Προς το περιεχόμενο

Κείμενο διαμαρτυρίας για electroworld


testit

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μου ταχυδρομήθηκε σήμερα η σύσταση προς electro και η απάντησή τους. Οι άλλοι την πήρατε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξαναδιάβασα το έγγραφο του ΣτΚ και δεν το βρίσκω τόσο αδιάφορο όσο μου φάνηκε στην πρώτη βιαστική είναι αλήθεια ανάγνωση. Είναι πρόκριμα νίκης για όποιον το πάει παρακάτω. Η θέση της εταιρείας , όπως παρουσιάζεται στο έγγραφο, στηρίζεται:

 

1. Σε γνώμες κάποιων χρηστών στο ίντερνετ, που λένε : "Α ήταν αδύνατο να ήταν αληθινό... ολοφάνερο λάθος.."  Στο δικαστήριο δεν θα έχει καμιά νομική αξία η επίκληση αυτού του ισχυρισμού. Πρέπει να έλθουν συγκεκριμένα πρόσωπα σαν μάρτυρές της που να πουν αυτό το πράγμα ενώπιον του δικαστηρίου- και να αντέξουν στο σφυροκόπημα των ερωτήσεων του δικηγόρου της άλλης πλευράς.

 

2. Σε κάποια ιστορία "παρόμοιου λάθους" σε κάποιο ξένο δικτυακό μαγαζί το 200τόσο..  φέξε μου και γλίστρησα!   Κι ενώ υπάρχυν δεκάδες παραδείγματα αντίθετα με αυτό που επικαλείται η εταιρεία.

 

3. Στο ατεκμηρίωτο.. "λάθος στα υπολογιστικά συστήματα..  " ΔΕΝ ΤΟ ΑΠΕΔΕΙΞΕ - ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΑ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΣΑΝ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΣ

 

Κι ακόμα  επιβεβαιώθηκε από το ΣτΚ η καταχρηστικότητα του όρου της εταιρείας - ότι δε δεσμεύεται να εκτελέσει την παραγγελία αν γίνει λάθος...

 

Έτσι  λοιπόν αν μαζευτούν 10-15 άτομα και βάλουν απο ένα 50άρικο, μπορούν να στήσουν την αγωγή, με σίγουρη τη νίκη.

 

Αρχικά, με την απάντηση του ΣτΚ στο χέρι, που είναι επίσημο - ΚΡΑΤΙΚΌ χαρτί, στέλνεται ένα εξώδικο στην εταιρεία.όπου θα ζητείται η ικανοποίηση των απαιτήσεων του καθενός και θα δίνεται η προθεσμία ικανοποίησης των απαιτήσεων. Αν η εταιρεία δεχτεί, τότε μένει εκεί το θέμα, με "ζημιά" του καθενός ένα 50άρικο!  Αν δε δεχτεί προχωρά ο δικηγόρος των 10-15 στην ομαδική αγωγή

 

Νομίζω ότι πρέπει να συνεχιστεί η υπόθεση με μια αστική αγωγή.

 

Όσοι ενδιαφέρονται ας στείλουν προσωπικό μήνυμα - να επικοινωνήσουμε ιδιωτικά - ευνόητο ότι θα πρέπει να μη ξαναμπούν στη μέση οι "καλοθελητές που χρησιμοποιήθηκαν σαν στοιχεία υπεράσπισης της εταιρείας - κι ο καθένας έχει καταλάβει τι παίχτηκε μάλλον. Και να ακολουθήση μια συνάντηση μισής ώρας σε κάποιο καφέ κοντά σε μια στάση του τραμ . Να ανατεθεί στη συνέχεια σε λέναν δικηγόρο η υπόθεση, ο οποίος απλά θα πάρει τις καταγγελίες , τις απαντήσεις της εταιρείας και το πόρισμα του ΣτΚ. δεν θα ασχοληθουμε εεισ με τιποτε αλλο στη συνέχεια. Ούτε άγχος προσωπικό, ούτε χάσιμο χρόνου.

 

ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΕΙ ΕΝΑ 50ΑΡΙΚΟ! 

 

υγ ψάχνοντας στο google με τις λέξεις ομαδικη αγωγή βγαίνουν ενδιαφέρουσες πληροφορίες. ΣΥΜΦΕΡΕΙ

Δειγματικά

http://www.epistimonikomarketing.gr/omadikes-agoges/

http://diaforos.blogspot.gr/2013/12/blog-post_23.html

κλπ

Επεξ/σία από testit
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα. Έλαβα κι εγώ την επιστολή.

Σε περίπτωση ομαδικής καταγγελίας είμαι μέσα. Αλλά για διεκδίκηση όλων των προϊόντων.

Εκτός αν η εταιρεία επικοινωνήσει σύντομα για συμβιβαστική λύση από αυτές που προτείνει ο ΣτΚ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή από αυτά που διαβάζω από τους ανωτέρω μάλλον δεν έχει δοθεί η ανάλογη προσοχή στο κείμενο, παραθέτω προς γνώση και των υπολοίπων το τελευταίο κομμάτι της ενημέρωσης που εστάλη:

 

"Λαμβανομένων υπόψη των ανωτέρω, αλλά και της αρχής της αναλογικότητας, για να μην προκληθεί μεγάλη ζημία στην εταιρία, με δεδομένο τη μεγάλη απόκλιηση μεταξύ των αναγραφομενων και των τρεχουσών τιμών, ο "ΣτΚ":

 

Ι.Απευθύνει σύσταση προς την εταιρία:

α) είτε να εκτελέσει όλες τις παραγγελίες των προϊόντων των καταγγελλόντων στον ΣτΚ πελατών της, που ακόμη ενδοαφέρονται προς ολοκληρωση αυτών, στο κόστος τους, αποδεικνύοντας αυτό από σχετικά παραστατικά, είτε να εκτελέσει την παραγγελία μόνο για ένα τεμάχιο, για μία τηλεόραση για τον καθένα από αυτούς, ακόμη και αν είχαν παραγγείλει περισσότερες από μία, στην αναγραφόμενη κατά τη στιγμή της πώλησης τιμή.

β)να συμπεριλάβει στους όρους χρήσης του site τις πληροφορίες σχετικά με το πότε θεωρείται συναφθείσα η σύμβαση, διευκρινόζοντας μάλιστα, επί παραδείγματι, ότι η σύμβαση δεν θεωρείται συναφθείσα πριν η εταιρία διενεργήσει έλεγχο τιμής, διαθεσιμότητας προϊόντων ή ότι δεωρείται συναφθείσα πριν την αποστολή σχετικού μηνύματος που θα λέει ότι γίνεται αποδεκτή η παραγγελία.

ΙΙ. Καλεί την αναφερόμενη εταιρία να του γνψστοποιήσει εγγράφως εντός δέκα (10) ημερών, εαν αποδέχεται τα διαλαμβανόμενα στην παρούσα έγγραφη σύσταση.

ΙΙΙ. Αποφασίζει ότι σε περίπτωση που η εταιρία δεν αποδεχθεί τα διαλαμβανόμενα στην παρούσα σύσταση, τότε ο "ΣτΚ" θα ενεργήσει σύμφωνα με τα διαλαμβανόμενα στην παρ.5 του άρθρου 4 του Ν. 3297/2004. "

 

Η παραπάνω παράγραφος που επικαλείται ο ΣτΚ αναφέρει ότι :

"Ο ΣτΚ και οι επιτροπές προτείνουν τη φιλική διευθέτηση της διαφοράς, επιδιώκοντας να συμβιβάζουν τα εμπλεκόμενα μέρη. Εφόσον επιτευχθεί συμβιβασμός, συντάσσεται περί αυτού πρακτικό, κλπ κλπ. Αν δεν επιτευχθεί συμβιβασμός, ο ΣτΚ προβαίνει στη διατύπωση έγγραφης σύστασης προς τα δύο μέρη με σκοπό την επίλυση της διαφοράς. Σε περίπτωση που κάποιο από τα εμπλεκόμενα μέρη δεν αποδεχθεί τα διαλαμβανόμενα στην έγγραφη σύσταση της Αρχής, ο ΣτΚ δύναται να δημοσιοποιήσει το γεγονός, κοινοποιώντας καταλλήλως το πόρισμά του."

 

Αυτό σημαίνει, όπως καταλαβαίνω, ότι ο ρόλος του ΣτΚ σταματά απλώς στο να δημοσιοποιήσει το γεγονός εαν δεν βρεθεί συμβιβασμός.

 

Η εταιρία απέστειλε τις απόψεις της και σχετικά με την παραπάνω Ι. σύσταση:

Για το (α)  αρνείται την εκτέλεση των παραγγελιών είτε με τον ένα είτε με τον άλλο τρόπο, ενώ για το (β) αναφέρει ότι εκτελούνται οι ενέργειες για την αλλαγή/αποσαφίνηση στους όρους.

 

Κατόπιν των ανωτέρω, όπως αναγράφεται στο συνοδευτικό του ΣτΚ, "ο ΣτΚ έχει εξαντλήσει το διαμεσολαβητικό του ρόλο στην εν θέματι διαφορά, η οποία θα τεθεί στο αρχείο".

 

Κλείνοντας πίστευα ότι ο ΣτΚ θα είχε ουσιαστικότερο ρόλο και δύναμη σε διαφορές μεταξύ καταναλωτών και εταιριών ερμηνεύοντας τον όρο "Συνήγορος" και όχι απλώς το ρόλο του διαμεσολαβητή που όπως φαίνεται από το καταστατικό του ουσιαστικά το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να δημοσιοποιεί την υπόθεση με μηδαμινές συνέπειες για οποιαδήποτε εταιρία (ας ονομάζεται καλύτερα ΔτΚ - Διαμεσολαβητής για τον Καταναλωτή).

Τέλος, εαν πρόκειται να γίνουν περεταίρω κινήσεις θα πρέπει να να μην αναγράφονται δημόσια στο φόρουμ ενώ προσωπικά για να συμμετάσχω, θα πρέπει να μας ενημερώσει κάποιος που θα ξέρει συγκεκριμένα τι μπορεί να επιτευχθεί με βάση προηγούμενο ιστορικό από ελληνικά δικαστήρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκανα παραγγελια αλλα δεν εκανα καταγγελια, καθυστερησα λιγο και το αμελησα. Πως το κανονιζουμε για την ομαδικη αγωγη;

 

Είμαι σίγουρος ότι δεν ωφελεί δημόσια συζήτηση σε αυτό το ζήτημα από εδώ και πέρα.Ότι ήταν να ειπωθεί ειπώθηκε. Το λόγο λοιπόν τον έχουν άλλοι πλέον . Όσοι λοιπόν είναι αποφασισμένοι ας μου στείλουν προσωπικό μήνυμα . Να βρεθούμε από βδομάδα και να συζητήσπουμε για την περίπτωση ανάθεσης της υπόθεσης σε δικηγόρο.

 

ΠΕΡΙΜΕΝΩ

Επειδή από αυτά που διαβάζω από τους ανωτέρω μάλλον δεν έχει δοθεί η ανάλογη προσοχή στο κείμενο, παραθέτω προς γνώση και των υπολοίπων το τελευταίο κομμάτι της ενημέρωσης που εστάλη:

 

"Λαμβανομένων υπόψη των ανωτέρω, αλλά και της αρχής της αναλογικότητας, για να μην προκληθεί μεγάλη ζημία στην εταιρία, με δεδομένο τη μεγάλη απόκλιηση μεταξύ των αναγραφομενων και των τρεχουσών τιμών, ο "ΣτΚ":

 

Ι.Απευθύνει σύσταση προς την εταιρία:

α) είτε να εκτελέσει όλες τις παραγγελίες των προϊόντων των καταγγελλόντων στον ΣτΚ πελατών της, που ακόμη ενδοαφέρονται προς ολοκληρωση αυτών, στο κόστος τους, αποδεικνύοντας αυτό από σχετικά παραστατικά, είτε να εκτελέσει την παραγγελία μόνο για ένα τεμάχιο, για μία τηλεόραση για τον καθένα από αυτούς, ακόμη και αν είχαν παραγγείλει περισσότερες από μία, στην αναγραφόμενη κατά τη στιγμή της πώλησης τιμή.

β)να συμπεριλάβει στους όρους χρήσης του site τις πληροφορίες σχετικά με το πότε θεωρείται συναφθείσα η σύμβαση, διευκρινόζοντας μάλιστα, επί παραδείγματι, ότι η σύμβαση δεν θεωρείται συναφθείσα πριν η εταιρία διενεργήσει έλεγχο τιμής, διαθεσιμότητας προϊόντων ή ότι δεωρείται συναφθείσα πριν την αποστολή σχετικού μηνύματος που θα λέει ότι γίνεται αποδεκτή η παραγγελία.

ΙΙ. Καλεί την αναφερόμενη εταιρία να του γνψστοποιήσει εγγράφως εντός δέκα (10) ημερών, εαν αποδέχεται τα διαλαμβανόμενα στην παρούσα έγγραφη σύσταση.

ΙΙΙ. Αποφασίζει ότι σε περίπτωση που η εταιρία δεν αποδεχθεί τα διαλαμβανόμενα στην παρούσα σύσταση, τότε ο "ΣτΚ" θα ενεργήσει σύμφωνα με τα διαλαμβανόμενα στην παρ.5 του άρθρου 4 του Ν. 3297/2004. "

 

Η παραπάνω παράγραφος που επικαλείται ο ΣτΚ αναφέρει ότι :

"Ο ΣτΚ και οι επιτροπές προτείνουν τη φιλική διευθέτηση της διαφοράς, επιδιώκοντας να συμβιβάζουν τα εμπλεκόμενα μέρη. Εφόσον επιτευχθεί συμβιβασμός, συντάσσεται περί αυτού πρακτικό, κλπ κλπ. Αν δεν επιτευχθεί συμβιβασμός, ο ΣτΚ προβαίνει στη διατύπωση έγγραφης σύστασης προς τα δύο μέρη με σκοπό την επίλυση της διαφοράς. Σε περίπτωση που κάποιο από τα εμπλεκόμενα μέρη δεν αποδεχθεί τα διαλαμβανόμενα στην έγγραφη σύσταση της Αρχής, ο ΣτΚ δύναται να δημοσιοποιήσει το γεγονός, κοινοποιώντας καταλλήλως το πόρισμά του."

 

Αυτό σημαίνει, όπως καταλαβαίνω, ότι ο ρόλος του ΣτΚ σταματά απλώς στο να δημοσιοποιήσει το γεγονός εαν δεν βρεθεί συμβιβασμός.

 

Η εταιρία απέστειλε τις απόψεις της και σχετικά με την παραπάνω Ι. σύσταση:

Για το (α)  αρνείται την εκτέλεση των παραγγελιών είτε με τον ένα είτε με τον άλλο τρόπο, ενώ για το (β) αναφέρει ότι εκτελούνται οι ενέργειες για την αλλαγή/αποσαφίνηση στους όρους.

 

Κατόπιν των ανωτέρω, όπως αναγράφεται στο συνοδευτικό του ΣτΚ, "ο ΣτΚ έχει εξαντλήσει το διαμεσολαβητικό του ρόλο στην εν θέματι διαφορά, η οποία θα τεθεί στο αρχείο".

 

Κλείνοντας πίστευα ότι ο ΣτΚ θα είχε ουσιαστικότερο ρόλο και δύναμη σε διαφορές μεταξύ καταναλωτών και εταιριών ερμηνεύοντας τον όρο "Συνήγορος" και όχι απλώς το ρόλο του διαμεσολαβητή που όπως φαίνεται από το καταστατικό του ουσιαστικά το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να δημοσιοποιεί την υπόθεση με μηδαμινές συνέπειες για οποιαδήποτε εταιρία (ας ονομάζεται καλύτερα ΔτΚ - Διαμεσολαβητής για τον Καταναλωτή).

Τέλος, εαν πρόκειται να γίνουν περεταίρω κινήσεις θα πρέπει να να μην αναγράφονται δημόσια στο φόρουμ ενώ προσωπικά για να συμμετάσχω, θα πρέπει να μας ενημερώσει κάποιος που θα ξέρει συγκεκριμένα τι μπορεί να επιτευχθεί με βάση προηγούμενο ιστορικό από ελληνικά δικαστήρια.

 

 

Είμαι σίγουρος ότι δεν ωφελεί δημόσια συζήτηση σε αυτό το ζήτημα από εδώ και πέρα.Ότι ήταν να ειπωθεί ειπώθηκε. ............ ανάθεση της υπόθεσης σε δικηγόρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...