Προς το περιεχόμενο
.::NikoS::.

HDSentinel μας δουλεύει;

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας, δείτε σας παρακαλώ την παρακάτω φωτό διότι έχω την εντύπωση ότι με δουλεύει το Sentinel... 1178 bad sectors θα μεταφερθούν σε εφεδρικους; Η εγγύηση δεν καλύπτει λέει ακόμα τον δίσκο εκτός αν πέσει κι άλλο η υγεία του;  :shock:

 

Το συγκεκριμένο μηχάνημα κάνει ένα 10λεπτο να μπει στα windows + ότι άλλα κολλήματα τρώει αφού bootarei.

post-121105-0-04833600-1375004467_thumb.png

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε εντάξει ο δίσκος θέλει άμεσα αλλαγή δεν ειναι και τιποτα περίεργο ειδικά να τον εχεις χρόνια

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο με τις εγγυησεις μην το εχεις 100%

δες αν η toshiba εχει καποιο διαγνωστικο για τους δισκους της και αν σου βγαλει fail κλπ τοτε πας με τον δισκο και εκτυπωμενα τα αποτελεσματα του τεστ και αν εισαι σε εγγυηση στον αλλαζουν.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To περίεργο το βρίσκω στο ότι το πρόγραμμα μου λέει πως θα μεταφερθούν τόσοι sectors σε εφεδρικους... Δηλαδή μου λέει ότι με 9% health και 1178 bad sectors δεν υπάρχει άμεσο πρόβλημα ενώ το λάπτοπ σέρνεται. 

Ο σκληρος ειναι σε λαπτοπ που νομιζω εχει ληξει η εγγύηση, θα το δω αυριο ομως για σιγουρια.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δες μήπως ο δίσκος έχει ακόμα εγγύηση άσχετα αν έχει λήξει του λάπτοπ,μπορεί να σταθείς τυχερός

Αν όχι ελπίζω να έχεις ήδη σώσει τα αρχεία σου κάπου αλλού,μην περιμένεις τελευταία στιγμή

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο την στιγμή που εχει κοκκινήσει το σύμπαν και εχει 9 % health υπάρχει πρόβλημα δεν σε απασχολεί τι λεει το πρόγραμμα, αυτο μπορει να σου έλεγε οτι ειναι κομπλέ δεν σημαίνει οτι υσχύει κιολας

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To περίεργο το βρίσκω στο ότι το πρόγραμμα μου λέει πως θα μεταφερθούν τόσοι sectors σε εφεδρικους... Δηλαδή μου λέει ότι με 9% health και 1178 bad sectors

Αυτό σημαίνει ότι αν μεταφερθούν θα καλείψουν το 91% των εφεδρικών sector και θα παραμείνουν ακόμα 9% ,για αυτό δεν καλύπτει η εγγύηση που πιάνει μόνο αν καλυφθούν 100% των εφεδρικών.

 

Αν έχεις  την πλήρη έκδοση μπορείς να κάνεις disk->Surface Test->Reinitialize disk surface ,θα τα σβήσει όλα αλλά θα ξεδιαλύνει αν όλα αυτά τα bad sector όντως είναι Bad ή αν κάποια φτιάχνονται.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δες μήπως ο δίσκος έχει ακόμα εγγύηση άσχετα αν έχει λήξει του λάπτοπ,μπορεί να σταθείς τυχερός

Αν όχι ελπίζω να έχεις ήδη σώσει τα αρχεία σου κάπου αλλού,μην περιμένεις τελευταία στιγμή

Ναι αλλά αυτό προϋποθέτει να βρεθεί η απόδειξη ομως :P Για αυτό είπα ότι θα το δω αύριο γιατι θα επαιρνα τηλεφωνο στην Dell (ενα dell ειναι) το οποιο εχει ξαναγινει επισκευη αρα θα εχουν λογικα τα στοιχεια του και το ποτε αγοραστηκε. 

 

Αρχεια ενταξει δεν υπαρχουν εννοειται οτι θα τα ειχα σωσει.

 

@TheELF δηλαδη πες οτι γινεται αυτο, μετα μπορει και να δουλεψει κανονικα χωρις κολληματα; Και ο δισκος μετα απο αυτο δεν παει να ξαναγραψει στα χαλασμενα μερη; 

Και μια απορια που μου ρθε τωρα. Θυμαμαι σε παλαιότερα windows το check disk ειχε 2 επιλογές. Η δευτερη ελεγε κατι για recover bad sectors αν θυμαμαι καλα. Αυτό δηλαδή μεταφέρει τα δεδομένα από τους χαλασμένους τομεις σε καλούς χωρίς να σβήσει τίποτα ή λάθος κατάλαβα;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπορεις να δεις την εγγύηση μεσω του service tag.Η dell δίνει 2 χρόνια σε όλα τα μοντέλα της πάντως.

Αν έχει λήξει μην σε απασχολεί και τόσο,άλλαξε ενα δίσκο με κάτι καλύτερο να αυξήσεις και τις επιδόσεις(HDD 7200rpm H ssd)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγχωθηκα τωρα... Το σερβις tag λεει τα εξης

 

Warranty Information
  • Next Business Day Warranty with an end date of 8/2/2013. See theWarranty Tab for details.
  • Collect and Return Warranty with an end date of 8/2/2012. See theWarranty Tab for details.

Τι θέλει να πει ο ποιητής; Έχει εγγύηση μέχρι την Παρασκευή ή έχει λήξει από περσυ; (Δε ξέρω αν λένε ανάποδα το μήνα και την ημέρα όπως οι ανάποδοι Άγγλοι)   :unsure:

Και επίσης που ξέρει το service tag πότε αγοράστηκε το λάπτοπ;

 

Δε μας ενδιαφέρουν οι επιδόσεις σε αυτό το μηχάνημα, για αυτό άλλωστε αν λυθεί έστω και προσωρινά το πρόβλημα με αυτό που λέει o TheELF δε με πειράζει γιατί η χρήση του μηχανηματος ειναι τετοια που δε μας αφορά η ακεραιότητα των αρχείων :P

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το service tag λεει πότε έφυγε το μηχανημα απο το εργοστάσιο και συνεπώς απο πότε ισχύει η εγγύηση.Αν είσαι τυχερός και το πάρεις απο τις πρώτες μέρες κυκλοφοριας κερδιζεις και 3 μήνες εγγύηση μιας κ δινει 2 χρονια και 3 μηνες η dell(ωστε να προλαβει να πουληθει στο τριμηνο πχ)το ίδιο ισχύει και με το δικό μου για παράδειγμα,εχω κερδίσει 2 μήνες παραπάνω

αν κατάλαβα καλά έχεις κάνει επέκταση εγγύησης για +1 έτος με next business day αλλίως θεώρω ότι δεν θα στο έγραφε.

Πάρε αύριο τηλέφωνο τη dell να το επιβεβαίωσεις να μην μπάινεις και σε έξοδα.

Υποψιν το next business day έρχεται τεχνίκος σπίτι σου και στο φτιάχνει επιτόπου(κλείνετε ραντεβού αναλογα ποτε μπορειτε και οι 2)

 

edit:ελπίζω και εύχομαι οι ημερομηνίες να είναι με το αμερικάνικο φορματ και οχι με το δικό μας

Με το δικό μας σου εχει λήξει η εγγύηση τον φεβρουάριο :whistle:

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αυτό σκέφτηκα κι εγώ με τις ημερομηνίες αν και δε νομίζω γιατί έχω επιλέξει Ελλάδα στη σελίδα.

Δεν ειναι δικαιο ομως αυτο γιατι εσυ μπορει να μην το παρεις το λαπτοπ εντως 3 μηνών από όταν φύγει από το εργοστάσιο! 

 

Θα μάθουμε αύριο (εκτος αν εχει και κανα τηλεφωνο που να λειτουργει και σημερα δε ξερω :P κάτι ειδα για 24x7 support αλλα ισως ειναι για τεχνικη υποστηριξη)

 

Ευχαριστώ!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Δεν ειναι δικαιο ομως αυτο γιατι εσυ μπορει να μην το παρεις το λαπτοπ εντως 3 μηνών από όταν φύγει από το εργοστάσιο! 

 

απο και και πέρα ισχύει η 2ετης εγγύση βάσεις της απόδειξης που έχεις.

εγω με την απόδειξη έχω 2 χρόνια

με το service tag εχω 2 χρόνια και 2 μήνες.

Αν κάνεις επέκταση εγγύησης σου ζητούν πάλι το service tag ώστε να ξερουν που και σε ποίο μηχάνημα την ενεργοποιούν

 

δες το δικο μου παραδειγμα

το λαπτοπ της υπογραφης ειναι αγορασμενο 15/12/2011

αλλα βάσει του service tag έχω Collect and Return Warranty with an end date of 2/16/2014.

 

Computer Model
Inspiron 15R N5110

Shipping Date
11/16/2011

Country
Greece

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αα να εσενα σου το δειχνει με το αμερικανικο αναποδο συστημα. Για επέλεξε Ελλαδα να δουμε, λογικά θα σου το αλλάξει και τα λέει 16/2

 

Εγώ βλέπω ότι όταν επιλέγω Ελλάδα το αλλάζει σε 8/2 ενώ όταν επιλέγω αμερικα ειναι 2/8. Άρα πάπαλα εγγύηση από Φεβρουάριο. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.