Προς το περιεχόμενο

Η Google σχεδιάζει το δικό της αυτόνομο αυτοκίνητο


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ωραία και για όλα αυτά η λύση είναι να απαγορευτεί η οδήγηση; 

δεν έχει λογική αυτό, υπάρχουν πολλά επικίνδυνα πράγματα που κάνουμε καθημερινά να απαγορευτούν όλα;

(πχ ποδήλατα, ακόμα και το περπάτημα )

 

οι νεκροί που αναφέρεις δεν είναι τίποτα μπροστά στο σύνολο των οδηγών, τίποτα μπροστά στα κέρδη των εταιρειών που προσπαθούν να προσελκύσουν κοινό με διάφορα μοντέλα διαφορετικών χαρακτηριστικών και τίποτα μπροστα στα συνολικά ωφέλη του να έχει ο κόσμος το αυτοκινητό του και να μπορεί να πηγαίνει όπου θέλει με αυτό.

 

τα αυτοκίνητα γίνονται διαρκώς όλο και πιο ασφαλή (και από άποψη ενεργητικής αλλά και παθητικής ασφάλειας) , το οδικό δίκτυο βελτιώνεται σε γενικές γραμμές παντού, οπότε δε βλέπω πού είναι το πρόβλημα; 

 

σε ένα δρόμο σαν τη κορίνθου πατρών για παράδειγμα όταν μπει διαχωριστικό διάζωμα οι νεκροί θα πέσου κατακόρυφα, ακόμα και όλοι οι μαλάκες να βγουν να οδηγήσουν 

είναι απλά τα πράγματα, δε χρειάζεται να αναθέσουμε την οδήγηση αποκλειστικά σε υπολογιστές και δεν πρόκειται να γίνει κάτι τέτοιο 

 

επίσης όπως ειπώθηκε είναι τόσοι οι παράγοντες στο δρόμο που ένας υπολογιστής δε μπορεί να τους επεξεργαστεί και να τους αξιολογήσει όπως ένας ανθρώπινος εγκέφαλος 

 

και ένα πολύ βασικό θέμα ακόμα και αν το όνειρο της google γινόταν πραγματικότητα είναι ο χαμός που θα γινόταν αν κυκλοφορούσαν παράλληλα οχήματα που οδηγούνται από μόνα τους με οχήματα που οδηγούνται από κανονικούς οδηγούς.

θα γινόταν χάος και κανένας κατασκευαστής δε θα ήθελε να πάρει την ευθύνη.

μια χαρά τους βολεύει να την έχουν κυρίως οι οδηγοί 

 

μην ξεχνάμε επίσης ότι πλήρως αυτοματοποιημένα συστήματα, όπως τα αυτόματα κιβώτια των toyota/lexus έχουν αποδειχτεί υπεύθυνα για το θάνατο οδηγών όταν προέκυψε δυσλειτουργία και οι οδηγοί δεν ήταν σε θέση να πάρουν τον έλεγχο του οχηματός τους.

με ένα τόσο πολύπλοκο σύστημα που όλα θα γίνονται μόνα τους μια φορά να πάει κάτι στραβά σε μια εταιρεία, θα την πάρει ο διάολος, οπότε το ρίσκο είναι πολύ μεγάλο

 

Σε καθε τεχνολογικο εγχείρημα τετοιου ειδους καποιοι βλεπουν τον Skynet απο πισω. Δεν ειπαμε να απαγορευθει. Ειναι μια τεχνολογια που ειναι ακομα στα σπαργανα. Δεν προκειται να δουμε συντομα τετοια αυτοκινητα αλλα ας μην φοράμε παροπιδες οπως παλιοτερα αλλες γενιες. (Εξερεύνηση του διαστηματος = πεταμενα λεφτα, Υπολογιστες=του διαβολου κτλ κτλ). Καλο ειναι να εμφανιζονται τεχνολογιες που αργοτερα θα ενσωματωθούν στην ζωη μας. Ολα τα επιχειρηματα που αναφερεις ειναι δεκτα ομως και παλι ο ανθρωπος ειναι το προβλημα. Οσο για αυτο "επίσης όπως ειπώθηκε είναι τόσοι οι παράγοντες στο δρόμο που ένας υπολογιστής δε μπορεί να τους επεξεργαστεί και να τους αξιολογήσει όπως ένας ανθρώπινος εγκέφαλος " 

Απλα περιμενε λιγο... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 90
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Σε καθε τεχνολογικο εγχείρημα τετοιου ειδους καποιοι βλεπουν τον Skynet απο πισω. Δεν ειπαμε να απαγορευθει. Ειναι μια τεχνολογια που ειναι ακομα στα σπαργανα. Δεν προκειται να δουμε συντομα τετοια αυτοκινητα αλλα ας μην φοράμε παροπιδες οπως παλιοτερα αλλες γενιες. (Εξερεύνηση του διαστηματος = πεταμενα λεφτα, Υπολογιστες=του διαβολου κτλ κτλ). Καλο ειναι να εμφανιζονται τεχνολογιες που αργοτερα θα ενσωματωθούν στην ζωη μας. Ολα τα επιχειρηματα που αναφερεις ειναι δεκτα ομως και παλι ο ανθρωπος ειναι το προβλημα. Οσο για αυτο "επίσης όπως ειπώθηκε είναι τόσοι οι παράγοντες στο δρόμο που ένας υπολογιστής δε μπορεί να τους επεξεργαστεί και να τους αξιολογήσει όπως ένας ανθρώπινος εγκέφαλος " 

Απλα περιμενε λιγο... 

στη προκειμένη περίπτωση δεν είναι θέμα τεχνολογικής οπισθοδρόμισης για μένα, αλλά το ότι θέλω να οδηγώ όπως θέλω όταν θέλω και αυτό θα συνεχίσω να κάνω :)

 

αν τα αυτοκίνητα γίνονταν υποχρεωτικά έτσι θα το γυρνούσα στο λεωφορείο, δεν θα υπήρχε λόγος να ξοδεύομαι για κάτι που με δυσαρεστεί.

τα αυτοκίνητα για αρκετούς δεν είναι απλά μέσο μεταφοράς και αυτό ευτυχώς το ξέρουν πολύ καλά οι εταιρείες 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

 

300.000 νεκροί κάθε χρόνο σε ολο τον κόσμο απο ατυχήματα με αυτοκίνητο... Περισσότεροι απο όλους τους πολέμους, αρρωστειες κτλ μαζι. Μάλλον πρέπει να φύγει το συντομότερο ο άνθρωπος απο την εξίσωση μπας και σταματήσει το δράμα. Οσο για τα αντανακλαστικα... δεν υπαρχει περίπτωση ο άνθρωπος να ειναι πιο γρήγορος απο τον υπολογιστή. Ποτέ.

 

Βλέπε ESP, ABS, ASR, TCS, EBD....

 

οι νεκροί μπορούν να μειωθούν με πιο ασφαλή οχήματα και καλύτερο οδικό δίκτυο 

 

δεν υπάρχει καμιά περίπτωση να γεμίσουμε αυτοκίνητα που οδηγούνται αποκλειστικά μόνα τους και ένας βασικός λόγος είναι τα κέρδη των αυτοκινητοβιομηχανιών, ακόμα και αν η τεχνολογία αυτή γινόταν τέλεια 

δεν είναι τυχαίο που σύμφωνα με το άρθρο η google έφαγε x από όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες παρόλο που κάποιες από αυτές έχουν κατά καιρούς παρουσιάσει ανάλογα συστήματα

 

επίσης πολλοί οδηγοί δε θα το δέχονταν σε καμιά περίπτωση και θα τους φόβιζε να μην έχουν τον πλήρη έλεχγο του οχηματός τους 

Σε μια έρευνα που έγινε αποδείχτηκε ότι όταν ένα αυτοκίνητο Δεν είχε ζώνη αερόσακους και ο δρόμος ήταν κακός γίνονταν λιγότερα ατυχήματα Απο όταν το αυτοκίνητο ήταν σούπερ εξοπλισμένο και ο δρόμος υπερασφαλης. Οι άνθρωποι είναι νομίζουν ότι αφού έχουν όλες τις προστασίες είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ασφαλείς και δεν.προσέχουν κατά την οδήγηση.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οι νεκροί μπορούν να μειωθούν με πιο ασφαλή οχήματα και καλύτερο οδικό δίκτυο 

 

 

Πραγματικα δεν το νομιζω...ναι οκ, ισως να φτεει το οδικο δικτυο, αλλα το αυτοκινητο ποσο πιο ασφαλες να γινει, οταν τα περισσοτερα ατυχηματα με νεκρους εχουν να κανουν με υπερβολικη ταχυτητα. Οταν πας με 40 και στουκαρεις, και με ποδηλατο να εισαι πεζει να μην παθεις τπτ. Οταν ομως βλεπω κατι νταλικες στο Αθηνα - Πατρα να πιανουν 100+ και να προσπαθουν προσπεραση σε δρομο που με το βιας χωραει 1μισι αμαξι με ορατοτητα 15 μετρα μαλλον δεν φταινε τα αυτοκινητα (οκ, στη συγκεκριμενη φταιει και ο δρομος για την ορατοτητα, αλλα οταν βλεπεις οτι ΔΕΝ το εχεις, δεν πας να προσπερασεις με νταλικα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για αυτό στη κορίνθου πατρών (που έχω φάει με το κουτάλι) μίλησα για διαχωριστικό

 

τα θανατηφόρα γίνονται με τις μετωπικές οι οποίες γίνονται λόγω του στενού δρόμου  , αν αυτές δε μπορούν να γίνουν με κανένα τρόπο θα μειωθούν σε τεράστιο βαθμό 



Σε μια έρευνα που έγινε αποδείχτηκε ότι όταν ένα αυτοκίνητο Δεν είχε ζώνη αερόσακους και ο δρόμος ήταν κακός γίνονταν λιγότερα ατυχήματα Απο όταν το αυτοκίνητο ήταν σούπερ εξοπλισμένο και ο δρόμος υπερασφαλης. Οι άνθρωποι είναι νομίζουν ότι αφού έχουν όλες τις προστασίες είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ασφαλείς και δεν.προσέχουν κατά την οδήγηση.

αυτό μου φαίνεται δύσκολο να το πιστέψω, θα ήθελα να δω αυτή την έρευνα πάντως 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν βγάζανε στα αυτοκίνητα μηχανισμούς που να κόβουν το σήμα στα κινητά και δεν ήταν όλη την ώρα σαν τους @@@@ με ένα κινητό στο χέρι την ώρα που οδηγούν θα είχαμε τα μισά ατυχήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για αυτό στη κορίνθου πατρών (που έχω φάει με το κουτάλι) μίλησα για διαχωριστικό

 

τα θανατηφόρα γίνονται με τις μετωπικές οι οποίες γίνονται λόγω του στενού δρόμου  , αν αυτές δε μπορούν να γίνουν με κανένα τρόπο θα μειωθούν σε τεράστιο βαθμό 

Μαζι σου, απλα μου φαινεται τιγκα ηλιθιο σε ενα δρομο 5 μετρα πλατος με 0 ορατοτητα να πρεπει να βαλεις διαχωριστικο για να σταματησει ο μαλακας ο Ελληνας να πεζει με τη ζωη του και με τη ζωη των αλλων 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν βγάζανε στα αυτοκίνητα μηχανισμούς που να κόβουν το σήμα στα κινητά και δεν ήταν όλη την ώρα σαν τους @@@@ με ένα κινητό στο χέρι την ώρα που οδηγούν θα είχαμε τα μισά ατυχήματα.

παρα πολύ σωστός! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακάρι να δούμε πλήρως αυτοματοποιημένα οχήματα σε δρόμους που δεν επιτρέπουν τους ανθρώπους να οδηγάν.

Σαν και τα αυτόματα μετρό θα είναι,εύκολο,γρήγορο και πολύ ασφαλέστερο από τώρα.

 

Τώρα σχόλια για το πως είναι καλύτερος ένας άνθρωπος είναι τουλάχιστον off,βλέπουμε κάθε μέρα τι καλά οδηγεί η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων και το πως αψόγως δεν αφήνει αλκοόλ,άγχος,νύστα,καιρικές συνθήκες και εκνευρισμό να επηρεάσει την οδήγηση του... :rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για test drive σε ακραίες καταστάσεις να τα δοκιμάσουν στο Ελλαδιστάν. Μακράν ο χειρότερος οδηγός ο Ελληνάρας και περισσότερο από αυτόν ο ταρίφας ελληνάρας.

Άραγε αν τρακάρει το αμάξι, ποίος ευθύνεται; Ο οδηγός, η toyota, η google, ο προγραμματιστής που έγραψε το Bug; Το bug το ίδιο; Η ποιότητα της μπύρας που ήπιε ο dev;

 

PS: Υπάρχει και χειρότερος, η ελληναρού ταριφού

PS2: Υπάρχει και χείριστη οδηγός, η ξανθιά ηλικιωμένη ελληναρού ταριφού

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαζι σου, απλα μου φαινεται τιγκα ηλιθιο σε ενα δρομο 5 μετρα πλατος με 0 ορατοτητα να πρεπει να βαλεις διαχωριστικο για να σταματησει ο μαλακας ο Ελληνας να πεζει με τη ζωη του και με τη ζωη των αλλων 

καλά οοοοοοταν τελικά γίνει ο δρόμος δε θα είναι 5 μέτρα πλάτος

 

αλλά αν μιλάμε για αυτοκινητόδρομο και για να θεωρηθεί κάτι αυτοκινητόδρομος θα πρέπει να έχει διαχωριστικό στη μέση και φυσικά να είναι > 1 λωρίδας + τη ΛΕΑ

 

όπως είναι τόσα χρόνια αυτό το πράγμα πολύ κακώς θεωρείται εθνική οδός 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακάρι να δούμε πλήρως αυτοματοποιημένα οχήματα σε δρόμους που δεν επιτρέπουν τους ανθρώπους να οδηγάν.

Σαν και τα αυτόματα μετρό θα είναι,εύκολο,γρήγορο και πολύ ασφαλέστερο από τώρα.

 

Τώρα σχόλια για το πως είναι καλύτερος ένας άνθρωπος είναι τουλάχιστον off,βλέπουμε κάθε μέρα τι καλά οδηγεί η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων και το πως αψόγως δεν αφήνει αλκοόλ,άγχος,νύστα,καιρικές συνθήκες και εκνευρισμό να επηρεάσει την οδήγηση του... :rolleyes:

αυτό το έχουμε κάνει είδη σε μεγάλη κλίμακα με τα μετρό,τραμ,ηλεκτρικό κλπ γιατί να βάλουμε και αμάξια σε συγκεκριμένες διαδρομές? το πλεονέκτημα του αμαξιού είναι ότι πάει όπου θέλει όταν το θέλει και δεν περιορίζεται.

 

τώρα ο υπολογιστής όταν το αμάξι πετάξει κ@λ@ θα πλακώσει τα φρένα και δεν θα μαζέψει ποτέ,όταν πεταχτεί ένα εμπόδιο απλά θα πατήσει φρένο και τίποτα παραπάνω,όταν δεί και έχει λάδια ο δρόμος θα νομίζει ότι είναι σκιά και θα τα πατήσει και θα φύγει μαλιοκούβαρα,και πως θα ξέρει που έχει στοπ και προτεραιότητα? μέσο gps και ενσωματομένων πληροφοριών? για την ελλάδα μιλάμε τώρα ,η θα βλέπει τα στοπ,και εκεί που έχει παρκάρει ο άλλος στην γωνία και δεν πιάνει ο αισθητήρας/κάμερα ότι τέλος πάντων έχει αυτου νού που βγαίνει απο το στενό? όπως είπαμε δεν είναι gran turismo ούτε παιχνίδι που ο υπολογιστή έχει επίγνωση για τα πάντα μέσα εκεί και ότι γίνεται και αν γίνει ένα λάθος παίζουμε με ζωές όχι με παιχνίδια.

ο δρόμος δεν είναι πίστα είναι ζούγκλα και πρέπει ο χειριστής του οχήματος είτε είναι υπολογιστής είτε άνθρωπος να μπορεί να καταλαβαίνει τι γίνεται και να αντιλαμβάνεται ότι ένας άνθρωπος.

μην βλέπετε τα δοκιμαστικά που κάνανε με 20ΚΜ/Η σε μια πίστα που πήγαινε το αμάξι μια χαρά,εδώ μιλάμε για πραγματικότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...