Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα. Θέλω να τελειώσω τα Αγγλικά μου - είμαι επίπεδο advanced- και σκέφτομαι ή να πάω απευθείας τμήμα proficiency ή να δώσω τον Ιούνιο advanced και ;ίσως τον Νοέμβρη να δοκιμάσω proficiency.. Ρώτησα στην ευρωδιάσταση που βρήκα πολύ θετικό το ότι έχει τον πρώτο μήνα προπαρασκευαστικό τμήμα και κάνει επανάληψη -έχω πολλά χρόνια να παρακολουθήσω μαθήματα- !! Ρώτησα και ευρωγνώση και σε ένα άλλο συνοικιακό που δεν κάνουν επανάληψη -οπότε κάποια κενά δεν θα καλυφθούν με κάποια επανάληψη- αλλά είναι μέχρι 8 άτομα. Έχετε ακούσει κάτι καλό ή κακό για ευρωδιάσταση ή ευρωγνώση ? ?

Δημοσ.

δεν παίζει ρόλο το όνομα του φροντιστηρίου αλλά το πρόγραμμα που ακολουθεί.

 

Ζήτησε να δεις προκαταβολικά το δάσκαλο που θα σου κάνει, μάθε τι ηλικίες και τι επίπεδο έχουν οι αλλοι μαθητές και δες το κλίμα που υπάρχει στο φροντιστήριο. Προφανώς και ΜΗΝ επιλέξεις τμήμα με περισσότερα απο 6-8 άτομα.

  • Like 2
Δημοσ.

20 ατομα σε φροντιστηριο; Αν ειναι μεγαλες ηλικιες, ισως να παλευεται. Με μικρες ηλικιες ομως με τιποτα! Οπως και να εχει παντως, πολλα ατομα! Σωστη δουλεια γινεται με το πολυ 6 ατομα.

Δημοσ.

Επειδή έχω φροντιστήριο, να ξέρεις ότι σύμφωνα με την άδεια των φροντιστηρίων, επιτρέπεται 1.5 τετραγωνικό ανά μαθητή μέσα στην αίθουσα. Οι περισσότερες αίθουσες που φτιάχνονται τώρα είναι 12τμ. Αν δεις πάνω από 8 άτομα σε τμήμα, κάτι πάει στραβά. Δεν βάζουμε όσους να' ναι, εκτος αν οι μισοί είναι αδήλωτοι (fail). Επίσης, proficiency με 20 άτομα, μόνο λάθος μπορεί να είναι. Για μενα, μακριά. Γενικά, μη δεχτείς να κάνεις μάθημα για C2 με περισσότερους από 5 συμμαθητές, και εννοείται ότι θα απαιτήσεις τμήμα ενηλίκων, αν είσαι ενήλικος. Εγώ αν έχω 6 σπουδαστές σε επίπεδο C2, σπάω τα τμήματα στα 2. Αυτά είναι αυτονόητα. Τεστ κατάταξης έγραψες; Πώς ξέρουν πού ακριβώς πρέπει να μπεις; Τις επαναλήψεις που σου λένε, μπορεί να τις καλύπτουν με δωρεάν ενισχυτική διδασκαλία/επανάληψη κάθε Σάββατο. Εμείς έτσι κάνουμε. Κάνουμε τις επαναλήψεις, αλλά δεν τις πληρώνουν οι σπουδαστές. Είναι δωρεάν παροχή.

 

+1 στο φίλο που είπε να ζητήσεις να δεις τον καθηγητή. Πολλά φροντιστήρια απασχολούν απλά καθηγητές με επάρκεια διδασκαλίας και όχι φιλόλογους. Αυτοί, θεωρώ, ότι δύσκολα μπορούν να κάνουν proficiency. Επάρκεια επίσης μπορεί να πάρει οποιοσδήποτε σπουδάσει για ένα χρόνο σε αγγλόφωνη χώρα. Όμως, αν έχει κάνει πχ MBA, δεν σημαίνει ότι ξέρει πώς να σου τα πει ή να εντοπίσει τις ανάγκες σου για να τις καλύψετε.

  • Like 2
Δημοσ.

Σε ένα άλλο συνοικιακό φροντιστήριο, μου είπαν ότι το τμήμα ενηλίκων- μέχρι 6 άτομα- κάνει 3 δύωρα / βδομάδα, με τρεις διαφορετικές καθηγήτριες όπου η κάθε μία εστιάζει και σε κάτι ξεχωριστό (η μία λεξιλόγιο, η άλλη γραμματική και η τρίτη προφορικά και έκθεση/κείμενα). Μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον και αυτό.

Και στα τρία ξεκαθάρισα ότι ενδιαφέρομαι για τμήμα ενηλίκων.

Σε κανένα δεν συναντήθηκα με καθηγήτρια, αν και το ζήτησα. Η δικαιολογία τους ήταν ότι δεν ήταν διαθέσιμες την συγκεκριμένη στιγμή.

Έδωσα κατατακτήριο τεστ -μόνο στο Βρετανικό, στα υπόλοιπα φροντιστήρια τους αρκούσε τί τμήμα ήθελα εγώ να μπω... - και με τοποθέτησαν σε τμήμα advanced.

Δημοσ.

Επειδή έχω φροντιστήριο, να ξέρεις ότι σύμφωνα με την άδεια των φροντιστηρίων, επιτρέπεται 1.5 τετραγωνικό ανά μαθητή μέσα στην αίθουσα. Οι περισσότερες αίθουσες που φτιάχνονται τώρα είναι 12τμ. Αν δεις πάνω από 8 άτομα σε τμήμα, κάτι πάει στραβά. Δεν βάζουμε όσους να' ναι, εκτος αν οι μισοί είναι αδήλωτοι (fail). Επίσης, proficiency με 20 άτομα, μόνο λάθος μπορεί να είναι. Για μενα, μακριά. Γενικά, μη δεχτείς να κάνεις μάθημα για C2 με περισσότερους από 5 συμμαθητές, και εννοείται ότι θα απαιτήσεις τμήμα ενηλίκων, αν είσαι ενήλικος. Εγώ αν έχω 6 σπουδαστές σε επίπεδο C2, σπάω τα τμήματα στα 2. Αυτά είναι αυτονόητα. Τεστ κατάταξης έγραψες; Πώς ξέρουν πού ακριβώς πρέπει να μπεις; Τις επαναλήψεις που σου λένε, μπορεί να τις καλύπτουν με δωρεάν ενισχυτική διδασκαλία/επανάληψη κάθε Σάββατο. Εμείς έτσι κάνουμε. Κάνουμε τις επαναλήψεις, αλλά δεν τις πληρώνουν οι σπουδαστές. Είναι δωρεάν παροχή.

 

+1 στο φίλο που είπε να ζητήσεις να δεις τον καθηγητή. Πολλά φροντιστήρια απασχολούν απλά καθηγητές με επάρκεια διδασκαλίας και όχι φιλόλογους. Αυτοί, θεωρώ, ότι δύσκολα μπορούν να κάνουν proficiency. Επάρκεια επίσης μπορεί να πάρει οποιοσδήποτε σπουδάσει για ένα χρόνο σε αγγλόφωνη χώρα. Όμως, αν έχει κάνει πχ MBA, δεν σημαίνει ότι ξέρει πώς να σου τα πει ή να εντοπίσει τις ανάγκες σου για να τις καλύψετε.

 

Που εχεις το φροντιστηριο σου?(στειλε pm,αμα δεν θες να απαντησεις εδω)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εμενα παντως η ευρωγνωση μου ειχε ζητησει παρα πολλα(πανω απο 1000)για  advanced περσυ αλλα βεβαια ζητησα ιδιαιτερο κ μ ειπαν 3 φορεσ την εβδομαδα 2ωρες(φαντασου για χρονικο διαστημα ιουλιος-δεκεμβρ.)

Επεξ/σία από Αφροδιτη 2
  • Like 1
Δημοσ.

Για όποιον ενδιαφέρεται, εδώ http://app.gge.gov.gr/ υπάρχουν όλα τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών όλης της Ελλάδας. Είμαστε υποχρεωμένοι να ανακοινώνουμε τα δίδακτρα. Μπείτε, βρείτε τα Κέντρα της περιοχής σας και συγκρίνετε τιμές. Μόνο, μην αποφασίσετε βάσει τιμής. Παίζουν πολλά ρόλο.

 

Το να πω πού είναι το δικό μου Κέντρο δεν έχει νόημα. Δεν θέλω να κάνω διαφήμιση ή να το παίξω "το καλύτερο φροντιστήριο". Απλά δουλεύω συνειδητά και έτσι πρέπει να δουλεύουν όλοι.

 

Τα επίσημα δίδακτρα της Ευρωγνώσης είναι 1465 ευρώ για το Advanced (Ευρωγνώση Γλυφάδας), ενώ πέρυσι ήταν 1832 ευρώ σύμφωνα με το site της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου.

 

1000 ευρώ για C1 δεν είναι πολλά σε σχέση με τα δίδακτρα της αγοράς, αρκεί να είναι σωστή η προετοιμασία. Εκτός αν μιλάμε για φροντιστήρια παρακμή, με επαρκειούχους και 10-20 άτομα ανά τμήμα. Εγώ το C1 το έχω 1210 ευρώ, με 4 ώρες την εβδομάδα μάθημα, δωρεάν ενισχυτική διδασκαλία, εξάσκηση σε υπολογιστές (1 ώρα τουλάχιστον την εβδομάδα), τεστ προόδου κάθε εβδομάδα και ατομική ανάλυση λαθών / αδύνατων σημείων, ξεχωριστά σε κάθε σπουδαστή. Φυσικά όλα αυτά, με τεστ κατάταξης (γραπτό & προφορικό) σύμφωνα με τα πρότυπα και τα επίπεδα της ΕΕ.

 

Συνολικά γνώμη μου είναι να πας κατευθείαν για C2. Δεν θεωρώ το advanced ιδιαίτερα χρήσιμο, ούτε σημαντικά πιο εύκολο από το proficiency.

 

Τέλος, καταλαβαίνω γιατί οι καθηγήτριες δεν ήταν διαθέσιμες εκείνη τη στιγμή. Σε όλα τα φροντιστήρια, όλοι οι καθηγητές είναι ωρομίσθιοι. Έρχονται μόνο τις ώρες που έχουν μάθημα και ακόμα δεν έχουν αρχίσει τα μαθήματα. Πρόσεξε οι τρεις καθηγήτριες να είναι φιλόλογοι και όχι απλά native speakers. Οι τρεις διαφορετικοί καθηγητές είναι χαρακτηριστικό συνοικιακού φροντιστηρίου με παλιές μεθόδους. Η γλώσσα δεν μαθαίνεται σε κομμάτια και τύπους, αλλά συνολικά.Πρέπει να υπάρχει αλληλουχία σ' αυτά που διδάσκεσαι (και να είναι σχετικά).

Δημοσ.

Εγώ πάντως όλα τα αγγλικά που έμαθα τα έμαθα απο δάσκαλο που ήταν native speaker αλλα δεν ήξερε σχεδόν καθόλου ελληνικα. Πριν το lower όλα αυτα...

Δημοσ.

Εγώ πάντως όλα τα αγγλικά που έμαθα τα έμαθα απο δάσκαλο που ήταν native speaker αλλα δεν ήξερε σχεδόν καθόλου ελληνικα. Πριν το lower όλα αυτα...

 

Δεν διαφωνώ. Απλά πάρα πολλοί native speakers δεν έχουν καμία σχέση με το αντικείμενο με αποτέλεσμα να μην ξέρουν πώς να κάνουν μάθημα και να πειραματίζονται πάνω σου. Σκέψου εσένα, τη θεία σου, τον πατέρα μου, την αδελφή μου, κλπ που είναι όλοι native speakers ελληνικών. Πιστεύεις ότι είναι εύκολο να μάθουν σωστά Ελληνικά σε έναν αλλοδαπό και να ξέρουν πώς να το κάνουν;

 

Το ότι δεν ήξερε καθόλου ελληνικά δεν είναι μειονέκτημα, κατά τη γνώμη μου. Έτσι κι αλλίως, στα σύγχρονα φροντιστήρια η χρήση των ελληνικών είναι σχεδόν μηδενική. Μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις, όταν δεν γίνεται κατανοητό κάποιο γραμματικό φαινόμενο. Στο δικό μου Κέντρο, μιλούν αγγλικά σε όλους τους χώρους της σχολής. Είναι κανόνας αυτό.

Δημοσ.

Δεν είπα οτι ειναι μειονέκτημα αυτό

Επίσης

Γιατί συγκρίνεις την, προηγούμενη, αγραμματη γενιά των ελλήνων με τους Άγγλους...?

Δημοσ.

Δεν είπα οτι ειναι μειονέκτημα αυτό

Επίσης

Γιατί συγκρίνεις την, προηγούμενη, αγραμματη γενιά των ελλήνων με τους Άγγλους...?

Το κατάλαβα ότι δεν το ανέφερες ως μειονέκτημα.

 

Από την παλιά γενιά των Ελλήνων, δεν πιστεύω πως είναι όλοι αγράμματοι. Κάθε έθνος και κάθε γενιά έχουν και θετικά, αλλά και αρνητικά χαρακτηριστικά. Και οι Άγγλοι δεν είναι αγγελούδια. Φαντάζομαι συμφωνείς. Ούτε είναι όλοι μορφωμένοι. Το να έρχεται κάποιος στην Ελλάδα και επειδή απλά μιλά μητρικά τη γλώσσα να αυτοαποκαλείται καθηγητής είναι σίγουρα λάθος. Σαφέστατα υπάρχουν αρκετές εξαιρέσεις. Όμως, για να κάνει κάποιος μάθημα, πρέπει να είναι καθηγητής, κι ας είναι κι από το Ουζμπεκιστάν. Να γνωρίζει διδακτική και ψυχολογία της εκπαίδευσης, να ξέρει πώς να εφαρμόσει εξατομικευμένη διδασκαλία, να μπορεί να παρακινεί, να μπορεί να εντοπίζει μαθησιακές ιδιαιτερότητες, και πολλά άλλα. Το proficiency ή το να είναι κανείς απλά native speaker δεν μπορεί να το εξασφαλίσει αυτό. Όπως δεν θα καθόταν κάποιος να τον χειρουργήσει ένας νοσοκόμος, έτσι και ο κάθε κλάδος προϋποθέτει την ύπαρξη κάποιων βασικών γνώσεων και δεξιοτήτων. Είμαι κάθετος σ' αυτό, γιατί έχουν δει πολλά τα μάτια μου στο χώρο που κινούμαι εδώ και πολλά χρόνια. Επειδή έχω δουλέψει αρκετά χρόνια ως teacher trainer, έχω δει πάρα πολλούς native speakers που έρχονται για να παρακολουθήσουν τα σεμινάρια, να κάνουν πολλά περισσότερα λάθη ακόμα και στη γλώσσα, σε σχέση με καθηγητές που διδάσκουν γλώσσες που δεν είναι μητρικές τους. Αυτό συμβαίνει γιατί επηρεάζονται από την "καθομιλουμένη". Το ίδιο κάνουμε κι εμείς ως Έλληνες με τη δική μας γλώσσα. Στις εξετάσεις όμως, απαιτείται να γνωρίζεις κάποια πράγματα για να περάσεις. Επίσης, τα σχολεία στην Αγγλία (με λαμπρή εξαίρεση την τριτοβάθμια εκπαίδευση, την οποία θεωρώ πολλά επίπεδα ανώτερη από αυτή της Ελλάδας, κυρίως επειδή στα Βρετανικά Πανεπιστήμια δεν υπάρχουν πολιτικές παρατάξεις, ούτε καταλήψεις, ούτε μόνο το βιβλίο του καθηγητή) δεν είναι καλύτερα σε σχέση με τα σχολεία στην Ελλάδα. Μπορεί να έχουν περισσότερα αντικείμενα, αλλά η διδακτέα ύλη σε βασικά μαθήματα είναι κατώτερη. Γι' αυτό και στα Πανεπιστήμια στην Αγγλία, οι ξένοι φοιτητές είναι συνήθως καλύτεροι σε σχέση με τους Βρετανούς. Όταν σπούδασα στο πρώτο μου πτυχίο (Γλωσσολογία), ήμασταν 12 Έλληνες, αρκετοί Ισπανοί, Τούρκοι και πολλοί από Ινδία και Πακιστάν. Σε πληροφορώ, ότι εκτός από μια κοπέλα Αγγλίδα που σάπιζε (κυριολεκτικά) στη βιβλιοθήκη, οι ξένοι είχαμε την καλύτερη βαθμολογία. Ίσως φταίει και το γεγονός ότι πολλοί Άγγλοι φοιτητές πίνουν πραγματικά τραγικά μεγάλες ποσότητες μπύρας. Με αποτέλεσμα να πηγαίνουν πολλά πράγματα πίσω. Κι εμείς πίναμε και κάναμε ό,τι προβλέπεται στη φοιτητική ζωή, αλλά δεν μας "έπινε". Είναι βασικό πράγμα αυτό στην Αγγλία. Μέχρι τις 5 το απόγευμα, όλα δουλεύουν ρολόι. Μετά τις 5, βλέπεις την απόλυτη παρακμή και νέους ανθρώπους που χάνουν κάθε είδος αξιοπρέπειας. Σίγουρα δεν είναι όλοι, αλλά είναι ΠΟΛΛΟΙ.

  • Like 1
Δημοσ.

Το θέμα του αλκοόλ το αφήνω μιας και δεν εχει βαρύτητα.

1) οι περισσότεροι έλληνες ειναι αγράμματοι εκτός εάν εννοούμε το δημοτικό,γυμνάσιο, σακιά πατάτες και σακιά με κότες ωσαν adequate education.

2) στην Αγγλία δεν πας για να μάθεις τον τηλεφωνικό κατάλογο αλλα για να κανεις την πληροφορία γνώση σε μικρό χρονικό διάστημα, μοιράζοντας την ταυτόχρονα στην ομάδα ή στο ακροατήριο σου.

 

Εχουμε άπειρα παραδείγματα.

 

In other news

 

Στην ευρώ διάσταση υπήρχαν dropouts αλλα δεν ήταν πολλοί.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ευχαριστώ πολύ για όσους έμειναν στο θέμα για το οποίο ξεκίνησε το topic!!!!!

Καλό είναι να μην προσωποποιούμε καταστάσεις και να μην μειώνουμε λαούς.

Χαίρομαι πάντως που υπάρχει κάποιος που γνωρίζει προσωπικά δέκα εκατομύρια ανθρώπους - Έλληνες - και μπορεί να έχει ολοκληρωμένη άποψη για την 'φυλή αυτή' Επειδή έχω πολλούς φίλους στο εξωτερικό αλλά και οικογένεια εκεί θα συμφωνήσω απόλυτα με τον BritGreek, γνωρίζοντας ότι είναι αλήθεια όσα λέει!!!!!!

Όσο αφορά τους αγράμματους που ξέρουν από σακιά πατάτες και σακιά με κότες, νομίζω ότι αυτοί οι άνθρωποι έχουν ψυχή και σθένος κάτι που μαζί με την παιδεία -την γραμματική παιδεία που έχουν κάποιοι άλλοι- ανέκαθεν ξεχώριζε τον λαό μας!!!!

Και προσωπικά όσους Έλληνες γνωρίζω δεν θα τους έλεγα αγράμματους. Αναλόγως και με τι συναναστρέφεσαι πάντα!!

Επεξ/σία από grammen2479
  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...