Προς το περιεχόμενο

Πρωτο Αμαξι-Μεγαλο διλημμα


GoLdMaNn

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κατά τη γνώμη σου δηλαδή η νορμάλ οδήγηση στην πόλη καταπονεί περισσότερο μετάδοση - φρένα - κινητήρα από ότι στην πίστα...

 

No comment

τι no comment ρε μεγαλε..

στην πιστα θα εισαι max 2-3 εν ενεργεια και παρα  πολυ λεω..

στην πολη το πεθαινεις το αμαξι.. ουτε το 1/5 δεν το καταπονεις το αμαξι οπως στην πολη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

@mphxths

 

Εγώ πάντως δεν έκανα καμία υπόθεση, σε δήλωση στηρίχτηκα. Ο πωλητής παραδέχτηκε ότι έχει φάει σκίσιμο το αμάξι. Το πόσο δε μπορώ να το ξέρω, ούτε έχει νόημα να κάνω υποθέσεις.

 

Όσο για τη σκληρή ανάρτηση, το προηγούμενο αμάξι μου φορούσε ελατήρια χαμηλώματος και σκληρά αμορτισέρ. Το μεγαλύτερο πρόβλημα στα 8 χρόνια που το είχα στην κατοχή μου ήταν στις πόρτες(ήταν δίπορτο), είχαν φτάσει σε σημείο να παίζουν πάνω κάτω χωρίς να έχουν κενά οι πύροι στις κλάπες. Μέχρι και τη λαμαρίνα στις μεσαίες κολώνες είχα αναγκαστεί να "ράψω", είχε σκιστεί στο σημείο που στηρίζονται τα κλείστρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@mphxths

 

Εγώ πάντως δεν έκανα καμία υπόθεση, σε δήλωση στηρίχτηκα. Ο πωλητής παραδέχτηκε ότι έχει φάει σκίσιμο το αμάξι. Το πόσο δε μπορώ να το ξέρω, ούτε έχει νόημα να κάνω υποθέσεις.

 

Όσο για τη σκληρή ανάρτηση, το προηγούμενο αμάξι μου φορούσε ελατήρια χαμηλώματος και σκληρά αμορτισέρ. Το μεγαλύτερο πρόβλημα στα 8 χρόνια που το είχα στην κατοχή μου ήταν στις πόρτες(ήταν δίπορτο), είχαν φτάσει σε σημείο να παίζουν πάνω κάτω χωρίς να έχουν κενά οι πύροι στις κλάπες. Μέχρι και τη λαμαρίνα στις μεσαίες κολώνες είχα αναγκαστεί να "ράψω", είχε σκιστεί στο σημείο που στηρίζονται τα κλείστρα.

αναλογα τι αναρτηση του εβαλες και τη χρηση του εκανες..

εχω βαλει Bc br ra coilover αν και το εχω κλικαρει μονο στα 10 κλικ απο τα 30 που εχει σκληροτητα ειναι ανεχτηκο ουτε θορυβο ουτε τπτ.. βεβαια πηρα σιγουρη λυση δοκιμασμενη και ηξερα οτι ταιριαζει σε αυτο το αμαξι..

τωρα για να σου κανει τετοια ζημια η του εκανες κακη χρηση φιλε μου η το ειχες τερμα σκληρο καγκουρας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αναλογα τι αναρτηση του εβαλες και τη χρηση του εκανες..

εχω βαλει Bc br ra coilover αν και το εχω κλικαρει μονο στα 10 κλικ απο τα 30 που εχει σκληροτητα ειναι ανεχτηκο ουτε θορυβο ουτε τπτ.. βεβαια πηρα σιγουρη λυση δοκιμασμενη και ηξερα οτι ταιριαζει σε αυτο το αμαξι..

τωρα για να σου κανει τετοια ζημια η του εκανες κακη χρηση φιλε μου η το ειχες τερμα σκληρο καγκουρας.

Μάλλον δεν πρόσεξες που έγραψα ότι το δικό μου ήταν δίπορτο, τα δίπορτα την ακούνε πιο εύκολα σε αυτά τα σημεία. Επίσης το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι δύσκολο στην ανάρτηση, έστω και με λίγο χαμήλωμα τα αμορτισέρ τερματίζουν με το παραμικρό. Το μόνο που βοηθούσε την κατάσταση ήταν η σφιχτή ρύθμιση στο αμορτισέρ. Για την ιστορία Sunny GTi N14 ήταν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@mphxths

 

Εγώ πάντως δεν έκανα καμία υπόθεση, σε δήλωση στηρίχτηκα. Ο πωλητής παραδέχτηκε ότι έχει φάει σκίσιμο το αμάξι. Το πόσο δε μπορώ να το ξέρω, ούτε έχει νόημα να κάνω υποθέσεις.

 

Όσο για τη σκληρή ανάρτηση, το προηγούμενο αμάξι μου φορούσε ελατήρια χαμηλώματος και σκληρά αμορτισέρ. Το μεγαλύτερο πρόβλημα στα 8 χρόνια που το είχα στην κατοχή μου ήταν στις πόρτες(ήταν δίπορτο), είχαν φτάσει σε σημείο να παίζουν πάνω κάτω χωρίς να έχουν κενά οι πύροι στις κλάπες. Μέχρι και τη λαμαρίνα στις μεσαίες κολώνες είχα αναγκαστεί να "ράψω", είχε σκιστεί στο σημείο που στηρίζονται τα κλείστρα.

ρε φιλε......με ανοιχτες πορτες οδηγουσες;τι κουλα ειναι αυτα που λες;;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα δικα μου ειναι kw νομιζω τα variant2...

 

το θεμα ειναι οτι στα κλικ που λεει ο κεζαρ... τα ειχαμε ρυθμισει στα μισα οταν τα βαλαμε...αλλα δεν θελω να τα πειραξω..γιατι η αισθηση των κλικς οταν γυρνας την μαλακιτσα ειναι χαμηλη...πρεπει να χεις απολυτη ησυχια και να γυρνας σιγα σιγα να νοιωθεις τα κλικς...και δεν ψηνομαι να αρχιζω να μαλακιζομαι με αυτα.

 

Ασε που θεωρω οτι πρεπει να παιξεις και με το χαμηλωμα μετα..γιατι αν ειναι χαμηλωμενο και μαλακωσεις την αναρτηση θα αρχισει να βρισκεις θολο..υποθετω..δεν ξερω απο αυτα...

 

τα χω οπως τα πρωτορυθμισα και δεν ξαναασχολουμαι....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε φιλε......με ανοιχτες πορτες οδηγουσες;τι κουλα ειναι αυτα που λες;;

Ρε φίλε... είσαι άσχετος. Όλο το ζόρι από το βάρος της πόρτας το συγκρατούν οι κλάπες, είτε ανοιχτή είναι είτε κλειστή. Οπότε και με ανοιχτές πόρτες να οδηγούσα, ελάχιστη διαφορά θα έκανε. Την επόμενη φορά που θα προσπθήσεις να ειρωνευτείς κάποιον, φρόντισε τουλάχιστον να το κατέχεις το θέμα.

 

τα δικα μου ειναι kw νομιζω τα variant2...

 

το θεμα ειναι οτι στα κλικ που λεει ο κεζαρ... τα ειχαμε ρυθμισει στα μισα οταν τα βαλαμε...αλλα δεν θελω να τα πειραξω..γιατι η αισθηση των κλικς οταν γυρνας την μαλακιτσα ειναι χαμηλη...πρεπει να χεις απολυτη ησυχια και να γυρνας σιγα σιγα να νοιωθεις τα κλικς...και δεν ψηνομαι να αρχιζω να μαλακιζομαι με αυτα.

 

Ασε που θεωρω οτι πρεπει να παιξεις και με το χαμηλωμα μετα..γιατι αν ειναι χαμηλωμενο και μαλακωσεις την αναρτηση θα αρχισει να βρισκεις θολο..υποθετω..δεν ξερω απο αυτα...

 

τα χω οπως τα πρωτορυθμισα και δεν ξαναασχολουμαι....

Τότε ήταν ανούσιο που πλήρωσες τόσα λεφτά για variant2.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα δικα μου ειναι kw νομιζω τα variant2...

 

το θεμα ειναι οτι στα κλικ που λεει ο κεζαρ... τα ειχαμε ρυθμισει στα μισα οταν τα βαλαμε...αλλα δεν θελω να τα πειραξω..γιατι η αισθηση των κλικς οταν γυρνας την μαλακιτσα ειναι χαμηλη...πρεπει να χεις απολυτη ησυχια και να γυρνας σιγα σιγα να νοιωθεις τα κλικς...και δεν ψηνομαι να αρχιζω να μαλακιζομαι με αυτα.

 

Ασε που θεωρω οτι πρεπει να παιξεις και με το χαμηλωμα μετα..γιατι αν ειναι χαμηλωμενο και μαλακωσεις την αναρτηση θα αρχισει να βρισκεις θολο..υποθετω..δεν ξερω απο αυτα...

 

τα χω οπως τα πρωτορυθμισα και δεν ξαναασχολουμαι....

οχι ιδιαιτερα.. αλλο το ποσο σκληρο θα το κανεις και αλλο το ποσο μαλακο..

την ρυθμιζεις στο υψος τερμα μαλακο και απο εκει και περα σκληραινεις οσο θες..

 

DR Poupakis στο μενιδι εκει την ρυθμισα εγω απλα μαστορας.. πες μου οτι την Kw την εβαλες εκει εαν εισαι απο αθηνα. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε φίλε... είσαι άσχετος. Όλο το ζόρι από το βάρος της πόρτας το συγκρατούν οι κλάπες, είτε ανοιχτή είναι είτε κλειστή. Οπότε και με ανοιχτές πόρτες να οδηγούσα, ελάχιστη διαφορά θα έκανε. Την επόμενη φορά που θα προσπθήσεις να ειρωνευτείς κάποιον, φρόντισε τουλάχιστον να το κατέχεις το θέμα.

εγινεεεε μαστορα.που το χεις το μαγαζακι σου για μην τη πατησει κοσμος;αχχαχχα

οταν κλεινει η πορτα ασφαλιζει και στην πισω μερια στον βραχιωνα της ασφαλειας.οποτε η θεωρια σου παει απατη.

εχουμε και λεμε

ή οδηγουσες με ανοιχτες πορτες ή ειχες χαλασμενες κλειστρες.οι αναρτησης δεν εχουν καμια σχεση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγινεεεε μαστορα.που το χεις το μαγαζακι σου για μην τη πατησει κοσμος;αχχαχχα

οταν κλεινει η πορτα ασφαλιζει και στην πισω μερια στον βραχιωνα της ασφαλειας.οποτε η θεωρια σου παει απατη.

εχουμε και λεμε

ή οδηγουσες με ανοιχτες πορτες ή ειχες χαλασμενες κλειστρες.οι αναρτησης δεν εχουν καμια σχεση

Όταν κλείνει η πόρτα ασφαλίζει στο πίσω μέρος μόνο για να παραμείνει κλειστή, το κλείστρο και η κλειδαριά δεν κρατάνε το βάρος της πόρτας, αυτό το συγκρατούν οι κλάπες είτε ανοιχτή είναι είτε κλειστή.

 

Όσο για την ανάρτηση, η μόνη περίπτωση που δεν έχει σχέση είναι όταν το αυτοκίνητο είναι παρκαρισμένο. Όταν κινείται, στην παραμικρή ανωμαλία του οδοστρώματος το φορτίο που δέχονται οι κλάπες από το βάρος της πόρτας πολλαπλασιάζεται. Και φυσικά όσο πιο σκληρή είναι η ανάρτηση, τόσο πιο μεγάλο είναι αυτό το φορτίο.

 

Ασχολήσου καλύτερα με πράγματα που κατέχεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν κλείνει η πόρτα ασφαλίζει στο πίσω μέρος μόνο για να παραμείνει κλειστή, το κλείστρο και η κλειδαριά δεν κρατάνε το βάρος της πόρτας, αυτό το συγκρατούν οι κλάπες είτε ανοιχτή είναι είτε κλειστή.

 

Όσο για την ανάρτηση, η μόνη περίπτωση που δεν έχει σχέση είναι όταν το αυτοκίνητο είναι παρκαρισμένο. Όταν κινείται, στην παραμικρή ανωμαλία του οδοστρώματος το φορτίο που δέχονται οι κλάπες από το βάρος της πόρτας πολλαπλασιάζεται. Και φυσικά όσο πιο σκληρή είναι η ανάρτηση, τόσο πιο μεγάλο είναι αυτό το φορτίο.

 

Ασχολήσου καλύτερα με πράγματα που κατέχεις.

αν και το φιλαρακι μας δεν το συμπαθω θα συμφωνησω.. και αυτο στα 2πορτα ειναι ενα θεμα.. γιατι η πορτα ειναι ποιο μεγαλη με περισσοτερο βαρος.. Τωρα σε αυτο που δεν συμφωνω ειναι το οτι σκιστηκε η εκανε ερανε το σασσι..

να χαλασανε οι μεντεσεδες ναι και να επεφε η πορτα..αλλα παραπανω δεν..

οσο για την αναρτηση ταλαιπωρει το οχημα δεν λεω.. αλλα δεν θα το καταστρεψει.. εκτος εαν πηγαινεις σε λακουβες και χωματοδρομους κοφτες..ε εκει τα θελει ο κ@λ@ς σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οχι ιδιαιτερα.. αλλο το ποσο σκληρο θα το κανεις και αλλο το ποσο μαλακο..

την ρυθμιζεις στο υψος τερμα μαλακο και απο εκει και περα σκληραινεις οσο θες..

 

DR Poupakis στο μενιδι εκει την ρυθμισα εγω απλα μαστορας.. πες μου οτι την Kw την εβαλες εκει εαν εισαι απο αθηνα. :P

 

αθηνα ειμαι αλλα οχι δεν πηγα σε αυτον..δεν τον ξερω αυτον :)

 

Οι αναρτησεις μου ειναι κατα κυριο λογο kw..απλα ο προηγουμενος ιδιοκτητης εχει κανει κατι πατεντες..και μιξεις με αλλες μαρκες...

 

οταν πηρα το αμαξι τις αντικατεστησα με καινουργιες kw αν και αυτος που μου τις εβαλε (ο βουλκανιζατερ μου) κρατησε καποια κομματια απο τις παλιες...απο οτι καταλαβαινω στις πισω...

Τις ρυθμισαμε και τελος...

 

Σιγουρα το αποτελεσμα ειναι λιγο βιαιο....σιγουρα θα τις ηθελα μια ιδεα πιο μαλακες..αλλα να παραμενει "τρενο" το αμαξι...αλλα δεν ψηνομαι να ασχοληθω ιδιαιτερα...βαριεμαι τις μανουρες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αμα δινεις 3500-4000 ψαξε καλα.Παιρνεις πολυ καλο αμαξακι στις μερες μας με τετοια χρηματα.

Αληθεια το 1.4 καιει 11 λιτρα τα 100 χιλλιομετρα?Παραλογο μου ακουγετε,εκτος ακι αν εχει προβλημα.



Και οπως ειπαν και οι αλλοι,μακρια παο πειραγμενα

δες εδω

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3866413/

 

Αμα περασει αυτο κτεο εμενα να με λενε Αντωνη,οχι Σωκρατη.Μαμα μου.Αναρωτιεμε ποιος θα το παρει τουτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν και το φιλαρακι μας δεν το συμπαθω θα συμφωνησω.. και αυτο στα 2πορτα ειναι ενα θεμα.. γιατι η πορτα ειναι ποιο μεγαλη με περισσοτερο βαρος.. Τωρα σε αυτο που δεν συμφωνω ειναι το οτι σκιστηκε η εκανε ερανε το σασσι..

να χαλασανε οι μεντεσεδες ναι και να επεφε η πορτα..αλλα παραπανω δεν..

οσο για την αναρτηση ταλαιπωρει το οχημα δεν λεω.. αλλα δεν θα το καταστρεψει.. εκτος εαν πηγαινεις σε λακουβες και χωματοδρομους κοφτες..ε εκει τα θελει ο κ@λ@ς σου.

Συγνώμη, αλλά όταν λέμε πως η σκληρή ανάρτηση ταλαιπωρεί το όχημα τι ακριβώς εννοούμε? Δεν εννοούμε πως το καταστρέφει σιγά σιγά? Αν δεν το καταστρέφει, πως ακριβώς το ταλαιπωρεί?

 

Τώρα για τις πόρτες, το πρώτο πράγμα που την ακούει είναι οι πύρροι στις κλάπες. Αυτοί αλλάζονται εύκολα, αλλά το επόμενο στάδιο είναι να αρχίσει να παίζει η λαμαρίνα στο σημείο που στηρίζονται οι κλάπες. Όταν λοιπόν η πόρτα κρεμάσει, στα ζορίσματα ένα μέρος του βάρους της πέφτει στο κλείστρο που είναι στη μεσαία κολώνα. Και με τον καιρό θα φτάσει σε σημείο να κάνει ρήγμα στο σημείο που στηρίζεται το κλείστρο στην κολώνα. Και ειδικά στα δίπορτα N14 το ρήγμα το κάνει 3-4 δάχτυλα πιο πάνω από το κλείστρο, εκεί ακριβώς που τελειώνει η εσωτερική ενίσχυση της κολώνας. Οποιοδήποτε ίδιο αυτοκίνητο και να δεις, εφόσον είναι χαμηλωμένο για πολλά χρόνια σίγουρα θα έχει ρήγμα στο συγκεκριμένο σημείο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@joshua21

 

τα παρουσιαζεις τοσο τραγικα που βγηκα μεσημεριατικα να τσεκαρω το αμαξι εξω στον δρομο :)

 

κοιταξα μεντεσεδες..κοιταξα εκει που πιανει η πορτα στην κολωνα...τιποτα..απολυτως...διπορτο το αμαξι εντωμεταξυ...

 

δεν αμφισβητω αυτα που λες..αλλα μηπως τετοιες "φθορες" σκανε οταν το αμαξι εχει κανει ξερωγω 500χιλ χιλιομετρα..οποτε εκει αυτα ειναι το λιγοτερο που σε ανησυχουν?

 

εκτος και αν μιλας για κανα οδηγο που θα σκαει ηθελημενα μεσα σε ολες τις λακουβες και τα σαμαρια χωρις να κοβει καν ταχυτητα...

οκ τοτε ναι πασο...αν δεν του φυγει καμμια πορτα εν κινησει...θαναι θαυμα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...