Προς το περιεχόμενο

Case fans air flow απορία


gregpec2

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,

Αγόρασα 4 fans 120mm με σκοπό να τα εγκαταστήσω στο κουτί μου έτσι ώστε να δροσίσει λιγάκι.
Το ερώτημα λοιπόν, μιας και είμαι άσχετος, είναι όπως λέει και ο τίτλος το airflow. Θέλω να εγκαταστήσω 1 στην μπροστινή όψη, 1 στην πίσω όψη, και 2 στο πάνω μέρος. Πως λοιπόν πρέπει να πηγαίνει το airflow? Κάνα σχεδιάγραμμα/photo θα εκτιμηθεί ιδιαιτερα :-)

 

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλοι οι fans είναι στις ίδιες στροφές;

Σίγουρα θα βάλεις ένα μπροστά να βάζει αέρα και ένα πίσω για να βγάζει... Ποιο είναι το κουτί σου;

 

Άσ'το, άχρηστο ποστ...

Τα είπε όλα ο universal soldier

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κουτί μου είναι ένα εχμ.. turbo-x δυστυχώς, (το γιατί το έχω αναλύσει σε άλλο παλαιότερο post) όλα τα υπόλοιπα είναι επώνυμα.
Ωραία το μπροστά θα βάζει αέρα, το πίσω θα βγάζει, κάπως έτσι το φανταζόμουνα και εγώ, απλά είχα αμφιβολίες για τα πάνω. Τα πάνω θα βγάζουν και αυτά λοιπόν συμφωνα με το διάγραμμα. Ένα μονο fan δεν είναι λίγο για εισαγωγή αέρα όμως?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εισαι σιγουρος οτι παιρνει ανεμιστηρες στο επανω μερος?

ποια ψυχτρα εχεις στον επεξεργαστη σου και τι ψυχτρα εχει η καρτα γραφικων σου?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εισαι σιγουρος οτι παιρνει ανεμιστηρες στο επανω μερος?

ποια ψυχτρα εχεις στον επεξεργαστη σου και τι ψυχτρα εχει η καρτα γραφικων σου?

 

Ναι είμαι σίγουρος ότι παίρνει στο πάνω μέρος, γιατί μπορώ να δω τα slots. Η cpu έχει την stock ψύκτρα μιας και δεν κάνω oc. Η gpu είναι η gigabyte 7950 (στην οποία κάνω oc).

 

EDIT:

 

Έβαλα photos των τριών πλευρών του case

 

IMG_20130826_154647.jpg

 

IMG_20130826_152814.jpg

 

IMG_20130826_154533.jpg

Επεξ/σία από gregpec2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανεις;