Προς το περιεχόμενο

Aγορά μεταχειρισμένου λάπτοπ


filh

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ναι σωστά... η Γ.Γ.Κ. είναι τμήμα του Υπουργείου Εμπορίου και στεγάζεται στην πλατεία Κάνιγγος.  

Μπορείς πολύ εύκολα να κάνεις μία καταγγελία online ή ακόμα και τηλεφωνικά στο 1520. Από εκεί μπορούν να σου πουν και πως μπορείς να κάνεις την καταγγελία γραπτώς.

 

FYI για όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα (τα οποία πρακτικά κάνουν πωλήσεις από απόσταση) ισχύει ο νόμος 2251/1994 Περί προστασίας των καταναλωτών. (http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=fileinfo&id=8). Σε αυτό μπορείς να προσθέσεις και τους νόμους 3043/2002 (http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=fileinfo&id=5) καθώς και το άρθρο 16 του νόμου 3853/2010 (http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=startdown&id=252)  

 

Νομίζω ότι στα τρία παραπάνω θα βρεις άρθρα και διατάξεις που ταιριάζουν στην περίπτωση σου.

 

Εδώ θα πρέπει να έχεις στο μυαλό σου και το δικαίωμα υπαναχώρησης που σου δίνει ο νόμος αναιτιολογήτως εντός 14 ημερών με μόνη υποχρέωση σου το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση και να επιβαρυνθείς τα έξοδα επιστροφής του. Μπορείς έτσι να ζητήσεις άμεσα την επιστροφή του προϊόντος και επομένως των χρημάτων σου.

 

Τέλος για να μείνει και αυτό στα πρακτικά :

 

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΜΗΤΡΩΟ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ

Οι προμηθευτές, που συνάπτουν συμβάσεις από απόσταση πρέπει – σύμφωνα με την Απόφαση Φ1-1342/1997 - να είναι καταχωρημένοι στο ειδικό μητρώο που τηρείται στη ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ. Η καταχώρηση γίνεται μετά από αίτησή τους. *

 

* Η παράβαση των ανωτέρω διατάξεων επισύρει τις ποινές, που προβλέπονται στο άρθρο 13α του Ν. 2251/1994.

Αρμόδια αρχή για την εξέταση καταγγελιών που αφορούν συμβάσεις από απόσταση είναι η

 

 

Αν κάποιος δεν είναι εγγεγραμμένος σε αυτό (http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=startdown&id=105) και έχει e-shop εκτός του ότι παρανομεί κινδυνεύει και με πρόστιμα κλπ. Οπότε είναι καλό να ρίχνουμε μια ματιά αν το e-shop που επισκεπτόμαστε για τις αγορές μας είναι μέσα σε αυτή την λίστα. Αν και πολύ πιθανό να μην είναι ουσιαστικής σημασίας η εγγραφή του στο μητρώο τουλάχιστον  ξέρουμε ότι και εκείνος γνωρίζει τα παραπάνω οπότε δεν θα χρειαστεί πολύ να τον πείσουμε να κάνει τα αυτονόητα.

 

Σημαντικό στην καταγγελία σου να καταγγείλεις εκτός από το κατάστημα και την Dell Hellas μια και υποθέτω ότι δεν σου έδωσε ούτε εγγύηση ούτε service για αυτό το πράγμα. Επομένως η ΓΓΚ θα κάνει ενέργειες και κατά της Dell. Είναι και ο καλύτερος τρόπος η Dell να υποχρεωθεί να πει επισήμως αυτό που λέμε εμείς ανεπισήμως και βεβαίως να κινηθεί νομικά εναντίον οποιαδήποτε επιχείρησης κάνει κάτι τέτοιο και εμπλέκει και εκείνη στο πρόβλημα αυτό. Άλλωστε εσύ ως καταναλωτής είδες Dell με 2 χρόνια εγγύηση και το πήρες. Δεν μπορείς να ξέρεις αν δεν είναι τελικά Dell. Αν το μάθεις και ενημερώσεις την Dell και δεν αντιδράσει ευθύνη έμμεσα στην παραπλάνηση έχει και η Dell. 

 

Καλησπέρα,

Πολύ ενδιαφέρον και κατατοπιστικότατο το μήνυμα σου!

 

Γνώριζα το δικαίωμα μου για επιστροφή της παραγγελίας εντός 14άρων ημερών γι' αυτό ζήτησα και την επιστροφή της. Δεν ήξερα βέβαια για την ΓΓΚ και ότι μπορεί να επέμβει στην περίπτωση καταπάτησης του δικαιώματος μου.

 

Αυτό που αναφέρεις σχετικά με την Dell Hellas με μπερδεύει κάπως. Εννοείς ότι πρέπει η ΓΓΚ να κινηθεί κατά παντός υπευθύνου για την παραπλάνηση και συγκεκριμένα ΚΑΙ κατά της Dell που επιτρέπει να χρησιμοποιείται το λογότυπο της σε προϊόντα που στην πραγματικότητα ΔΕΝ είναι Dell;;

 

Πολύ ενδιαφέρον οι νόμοι και οι διατάξεις που παραθέτεις. Στην πλειοψηφία των πληροφοριών που αναφέρουν έχω παντελής άγνοια. Τα μελετάω προσεκτικά και θα επανέλθω!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

 

Αυτό που αναφέρεις σχετικά με την Dell Hellas με μπερδεύει κάπως. Εννοείς ότι πρέπει η ΓΓΚ να κινηθεί κατά παντός υπευθύνου για την παραπλάνηση και συγκεκριμένα ΚΑΙ κατά της Dell που επιτρέπει να χρησιμοποιείται το λογότυπο της σε προϊόντα που στην πραγματικότητα ΔΕΝ είναι Dell;;

 

 

 

Σε αυτή την περίπτωση γίνεται το εξής. Η ΓΓΚ θα στείλει την καταγγελία σου στην επιχείρηση και στην Dell Hellas. Και οι δύο θα πρέπει να απαντήσουν επί αυτής. Στην συνέχεια η DELL θα στείλει μια τυπική απάντηση που θα λέει ότι προφανώς το προϊόν δεν είναι δικό τους, ότι είναι παρα εισαγωγή, refurbish κλπ και ότι δεν δίνουν αυτοί εγγύηση για αυτό και όλα τα υπόλοιπα που αναφέραμε. 

 

Στην συνέχεια η ΓΓΚ θα εξετάσει την όποια απάντηση τους και το πιο πιθανό είναι να μην ρίξει ευθύνη σε αυτούς. Αλλά το όποιο νομικό τμήμα της DELL με δεδομένο ότι θα εμπλακεί και θα αναγκαστεί να απολογηθεί σε επίσημο φορέα, αυτόματα θα αναλάβει να εξετάσει το τι ακριβώς συμβαίνει και βεβαίως εφόσον δει ότι χρησιμοποιείται το Brand της παραπλανητικά για τους καταναλωτές να κάνει όλες τις ενέργειες που πρέπει για να αποφευχθεί ξανά μία τέτοια κατάσταση. Διαφορετικά σε πιθανή επόμενη καταγγελία στην ΓΓΚ για το ίδιο πράγμα (με δεδομένο πάντα ότι ήδη έχει ενημερωθεί για το όποιο πρόβλημα) πλέον έχει και εκείνη ευθύνη που δεν αξιοποίησε τους νόμους για να προστατεύσει τους καταναλωτές από κάποιους που εις γνώση της εκμεταλλεύονται το  όνομα της παραπλανητικά. 

 

Βέβαια να έχεις στο μυαλό σου ότι επειδή εδώ είναι και λίγο Ελλαδιστάν όλα αυτά απαιτούν μεγάλο χρόνο για να γίνουν τουλάχιστον από τις αρμόδιες αρχές. H dell ίσως να κινηθεί γρήγορα από την στιγμή που θα της κοινοποιηθεί η καταγγελία.... Αλλά κάλιο αργά παρά ποτέ... Λογικά δεν έχει να χάσεις και κάτι πια... Ότι ήταν να χάσεις το έχεις χάσει ήδη....... Ουσιαστικά θα βοηθήσεις να μην την πατήσουν και άλλοι και ίσως στο τέλος της ιστορίας αυτής όντας παππούς με 3 δισέγγονα :-) να μπορέσεις να επιστρέψεις πίσω το pc που θα έχεις κάνει ζαρτινιέρα πια στο κήπο και να πάρεις τα λεφτά σου ;-) . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

ΟΙ καλύτερες τιμές που έχω βρεί, σε σχέση με την ποιότητα των μηχανημάτων ειναι εδώ www.pcsales.gr.

Εχουν επώνυμα laptops και desktops όπως HP και Dell και δίνουν ένα χρόνο εγγύηση.Εχουμε πάρει γύρω στα 3-4 pc για την δουλειά και 3 laptop και ήταν όλα άψογα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...