Προς το περιεχόμενο

LapTop Fujitsu LifeBook AH552, 15,6", Intel Core i3 3110M, 4GB RAM, 500GB HDD, Slim Line, Κόκκινο Χρώμα, Xωρίς Λειτουργικό 349 € για online παραγγελία


zacharis1955

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 221
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τώρα διάβασα όλα τα ποστς στο σχετικό θέμα και θα ήθελα να αναφέρω τα εξής:

1. Σε κάποιο σημείο ο giorginho προτείνει αγορά του συγκεκριμένου Laptop από Amazon και μάλιστα με ελαφρώς καλύτερα χαρακτηριστικά. Προσοχή, γιατί αυτό του Amazon είναι το Fujitsu Lifebook AH532 και όχι το Fujitsu Lifebook AH552 /SL (Slim and Light) οπότε, απλά, είναι μη συγκρίσημα.

2. Σχετικά με την μπαταρία, που αναφέρθηκε σε κάποιο σημείο, χωρίς να έχω το Laptop μπροστά μου, να πω πως ισχύουν, σε γενικές γραμμές, αυτά που είπε ο plpapadopoulos, δηλ. είναι μεν ενσωματωμένη αλλά μπορείς να έχεις πρόσβαση σ' αυτήν με λίγο περισσότερο κόπο απ' ότι στα μοντέλα με εξωτερικές μπαταρίες. Ακριβώς έτσι είναι και στο δικό μου HP Envy Sleekbook 6-1020 sv και πιστεύω στα περισσότερα, αν όχι σε όλα, τα Slim Line Notebooks.

3. Το Fujitsu Lifebook AH552 /SL το έxω παραγγείλει κι εγώ από την Cosmodata στις 25-07-2013 και στις 26-07-2013 ενημερώθηκα τηλεφωνικά πως θα είναι διαθέσιμο από τα μέσα της επόμενης εβδομάδας.

Θα ήθελα να πω επίσης πως είχα ενδιαφερθεί για το συγκεκριμένο Laptop ( Lifebook AH552 /SL) πριν έναν μήνα. Μετά από επικοινωνία μου με την Fujitsu στο Μαρούσι μου είπαν πως μπορεί να γίνει ειδική παραγγελία και να "στηθεί" το Laptop όπως επιθυμεί ο πελάτης, με χρόνο παράδοσης περίπου τις 25 μέρες. Σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά που ήθελα, πήρα την εξής προσφορά :

LIFEBOOK AH552/SL GL

- LCD 15,6" Glossy 16:9 WXGA (1366 x 768) LED Backlight

- Intel Core i5-3230M up to 3.2GHz 3MB

- 4 GB DDR3 1600 MHz PC3-12800

- HDD SATA 500 GB 5.4k

- Integrated Mobile Intel HD4000 Graphics

- Interfaces: VGA , HDMI, 3x USB 2.0, 1x USB 3.0, RJ45 for LAN, audio in and audio out

- HD-camera, Gigabit (10/100/1000 Mbit)-LAN, integrated WLAN b/g/n, Bluetooth V4.0

- 4 in 1 card reader SD/MS/MSPro/MMC

- DVD SUPER MULTI

- Integrated digital microphone, Touchpad, Kensington lock slot

- AC Adapter 20V/65W + EU cable

- 6cell battery

- Keyboard iso black w/ 10key GR

- License EU/MM - Windows 7 Professional Win7 Pro64 EM-SE+Office2010t

- Driver and Utility DVD (DUDVD)

- Country Kit Int.

- TP 3y C&R Svc,9x5

 

ΤΙΜΗ ΜΟΝΑΔΟΣ ΜΕ ΦΠΑ 23% : 1.050,00 €

Χωρίς λειτουργικό στα 930,00 €

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το θεμα slim & light εχεις δικιο, το ειδα αμεσως αφοτου ποσταρα αλλα δεν το 'πηρα πισω' καθως εχουν παρομοιο βαρος ενω για την διαφορα στο παχος θα μπορουσα να εγραφα πχ για την διαφορα στο... χρωμα που ισως αισθητικα βολευει καποιους αλλους περισσοτερο το μαυρο απο το κοκκινο. Σκοπος μου ηταν μια πολυ προχειρη αντιπροταση απο ιδια μαλιστα μαρκα και σειρα μοντελων, τροφη για σκεψη στους υποψηφιους αγοραστες της προσφορας του θεματος (εξ ου και η υπερβολικα μικρη εκταση του ποστ μου εκεινου). Παντως αυτο που σου προτεινε η fujitsu ειναι "προσφορα" (υπερπροσφορα μαλιστα) για αυτους και οχι για εσενα. ;)

 

Τωρα απο πότε η αναφορα σε αρθρα της ελληνικης νομοθεσιας δε συνιστα αποδεικτικά ή τεκμήρια δεν ξερω, στα δικαστηρια παντως που ειναι ο κατ' εξοχην χώρος επιχειρηματολογίας με παράθεση αποδεικτικών το 99% των πρακτικων μιας δικης ειναι απλα παραθεση τετοιων αρθρων! Εκτος αν δε σας κανει να τα βλεπετε γραμμενα απο καποιον που δεν φερει την ιδιοτητα του δικαστη ξερω γω.. sitefile-20.pdfΜια που βλεπω λοιπον να συνεχιζεται η ριψη λασπης (ή μαλλον επειδη βλεπω καποιους αλλους να την τρωνε!) δημοσιως επισυναπτω το ΦΕΚ (στο οποιο αναφερθηκα και το οποιο ειναι μαλλον το πιο ευκολα εντοπισιμο φεκ στο ιντερνετ) που καποιος εδω θα επρεπε να εχει διαβασει πριν την πεταξει τοσες φορες (και μαλιστα η αναγνωση του δε θελει ουτε τον μισο χρονο που απαιτει το γραψιμο ενος απο ολα αυτα τα ποστ, μια που υπηρχαν και παραπονα για ελλειψη χρονου).

 

για ακομα μεγαλυτερη διεκολυνση, στη 2η σελιδα (αυτην που ειναι ακριβως κατω απο την 1η σελιδα) ειναι το #554, στην αρχη της 3ης το #559 (και δη η τελευταια φραση) και στο τελος της 3ης η 5η (τελευταια στη σελιδα) παραγραφος. Σχετικο ενδιαφερον εχουν και τα υπολοιπα αρθρα στο συννημενο (οπως πχ το #537 που εξηγει τι μου φταιει "ο καημενος ο πωλητης" (απανταει και στο σχολιο του eko13), ενω για οποιον εχει ορεξη υπαρχουν μερικα πραγματα και στον εμπορικο κωδικα.

Και επιτελους σταματηστε να ξεφτιλιζεστε δημοσια, δηλαδη αναφερεστε σε δικαιωματα καταναλωτων λινκ-αροντας κειμενα... κατασκευαστων/πωλητων με εν δυναμει παρανομους/ακυρους/καταχρηστικους "όρους"??

ΥΓ. Τελικα τα βρηκαμε με την τιμη που ειχα δωσει στο #22? Δε θυμαμαι να ειδα καπου απαντηση... :)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η τιμή είναι καλή, το λάπτοπ τίμιο για τα χαρακτηριστικά του, κόκκινο όμως δε...

Το μαγαζί απαράδεκτο με όλη τη σημασία της λέξεως.

Προσωπικά δε θα αγόραζα από αυτούς που να μου το χαρίζανε.

 

Από εκεί και πέρα ο καθένας κρίνει κατά πόσο και πού σκοπεύει να διαθέσει το βαλάντιό του...

Αν του cosmodata είναι Ελληνική εισαγωγή και είναι άμεσα διαθέσιμο, τότε καλύτερα από το cosmodata.

 

Αν όχι, πάει κανείς στου Amazon τη λύση αλλά προσθέτει και μεταφορικά.

Aυτη την αλληλουχια απαντησεων, ειλικρινα δεν περιμενα να τη διαβασω.

 

plpapadopoule, με ολο το σεβασμο μου απεναντι σου, δε γινεται αρχικα να λες ουτε τζαμπα απο cosmodata, και μετα να σου ποσταρουν σχεδον ιδιο λαπτοπ απο αμαζον και να λες "καλυτερα cosmodata".

 

Εχεις κακη εμπειρια απο αμαζον (??) , οκ, μεινε αντικειμενικος και κρατησε το για σενα, υπαρχει εκατονταδες feedback του αμαζον, τοσο εδω μεσα αλλα και παντου, ολοι ξερουμε τι customer support εχει.

 

Διαβασα και τα υπολοιπα που ειπατε, αλλα και μονο αυτα τα 2 που ειδα να γραφεις, μου εφταναν. Γιατι δε λες απλα "ενταξει εγραψα μια πατατα, παμε παρακατω" ? Σωνει και καλα να πεισεις τον pedrojay και τον καθε pedrojay. Αφου εισαι λαθος, ας προχωρησουμε.

 

 

 

Εκτος και αν ειμαι λαθος, εχοντας τη νοοτροπια οτι οταν ενα καταστημα ειναι κακο, οπως εσυ λες για το cosmodata, του ριχνουμε ακυρο εντελως, και δεν κοιταμε να παρουμε π.χ. το λαπτοπ σε περιπτωση που ειναι ελληνικη εισαγωγη και μετα να απευθυνθουμε αν χρειαστει μονο στην ιδια την κατασκευαστρια. Ποσο μαλλον οταν υπαρχει η αλλη επιλογη, ενος τερμα αξιοπιστου καταστηματος (αμαζον).

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε christs,

 

Αν έχεις κακές εμπειρίες από 2 καταστήματα και σου προσφέρεται μια λύση στην ίδια τιμή (δεν είναι η ιδια λύση, αλλά παρεμφερής έστω), τότε τί διαλέγεις αν καίγεσαι να αγοράσεις?

 

1) Μια πιθανή Ελληνική εισαγωγή αλλά από ένα κατάστημα που δουλεύει με κράχτες κι έχει κακό after sales support, αλλά θα σε εθυπηρετήσει η Ελληνική αντιπροσωπεία μια χαρά?

 

ή

 

2) Μια σίγουρα ξένη εισαγωγή η οποία προέρχεται από ενα κατάστημα του εξωτερικού το οποίο τον τελευταίο καιρό έχει χαλάσει και το after sales support του και ο τρόπος αποστολής για Ελλάδα αλλά και επιστροφής στη χώρα προέλευσης σε θέση βλάβης επιβαρύνει τον καταναλωτή?

 

 

Στους τυφλούς επικρατεί ο μονόφθαλμος στην προκειμένη περίπτωση.

Μακροπρόθεσμα όμως είναι καλύτερη η λύση του Amazon εδώ? Γιατί δε νομίζω να περισσεύουν στον καθένα 50άευρα να στέλνει πίσω το λάπτοπ στην Αγγλία (ή όπου αλλού πρέπει να πάει) για service σε περίπτωση που η εισαγωγή του Amazon δε γίνει δεκτή στην Ελλάδα για επισκευή (πλέον που άλλαξε η πολιτική των μεταφορικών).

Αυτό κλήθηκα να απαντήσω εμμέσως πλήν σαφώς και γι αυτό η αλλαγή στάσης μου που σου φαίνεται τόσο περίεργη.

 

Αν και του cosmodata δεν είναι Ελληνική εισαγωγή, πας για τη λύση του Amazon για να μή μπλεκεις και τραβιέσαι με το τί εισαγωγή μπορεί να είναι (εκτός κι αν με τηλεφώνημα στη Fujitsu Hellas κι εξακρίβωση του σειριακού αριθμού σου πούν ότι το καλύπτουν πάρα ταύτα).

 

Τόσο απλό.

 

Επίσης αυτοί που αγοράσανε ήδη, θα μπορούσαν να επιβεβαιώσουν τί εισαγωγή είναι για να τελειώνει το παραμύθι.

Έχει πάνω ελληνικό πληκτρολόγιο το laptop?

Το barcode από κάτω στο model number και το localization, έχει στο τέλος του το GR? (π.χ. VFY:AH552M45A1GR)

 

Από εκεί και πέρα μή το κουράζουμε παραπέρα.

 

Και για να σε προλάβω, αν βρεθεί και τρίτος πωλητής να το πουλάει με καλύτερο after sale support και καλύτερο γενικά reputation και είναι Ελληνική εισαγωγή (π.χ. M-Systems, MG Manager κλπ), πάλι θα αλλάξω στάση και θα σου πώ ξέχνα cosmodata, ξέχνα amazon και πήγαινε εκεί.

 

Δε φάσκω κι αντιφάσκω λοιπόν. Εξετάζω τις προτάσεις κι επιχειρηματολογώ για τα υπέρ και τα κατά της καθεμίας.

Προσωπικά ναι δε θα το έπαιρνα από πουθενά. Δε με καλύπτει. Άλλος όμως που μπορεί να το θέλει και καλέιται να επιλέξει, πρέπει να ξέρει τα υπέρ και τα κατά του καθενός.

 

Ωραίος και ιδανικός ο κόσμος της μικρής Αλίκης και των παραμυθιών με τα δικαστήρια και τους νόμους και τις υποθέσεις και τις φιλοσοφίες δε λέω, αλλά στην πραγματική ζωή κάποια πράγματα είναι θέμα χρόνου και προτεραιοτήτων. Και δεν έχει ο οποιοδήποτε την πολυτέλεια χρόνου να τραβιέται με το παραμικρό απλά για να κάνει το μάγκα. Ορισμένοι που είναι άνεργοι μπορεί να τον έχουν και να μην έχουν να κάνουν κάτι άλλο πιο ενδιαφέρον στη ζωή τους ίσως. Δεν κατατάσσονται όμως όλοι στο ίδιο καζάνι.

 

Το προλαμβάνειν είναι πάντοτε καλύτερο του θεραπεύειν. Οπότε πρέπει να ξέρει κανείς εκ των προτέρων, όχι εκ των υστέρων.

 

Επομένως πρέπει εκ των προτέρων να γνωρίζουν κάποια πράγματα. Ένα από αυτά είναι αν το λάπτοπ είναι Ελληνική εισαγωγή.

Κανείς από όσους το πήραν δε βλέπω να το απαντάει αυτό. Δε τους νοιάζει? Εμπιστεύονται τόσο το cosmodata? Παίζει κάτι άλλο? Δε ξέρω. Ό,τι είχα να πώ το είπα. Όποιον μπόρεσα να βοηθήσω, χαίρομαι ιδιαίτερα ακόμα κι να είναι έστω κι ένας.

 

Κι όπου πραγματικά και τεκμηριωμένα είμαι φάουλ, να βγώ δημοσίως να ζητήσω και συγγνώμη.

 

Δε νομίζω ότι έχω να προσθέσω κάτι άλλο στο θέμα αυτό (εκτός κι αν βγεί και τρίτος πωλητής στη φόρα, πιό προσιτός κι αξιόπιστος για τα Ελληνικά δεδομένα). :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε christs,

 

Αν έχεις κακές εμπειρίες από 2 καταστήματα και σου προσφέρεται μια λύση στην ίδια τιμή (δεν είναι η ιδια λύση, αλλά παρεμφερής έστω), τότε τί διαλέγεις αν καίγεσαι να αγοράσεις?

 

1) Μια πιθανή Ελληνική εισαγωγή αλλά από ένα κατάστημα που δουλεύει με κράχτες κι έχει κακό after sales support, αλλά θα σε εθυπηρετήσει η Ελληνική αντιπροσωπεία μια χαρά?

 

ή

 

2) Μια σίγουρα ξένη εισαγωγή η οποία προέρχεται από ενα κατάστημα του εξωτερικού το οποίο τον τελευταίο καιρό έχει χαλάσει και το after sales support του και ο τρόπος αποστολής για Ελλάδα αλλά και επιστροφής στη χώρα προέλευσης σε θέση βλάβης επιβαρύνει τον καταναλωτή?

 

 

Στους τυφλούς επικρατεί ο μονόφθαλμος στην προκειμένη περίπτωση.

Μακροπρόθεσμα όμως είναι καλύτερη η λύση του Amazon εδώ? Γιατί δε νομίζω να περισσεύουν στον καθένα 50άευρα να στέλνει πίσω το λάπτοπ στην Αγγλία (ή όπου αλλού πρέπει να πάει) για service σε περίπτωση που η εισαγωγή του Amazon δε γίνει δεκτή στην Ελλάδα για επισκευή (πλέον που άλλαξε η πολιτική των μεταφορικών).

Αυτό κλήθηκα να απαντήσω εμμέσως πλήν σαφώς και γι αυτό η αλλαγή στάσης μου που σου φαίνεται τόσο περίεργη.

 

 

Κατανοητο λοιπον τωρα (αυτο με την αλλαγη στασης). Αλλα αυτο, μονο

 

ΑΝ δεν καλυπτει η ελληνικη αντιπροσωπεια με εγγυηση το λαπτοπ απο την αμαζον, και

ΑΝ οντως τα ενδεχομενα μεταφορικα ειναι τοσα πολλα για αποστολη Αγγλια και δε στα καλυπτει η αμαζον (εγω ηξερα οτι σκαναρεις την αποδειξη και στα επιστρεφουν, μπορει να αλλαξαν ή να ειμαι αδιαβαστος).

 

 

 

Αλλα, θελω να σου τονισω, οπως σου γραψα και στο προηγουμενο μου κειμενο, οτι οταν επηρεαζεσαι απο καποια ενδεχομενη μη εξυπηρετηση σου απο την αμαζον, και γραφεις π.χ. αυτο "έχει χαλάσει και το after sales support", τοτε κατα τη γνωμη μου χανεις απο αντικειμενικοτητα, στην αποψη σου.  Και εγω μπορω να σου πω ενα αληθινο γεγονος

πριν μισο μηνα, η αμαζον μου εστειλε αυτοματα δωρεαν νεα βαση λαπτοπ, μετα απο mail μου , που τους ελεγα οτι αρχισε να μου κανει νερα η υπαρχουσα, αγορασμενη απο εκει. Και μου ειπαν να κρατησω και την παλια, να μην την στειλω καν.

, αλλα αυτο, δε γινεται να το παρουσιασω ως θεσφατο και να πω "αρα, η αμαζον ειναι κορυφη στο after sales support". Το οτι ειναι και τι δεν ειναι, βγαινει συνολικα μετα απο συλλογη μεγαλου αριθμου feedback, και καταληγουμε στο οτι η αμαζον ειναι απειρως καλυτερη απο οσα αντιμετωπιζουμε εδω στην Ελλαδα καθημερινα.

 

Καποιοι που βλεπουν π.χ. να λες "εχει χαλασει η αμαζον, δεν ειμαι ευχαριστημενος με τη συμπεριφορα κτλ" μπορει να σχηματισουν μια αποψη διαφορετικη απο την πραγματικη.

Αν μου ελεγες μακρια λογω της αλλαγης πολιτικης με τα μεταφορικα, θα ημουν μαζι σου. Αλλα οχι και για το support.

 

Αυτα και συγνωμη αν σε κουρασα. Εν τελει, ο καθενας ας το παρει απο οπου νομιζει / αγαπα. :P  Αν καποιον δεν τον ενδιαφερει να κανει εμπαργκο σε κακα μαγαζια οπως το Cosmodata, και εχει ελληνικη εγγυηση που ειπατε, ας τους προτιμησει. Εγω παντως δε θα το παιρνα ουτε απο τους μεν, ουτε απο τη δε αμαζον (λογω της ματριξιακης ινσομνιακης κινησης). Θα περιμενα για κατι αλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνούμε σε αυτό έτσι όπως το θέτεις.

 

Απλά πλέον έχω ταπεινή γνώμη και άποψη, ότι κάποιες αλλαγές πλεύσης στην πολιτική του amazon, δεν ευνοούν την Ελληνική τουλάχιστον αγορά. Για το amazon Αγγλίας κι επειδή στην Αγγλία τα domestic μεταφορικά είναι αστεία (π.χ στέλνω δέμα 15KG με UPS Courier next day delivery από Λονδίνο στη Σκωτία με κόστος 8 λίρες), δεν το νοιάζει το amazon για τις επιστροφές και τα κόστη αυτών προφανώς. Για τους άλλους όμως (χώρες που βγήκαν από το FSSD) πλέον τί γίνεται?

 

Απλά καλό θα ήταν να παρατεθούν και κάποιες πιο σαφής απαντήσεις από τους ήδη κατόχους του μηχανήματος για να υπάρχει μια εικόνα για ενδεχόμενους υποψήφιους αγοραστές. Όπως και αυτό με την αλλαγή της πολιτικής του amazon από κάποιον που χρειάστηκε να κάνει RMA αυτό τον καιρό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα,στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με Cosmodata για την ημερομηνία νέας παραλαβής, μου είπαν πως το Laptop θα είναι με ελληνικό πληκτρολόγιο και θα καλύπτεται από την εγγύηση της επίσημης αντιπροσωπείας της Fujitsu στην Ελλάδα.

Συγγενικό μου πρόσωπο, στη Γερμανία, που έχει το Lifebook AH552 /SL αλλά με τον Core i5-3230M, ανέφερε τρία σημεία του Laptop, που θα ήθελε να ήταν καλύτερα : α) τα ηχεία και ο ήχος από αυτά, δεν είναι αντάξια της υπόλοιπης κατασκευής, η οποία κρίνεται πολύ καλή  β) Η διάρκεια της μπαταρίας με 4 ώρες και 30 λεπτά, μετρημένα από τον ίδιο, με χρήση Wireless, φωτεινότητα οθόνης στο 50% και περιήγηση στο Internet,  δεν ανταποκρίνεται στις, περίπου, 7 ώρες που ανακοινώνει ο κατασκευαστής  και γ) Η οθόνη είναι γυαλιστερή με αποτέλεσμα να μην έχει καλή ορατότητα εκτός σπιτιού κάτω από το φως του ήλιου.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Για τους άλλους όμως (χώρες που βγήκαν από το FSSD) πλέον τί γίνεται?

 

Απορια: Ξέρεις τι γινεται και ειναι ρητορικο το ερωτημα ή δεν ξερεις και ρωτας πραγματικα;

Γιατι πριν απο λιγο δηλωνες:

 

2) Μια σίγουρα ξένη εισαγωγή η οποία προέρχεται από ενα κατάστημα του εξωτερικού το οποίο τον τελευταίο καιρό έχει χαλάσει και το after sales support του και ο τρόπος αποστολής για Ελλάδα αλλά και επιστροφής στη χώρα προέλευσης σε θέση βλάβης επιβαρύνει τον καταναλωτή?

 

Απο πού κι ως πού η αλλαγη πολιτικης στις χρεωσεις αποστολης περιλαμβανει/επηρεαζει το "after sales support" και δη το ποιος αναλαμβανει το κοστος επιστροφης??? Και μαλιστα μας εβγαλες και τιμοκαταλογο ("50άευρα")!! Κι εδω τελειως στην τυχη (ή μηπως οχι?) τα γραφεις.

Α ξεχασα, βεβαια, εσυ εισαι που τεκμηριωνεις τα παντα με λινκς/αποδειξεις...

Δεν πανε παντως ουτε 2 βδομαδες και για δικη μου περιπτωση που μου εστειλαν νεο SSD πριν καν τους στειλω τον παλιο/χαλασμενο πισω (μαλιστα σε chat η προτροπη τους ηταν "να περιμενω μεχρι να παραλαβω τον νεο, ωστε να χρησιμοποιησω το ιδιο χαρτοκουτι", να μην χρεωθω δηλαδη τιποτα ουτε για καν για την συσκευασια της αποστολης μου, και εννοειται ολα με δικα τους εξοδα). Και αν απορει κανεις για το κοστος, μια τετοια επιστροφη και μαλιστα με "συστημενη επιστολη" στα ΕΛΤΑ στοιχιζει 6,95 ευρω τα οποια πληρωνεις 'προσωρινα' και με το που το στελνεις ζητας και στα βαζουν πισω αν βιαζεσαι (ή περιμενεις να παραλαβουν σε ~1 εβδομαδα την αποστολη σου και στα βαζουν τοτε).

 

 

Ωραίος και ιδανικός ο κόσμος της μικρής Αλίκης και των παραμυθιών με τα δικαστήρια και τους νόμους και τις υποθέσεις και τις φιλοσοφίες δε λέω, αλλά στην πραγματική ζωή κάποια πράγματα είναι θέμα χρόνου και προτεραιοτήτων. Και δεν έχει ο οποιοδήποτε την πολυτέλεια χρόνου να τραβιέται με το παραμικρό απλά για να κάνει το μάγκα. Ορισμένοι που είναι άνεργοι μπορεί να τον έχουν και να μην έχουν να κάνουν κάτι άλλο πιο ενδιαφέρον στη ζωή τους ίσως. Δεν κατατάσσονται όμως όλοι στο ίδιο καζάνι.

 

Δεν ειναι θεμα μαγκιας να ξερεις τα δικαιωματα σου. Δυστυχως εχεις δικιο απαιτει χρονο η ενασχοληση, θα επρεπε να προστατευεται ο καταναλωτης 'εκ των ανωθεν' (και εννοω να εχει φροντισει ο 'ανωθεν' ωστε να μην τολμουν οι μαγαζατορες να καταπατανε τα δικαιωματα που παρεθεσα).

Δυστυχως, πολυς κοσμος αναγκαζεται να αγοραζει απο χωρες του εξωτερικου οπου ισχυουν αλλοι νόμοι, πολυ απλα γιατι κι εδω δεν ξερει με ποιους θα μπλεξει ετσι οπως τα εχουν κανει (ενω δεν θα επρεπε καν να τον νοιαζει, θα επρεπε να νιωθει απολυτα διασφαλισμενος με εγχωριες αγορες). Και δυστυχως αυτους που δεν εχουν αυτον τον χρονο αρπαζουν απο τον... πισινο οι μαγαζατορες μας. Οσους απλα 'εχουν κατι πιο ενδιαφερον' δεν τους λυπαμαι, προφανως εχουν και την σχετικη ανεση να τους ταΐσουν κι αυτους τους ανθρωπους, θετικοτατο και θεμιτοτατο ειναι και αυτο.

 

 

1) Μια πιθανή Ελληνική εισαγωγή αλλά από ένα κατάστημα που δουλεύει με κράχτες κι έχει κακό after sales support, αλλά θα σε εθυπηρετήσει η Ελληνική αντιπροσωπεία μια χαρά?

 

Συνεχιζεις να αγνοεις τον νόμο που γραφει ξεκαθαρα οτι υπευθυνος απεναντι σου ειναι ο πωλητης. Το ηξερα βεβαια οτι εσυ δεν θα καθοσουν καν να τον κοιταξεις, αλλα παρολα αυτα επιμενεις να γραφεις την παραπληροφορηση σου δημοσια και να σε διαβαζουν/πιστευουν κι αλλοι!

Το μεγαλο κριμα της υποθεσης -για τους υπολοιπους- ειναι οτι πραγματικα προκειται για 2-3 παραγραφους μικροτερες σε εκταση συνολικα ακομα και απο το ποστ μου αυτο ή το δικο σου που quot-αρω, αλλά και παλι καποιοι επιμενουν να προτιμουν την άγνοια απο την γνωση! Οπως πχ οτι αν σε χρεωσει πχ με μεταφορικα (ή και οτιδηποτε αλλο!) η οποια "ελληνικη αντιπροσωπεια" δεν εχεις δικαιωμα να προβαλεις καμια αντιρρηση.

 

 

Κι όπου πραγματικά και τεκμηριωμένα είμαι φάουλ, να βγώ δημοσίως να ζητήσω και συγγνώμη.

 

Περιμενουμε... 3 εδω συν το 'φαουλ' που εκανες περι μη υπολογισμενων μεταφορικων 2 σελιδες πισω ειναι σιγουρα 4 σημεια!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρηγγειλα το συγκεκριμμενο laptop σημερα το μεσημερι στις 2.30 online, στις 6.00 το απογευμα μου εστειλαν μηνυμα και στις 7.00 πηγα και το πηρα απ το καταστημα Περιστεριου.

Ειναι η πρωτη μου αγορα απο Cosmodata και εμεινα ευχαριστημενος. Επεμενα να το ανοιξουν και να το δω να δουλευει, για να μην πεσω σε DOA, πραγμα που δεχτηκαν και εγινε. Περιεχει 2 CD, ενα με drivers για Win 7 και ενα με drivers για Win 8.

Εγκατεστησα τα Win 7 ;-) και εδειχνε 5 devices στο device manager που δεν ειχαν εγκατασταθει. Εβαλα τους drivers απο το συνοδευτικο CD και ολα ενταξει.

Οσο για το χρωμα, προοριζεται για την ανηψια μου, οποτε ολα ενταξει και μ αυτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης μπορείς να κατεβάσεις το FTSDeskUpdate απο την Fujitsu και αυτό πολύ εύκολα σου βρίσκει οτι τελευταίες ενημερώσεις υπάρχουν και τις εγκαθιστά.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα παρέλαβα κι εγώ το δικό μου Lifebook AH552S/L από τη Γενική Ταχυδρομική (Κιλκίς). Η αλήθεια είναι πως με όλα αυτά που είχα διαβάσει από συμφορουμίτες για το κατάστημα που το διαθέτει και εξαιτίας της δελεαστικής τιμής του καθώς και της αδυναμίας να κάνω αυτό που έκανε ο lordeco στο κατάστημα (λόγω της απόστασης στην οποία βρίσκομαι), φοβόμουν πως " κάποιο λάκο θα είχε η φάβα". Τελικά όλα πήγαν καλά. Η  συσκευασία ήταν η εργοστασιακή, σε άψογη κατάσταση, με την ταινία ασφαλείας άθικτη. Τα πράγματα μέσα επίσης όπως όφειλε να είναι. Το Laptop με τις ζελατίνες του σε τέλεια κατάσταση, μέχρι που αναδιπλώνω την οθόνη προς τα πίσω και τι να δω! Σχεδόν στο κέντρο της οθόνης κάτι σα γρατζουνιά περίπου 4 εκατοστά. Όπως ήταν επόμενο μου έφυγε το χαμόγελο. Το κοιτάω από εδώ, το κοιτάω από εκεί, αλλά το αποτέλεσμα το ίδιο, φαινόταν σαν επιφανειακή γρατζουνιά (με αφή είδα ότι δεν είχε καθόλου βάθος). Αποφασίζω να μην ασχοληθώ περισσότερο με το Laptop και επικοινωνώ με Cosmodata όπου περιγράφω το συμβάν. Σε σχετική ερώτησή μου, η υπάλληλος με διαβεβαιώνει πως δεν υπάρχει καμία περίπτωση να είναι από παρτίδα β' διαλογής και μου προτείνει να το στείλω πίσω για αντικατάσταση. Επειδή ήταν ταλαιπωρία να μεταβώ στην Courier και επειδή φοβόμουν πως και τα άλλα θα έχουν κάποιο ελαττωματάκι δοκίμασα με μαλακό πανί και ειδικό υγρό για οθόνη να απομακρύνω αυτό που φαινόταν. Ευτυχώς, μετά από επίμονη προσπάθεια με πολύ απαλό τρίψιμο, απομακρύνθηκε αυτό που φαινόταν σα γρατζουνιά και πλέον όλα είναι άψογα.

Αφού το δουλέψω μερικές μέρες, με νέο ποστ, θα γράψω τις εντυπώσεις μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άντε καινούργιο φορητό και κατάφερες και τον γρατζούνισες ακόμα δεν τον πήρες.Κανόνισε να έχεις ταξιδέψει και πίσω στον χρόνο και να έχεις δουλέψει και τον σκληρό,γιατί  από σένα όλα να τα περιμένουμε. :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το λαπτοπ σε αυτη την τιμη και με αυτη την ποιοτητα κατασκευης ειναι αριστη αγορα.

 

Αν μπορεις να πεις κατι ειναι για τον ηχο οπου ειναι εμφανης η ελλειψη μπασου και η χαμηλη ενταση αλλα και παλι ειναι πταισμα μιας και στα λαπτοπ τα ηχεια παντα ειναι περιορισμενης δυνατοτητας.

 

Σε σχεση με πολυ πιο ακριβα λαπτοπ το συγκεκριμενο κερδιζει κατα κρατος σε ποιοτητα και φυσικα made in germany και οχι made in china.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...