Προς το περιεχόμενο

Godzilla 2014


tritonas00

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 434
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια marketingwise ανάλυση είναι απλά με διάφορα επιχειρήματα, δε βλέπω μετά Χριστόν προφητείες.

Επεξ/σία από DeadOrganPlayer
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από μετά Χριστόν προφήτες άλλο τίποτα...

Believe it or not τα περισσότερα ισχύουν, ειδικά στο σημείο με το brand του Spider-Man 2...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα marketing campaigns των ταινιών έχουν τελειώσει από τη στιγμή του release στις άιθουσες. Τι νόημα έχει να το παίζεις επιστήμονας κάτι μήνες μετά δίνοντας και τίτλους "best" και "worst". Το συγκεκριμένο άρθρο θα μπορούσε να το έχει γράψει ο οποιοσδήποτε.

 

Believe it or not τα περισσότερα ισχύουν, ειδικά στο σημείο με το brand του Spider-Man 2...

 

Αυτό θα έλειπε να έπεφτε και έξω, τέσσερις μήνες μετά την κυκλοφορία της ταινίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά Χριστόν προφήτης είναι όταν έρχεσαι εκ του αποτελέσματος και λες "τα έλεγα εγώ".

Το να κάνεις μια εμπεριστατωμένη ανάλυση με επιχειρήματα και αριθμούς προσπαθώντας να εξηγήσεις το αποτέλεσμα είναι κατι τελείως διαφορετικό. Προφανώς και δεν ανακαλύπτει κανένα νέο νόμο πυρηνικής φυσικής το άρθρο, αυτό δε σημαίνει ότι το γράφει ο καθένας. Άλλο να γράφεις απλά best & worst και άλλο να γράφεις best & worst και να το υποστηρίζεις με στοιχεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά Χριστόν προφήτης είναι όταν έρχεσαι εκ του αποτελέσματος και λες "τα έλεγα εγώ".

Το να κάνεις μια εμπεριστατωμένη ανάλυση με επιχειρήματα και αριθμούς προσπαθώντας να εξηγήσεις το αποτέλεσμα είναι κατι τελείως διαφορετικό. Προφανώς και δεν ανακαλύπτει κανένα νέο νόμο πυρηνικής φυσικής το άρθρο, αυτό δε σημαίνει ότι το γράφει ο καθένας. Άλλο να γράφεις απλά best & worst και άλλο να γράφεις best & worst και να το υποστηρίζεις με στοιχεία.

 

Άντε πάλι... Τα στοιχεία που παραθέτει είναι εντελώς συμπτωματικά/ευκαιριακά και απλά επιβεβαιώνονται επειδή ξέρει ήδη ποια ταινία τα πήγε καλά και ποια όχι. Αν οι εισπράξεις ήταν διαφορετικές, όλα αυτά που αναφέρει μπορούν να αντιστραφούν με αλλαγή μερικών λέξεων και πάλι να βγαίνει μάγκας. Πχ για Godzilla λέει "πανέξυπνο marketing γιατί παρόλο που είναι πασίγνωστο franchise, κρατήσαν χαμηλούς τόνους χωρίς overhype". Αν το Godzilla είχε πατώσει, το ίδιο επιχείρημα μπορεί να γίνει "ηλίθιο marketing, είχαν στα χέρια τους ένα franchise μεγατόνων σαν το Godzilla και δεν το εκμεταλλεύτηκαν, λες και ήταν μια οποιαδήποτε monster movie της σειράς". 

 

Τέτοιες αναλύσεις - χρησμοί της Πυθίας με εκνευρίζουν. Είναι σαν τους αθλητικογράφους που κρίνουν αν οι αλλαγές του προπονητή ήταν σωστές ή όχι μετά το τέλος του αγώνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οτι ναναι..

σε ποιους χρησμους της Πυθιας αναφερεσαι, οταν ο αρθρογραφος ουδεποτε εκανε καποια προβλεψη πριν τις ταινιες;

το μονο που κανει ειναι να σχολιασει το ποσο αποτελεσματικα ηταν τα μαρκετινγκ, και μαλιστα εφτασε στα ιδιο συμπερασματα, για τα οποια καποιοι απο εμας ειχαμη ηδη μιλησει οταν πρωτοβγηκαν οι ταινιες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ώρες-ώρες έχεις ένα πρόβλημα κατανόησης, έτσι; Εσύ και όποιος άλλος τα είχε προβλέψει από πριν είστε μάγκες, και αν ήταν τόσο σίγουρος για την άποψή του ο αρθογράφος ας τα έλεγε μόλις ολοκληρώθηκαν οι καμπάνιες για να επιβεβαιωθεί και να δείξει τι γαμάτος μαρκετίστας είναι. Τώρα πλέον τι ρόλο βαράει; Το μόνο που τον παίρνει να κάνει πια εκ των υστέρων, είναι μια απλή ανάλυση των μεθόδων μάρκετινγκ. Αυτός όμως καταλήγει σε "καλό" ή "κακό", ενώ για το αποτέλεσμα έχουν μιλήσει ήδη οι εισπράξεις και η γνώμη του περιττεύει.

 

Επιπλέον, όλα τα επιχειρήματα που αναφέρει είναι γενικολογίες του τύπου "στο ένα trailer έδειξαν πολλά" και "στο άλλο trailer έδειξαν λίγα", δηλαδή επιχειρήματα που αν οι εισπράξεις ήταν διαφορετικές θα μπορούσε άνετα να τα χρησιμοποιήσει αντίστροφα. Εκεί κολλάει η Πυθία με τους διφορούμενους χρησμούς. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Σε όποιον άρεσε η ταινία, ας δει και αυτό

vhs--lugia_us.jpg

 

 

Φοβερή ταινία το Poke 2000, απ' το τωρινό έκτρωμα τον Γκοτζίλα χίλιες φορές.

 

Ειλικρινά το Γκοτζίλα του 1998 μπροστά σε αυτή την απάτη του PG13wood μοιάζει αριστούργημα.

 

Μας κοροϊδεύουν απλά οι παραγωγοί.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...