Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Η Google σχεδιάζει το δικό της αυτόνομο αυτοκίνητο


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το ενδιαφέρον της Google για τη δημιουργία ενός αυτόνομου αυτοκινήτου που θα καθιστά τον οδηγό περιττό είναι παλιό, με την εταιρεία να έχει προχωρήσει ήδη στην ενσωμάτωση τέτοιου συστήματος στο Toyota Prius.Όπως φαίνεται όμως τα σχέδια της Google είναι πολύ μεγαλύτερα για τη συγκεκριμένη τεχνολογία με βάση δημοσίευμα της Wall Street Journal το οποίο αναφέρει ότι η Google σκέφτεται να κατασκευάσει το δικό της αυτοκίνητο. Ο σημαντικότερος λόγος για να προχωρήσει η εταιρεία σε αυτή την απόφαση φέρεται ότι είναι η αποτυχία των διαπραγματεύσεων με αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες στις οποίες απευθύνθηκε η Google για τη δημιουργία τροποποιημένων μοντέλων που θα ενσωμάτωναν την τεχνολογία της.

 

Αν και η τελική απόφαση δεν έχει παρθεί, η Google φαίνεται ότι σχεδιάζει τη δημιουργία αυτόνομων οχημάτων με τις δικές τις προδιαγραφές και σχεδιασμό αν και δεν είναι σίγουρο ότι τελικά θα ακολουθήσει η εταιρεία αυτό το δρόμο. Ήδη ένα τροποποιημένο Toyota Prius το οποίο μπορεί να οδηγεί (σχεδόν) μόνο του, κοστίζει περισσότερα από €100.000, με τη Google να επιδιώκει τη σημαντική μείωση του κόστους αγοράς τα επόμενα χρόνια.

 

Πάντως σύμφωνα και με σημερινό δημοσίευμα του Techcrunch, τα πρώτα ηλεκτρικά αυτόνομα αυτοκίνητα που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά θα χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία ενός στόλου Taxi. Μάλιστα η εταιρεία Uber έχει προχωρήσει ήδη σε συμφωνία με τη Google για την προμήθεια 2.500 αυτοκινήτων από τη Google, με την Uber να μοιράζεται τα δεδομένα των διαδρομών με τη Google για βελτίωση των αλγορίθμων πλοήγησης.

 

Η συμφωνία αφορά το μοντέλο GX3200 το οποίο αποτελεί τη τρίτη γενιά των αυτόνομων οχημάτων της Google το οποίο παρουσιάστηκε στο πρόσφατο Auto Show στο Detroit. Το συγκεκριμένο όχημα είναι το μοναδικό στο οποίο έχει παραχωρηθεί άδεια κυκλοφορίας σε αρκετές πολιτείες των Ηνωμένων Πολιτειών όπως η Νέα Υόρκη, η Καλιφόρνια και το Ιλινόις.

 

Link.png Site: Wall Street Journal

Link.png Site: TechCrunch

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 90
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

300.000 νεκροί κάθε χρόνο σε ολο τον κόσμο απο ατυχήματα με αυτοκίνητο... Περισσότεροι απο όλους τους πολέμους, αρρωστειες κτλ μαζι. Μάλλον πρέπει να φύγει το συντομότερο ο άνθρωπος απο την εξίσωση μπ

+root στο αυτοκίνητο και overclock στον κινητήρα  

ποια η χαρά άμα οδηγάει μόνο του   εγώ δεν το εμπιστεύομαι αυτό,αν γίνει η στραβή αυτό δεν αντιδρά με την λογική ενός ανθρώπου,αν πεταχτεί ένα σκυλί και ένα παιδί αυτό θα τα θεωρήσει και τα δύο εμπόδ

ποια η χαρά άμα οδηγάει μόνο του :P 

εγώ δεν το εμπιστεύομαι αυτό,αν γίνει η στραβή αυτό δεν αντιδρά με την λογική ενός ανθρώπου,αν πεταχτεί ένα σκυλί και ένα παιδί αυτό θα τα θεωρήσει και τα δύο εμπόδια και δεν θα κάνει διάκριση για το ποιο να αποφύγει,άν γλυστρίσει το αμάξι αυτό δεν ξέρει να κάνει τίποτα...άσε που θα πάρει όλες τις λακούβες σβάρνα και σε μια βδομάδα θα θες ζάντολάστιχα.

  • Like 5
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι οι άνθρωποι οδηγοί δεν ξέρουν τι να κάνουν αν γλυστρίσει το αυτοκίνητο ή αν πεταχτεί κάποιος μπροστά και για αυτό έχουν όλα αυτά τα ηλεκτρονικα που ουσιαστικά "αποφασίζουν" αυτά αντί του οδηγού σε δύσκολες καταστάσεις.

  • Like 5
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ποια η χαρά άμα οδηγάει μόνο του :P

εγώ δεν το εμπιστεύομαι αυτό,αν γίνει η στραβή αυτό δεν αντιδρά με την λογική ενός ανθρώπου,αν πεταχτεί ένα σκυλί και ένα παιδί αυτό θα τα θεωρήσει και τα δύο εμπόδια και δεν θα κάνει διάκριση για το ποιο να αποφύγει,άν γλυστρίσει το αμάξι αυτό δεν ξέρει να κάνει τίποτα...άσε που θα πάρει όλες τις λακούβες σβάρνα και σε μια βδομάδα θα θες ζάντολάστιχα.

300.000 νεκροί κάθε χρόνο σε ολο τον κόσμο απο ατυχήματα με αυτοκίνητο... Περισσότεροι απο όλους τους πολέμους, αρρωστειες κτλ μαζι. Μάλλον πρέπει να φύγει το συντομότερο ο άνθρωπος απο την εξίσωση μπας και σταματήσει το δράμα. Οσο για τα αντανακλαστικα... δεν υπαρχει περίπτωση ο άνθρωπος να ειναι πιο γρήγορος απο τον υπολογιστή. Ποτέ.

 

Βλέπε 

ESP, ABS, ASR, TCS, EBD....
  • Like 20
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και ποιος θα κορναρει στον μπροστινο πριν το φαναρι?

Πλακα πλακα σε ατομα με προβληματα κινησης θα ηταν πολυ χρησιμο αν και δεν ξερω το βαθος χρονου για να ειναι στον καθε ενα απο εμας προσιτο.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

300.000 νεκροί κάθε χρόνο σε ολο τον κόσμο απο ατυχήματα με αυτοκίνητο... Περισσότεροι απο όλους τους πολέμους, αρρωστειες κτλ μαζι. Μάλλον πρέπει να φύγει το συντομότερο ο άνθρωπος απο την εξίσωση μπας και σταματήσει το δράμα. Οσο για τα αντανακλαστικα... δεν υπαρχει περίπτωση ο άνθρωπος να ειναι πιο γρήγορος απο τον υπολογιστή. Ποτέ.

 

Βλέπε 

ESP, ABS, ASR, TCS, EBD....

 

οι νεκροί μπορούν να μειωθούν με πιο ασφαλή οχήματα και καλύτερο οδικό δίκτυο 

 

δεν υπάρχει καμιά περίπτωση να γεμίσουμε αυτοκίνητα που οδηγούνται αποκλειστικά μόνα τους και ένας βασικός λόγος είναι τα κέρδη των αυτοκινητοβιομηχανιών, ακόμα και αν η τεχνολογία αυτή γινόταν τέλεια 

δεν είναι τυχαίο που σύμφωνα με το άρθρο η google έφαγε x από όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες παρόλο που κάποιες από αυτές έχουν κατά καιρούς παρουσιάσει ανάλογα συστήματα

 

επίσης πολλοί οδηγοί δε θα το δέχονταν σε καμιά περίπτωση και θα τους φόβιζε να μην έχουν τον πλήρη έλεχγο του οχηματός τους 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οι νεκροί μπορούν να μειωθούν με πιο ασφαλή οχήματα και καλύτερο οδικό δίκτυο

 

Οι νεκροί μπορούν να μειωθούν με πιο ασφαλή οχήματα αλλά τα ατυχήματα δεν θα μειωθούν.

Η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών έχουν απλά τις βασικές γνώσεις και επίσης η ικανότητά τους επηρεάζεται και από άλλους παράγοντες, όπως πχ κούραση, αλκοόλ, κινητά, συζητήσεις κατά τη διάρκεια της οδήγησης, συναισθηματική κατάσταση κτλ.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οι νεκροί μπορούν να μειωθούν με πιο ασφαλή οχήματα και καλύτερο οδικό δίκτυο 

 

δεν υπάρχει καμιά περίπτωση να γεμίσουμε αυτοκίνητα που οδηγούνται αποκλειστικά μόνα τους και ένας βασικός λόγος είναι τα κέρδη των αυτοκινητοβιομηχανιών, ακόμα και αν η τεχνολογία αυτή γινόταν τέλεια 

δεν είναι τυχαίο που σύμφωνα με το άρθρο η google έφαγε x από όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες παρόλο που κάποιες από αυτές έχουν κατά καιρούς παρουσιάσει ανάλογα συστήματα

 

επίσης πολλοί οδηγοί δε θα το δέχονταν σε καμιά περίπτωση και θα τους φόβιζε να μην έχουν τον πλήρη έλεχγο του οχηματός τους 

 

Οποιον και να ρωτησεις θεωρει τον εαυτο του καλο οδηγο. Συγγνωμη οχι καλο οδηγο. Πιλοτο. Και ολοι οι αλλοι ειναι γατακια που απλα μπαινουν στην μεση. Ειναι γεγονος οτι οταν οδηγουμε βγαζουμε τον χειροτερο μας εαυτο την στιγμη που θα επρεπε να ειμαστε ηρεμοι καθως οδηγουμε ενα οπλο αναμεσα σε αλλα οπλα. Πηγαινε σε ενα ασανσερ και μολις μπει καποιος μεσα ξεκινα να τον βριζεις και να τον μουτζωνεις, Δεν ειναι φυσιολογικη συμπεριφορα αυτη. Στο αμαξι ομως μια χαρα ειναι... Και μην μου πεις οτι αυτο το κανουν οι εξαιρεσεις. Και αυτο δεν προκειται να αλλαξει. Και δεν το κανουν μονο οι Ελληνες. Παντου τα ιδια ειναι.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

300.000 νεκροί κάθε χρόνο σε ολο τον κόσμο απο ατυχήματα με αυτοκίνητο... Περισσότεροι απο όλους τους πολέμους, αρρωστειες κτλ μαζι. Μάλλον πρέπει να φύγει το συντομότερο ο άνθρωπος απο την εξίσωση μπας και σταματήσει το δράμα. Οσο για τα αντανακλαστικα... δεν υπαρχει περίπτωση ο άνθρωπος να ειναι πιο γρήγορος απο τον υπολογιστή. Ποτέ.

 

Βλέπε 

ESP, ABS, ASR, TCS, EBD....

αυτές οι τεχνολογίες απλά συμπληρώνουν που ανέφερες,ο άνθρωπος οδηγάει όμως και εδώ δεν μιλάμε για gran turismo που ο υπολογιστής έχει πλήρη επίγνωση του τί γίνεται στο ΠΑΙΧΝΙΔΙ αλλά για πραγματικότητα και οι κάμερες και τα φωτοκύταρα για να αντιληφθούν αυτό που κάνει ο ανθρώπινος εγκέφαλος με τα μάτια είναι σχεδόν  αδύνατον.

 

Αν οδηγει υπολογιστης τερμα και το μποτιλιαρισμα

εκεί είναι που θα γίνει χαμος αν κάνει ειδικά μια βδομάδα να ξεκινήσει ο υπολογιστής το αμάξι,να το παρκάρει και να σιγουρευτεί 100000000% ότι δεν περνάει κανένας και ότι έχει καρατσεκαρισμένα προτεραιότητα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 


300.000 νεκροί κάθε χρόνο σε ολο τον κόσμο απο ατυχήματα με αυτοκίνητο... Περισσότεροι απο όλους τους πολέμους, αρρωστειες κτλ μαζι.[...]


Μακάρι να ταν έτσι ε. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_causes_of_death_by_rate

Road traffic accidents είναι λίγο κάτω απ τον καρκίνο του πνεύμονα και το Intentional injuries (Suicide, Violence, War, etc.).
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οποιον και να ρωτησεις θεωρει τον εαυτο του καλο οδηγο. Συγγνωμη οχι καλο οδηγο. Πιλοτο. Και ολοι οι αλλοι ειναι γατακια που απλα μπαινουν στην μεση. Ειναι γεγονος οτι οταν οδηγουμε βγαζουμε τον χειροτερο μας εαυτο την στιγμη που θα επρεπε να ειμαστε ηρεμοι καθως οδηγουμε ενα οπλο αναμεσα σε αλλα οπλα. Πηγαινε σε ενα ασανσερ και μολις μπει καποιος μεσα ξεκινα να τον βριζεις και να τον μουτζωνεις, Δεν ειναι φυσιολογικη συμπεριφορα αυτη. Στο αμαξι ομως μια χαρα ειναι... Και μην μου πεις οτι αυτο το κανουν οι εξαιρεσεις. Και αυτο δεν προκειται να αλλαξει. Και δεν το κανουν μονο οι Ελληνες. Παντου τα ιδια ειναι.

ωραία και για όλα αυτά η λύση είναι να απαγορευτεί η οδήγηση; 

δεν έχει λογική αυτό, υπάρχουν πολλά επικίνδυνα πράγματα που κάνουμε καθημερινά να απαγορευτούν όλα;

(πχ ποδήλατα, ακόμα και το περπάτημα )

 

οι νεκροί που αναφέρεις δεν είναι τίποτα μπροστά στο σύνολο των οδηγών, τίποτα μπροστά στα κέρδη των εταιρειών που προσπαθούν να προσελκύσουν κοινό με διάφορα μοντέλα διαφορετικών χαρακτηριστικών και τίποτα μπροστα στα συνολικά ωφέλη του να έχει ο κόσμος το αυτοκινητό του και να μπορεί να πηγαίνει όπου θέλει με αυτό.

 

τα αυτοκίνητα γίνονται διαρκώς όλο και πιο ασφαλή (και από άποψη ενεργητικής αλλά και παθητικής ασφάλειας) , το οδικό δίκτυο βελτιώνεται σε γενικές γραμμές παντού, οπότε δε βλέπω πού είναι το πρόβλημα; 

 

σε ένα δρόμο σαν τη κορίνθου πατρών για παράδειγμα όταν μπει διαχωριστικό διάζωμα οι νεκροί θα πέσου κατακόρυφα, ακόμα και όλοι οι μαλάκες να βγουν να οδηγήσουν 

είναι απλά τα πράγματα, δε χρειάζεται να αναθέσουμε την οδήγηση αποκλειστικά σε υπολογιστές και δεν πρόκειται να γίνει κάτι τέτοιο 

 

επίσης όπως ειπώθηκε είναι τόσοι οι παράγοντες στο δρόμο που ένας υπολογιστής δε μπορεί να τους επεξεργαστεί και να τους αξιολογήσει όπως ένας ανθρώπινος εγκέφαλος 

 

και ένα πολύ βασικό θέμα ακόμα και αν το όνειρο της google γινόταν πραγματικότητα είναι ο χαμός που θα γινόταν αν κυκλοφορούσαν παράλληλα οχήματα που οδηγούνται από μόνα τους με οχήματα που οδηγούνται από κανονικούς οδηγούς.

θα γινόταν χάος και κανένας κατασκευαστής δε θα ήθελε να πάρει την ευθύνη.

μια χαρά τους βολεύει να την έχουν κυρίως οι οδηγοί 

 

μην ξεχνάμε επίσης ότι πλήρως αυτοματοποιημένα συστήματα, όπως τα αυτόματα κιβώτια των toyota/lexus έχουν αποδειχτεί υπεύθυνα για το θάνατο οδηγών όταν προέκυψε δυσλειτουργία και οι οδηγοί δεν ήταν σε θέση να πάρουν τον έλεγχο του οχηματός τους.

με ένα τόσο πολύπλοκο σύστημα που όλα θα γίνονται μόνα τους μια φορά να πάει κάτι στραβά σε μια εταιρεία, θα την πάρει ο διάολος, οπότε το ρίσκο είναι πολύ μεγάλο

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.