Punker Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2013 (επεξεργασμένο) Παιδιά είμαι φοιτητής στο Ηράκλειο Κρήτης,δηλαδή θα γίνει αν αρχίσουν οι εγγραφές τελικά στο ΤΕΙ πληροφορικής!Ασχολούμαι με την πληροφορική(και hardware) 8-9 χρόνια σκληρά!Ο προγραμματισμός που γνωρίζω είναι πάνω στο exploitation μόνο (ήμουν κακό αγόρι,ξέρω :Ρ)Πραγματικά η οικονομική μου κατάσταση είναι χάλια!Πουλάω τα πάντα που έχω στην κατοχή μου για να μαζέψω χρήματα.. Είμαι διαθέσιμος να κάνω οποιαδήποτε εργασία,part-time,full-time,μέσω υπολογιστή,άσχετη με υπολογιστές..!Δεν έχω τεράστιο βιογραφικό.. Μία ξένη γλώσσα, γνωρίζω κιθάρα (Παίζω Μπαλάντες-Κρητικά-Metal-Rock) Η γνώση υπολογιστών που προανέφερα ... Επαναλαμβάνω,θα έκανα πραγματικά ότι μπορώ να κάνω παράλληλα με το ωράριο της σχολης μου!Είτε προτείνετε μου κάτι από εδώ είτε πείτε μου που μπορώ να ψάξω,μεγάλη ανάγκη,τεράστιες οικονομικές στερότητες! (Ξέρω,ακούγεται σαν να κλαίγομαι,δεν θέλω να κλαίγομαι,δεν μου αρέσει να κλαίγομαι,δεν θα αποδείξω ότι δεν κλαίγομαι,ίσως να κλαίγομαι αλλά η κατάσταση στην οποία είμαι είναι τραγική...και τι να πουν άλλοι βέβαια...) Ευχαριστώ εκ των προτέρων...Βασίλης,Ηράκλειο Κρήτης Επεξεργασία:Παράθεση Βιογραφικού (Γνωρίζω δεν είναι σπουδαίο,αλλά κάτι είναι) http://www.mediafire.com/?l834ml2p3501gkc Επεξ/σία 7 Σεπτεμβρίου 2013 από Punker
panos2171 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2013 Οι κλασσικές δουλειές των φοιτητών είναι σερβιτόρος, μπαρμαν, υποδοχή και υπάλληλος νετκαφε. Αν είχες και μηχανάκι θα μπορούσες και delivey. Το θέμα είναι να βρεις κάτι από αυτά γιατί γενικά υπάρχει νέκρα.