Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είμαι μηχανικός ΤΕ που σημαίνει ότι ανήκω στο ΕΕΤΕΜ άλλα η συγκεκριμένη είδηση μου έκανε μεγάλη εντύπωση και θα ήθελα να την μάθουν και οι φίλοι-συνάδερφοι του πολυτεχνιου.

Στο φύλλο του «Βήματος της Κυριακής» της 30.06.2013 («Ανάπτυξη» τελευταία σελίδα) αναγράφεται ότι η «Attica Bank κατάφερε αποκλειστικά με τη συμμετοχή ιδιωτών να καλύψει το 100% των αναγκών της...»

Σε δημοσιεύματα του Τύπου τις προηγούμενες ημέρες αναγραφόταν ότι ο πρόεδρος του ΤΣΜΕΔΕ κάλυψε το 50% του απαιτούμενου ποσού για  ανακεφαλαιοποίηση της Attica Bank. 

Δεν είμαι ενήμερος για τον τρόπο κάλυψης του ποσού αλλά υποθέτω ότι ο κ. Πρόεδρος του ΤΣΜΕΔΕ (κ. Γαμβρίλης) κάλυψε το 50% από το αποθεμαικό-εισπράξεις του ΤΣΜΕΔΕ, με αποτέλεσμα να μειώνονται συνεχώς οι απολαβές των συνταξιούχων και συγχρόνως να αυξάνονται οι εισφορές των εν ενεργεία μηχανικών. 

Ηδη η μηνιαία εισφορά των μηχανικών είναι περίπου πεντακόσια ευρώ το μήνα, όσος δηλαδή είναι και ο μηνιαίος μισθός ή τα έσοδα των περισσοτέρων ελεύθερων επαγγελματιών. 

Που όμως βασίστηκε ο κ. Πρόεδρος του ΤΣΜΕΔΕ για να παραδώσει τις εισφορές των μελών του ΤΣΜΕΔΕ για να ορθοποδήσει η Attica Bank; Εχει δικαίωμα από τον οργανισμό του ΤΣΜΕΔΕ ο πρόεδρος και το διοικητικό συμβούλιο να αποφασίζουν ερήμην των μελών του; 

Ο τεχνικός κόσμος θα περιμένει κάποια απάντηση από τον κ. Γαμβρίλη για την ενέργειά του αυτή. 

http://www.michanikos-online.gr/news.php?aID=8885

• Like 3
Δημοσ.

Αν κάτι τέτοιο ισχύει είναι τραγικό. Οι εισφορές αυξάνονται δραματικά, είμαι νέος μηχανικός και φυσικά δεν έχω γραφτεί στο ΤΣΜΕΔΕ όντας άνεργος και η πλειοψηφία των γνωστών μου που είναι σε παρόμοια κατάσταση με μένα κάνει το ίδιο.

Υπό αυτές τις συνθήκες του κλάδου λοιπόν το ΤΣΜΕΔΕ μοιράζει λεφτά για να ορθοποδήσουν τράπεζες?

Δεν γνωρίζω το θέμα και αν όντως ισχύει αλλά θα έχει ενδιαφέρον η απάντηση.

Δημοσ.