Προς το περιεχόμενο
Innersense

YesAsia.com και Paypal dispute

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αγαπητοί συνφορουμητες και αγοραστές μέσω internet, παρακαλώ για τη βοήθεια σας.<br><br><br><br><br><br><br>

Προ ενος μηνός περιπου δημιούργησα λογαριασμό Paypal για να δοκιμασω επιτέλους τις αγορες μέσω internet.<br><br><br><br><br><br><br>

Η πρωτη πήγε οκ, ώντας σχετικα χαμηλού ρίσκου.<br><br><br><br><br><br>

Η δεύτερη που λέτε αφορα την παραγγελεια ενος 3πλου blu ray, κοστους 40κατι ευρώ με δωρεάν ταχυδρομικά έξοδα (απλό ταχυδρομείο χωρίς tracking code) απο το YesAsia.com.<br><br><br><br><br><br><br>

Η παραγγελεια έγινε 7 Αυγούστου και μου έστειλαν email στις 10 οτι το αντικείμενο έφυγε απο αυτους. Στο site τους δίνουν εκτιμώμενη 9-14 ημερες (δεν διευκρινίζει εργασημες η όχι)<br><br><br><br><br><br>

Φτάσαμε 8 Σεπτεμβρίου - 30 μέρες μετα και ακόμα τίποτα.<br><br><br><br><br><br>

Ανοίγω λοιπον dispute στο Paypal εξηγοντας τι έχει γίνει και δηλώνοντας πως έχω αρχησει να ανυσηχω και μου απαντανε σήμερα (μεσα στο Paypal) οτι μάλλον χάθηκε και οτι θα επικοινωνήσουν μαζί μου.<br><br><br><br><br><br>

Αργότερα σκάει και στο email κατευθείαν απο αυτους (όχι μέσω του Paypal) ενα γράμμα στο οποίο μου ζητάνε να κλεισω το dispute στο Paypal για να μπορέσουν να μου το ξαναστείλουν.<br><br><br><br><br><br>

Όλα αυτά σε κάποιον που έχει εμπειρία στις διαδυκτιακες αγορες ίσως να φαίνονται φυσιολογικά, εγώ όμως μαλον χρειάζομαι την βοήθεια σας.<br><br><br><br><br><br>

Α) αν κλείσω το dispute μπορω να το ξανανοιξω στο paypal για το ίδιο αντικείμενο η χάνω τις προθεσμίες ημερολογιακά, εφόσον δεν γίνεται καινούργια αγορά; Γενικά το προτείνετε σαν κινηση γιατί προσωπικά μου φάνηκε περίεργο που το ζήτησαν εξω απο το Paypal<br><br><br><br><br><br>

Β) Στην πολιτικη του YesAsia λένε οτι δεν υποστηρίζουν επιστροφή χρημάτων, τώρα όμως που σύμφωνα με τα λεγόμενα τους λένε οτι πρεπει να το ξαναστείλουν, δεν συμφέρει καλυτερα να κανουν επιστροφη χρημάτων στο Paypal; Δεν είναι ρίσκο να μου το στηλουν ξανά δωρεάν με την ίδια διαδικασία; Αν δεν φτασει παλι τίποτα τοτε τι κάνω;<br><br><br><br><br><br>

Γ) Μπορω να τους ζητησω να το στηλουν αυτή τη φορά συστημενο (και με tracking code) με δικά τους έξοδα λόγω ηθικής βλάβης για την καθυστεριση (30ημερες + ποιος ξέρει ποσο ακόμα έλεος)<br><br><br><br><br><br>

Ακούω τις γνώμες και προτάσεις σας, όπως και υποδείξεις αν κάποια πραγματα έχουν ξαναγραφτει.<br><br><br><br><br><br>

Ευχαριστώ εκ των προτερων

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

α.μην κλεισεις το dispute.λογικα μπορουν να παρουν παραταση οι ιδιοι απο το Paypal με βαση οτι το εχουν στειλει.αν θελουν να το στειλουν με tracking οκ μπορεις να τους πληρωσεις μια διαφορα  αν χρειαστει.αλλα το θεμα ειναι οτι αυτη η διαφορα δεν θα φαινετε στο Paypal οποτε αν την παρουν στο μουλωχτο δεν θα μπορεις να την παρεις πισω.εκτος αν φανε αυτοι την διαφορα. ηθικη βλαβη να τους πεις δυσκολο.αλλα να τους πεις οτι παιδια χαθηκε γιατι εχουν περασει χ ημερες ειναι πιο λογικο.επισης οταν ανοιγει dispute κανονικα απαντανε μεσα απο αυτα και οχι directly σε σενα.οποτε το να σου πουν κλεισε  το dispute στο μουλοχτο βρωμαει λιγακι.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν κλείνεις ΠΟΤΕ το dispute αν δεν λαβεις ITEM.

Αν θελουν πες τους μιας και το ανοιξες να σου επιστρεψουν τα χρηματα και να παρεις ξανα.

Αν το κλισεις τελείωσε

Ακομα και TRACKING να σου δώσουν θα περιμενεις να ερθει μπορει να στειλουν απλα 1 τούβλο!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν στο στειλουν και το λαβεις τοτε το κλεινεις το dispute Οτι ολα οκ.κατα τα αλλα εσυ απλα ενημερωνεις το dispute γενικοτερα τι εχει γινει και βλεπεις και ο αλλος τι απανταει διαμεσω του dispute ,και οχι τι απανταει σε εσενα απευθειας.διοτι αλλα μπορει να λεει σε σενα και αλλο στο Paypal.οποτε να σε κανει να το κλεισεις και μετα....αντε τρεχα.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη είσαι νεος στις αγορές θα σου πω το εξής.

 

Δεν ανοίγεις  dispute αν δεν στείλεις εμαιλ στον πωλητή

Δεν ανοίγεις  dispute αν δεν περάσουν 40-43 ημερες (η προθεσμία ειναι 45 ημέρες)

Τα dispute χρεώνονται και σε αυτόν που τα ανοίγει υπάρχει οριο.

 

Τελος αν ανοίξεις δεν το κλεινεις περιμένεις ή να παραλάβεις ή να επιστρέψει τα χρήματα ο πωλητής ή στην χειρότερη να αποφασίσει για  το τι θα γινει το ίδιο το παυπαλ.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη είσαι νεος στις αγορές θα σου πω το εξής.

 

Δεν ανοίγεις  dispute αν δεν στείλεις εμαιλ στον πωλητή

Δεν ανοίγεις  dispute αν δεν περάσουν 40-43 ημερες (η προθεσμία ειναι 45 ημέρες)

Τα dispute χρεώνονται και σε αυτόν που τα ανοίγει υπάρχει οριο.

 

Τελος αν ανοίξεις δεν το κλεινεις περιμένεις ή να παραλάβεις ή να επιστρέψει τα χρήματα ο πωλητής ή στην χειρότερη να αποφασίσει για  το τι θα γινει το ίδιο το παυπαλ.

επισης να προσθεσω σε αυτα οτι επισης καλο ειναι να μην αφηνεις και αρνητικη κριτικη στα βιαστικα

παλι πριν βαλεις κριτηκη για οτιδηποτε μιλα με τον πωλητη.μερικοι το γραφουν κιολας.οπως και για το dispute που ειπε ο φιλος.αν ερχεται απο κινα κτλ μπορει να αργησει η μπορει και να χαθει ειδικα αμα ειναι χωρις tracking number.επισης αν μιλησεις με τον πωλητη μπορει να σου πει και ο ιδιος οτι στο ξαναστελνω χωρις να χρειαστει να μπει στην μεση το Paypal.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν για να λέμε τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη, ως νιούφης σκάλωσα με το πως θα το χειριστώ και κυλώντας οι μέρες...

 

Έφτασε σήμερα!!!!!

 

Απίστευτο, 33 μέρες μετά! Το αγκάλιασα όπως αγκάλιασε ο Τομ Χανκς τον Γουίλσον στο Ναυαγό!

 

Έκλεισα ευγενικότατα το Dispute στο Paypal επαναλαμβάνοντας ότι το άνοιξα απλά γιατί είχα ανησυχήσει καθότι οι μέρες περνούσαν και δεν είχα Traking Code για να ξέρω τουλάχιστον που βρίσκεται!

 

Εμπειρία να σου έρχεται κάτι από Σιγκαπούρη!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν για να λέμε τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη, ως νιούφης σκάλωσα με το πως θα το χειριστώ και κυλώντας οι μέρες...

 

Έφτασε σήμερα!!!!!

 

Απίστευτο, 33 μέρες μετά! Το αγκάλιασα όπως αγκάλιασε ο Τομ Χανκς τον Γουίλσον στο Ναυαγό!

 

Έκλεισα ευγενικότατα το Dispute στο Paypal επαναλαμβάνοντας ότι το άνοιξα απλά γιατί είχα ανησυχήσει καθότι οι μέρες περνούσαν και δεν είχα Traking Code για να ξέρω τουλάχιστον που βρίσκεται!

 

Εμπειρία να σου έρχεται κάτι από Σιγκαπούρη!

εμ βιαζεσαι και εσυ.οταν ειναι απο κατι τετοιες χωρες αργει να ερθει.βαλε και τα χαλια ταχυδρομεια μας αλλο τοσο μετα.κριτικη κανε στον πωλητη.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ήταν κατευθείαν παραγγελία μέσω του site τους όχι από το ebay και αυτό ήταν ένας ακόμα από τους λόγους που με είχαν αγχώσει.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ήταν κατευθείαν παραγγελία μέσω του site τους όχι από το ebay και αυτό ήταν ένας ακόμα από τους λόγους που με είχαν αγχώσει.

και παλι αφου πληρωθηκε με paypal εισαι οκ;)

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε μου απο τους κινεζους ποτε δεν μου εχει τύχη να μην παραλάβω αντικείμενο, υπάρχουν δε κάποιες περιπτώσεις που παρέλαβα μετα απο το dispute και πάνω απο 50 μερες, αλλα παρέλαβα.

 

Επειδή δεν είναι ξεκάθαρο (τουλάχιστον για μενα) δινω 90% για την καθυστέρησή στα ελτα και το ελληνικό έδαφος και 10% στους κινεζους.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και παλι αφου πληρωθηκε με paypal εισαι οκ ;)

Εννοείται δε θα είχα διανοηθεί να κάνω την αγορά με απευθείας πληρωμή από κάρτα. Το Paypal είναι απόλυτη δικλείδα ασφάλειας, απλά εννοείται ότι οι "χειρισμοί" στις συνεννοήσεις πρέπει να είναι δίκαιοι και πρέποντες.

Τέλος πάντων τι λέμε τώρα, τέλος καλό όλα καλά για ένα προϊόν το οποίο το πλήρωσα 42€ και ήρθε δωρεάν στην πόρτα μου και υπάρχουν άτομα στο ebay που πάνε να το πουλήσουν 180$ + shipping έλεος! 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοείται δε θα είχα διανοηθεί να κάνω την αγορά με απευθείας πληρωμή από κάρτα. Το Paypal είναι απόλυτη δικλείδα ασφάλειας, απλά εννοείται ότι οι "χειρισμοί" στις συνεννοήσεις πρέπει να είναι δίκαιοι και πρέποντες.

Τέλος πάντων τι λέμε τώρα, τέλος καλό όλα καλά για ένα προϊόν το οποίο το πλήρωσα 42€ και ήρθε δωρεάν στην πόρτα μου και υπάρχουν άτομα στο ebay που πάνε να το πουλήσουν 180$ + shipping έλεος! 

ναι με καρτα δεν βγαζεις ευκολα ακρη αν γινει βλακεια.παλι μπορει να στα πιστωσουν αλλα πιο δυσκολα.στο ebay οπως και εξω ο καθενας πουλαει οσο θελει οτι θελει.μην σε παραξενευει.οπως αλλοι τα βαζουν φτηνα και σου γραφουν κατι ταχυδρομικα τρελλα μετα.

Φιλε μου απο τους κινεζους ποτε δεν μου εχει τύχη να μην παραλάβω αντικείμενο, υπάρχουν δε κάποιες περιπτώσεις που παρέλαβα μετα απο το dispute και πάνω απο 50 μερες, αλλα παρέλαβα.

 

Επειδή δεν είναι ξεκάθαρο (τουλάχιστον για μενα) δινω 90% για την καθυστέρησή στα ελτα και το ελληνικό έδαφος και 10% στους κινεζους.

καλα δεν ειναι και μονο τα δικα μας οτι αργουν.και σε αλλες χωρες υπαρχει θεμα.γενικως ειναι το θεμα οτι μιλαμε και για αλλη ηπειρο κτλ οποτε εμπλεκονται πολλες ενδιαμεσες στασεις πολλες φορες.αλλα και καποιες φορες ειναι και καθυστερησεις σε αυτους.

απλα ναι standard κλεινεις μηνα για να το παρεις.εδω απο ευρωπη και πολλες φορες κανει 2 βδομαδες.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.