Προς το περιεχόμενο

Καταγγελεια στην Arvato


ziarkas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εντάξει ολα αυτά είναι αστεια..

Δεν είναι δυνατόν να έχω πληρώσει για κάτι και να μην το προσέχω.

Ήδη με ρώτησαν αν είχα κλείσει όλα τα καπάκια.

Εδώ μου είπαν πως ίσως το έβαλα σε μεγαλύτερο βάθος από το 1 μέτρο.

Η απάντηση μου ήταν πως αφού δεν βρήκαν αλμυρό νερό είτε νερό πισίνας είναι αδύνατον να έχει ξεπεράσει βύθιση ενός μέτρου..

 

Χάρηκα πολύ για το παλικάρι που του αντικατέστησαν το τηλέφωνο,πραγματικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως αν καποιος εχει διαβασει αντιστοιχα τοπικς με την αρβατο, θα αντιληφθει οτι ειναι γνωστη τακτικη να αποστελλονται φωτογραφιες ιδιαιτερα χαμηλης αναλυσης για ευνοητους λογους.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σημερα τους τηλεφωνησα και τους ζητησα φωτογραφιες μεγαλυτερης αναλυσης και μου στειλανε ξανα το ιδιο mail με τις ιδιες φωτο.

Τους εστειλα ξανα και μου απαντησαν πως αυτες ειναι οι φωτογραφιες και δεν υπαρχει δυνατοτητα καινουριων με μεγαλυτερη αναλυση.

Αν ειναι δυνατον,μετα απο αιτηση μου να μου λενε δεν υπαρχει δυνατοτητα..Και μετα μου στειλαν πως θα μπορουσα να περασω να δω οποτε θελω την πλακετα μου.

Πολυ απλα τους ειπα πως θελω φωτο που να δηλωνουν την ημερα που τραβηχτηκαν!Και πως δεν ξερω καν αν θα ειναι δικη μου η πλακετα που θα μου δειξουν..

Τους ειπα πως δεν με εχει καλεσει κανενας υπευθηνος και πως η καταγγελεια μου εχει πρωτοκολληθει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδιά από προσωπική εμπειρία η σονυ είναι μακράν η ποιο απαράδεκτη εταιρεία στο θέμα εγγυήσεις και σέρβις ,

είχα το ίδιο πρόβλημα με την υγρασία σε ένα 850 ι ... μου το έβγαλαν άχρηστο το κινητό και ότι το κατέστρεψα εγώ ρίχνοντας νερό πάνω του

μιλάμε ότι επί ένα μηνά τους έστελνα εμαιλ με παίρνανε τηλέφωνο κάτι υποτιθέμενοι προϊστάμενοι (στόκοι ) και η ουσία είναι ότι το κινητό δεν μου το αντικατέστησαν ένα μόνο έχω να πω..μακριά από αυτή την εταιρεία είναι άπλα ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΗ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γι αυτό η λέξη αδιάβροχο είναι απλά διαφημιστικό τρικ. Και μου παρουσιάζανε το κινητό μέσα σε δοχείο με νερό. Βρε ουστ. Ακόμα κι αν είχα τέτοιο κινητό δεν θα το διακινδύνευα να το βάλω σε νερό. Απλα θα το έπιανα με βρεγμένα χέρια πιο άνετα. Μην ξαναδώ κανέναν σε άλλο τοπικ να γράφει κάτω από άλλα κινητά οτι ΄΄ναι αλλά το τάδε κινητό της Sony είναι και αδιάβροχο΄΄!

 

ΥΓ. Κινητό Sony έχω. (αλλά το επόμενο θα είναι Samsung)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια χαρά σε ολους.

Σήμερα με κάλεσε τεχνικος απο αρβατο.

Συζητησαμε και έμαθα πως έχουν κάποιο μηχάνημα το οποίο μετράει την στεγανότητα του τηλεφώνου.

Για να το πω με πιο απλα λογια το κινητο δεχεται μια χ πιεση αερα και αν υπαρξει απωλεια στην πιεση σημενει πως το κινητο τραβαει νερα.

Τους ρωτησα λοιπον αν πριν το ανοίξουν του έκαναν το συγκεκριμένο τεστ και μου απάντησε πως αυτον δεν τον νοιάζει αν τραβάει νερά πριν αλλά μετα την επισκευή.

Καλά του λέω και μου το λες???

Εμένα με νοιάζει όμως γιατί αν επερνε αέρα αυτόματος θα ήμουν στην εγγύηση.

Αν δεν επερνε παλι θα μπορούσαν να μου πούνε κύριε το κινητό σας είναι στεγανό και είναι δικο σας λάθος.

Αρχισε να μου λεει για διαφορα παραδειγματα του τυπου χαλασμενα λαστιχακια και οτι μπορειτε να φανταστειτε.

Επίσης συμφώνησε πως το κινητό μου είναι άψογο και προσεγμένο όπως συμφώνησε πως το θαλασσινό νερό θα έκανε πρασινομπλε διαβρωση και οχι καφε οπως στις φωτο.

Και με πλάγιο τροπο συμφώνησε πως δεν μπορεί να έχει γίνει αυτή η διάβρωση σε τόσο μικρο χρονικό διαστημα.

Μου είπε καλώς εκανα καταγγελία και πως να το πω στη sony μπας και κάνω τίποτα πιο γρήγορα.

Δηλαδή με συμβούλεψε και απο πανω.

Καπάκι στη sony τηλέφωνο αλλά δεν τους είδα να νοιάζονται για το θέμα.

Οτι σας είπε η αρβατο μου λέει,δεν γίνετε κάτι άλλο.

Δηλαδή η sony μου λέει αν η Άρβα το πει το οκ στο αλλά ζω και η αρβατο οτι αν η sony πει οκ στο αλλά ζω.

Κοινώς μπαλάκι..

Αύριο θα πάρω τηλ στην προστασία του καταναλωτή να δω τι γίνεται και αν είναι δυνατόν θα πάω απο εκεί να συμπληρωσω και τα σημερινά.

Εσείς τι λέτε?Με βαση οτι έχουν μηχάνημα που βλέπουν οτι τραβάει νερό θα μπορέσω να κάνω κάτι λεγοντας πως έπρεπε να το δοκιμάσετε ώστε να είναι καλυμμένη και η sony αλλά και εγώ?

Θα μπορούσαν να δουν αν τραβάει νερά και δεν μπήκαν στο κόπο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για να μην κανω νεο θεμα 

Εχω παει το τηλεφωνο με βλαβη στην οθονη εδω και εναμιση μηνα και μου λενε οτι περιμενουν οθονη απο το εργοστασιο 

Εστειλα email και στο εργοστασιο και στην αντιπροσωπεια εδω και μου λενε το κοιταμε και περιμενετε κλπ 

 

Βρηκα το εξης 

Σύμφωνα με το νόμο (ά. 5, παρ. 5 του ν. 2251/1994).:
Όταν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής για προϊόν εντός εγγύησης υπερβαίνει
τις 15 εργάσιμες μέρες, δικαιούστε να ζητήσετε την προσωρινή αντικατάσταση
του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή (ά. 5, παρ. 5 του ν.
2251/1994).

 

Να τους κανω καταγγελια στο INKA ?

ή στο συνηγορο του καταναλωτη ?

Επεξ/σία από adi32
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κινητο μου το αλλάξανε.Με καλεσαν μόνοι τους και απο arvato και απο sony λεγοντας ο καθένας τα δικά του.

Η arvato μου είπε πως μετα απο επανέλεγχο διαπιστώθηκε οτι η συσκευή είναι εντος εγγύησης.

Η sony απο την αλλη την είδε αλλιως,μεγαλοκαρδη..

Μου αλλάξανε την συσκευή ενω ηταν εκτός εγγύησης μου είπαμε γιατί δεν θέλανε να είμαι δυσαρεστημένος..

Τελικά ρε παιδι μου,σε αυτό το κράτος μονο έτσι βγάζει άκρη.

Προς ολους,στο κάθε πρόβλημα που έχετε στειλτε ενα mail στην προστασία του καταναλωτή (το Ίνκα σε μένα ουτε καν απάντησε) ισως ετσι βαλουν μυαλο ολοι αυτοι που περνουν τσ λεφτακια μας και μετα το παιζουν κουκουβαγιες..

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικά Γρηγορά.Δηλαδή απο την ημερα που έστειλα mail στην προστασία καταναλωτή πέρασε μια βδομάδα ίσως 10 μέρες για να τους στείλουν εκείνοι με την σειρα τους στην arvato και σε 3 μέρες μου στηλαν μηνυμα .Χοντρικά σε 20 μέρες είχα το κινητό στα χεριά μου.

Όσο για την lg έχω διαβάσει τα καλυτερα σε θέμα service.Απλα έχω διαβάσει,δεν είμαι σε θέση να το πω με σιγουρα..Άλλα νομιζω πως το καλυτερο το έχει η lg και η samsung..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...