατι πιο ελαφρυ απο 3 κιλα που ειναι συνηθως τα λαπτοπ. 

 

Απλά έχε στο νού σου ότι πάντα η τσάντα μεταφοράς και τυχόν καλώδια, φορτιστές κλπ μέσα, αυξάνουν το βάρος τουλάχιστον κατά 50% (έως και 100% αν έχεις να κάνεις με καμία τσάντα στιβαρής κατασκευής).

 

Έχω παραθέσει ένα datasheet σε προηγούμενό μου πόστ παραπάνω λέει 2.2KG αν δείς.

Η μπαταρία είνα ιεσωτερικά κουμπωμένη, οπότε και δε μπορεί να ισχυριστεί κανείς (μαρκετίστικα) ότι το βάρος είναι χωρίς τη μπαταρία. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...