Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χρειάζομαι τη βοήθεια των ειδικών του χώρου, γιατί αντιμετωπίζω τις εξής δυσκολίες.

 

Μετά από έρευνα αγοράς, έχω αποφασίσει να ιδρύσω ένα νέο κέντρο ξένων γλωσσών σε περιοχή της Αττικής, έχοντας καταφέρει να ρίξω τα ενοίκια στο ποσό που σύμφωνα με το business plan μου είναι βιώσιμο. Έχω βρει ένα διαμέρισμα (2007) σε πολυκατοικία,  μια έκθεση επίπλων (2006), ένα ξυλουργείο/τζαμάδικο (1985) και μια πολύ παλιά μονοκατοικία η οποία είναι σε καλή κατάσταση.

Σύμφωνα με τον ΕΟΠΠΕΠ, για την ίδρυση νέων κέντρων ξένων γλωσσών μέγιστης δύναμης 75 σπουδαστών, απαιτείται πολεοδομική άδεια εν ισχύ, και βεβαίωση χρήσης εκπαιδευτηρίου από την πολεοδομία. Πήγα, λοιπόν, κλείνοντας ραντεβού, σε τρεις μηχανικούς από τους οποίους έλαβα τελείως διαφορετικές απαντήσεις. Ο ένας μου είπε ότι δεν ασχολείται με μικρά έργα και με συμβούλεψε να μην κάνω αλλαγή χρήσης γιατί δεν θα το ψάξει κανείς. Ο δεύτερος μου ζήτησε 2800 ευρώ για τη μελέτη και την αλλαγή χρήσης συνολικά, ενώ ο τρίτος για τα ίδια μου ζήτησε 8700 ευρώ. Επίσης και οι δύο μου είπαν ότι χρειάζονται τουλάχιστον 2 μήνες για να γίνει η μελέτη και η αλλαγή, άρα έτσι χάνω τη σχολική χρονιά, κάτι το οποίο δεν υπάρχει περίπτωση να επιτρέψω να γίνει, καθώς δεν έχω άλλη επαγγελματική λύση.

 

Πέραν όλων αυτών των ζητημάτων, υπάρχει διαφωνία ως προς τα τετραγωνικά μέτρα των αιθουσών (ο ένας είπε 22τμ και ο άλλος 15τμ), τον αριθμό των τουαλετών ενώ και οι δύο μου μίλαγαν έχοντας τις προδιαγραφές μπροστά τους, συμβουλευόμενοι προφανώς κάποιο site. Στον ΕΟΠΠΕΠ δεν έχω καταφέρει να βγάλω άκρη και το μόνο που ξέρω είναι ότι όλες οι άδειες λειτουργίες ανακαλούνται στις 31 Αυγούστου, έτσι ώστε να ανανεωθούν σύμφωνα με τα νέα πρότυπα που ψηφίστηκαν το 2012.

 

Τέλος να σημειώσω ότι πριν αποφασίσω να ανοίξω το δικό μου κέντρο, είδα αρκετά που πωλούνται λόγω συνταξιοδότησης, για να αγόραζα ένα έτοιμο. Κάποια από αυτά είχαν άδεια λειτουργίας και καταλληλότητας εν ισχύ, παρά το γεγονός ότι δεν είχαν άδεια χρήσης εκπαιδευτηρίου από την πολεοδομία, μιας και ήταν δηλωμένα ως σπίτια (παλιές μονοκατοικίες).

 

Θα ήθελα να με κατευθύνει όποιος μπορεί, γιατί έχω πολύ λίγο χρόνο μπροστά μου και πρέπει να επιλέξω κάποιο κτήριο.

 

Σας ευχαριστώ εκ των πρωτέρων και θεωρώ ότι κάνω κάτι θετικό μέσα στην κρίση, το οποίο θα δημιουργήσει και κάποιες νέες θέσεις εργασίας.

 

 

Δημοσ.

Δεν γνωρίζω σχετικά με το θέμα θυμάμαι κάπου είχε παρει το μάτι μου τις προδιαγραφές των αιθουσών των φροντιστηρίων και μου είχει κάνει εντύπωση με πόση λεπτομέρια καθόριζαν τις απόστάσεις μεταξύ θρανίων τισ διαστάσεις των παραθύρων και ότι άλλο μπορείς να φανταστιες. Κομματάκι δύσκολο να συμμορφωθείς με όλα αυτά.

Για θέματα φροντιστηριακά δοκίμασε στο υποργείο παιδείας ή στη περιφέρεια, για θέματα αλλαγής χρήσης οικοδομικών αδειών δοκίμασε εδώ: [link=http://www.michanikos.gr/forum/57-%CE%98%CE%AD%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%99%CE%B4%CE%B9%CF%89%CF%84%CF%8E%CE%BD/][/link]

Θα χρειαστείς σίγουρα δικηγόρο, λογιστή, μηχανικό για το εγχείρημα σου (ή ένα καλό μέσο).

Καλή τύχη στη μάχη σου με το τερας του ελληνικου δημοσίου!

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...