Προς το περιεχόμενο

Πρωτο Αμαξι-Μεγαλο διλημμα


GoLdMaNn

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα παιδια,θελω την βοηθεια σας.Λοιπον,οδηγαω εδω και 1,5 χρονο το αμαξι της μητερας μου ενα Golf IV(1.4 75hp) και αποφασισα να αποδεσμευτω γιατι ειδα οτι δν μου καλυπτει τις αναγκες μου για τους εξης λογους:

1.Καει παραλογα σε σχεση με το πως οδηγειται,λογω βαρους(11-12λτ/100χμ)

2.Ειναι λιγο πιο μεγαλο απο'τι θα ηθελα

3.Εχει χαμηλη ενεργητικη ασφαλεια λογω του οτι ειναι επικινδυνα "αργο" και σε καθε προσπεραση θες μια Αθηνων-Λαμιας

4.Θελω να κανω τις κ@υλες μου και γω ως παιδι πραγμα το οποιο το golfaki δν μπορει να μου δωσει.(Στριψιμο πιο πολυ μιας και δν ειμαι φαν της ευθειας,αλλα παντα με μετρο)

 

Αφου τα εβαλα κατω ολα αυτα αποφασισα οτι το ιδανικο αμαξι στο budget μου(3.500 αγορα +500Ε οτι μαζεμα χρειαζεται) που να μου αρεσει και το σουλουπι του ειναι το peugeot 206 Gti 1.6(110hp) που εχει και πολυ πλουσιο εξοπλισμο(clima,trip computer,αυτοματους προβολεις/υαλοκαθαριστηρες,δερματινα καθισματα+οτι ηταν το περισσοτερο αξιοπιστο απο τα 206).Οποτε εβαλα μπρος την αναζητηση αυτου που ηθελα και εχω βρεθει τωρα αναμεσα σε 2 υποψηφιους και σε μεγαλο διλλημα.

 

1ος:Το αμαξι εχει πανω του παρα πολλα εξτρα τα οποια καποια θα τα εβαζα και γω + καποια αλλα τα οποια δν με χαλανε,αλλα δν μου ειναι και απαραιτητα(μπλοκε διαφορικο,ζαντουλα ωραια,προγραμμα,αναρτηση Peugeot Sport=900E πολυ καλη).Ο ιδιοκτητης μου φανηκε πολυ καλο παιδι και ειλικρινης μιας και μου πε οτι το αμαξι εχει φαει σκισιμο προφανως,αλλα συντηρηθηκε σωστα,κατι το οποιο πιστευω(λαδια καθε 8.000,εχει κανει το μεγαλο σερβις πριν κανα χρονο).Και λογω του οτι εγραφε στο club της peugeot εχω και μια εικονα του ιστορικου του αυτοκινητου,οποτε δν νομιζω οτι υπαρχει κατι που μου εχει κρυψει.Το θεμα ειναι οτι οταν το πηγα στο μηχανικο(της παλιας σχολης :-D ) ειδε το ανοιγμενο σαζμαν(λογω μπλοκε και ανακατασκευης) ακουσε τις μετατροπες και μου πε ΜΑΚΡΙΑ,το αμαξι ειναι σκισμενο.Βεβαια το αμαξι το οδηγησα 2 φορες και μαλιστα απο αρκετη ωρα και δν βρηκα κατι επιληψιμο.Ξεχασα να πω οτι δν καιγεται να το πουλησει μιας και εχει ενα 207 τωρα και μεχρι προσφατα δν το ειχε καν αγγελια στο car.gr αλλα στο club μονο.Τιμη 2400Ε

 

2ος:Ενα εντελως "μαμα" αμαξι με λιγο λιγοτερα χιλιομετρα.Το οποιο το πουλαει ενας συνεργειατζης που τον εχουν εξουσιοδοτησει οι ιδιοκτητες του αμαξιου(ενα ζευγαρι).Φαινεται καλο,δν εχει σκιστει κατα 90%(εχει ακομα τα μαμα αμορτισερ,10ετιας αμαξι :shock: ).Τωρα αυτο που με τρομαζει ειναι οτι το αμαξι εχει αδεια του 2011,ενω ειναι του 04 και υποτιθεται πρωτο χερι(λεει τοτε το βαλαν 50-50% το αμαξι για αυτο εχει πιο καινουρια αδεια),δν εχει book service και μαλιστα ψηλοκολλησε στην ερωτηση μου και μου λεει τα εχουμε προχειρα γραμμενα θα στα γραψω εγω απο την αρχη.Επισης ενω ισχυριζοταν οτι δν θελει ουτε ενα ευρω πανω εκτος απο λαστιχα,οταν το οδηγησα τραβαγε πολυ εντονα αριστερα κατι το οποιο του ειπα και μου λεει ε θα στο παω εγω για ευθυγραμμιση πριν το παρεις αμα ενδιαφερεσαι.Ειναι δυνατον να εχει στραβωσει τοσο το αμαξι,χωρις να εχει τρακαρει(γιατι τον ρωτησα απο την αρχη και μου λεει οχι ουτε καν και τετοια)???Επισης το περασε κτεο υποτιθεται πριν 2 μερες,και οταν τον ρωτησα τον αριθμο του κινητηρα τον ψαχναμε μιση ωρα κατω απο την σκουρια,πραγμα που αποδεικνυει οτι το ΚΤΕΟ το περασε νυχτα μιας και δν περνας ετσι ευκολα κτεο χωρις να δουν αριθμο κινητηρα.Γενικα η ολη ιστορια μου κανει λιγο καπως.Τιμη 3000Ε

 

Αυτο,λοιπον, που θελω να ρωτησω ειναι το εξης:Τι να προτιμησω ενα αμαξι που ξερω το ιστορικο του,ξερω σε ποια σημεια "ποναει" και εχει συντηρηθει σωστα,παρολο το σκισιμο?Η ενα εντελως μαμα που δν εχει σκιστει αλλα ολο το ιστορικο του ειναι αγνωστο και μαλιστα φαινεται να γινεται προσπαθεια αποκρυψης του???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αν αντί για 207 έγραφες πως είχε Bravo και τον έλεγαν και Κωστή τότε θα έπρεπε να αγοράσεις το αυτοκίνητο άμεσα.

Εύκολα το πρώτο ανάμεσα στα 2 αυτά. Για διάφορους λόγους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν αντί για 207 έγραφες πως είχε Bravo και τον έλεγαν και Κωστή τότε θα έπρεπε να αγοράσεις το αυτοκίνητο άμεσα.

Εύκολα το πρώτο ανάμεσα στα 2 αυτά. Για διάφορους λόγους.

Χαχαχα δυστυχως οχι :-D Aλλα αν ξερεις "Κωστη" που πουλαει αυτο το αμαξι στειλε μου πμ :devil: Μπορεις λιγο να μου αναλυσεις την απαντηση σου?Σε τρομαζει το 2ο η απλα θεωρεις οτι το σκισιμο+με καλη συντηρηση δν ειναι αποτρεπτικος παραγοντας αγορας?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει πράγματα τα οποία θα ήθελες να βάλεις άρα γλιτώνεις από εκεί.

Από τη στιγμή που έχει σωστή συντήρηση το σκίσιμο δεν λέει τίποτα. 

Η τιμή του είναι καλή και το γεγονός ότι σε άφησε να το οδηγήσεις είναι στα υπέρ. 

 

Δυστυχώς είδα πριν λίγο στο FB πως ο Κωστής το έδωσε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το δεύτερο το ξεχνάς.. Για κανέναν λόγο..

Ακόμα και βιβλίο σέρβις να σου παρουσιάσει, θα το έχει φτιάξει μόνος του. Κατά τύχη μίλαγα με έναν μηχανικό σήμερα για αυτό το θέμα και μου είπε πως οι ίδιοι μπορούν να τα φτιάξουν μέσα με μια νύχτα.

 

Όσον αφορά το πρώτο, εγώ προσωπικά ούτε αυτό θα κοίταζα. Μη ξεχνάς πως και οι πολλές μετατροπές πιθανόν να επιβαρύνουν κάπως το αμάξι. Κοίτα τι κατανάλωση θα έχει.. Μήπως κυμαίνεται στα ίδια επίπεδα με του Golf της μητέρας σου.

Επιπλέον λόγο των μετατροπών, μήπως χρειάζεται μετά να το πηγαίνεις και σε κάποιον πιο "ψαγμένο" για σέρβις ή αν σου πάθει κάτι..

Γενικά ίσως να μπλέξεις σε άλλο τρυπάκι και σε παραπάνω έξοδα.

 

Εγώ θα έψαχνα για κάποιο άλλο. Τόσες αγγελίες υπάρχουν. Όλο και κάποιο καλύτερο "μαμά" θα βρεις..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και γω της ιδιας αποψης ειμαι

 

το 1ο με τις μετατροπες ισως καταληξει ασυμφορο και απο καταναλωση ή/και προβληματα που ισως προκυψουν στην πορεια λογω μετατροπων

 

το 2ο μου φανηκε παπατζης ο συνεργειατζης και ισως να ηταν και παπατζης και στην συντηρηση του αμαξιου

 

 

ΥΓ : αν αλλαξεις ζαντολαστιχα και δεν στον "ισιωσουν" παιζει να τραβαει .Αν σου αλλαξουν πραγματα στο συστημα διευθυνσης και δεν στο "ισιωσουν" (το κανανε σε μενα και επρεπε να κραταω το τιμονι στριμενο για να πηγαινω ευθεια) ...παλι θα τραβαει...Δηλαδη και χωρις να ειναι τρακαρισμενο ενα αμαξι μπορει να χει θεμα να παρει την ευθεια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μας ζητάς από τα χρέπια να διαλέξουμε το καλύτερο.

 

Πάρε ένα αξιοπρεπές αυτοκίνητο γιατί στο τέλος θα το πληρώσεις διπλά και τριπλά λεφτά.

 

Δε μπορώ να καταλάβω τι έχετε πάθει τελευταία. Ο άλλος του πουλάνε σκουριασμένη Harley και γουστάρει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θέλεις να μας εξηγήσεις λίγο την χρήση του αυτοκινήτου; Τι ακριβώς θέλεις να το κάνεις;

 

Επειδή λες οτι είσαι στροφάκιας και θες να βγάλεις και γουστά, σε αυτή την τιμή προτείνω ανεπιφύλακτα το Mazda MX-5. Θα το ευχαριστηθείς πολύ.  Επίσης μπορείς να βρεις πολλά ibiza fr (1.800 - 150 άλογα, μοντέλο 2006 - 2008 ).

 

Σκέψου και πες μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προσωπικά δε θα επαιρνα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (το εχει ενας ξαδερφος μου και το σιχτιρίζει)...

Καλύτερα κοίτα κάτι άλλο!

 

Απαντώντας ωστόσο στην ερώτηση σου θα σου πρότεινα μάλλον το 1ο, καθώς το δεύτερο βρωμάει σε αρκετά σημεία και κυρίως στο "εξουσιοδοτημένος μηχανικός"/"πρόχειρο βιβλιο σερβις"/"σκουριά"/"αδεια 2011" που σημαίνει οτι ηρθε 99% απο γερμανία με ουτε χιλια ευρώ (εγω δεν εχω δει ελληνικό αυτοκίνητο δεκαετίας να σκουριάσει)...

 

Αλλα σκέψου αυτά που σου ειπα, δεν θεωρείται καλο αυτοκίνητο το 206!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το δεύτερο το ξεχνάς.. Για κανέναν λόγο..

Ακόμα και βιβλίο σέρβις να σου παρουσιάσει, θα το έχει φτιάξει μόνος του. Κατά τύχη μίλαγα με έναν μηχανικό σήμερα για αυτό το θέμα και μου είπε πως οι ίδιοι μπορούν να τα φτιάξουν μέσα με μια νύχτα.

 

Όσον αφορά το πρώτο, εγώ προσωπικά ούτε αυτό θα κοίταζα. Μη ξεχνάς πως και οι πολλές μετατροπές πιθανόν να επιβαρύνουν κάπως το αμάξι. Κοίτα τι κατανάλωση θα έχει.. Μήπως κυμαίνεται στα ίδια επίπεδα με του Golf της μητέρας σου.

Επιπλέον λόγο των μετατροπών, μήπως χρειάζεται μετά να το πηγαίνεις και σε κάποιον πιο "ψαγμένο" για σέρβις ή αν σου πάθει κάτι..

Γενικά ίσως να μπλέξεις σε άλλο τρυπάκι και σε παραπάνω έξοδα.

 

Εγώ θα έψαχνα για κάποιο άλλο. Τόσες αγγελίες υπάρχουν. Όλο και κάποιο καλύτερο "μαμά" θα βρεις..

H καταναλωση ειναι γυρω στο 9 με νορμαλ χρηση και μπορει να παει και πιο κατω.Το ειδα στο trip computer.Μα οι μετατροπες ειναι πιο πολυ στο στησιμο και οχι στο μοτερ,οποτε πιστευω οτι δν θα κανει καποια διαφορα στα σερβις,περα απο του μπλοκε που θελει λιγο πιο συχνα σερβις.Γενικα αν παρω το 1ο θα μου μεινουν 1000Ε τσεπη για οτιδηποτε προκυψει τον πρωτο καιρο.Τωρα για τις αγγελιες η αληθεια ειναι οτι αλλο καλο μαμα δυστυχως δν υπαρχει και το ψιλοβιαζομαι.

 

και γω της ιδιας αποψης ειμαι

 

το 1ο με τις μετατροπες ισως καταληξει ασυμφορο και απο καταναλωση ή/και προβληματα που ισως προκυψουν στην πορεια λογω μετατροπων

 

το 2ο μου φανηκε παπατζης ο συνεργειατζης και ισως να ηταν και παπατζης και στην συντηρηση του αμαξιου

 

 

ΥΓ : αν αλλαξεις ζαντολαστιχα και δεν στον "ισιωσουν" παιζει να τραβαει .Αν σου αλλαξουν πραγματα στο συστημα διευθυνσης και δεν στο "ισιωσουν" (το κανανε σε μενα και επρεπε να κραταω το τιμονι στριμενο για να πηγαινω ευθεια) ...παλι θα τραβαει...Δηλαδη και χωρις να ειναι τρακαρισμενο ενα αμαξι μπορει να χει θεμα να παρει την ευθεια

Ευχαριστω φιλε μου αυτο για την ευθυγραμμιση δν το ξερα.Τωρα για το 1ο,η καταναλωση δν με ενοχλει μιας και δν κανω πολλα χλμ τον χρονο(7.000).Οταν λες προβληματα εννοεις αμεσα?Γιατι το αμαξι θα το κρατησω γυρω στα 3 χρονια.

 

Φίλε μας ζητάς από τα χρέπια να διαλέξουμε το καλύτερο.

 

Πάρε ένα αξιοπρεπές αυτοκίνητο γιατί στο τέλος θα το πληρώσεις διπλά και τριπλά λεφτά.

 

Δε μπορώ να καταλάβω τι έχετε πάθει τελευταία. Ο άλλος του πουλάνε σκουριασμένη Harley και γουστάρει.

Γιατι χρεπια??Το 2ο ισως και να ναι,ισως και οχι μιας και μηχανικος δν το εχει δει.Το 1ο το λες λογω των μετατροπων??Γιατι εγω χρεπι δν θα το ελεγα.Πιο "ειδικο"

 αυτοκινητο ισως.

Θέλεις να μας εξηγήσεις λίγο την χρήση του αυτοκινήτου; Τι ακριβώς θέλεις να το κάνεις;

 

Επειδή λες οτι είσαι στροφάκιας και θες να βγάλεις και γουστά, σε αυτή την τιμή προτείνω ανεπιφύλακτα το Mazda MX-5. Θα το ευχαριστηθείς πολύ.  Επίσης μπορείς να βρεις πολλά ibiza fr (1.800 - 150 άλογα, μοντέλο 2006 - 2008 ).

 

Σκέψου και πες μας.

Θελω να παρω ενα αμαξι για 3-5(μαξιμουμ) χρονια,κανω 7000 χλμ τον χρονο,δν θελω με τιποτα 2θεσιο,επισης το 1.600 10ετιας το δικαιολογω με το ζορι,οποτε παραπανω κυβικα δν μπορω να παρω.Θελω σε αλογα να ειναι στα 100-120(δεν με εμπιστευομαι ακομα για παραπανω) και να ειναι φθηνο στα σερβις του(οχι πολυ,απλα πιο πολυ απο seat,vw,ford κτλ).Η αξιοπιστια ειναι το τελευταιο που κοιταω μιας και ειμαι της αποψης παρε ενα αμαξι που γουσταρεις και ας ζητησει και κατι παραπανω.(απλα να μην μαμιεται και να εισαι 300 μερες τον χρονο συνεργειο)

προσωπικά δε θα επαιρνα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (το εχει ενας ξαδερφος μου και το σιχτιρίζει)...

Καλύτερα κοίτα κάτι άλλο!

 

Απαντώντας ωστόσο στην ερώτηση σου θα σου πρότεινα μάλλον το 1ο, καθώς το δεύτερο βρωμάει σε αρκετά σημεία και κυρίως στο "εξουσιοδοτημένος μηχανικός"/"πρόχειρο βιβλιο σερβις"/"σκουριά"/"αδεια 2011" που σημαίνει οτι ηρθε 99% απο γερμανία με ουτε χιλια ευρώ (εγω δεν εχω δει ελληνικό αυτοκίνητο δεκαετίας να σκουριάσει)...

 

Αλλα σκέψου αυτά που σου ειπα, δεν θεωρείται καλο αυτοκίνητο το 206!

Απο ποια αποψη?Γενικα ειναι και αναλογα τι ζητας.Τωρα στο θεμα μας,και μενα μου βρωμαει αν και το αμαξι ειναι ελληνικο γιατι ειχε αποδειξη(αγορας νομιζω?) απο την peugeot το 2004 και μαλιστα ειχε και διευθυνση του ιδιοκτητη στα Βριλλησια.Επειδη ο κινητηρας ηταν πλυμενος μαλλον απο αυτο εγινε.Το νερο που εκατσε στα μεταλλα εγινε σκουρια.Παρολα αυτα και μενα μου φαινεται περιεργη ιστορια.

βασικα θεωρειται γυναικειο :)

Νταξει εγω δν εχω τετοια κολληματα.Αν μου αρεσε και το Lancia Y επαιρνα αν μου καλυπτε τις αναγκες.Ωστοσο δν νομιζω οτι ειναι γυναικειο.Δηλαδη το βαζεις στην κατηγορια του Smart,A class(την παλια),Lancia Y??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οπα οπα, εδω με το πλυσιμο και τη σκουρια κανεις μεγαλο λάθος... το αυτοκίνητο σκουριάζει απο τα αλατια, απο την πολύ/ασταματητη υγρασία και από τρακάρες... Απο το πλύσιμο δε σκουριάζει, πίστεψε με το ξέρω καλα...

 

Το αυτοκίνητο όπως σου ξαναειπα το σιχτιρίζει ο ξαδερφος μου γιατι του εχει βγάλει απίστευτα πολλά προβλήματα για αυτοκίνητο του 06 (τοτε το πήρε καινουργιο). Από μηχανολογικά (σταματησε να λειτουργει ενας κύλινδρος χωρις λόγο-εξήγηση/εχει ρημάξει το σασμάν απο τις 90000) έως και ηλεκτρολογικά (1 στις 3 φορές δε σβήνει το αυτοκίνητο ενώ το κλειδι βγαίνει απο το διακόπτη/τα ηλεκτρικα παραθυρα εχουν κολλήσει δύο φορές ανοιχτα/τα φωτα του στοπ αναβουν οποτε τους καπνίσει ή και μπλέκονται με της οπισθεν)...

 

Προσωπικά λέω να το αποφύγεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οταν λεω γυναικειο...εννοω οτι το οδηγουν πολυ οι γυναικες..μιας και το προτιμουν απο οτι εχω καταλαβει σαν  μια φθηνη επιλογη καμπριο...

 

απο κει και περα αν με νορμαλ οδηγηση καιει 9 ..δεν το λες και λιγο

 

το δικο μου ( 1800αρι , 140+ αλογα πειραγμενο) καιει 5-7 σε εθνικες και ταξιδια..και αγγιζει 10 μεσα στην πολη με κινηση (ή σε κοντρες :) ) και πιστεψε με..ποναει...

 

αρα αμα εχεις σκοπο να το κινεις μεσα σε πολη ή/και κινηση..το 9 με τις τωρινες τιμες της βενζινης..θα σε πονεσει...

 

οσο για τα προβληματα που ειπα οτι μπορει να βγαλει..ειναι υποθετικο...αν ο αλλος το προσεχε οσο και πειραγμενο να το χε..θα βγαλει ελαχιστα εως τιποτα..αν του αλλαζε ομως τα φωτα και εκανε φτηνοδουλεια στο σερβις..εεε ολο και κατι θα σκασει καποια στιγμη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οταν λεω γυναικειο...εννοω οτι το οδηγουν πολυ οι γυναικες..μιας και το προτιμουν απο οτι εχω καταλαβει σαν  μια φθηνη επιλογη καμπριο...

 

απο κει και περα αν με νορμαλ οδηγηση καιει 9 ..δεν το λες και λιγο

 

το δικο μου ( 1800αρι , 140+ αλογα πειραγμενο) καιει 5-7 σε εθνικες και ταξιδια..και αγγιζει 10 μεσα στην πολη με κινηση (ή σε κοντρες :) ) και πιστεψε με..ποναει...

 

αρα αμα εχεις σκοπο να το κινεις μεσα σε πολη ή/και κινηση..το 9 με τις τωρινες τιμες της βενζινης..θα σε πονεσει...

 

οσο για τα προβληματα που ειπα οτι μπορει να βγαλει..ειναι υποθετικο...αν ο αλλος το προσεχε οσο και πειραγμενο να το χε..θα βγαλει ελαχιστα εως τιποτα..αν του αλλαζε ομως τα φωτα και εκανε φτηνοδουλεια στο σερβις..εεε ολο και κατι θα σκασει καποια στιγμη...

Ε νταξει το 9 οταν λεω εννοω μονο πολη με μικτη χρηση(κινηση,ανοιγματα,οικονομικη οδηγηση).Τωρα σε εθνικες εκει παιζει και αυτο.Πιστευω για 1.600 και 10ετιας κινητηρας δεν ειναι και πολυ.Αλλωστε τα χιλιομετρα που κανω ειναι λιγα,απλα μου την σπαει που το golf καει παραλογα σε σχεση με το πως παει,οχι η καταναλωση αυτη καθ'αυτη.

Τωρα για το 2ο που λες,ειναι αυτο ακριβως που ηθελα να μαθω και σε ευχαριστω για την απαντηση σου.Ας ελπισουμε οτι δν εχω πεσει εξω στην εκτιμηση του ιδιοκτητη.Αλλα ειναι πολλοι οι λογοι για τους οποιους πιστευω οτι το αμαξι εχει συντηρηθει σωστα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...