Προς το περιεχόμενο
Galatea

Ο.Τ.Ε. + Εν. Πάροχοι = Πρόβλημα

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το παρακάτω θέμα δεν πρόκειται για κάποιο πρόβλημα που αντιμετωπίζω. Ευτυχώς λύθηκε. Αλλά είμαι σίγουρη ότι παρόμοιες εμπειρίες με τη δική μου θα ΄χουν βιώσει πολλοί από τους insomniacs...

 

Μετακόμισα το Μάιο. Μέχρι τότε βρισκόμουν στο δίκτυο της Cyta. Κάνω αίτηση μεταφοράς, μου λένε σε 18 ημέρες θα περάσει τεχνικός του Ο.Τ.Ε. να κατασκευάσει το βρόγχο στη νέα κατοικία. Πράγματι. μετά από λίγες ημέρες μου έρχεται σχετικό sms. Περνούν οι 18 ημέρες, περνά και η πιθανή ημερομηνία παράδοσης της γραμμής μου. Επανειλημμένα ερχόμουν σε επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών της Cyta, η οποία σήκωνε τα χέρια της ψηλά αναμένοντας "νέο μήνυμα από τον Ο.Τ.Ε. με τη νέα ημερομηνία παράδοσης" αφού τεχνικός ποτέ δεν ήρθε την πρώτη φορά.

Ακολούθησαν επιστολές παραπόνων, άπειρα τηλεφωνήματα, μέχρι που φτάσαμε στο σημείο να μου πουν ότι είναι μία στρατηγική του Ο.Τ.Ε. να παρακωλύει τις αιτήσεις συνδρομητών εναλλακτικών παρόχων και επειδή ο εναλλακτικός μου πάροχος (βλ. Cyta) δεν μπορούσε να με εξυπηρετήσει περαιτέρω, ας καλούσα τον Ο.Τ.Ε. η ίδια. ΠΡΟΣΕΞΤΕ: Αυτό μου το 'παν απ'την εξυπηρέτηση της Cyta.

 

Μάλιστα. Πολύ καλά, λέω κι εγώ, παίρνω τον Ο.Τ.Ε. Το "ευγενέστατο" "πλάσμα" που με "εξυπηρέτησε" τηλεφωνικά από τον Ο.Τ.Ε., μου είπε ούτε λίγο ούτε πολύ να απευθυνθώ σε δικηγόρο (για να καταγγείλω τον όμιλο στον οποίο δουλεύει). Πολύ καλά, λέω κι εγώ, να απευθυνθώ σε δικηγόρο. Την ίδια ημέρα έφυγαν δύο καταγγελίες προς τον ΕΕΤΤ, μία για τον Ο.Τ.Ε. και μία για τη Cyta. Έκλειναν πλέον 5 εβδομάδες από την αίτησή μου.

 

Στις 6 εβδομάδες, δηλαδή αρχές Ιουλίου, διέκοψα το συμβόλαιό μου με την πρώτη εταιρία, και πήγα στη HOL. Να μη τα πολυλογώ, πάλι δεν ήρθε ο τεχνικός του ΟΤΕ (αναμενόταν τέλη Ιούλη). Άλλος χαμός τότε... Τελικά ΔΕΗΣΕ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΤΕΛΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ (με ενημερωσαν από τη Hol 3 μέρες πριν)! Το αξιοσημείωτο είναι η στιχομυθία που είχαμε με τον τεχνικό του Ο.Τ.Ε.:

- Ήρθατε (χαμόγελο, εγώ!); Σας περιμέναμε 3 μήνες!

- Εγώ είμαι απ'τον Ο.τ.ε.

- Ναι, αργήσατε 3 μήνες!

- Εμείς; Η Hol!

 

Smile and wave αντιμετώπιση...

 

Αυτό που με διαολίζει είναι ότι και οι 3 εταιρίες, όχι απλώς δεν προστάτεψαν τον πελάτη αλλά αντιμετέθεταν τις ευθύνες, λες κι εμάς μας νοιάζει ποιός φταίει. Και η βασική μου ερώτηση είναι ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ; Πως μπορεί να προστατευτεί από τον εκβιασμό του Ο.Τ.Ε. και την "αδυναμία" των εναλλακτικών παρόχων να τον αντιμετωπίσουν;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο που λες ειναι καθημερινο προβλημα.ο οτε εννοειται οτι θα πει οτι φταιει η Hol οτι φταιει η cyta οτι δεν ξερω ποιος φταιει.ο παροχος περα απο την αποστολη της αιτησης στον οτε και την δεσμευση του οριου οπως και αιτηση για την φορητοτητα δεν εχει να κανει κατι τεχνικο.ο οτε πρεπει να κανει το τεχνικο κομματι απο τον γενικο κατανεμητη μεχρι εσενα.αρα δεν υπαρχει δικαιολογια η Ηοl αργησε η δεν ξερω ποιος.απλα ειναι η ευκολη απαντηση.τωρα τι μπορει να γινει.στην πραξη τιποτα.πως το εννοοω αυτα.κατα καιρους αλλαζουν καποια πραγματα υστερα απο παραπονα υποδειξεις των παροχων κτλ τα οποια εγκρινονται απο την εεττ και προσαρμοζονται σε ruo κτλ κτλ.αυτες οι αλλαγες ειναι με σκοπο να μην την πληρωνει ο καταναλωτης και να γινονται ολα πιογρηγορα.απλα αλλαζουν αργα αυτα τα πραγματα.οπως και οταν ο οτε ξεφευγεις απο αυτα το μονο που γινεται ειναι προστιμο.αλλα τα λεφτα που εχει βγαλει ο οτε απο αυτην την ιστορια ειναι πολυ περισσοτερα απο το προστιμο.οποτε η ιστορια συνεχιζει με τον ιδιο τροπο και παντα καποιοι καταναλωτες θα την πληρωνουν.πιο παλια ας πουμε δεν υπηρχαν καν τα συνδυαστικα ραντεβου τα οποια ελυσαν πολλα προβληματα και καθυστερησεις.τωρα πλεον γινονται και εχει βελτιωθει η κατασταση.αλλα εχει πολυ δρομο μπροστα η υποθεση.αυτα τα λιγα απο εμενα.απλα αυτο ειναι ενα case απο τα πολλα.απλα εντος εισαγωγικων αν και ειναι λογικο ο καθενας παραξενευτε με το δικο του προβλημα γιατι δεν τα εχει δει μαζεμενα.αν τα δει απο την πλευρα παροχου και συγκεντρωμενα ολα μαζι περα οτι ειναι απειρα μετα απο καποιο σημειο δεν σου κανουν εντυπωση.

καποια στιγμη ειχα γραψει σεκαποιο θεμα για τα παραξενα με τον οτε αλλα πρεπει να βρω χρονο να φτιαχτει ενα μαζεμενο τοπικ.

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ ξέρω ότι την Cosmote χρυσή την έκανα με κάρτες όλο το καλοκαίρι για τηλέφωνα και mb. Και αυτό που μου είπαν κι οι δικηγόροι μου είναι παρόμοιο με αυτό που λες κι εσύ. Ότι δηλαδή οι καταγγελίες καταναλωτών στην ΕΕΤΤ το μόνο που προκαλούν είναι πρόστιμα στις υπεύθυνες εταιρίες αλλά για τον καταναλωτή δεν αλλάζει κάτι άμεσα. Είναι καθαρός εκβιασμός...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ ξέρω ότι την Cosmote χρυσή την έκανα με κάρτες όλο το καλοκαίρι για τηλέφωνα και mb. Και αυτό που μου είπαν κι οι δικηγόροι μου είναι παρόμοιο με αυτό που λες κι εσύ. Ότι δηλαδή οι καταγγελίες καταναλωτών στην ΕΕΤΤ το μόνο που προκαλούν είναι πρόστιμα στις υπεύθυνες εταιρίες αλλά για τον καταναλωτή δεν αλλάζει κάτι άμεσα. Είναι καθαρός εκβιασμός...

δυστυχως γαλάτεια αυτη ειναι η αληθεια.προστιμο που απορω αν τα πληρωνει ποτε ο οτε ή ποτε τα πληρωνει.και ο καθε παροχος χανει πελατες ετσι.αν τα προστιμα ηταν μεγαλα για καθε μερα καθυστερησης τοτε θα ηταν αλλιως.αλλα αυτα σε μια αλλη ελλαδα.ναι ο καταναλωτης δεν θα κερδισει τιποτα απο ολα αυτα.απλα καποια στιγμη αλλαζει κατι στις διαδικασιες και απλα λες βοηθησα και εγω σε αυτο με την καταγγελια μου η με το παραπονο μου.i see them every day 9 years now.....

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που θα θελα να μάθω, αν κάποιος άλλος ανάμεσά μας είχε ανάλογη εμπειρία, κι αν απευθύνθηκε στο συνήγορο του καταναλωτή, ποιές κινήσεις έγιναν και το αποτέλεσμά τους. Όχι ότι θα αλλάξει κάτι  στη δική μου ιστορία ή στων τόσων άλλων, αποζημίωση για το χρόνο/κόπο/χρήμα μας δεν πρόκειται να πάρουμε φυσικά.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που θα θελα να μάθω, αν κάποιος άλλος ανάμεσά μας είχε ανάλογη εμπειρία, κι αν απευθύνθηκε στο συνήγορο του καταναλωτή, ποιές κινήσεις έγιναν και το αποτέλεσμά τους. Όχι ότι θα αλλάξει κάτι  στη δική μου ιστορία ή στων τόσων άλλων, αποζημίωση για το χρόνο/κόπο/χρήμα μας δεν πρόκειται να πάρουμε ΦΥΣΙΚΑ, 

μεχρι να υπαρξει απαντηση το πιο πιθανο θα ειναι να εχεις ενεργοποιηθει.

αν δεν εχεις ενεργοποιηθει οκ πες οτι ερχονται επειδη τους πιεσε ο συνηγορος και στην ενεργοποιουν .παλι θα εχεις περιμενει τοσο καιρο.

γ.επειδη ο οτε τρωει αρκετες καταγγελιες γενικοτερα αν θες να τα μπαλωσεις τα μπαλωνεις.

δικαιολογιες υπαρχουν απειρες.ελλειψη απερχομενου,ελλειψη κεντρικου.ο πελατης επεφτε σε pcm.

Ο συνηγορος δεν μπορει να αποδειξει οτι εσυ πραγματι δεν ειχες ελλεψη απερχομενου και για αυτο δεν σε ενεργοποιουσαν...

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατάλαβα... Όλο αυτό μου θυμίζει μαφία. Να φοβόμαστε να μετακομίσουμε δηλαδή... 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατάλαβα... Όλο αυτό μου θυμίζει μαφία. Να φοβόμαστε να μετακομίσουμε δηλαδή... 

εχουν ανοιχτει κατα καιρους πολλαθεματα για ατομα που μετακομισαν και βρεθηκαν με 1002 προβληματα.απο ελλειψη ζευγους μεχρι δεν βρηκαμε την διευθυνση σου κτλ.

οπως και προσωπικα εχω δει ατομο ο οποιος εκανε ενεργοποιηση σε καποιον χ παροχο για γραμμη.εδωσε γειτονικο νουμερο το οποιο γειτονικο νουμερο ανηκε στο α/κ πχ εκαλης.περιμενει ο πελατης κανα 20 ημερο ενεργοποιειται η γραμμη αλλα η γραμμη αφαντη.μπαινει βλαβη στον οτε ο οτε μεχρι το κουτι του λεει οτι ολα οκ.γινετεαι συνδυαστικο και ο δρομος που ηταν ο πελατης υπηρχε 2 φορες.ο οτε πηγαινε στον λαθος δρομο.ε οκ με το συνδυαστικο λεμε θα λυθει το προβλημα.ελα ομως που εκει που ηταν ο πελατης δεν ηταν πλεον αστικο κεντρο εκαλης αλλα αλλο αστικο κεντρο.οποτε ολη η διαδικασια απο την αρχη.αλλο εναν μηνα.οχι οτι φταιει ο οτε αλλα πως μπορει μια αιτηση να παρει ενα διμηνο ανετα.και πολλα αλλα τετοια παραδειγματα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παρακάτω θέμα δεν πρόκειται για κάποιο πρόβλημα που αντιμετωπίζω. Ευτυχώς λύθηκε. Αλλά είμαι σίγουρη ότι παρόμοιες εμπειρίες με τη δική μου θα ΄χουν βιώσει πολλοί από τους insomniacs...

 

Μετακόμισα το Μάιο. Μέχρι τότε βρισκόμουν στο δίκτυο της Cyta. Κάνω αίτηση μεταφοράς, μου λένε σε 18 ημέρες θα περάσει τεχνικός του Ο.Τ.Ε. να κατασκευάσει το βρόγχο στη νέα κατοικία. Πράγματι. μετά από λίγες ημέρες μου έρχεται σχετικό sms. Περνούν οι 18 ημέρες, περνά και η πιθανή ημερομηνία παράδοσης της γραμμής μου. Επανειλημμένα ερχόμουν σε επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών της Cyta, η οποία σήκωνε τα χέρια της ψηλά αναμένοντας "νέο μήνυμα από τον Ο.Τ.Ε. με τη νέα ημερομηνία παράδοσης" αφού τεχνικός ποτέ δεν ήρθε την πρώτη φορά.

Ακολούθησαν επιστολές παραπόνων, άπειρα τηλεφωνήματα, μέχρι που φτάσαμε στο σημείο να μου πουν ότι είναι μία στρατηγική του Ο.Τ.Ε. να παρακωλύει τις αιτήσεις συνδρομητών εναλλακτικών παρόχων και επειδή ο εναλλακτικός μου πάροχος (βλ. Cyta) δεν μπορούσε να με εξυπηρετήσει περαιτέρω, ας καλούσα τον Ο.Τ.Ε. η ίδια. ΠΡΟΣΕΞΤΕ: Αυτό μου το 'παν απ'την εξυπηρέτηση της Cyta.

 

Μάλιστα. Πολύ καλά, λέω κι εγώ, παίρνω τον Ο.Τ.Ε. Το "ευγενέστατο" "πλάσμα" που με "εξυπηρέτησε" τηλεφωνικά από τον Ο.Τ.Ε., μου είπε ούτε λίγο ούτε πολύ να απευθυνθώ σε δικηγόρο (για να καταγγείλω τον όμιλο στον οποίο δουλεύει). Πολύ καλά, λέω κι εγώ, να απευθυνθώ σε δικηγόρο. Την ίδια ημέρα έφυγαν δύο καταγγελίες προς τον ΕΕΤΤ, μία για τον Ο.Τ.Ε. και μία για τη Cyta. Έκλειναν πλέον 5 εβδομάδες από την αίτησή μου.

 

Στις 6 εβδομάδες, δηλαδή αρχές Ιουλίου, διέκοψα το συμβόλαιό μου με την πρώτη εταιρία, και πήγα στη HOL. Να μη τα πολυλογώ, πάλι δεν ήρθε ο τεχνικός του ΟΤΕ (αναμενόταν τέλη Ιούλη). Άλλος χαμός τότε... Τελικά ΔΕΗΣΕ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΤΕΛΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ (με ενημερωσαν από τη Hol 3 μέρες πριν)! Το αξιοσημείωτο είναι η στιχομυθία που είχαμε με τον τεχνικό του Ο.Τ.Ε.:

- Ήρθατε (χαμόγελο, εγώ!); Σας περιμέναμε 3 μήνες!

- Εγώ είμαι απ'τον Ο.τ.ε.

- Ναι, αργήσατε 3 μήνες!

- Εμείς; Η Hol!

 

Smile and wave αντιμετώπιση...

 

Αυτό που με διαολίζει είναι ότι και οι 3 εταιρίες, όχι απλώς δεν προστάτεψαν τον πελάτη αλλά αντιμετέθεταν τις ευθύνες, λες κι εμάς μας νοιάζει ποιός φταίει. Και η βασική μου ερώτηση είναι ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ; Πως μπορεί να προστατευτεί από τον εκβιασμό του Ο.Τ.Ε. και την "αδυναμία" των εναλλακτικών παρόχων να τον αντιμετωπίσουν;

Smile και απο μενα ! 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φίλος μου είχε κάνει αίτηση στον ΟΤΕ αρχές Ιουλίου για σύνδεση τηλεφώνου και internet (δεν είχε τηλ ενεργοποιημένο). Στην ίδια πολυκατοικία είχε και άλλος σύνδεση OTE πράγμα που σημαίνει ότι δεν υπήρχε θέμα για το αν έμπαινε η όχι internet στην περιοχή του (τους έδωσε και το τηλ του γείτονα για επιβεβαίωση). Πέρασε ένας μήνας και δεν ήρθε κανένας απο τον ΟΤΕ για να ενεργοποιήσει την γραμμή του και όλο του λέγανε πως δεν βρίσκουνε το σπίτι ή ότι οι τεχνικοί έχουν άδειες λόγου του καλοκαιριού κτλπ.. Ακυρώνει την αίτηση στον ΟΤΕ και κάνει στην HOL αρχές Αυγούστου τα ίδια και εκεί.. μέχρι και τώρα που μιλάμε δεν έχει ενεργοποιηθεί ούτε καν η γραμμή τηλεφώνου του και απο τις 2 εταιρίες δεν υπάρχει καμία σωστή απάντηση που να σε καλύπτει γιατί συμβαίνει κάτι τέτοιο.. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φίλος μου είχε κάνει αίτηση στον ΟΤΕ αρχές Ιουλίου για σύνδεση τηλεφώνου και internet (δεν είχε τηλ ενεργοποιημένο). Στην ίδια πολυκατοικία είχε και άλλος σύνδεση OTE πράγμα που σημαίνει ότι δεν υπήρχε θέμα για το αν έμπαινε η όχι internet στην περιοχή του (τους έδωσε και το τηλ του γείτονα για επιβεβαίωση). Πέρασε ένας μήνας και δεν ήρθε κανένας απο τον ΟΤΕ για να ενεργοποιήσει την γραμμή του και όλο του λέγανε πως δεν βρίσκουνε το σπίτι ή ότι οι τεχνικοί έχουν άδειες λόγου του καλοκαιριού κτλπ.. Ακυρώνει την αίτηση στον ΟΤΕ και κάνει στην HOL αρχές Αυγούστου τα ίδια και εκεί.. μέχρι και τώρα που μιλάμε δεν έχει ενεργοποιηθεί ούτε καν η γραμμή τηλεφώνου του και απο τις 2 εταιρίες δεν υπάρχει καμία σωστή απάντηση που να σε καλύπτει γιατί συμβαίνει κάτι τέτοιο.. 

και το γελιο ειναι οτι τους λες παιδια να σας πω εγω που ειναι η να πεις να με παρει ο τεχνικος τηλεφωνο να του πω.και σου λενε οχι βγαινει απο το συστημα και χιλιες δυο βλακειες.και πες οτι με την Hol για σπασιμο κτλ δεν θελουν να ενεργοποιησουν αλλα να μην σε ενεργοποιει ουτε ο οτε?και η τραγικη ειρωνεια ειναι οταν τους δινεις γειτονικο νουμερο απο την ιδια πολυκατοικια.αν μπουν στο συστημα θα δουν που ειναι το γειτονικο και θα δουν οτι ανηκει στην ιδια πολυκατοικια.και βλεπουν και σε ποιο καφαο ανηκει και σε ποιο κατανεμητη κτλ.ας παει να μιλησει με κανα προισταμενο στον οτε μπας και βγαλει ακρη.η απαντηση γιατι συμβαινει αυτο ειναι επειδη ο οτε....

ειτε για δικια του γραμμη ειτε για Hol απλα μαμακιζεται.δεν υπαρχει αλλη απαντηση που να στεκει.δεν μπορεις να βρεις το σπιτι .ελεος.μεχρι και αμα ειναι κατανεμητης θαμπορουσαν να πουν του πελατη πες μας το κκ και τις ρεγκλετες που γραφει στον κατανεμητη.δηλαδη ελεος.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, εδώ στην πρώτη αναμονή (βλ. cyta), κι αφού είχαν περάσει 2 εβδομάδες από το "ραντεβού" με τον τεχνικό του ΟΤΕ, ήρθε τεχνικός για γείτονα!!! Κι όταν πήρα να ρωτήσω στον πάροχό μου, μου 'πε με ύφος η κοπελίτσα "Ναι, αυτός θα 'κανε την αίτησή του πιο πριν".  

Κι εδώ έγινα μπαρούτι γιατί είχα πάει στο κατάστημα της περιοχής μου να ξεκινήσω τις διαδικασίες ένα μήνα πριν τη μετακόμιση, κι ο υπάλληλος μου είπε ότι πήγα πολύ νωρίς. Επειδή μου λειπε κι ένα χαρτί, μου πε να ξαναγυρίσω μια βδομάδα πριν τη μετακόμιση και ενώ του είπα ότι φοβάμαι ότι θα μας καθυστερήσει ο ΟΤΕ, μου πε ότι έχει αλλάξει ο χρόνος αναμονής κι έχει μειωθεί στις 10 μέρες.
Βέβαια αυτό το χρεώνω σε μένα, έπρεπε να το ΄χα ψάξει περισσότερο μιας και στην αρχική μου σύνδεση μου 'χε πάλι βγάλει την πίστη ο ΟΤΕ (είχε πρόβλημα η σύνδεση με το ΚΑΦΑΟ και χρειαζόταν ο τεχνικός να 'ρχεται και να ξανάρχεται αλλά έλα που μας έστηνε και μας ξανάστηνε).

Hellhammer πεστον φίλο σου να κάνει καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Ναι μεν δε θα αλλάξει κάτι άμεσα, αλλά παρατήρησα ότι στη HOL ενώ τους είχα εξιστορήσει τα πάντα, στην καρτέλλα μου είχαν σημειώσει τις καταγγελίες μου στη Cyta και τον ΟΤΕ και μάλιστα μου τις είχε αναφέρει κι υπάλληλος που με είχε πάρει για τα "Συγγνώμη, εμείς ξέρετε δε φταίμε".

 

Όσο για την επικοινωνία με τους τεχν. του ΟΤΕ: Είναι δυνατόν η μοναδική επικοινωνία που έχουν με το αρμόδιο τμήμα του ΟΤΕ να είναι τα e-mails; ΈΛΑ ΤΩΡΑ!!! Κι αυτό είναι καθαρή ευθύνη των εναλλακτικών. Μην τρελλαθούμε.

 

Μου λεγε μια κοπελίτσα από τη Hol, ότι τους πήρε ένα μήνα να ρθει ο τεχνικός επειδή και καλά δεν έβρισκε την είσοδο της πολυκατοικίας. Σε τέτοιες περιπτώσεις όμως, πρέπει να σταλθεί μήνυμα στον εν. πάροχο ότι υπήρξε αδυναμία προσέγγισης του κατανεμητή. Κάτι, μια πληροφορία ρε αδερφέ!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

συνηθως ολα γινονται μεσα απο το συστημα του οτε.πχ αν εχουν περασει 2 μερες απο το κλεισιμο της βλαβης δεν μπορεις να περασεις συνδυαστικο μεσα.αν δεν εχει ενεργοποιηθει η γραμμη δεν μπορεις να δωσεις βλαβη.απο εκει και περα για κατι παραπανω ναι με email γινεται.δεν μπορεις να παρεις τον προισταμενο και να λες κτλ κτλ.ειναι εξω απο την διαδικασια αυτο συν οτι τα γραπτα μενουν.τα λογια ξεχνιουνται.κατα τα αλλα για τον οτε δεν παιζει και πολυ ρολο ποτε εκανες την αιτηση.θεωρητικα ναι θα επρεπε η δικια σου να γινει πρωτα και μετα η αλλη αλλα ο οτε δεν θα κατσει να σκασει.εκεινη του βγηκε εκεινη εκανε.και πραγματι δεν φταιει ο εναλλακτικος.ετσι ειναι τα πραγματα και οπως ειπαμε αλλαζουν αργα αλλα σταθερα.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αντιμετωπιζω παρομοιο προβλημα και εχω ανοιξει και αντιστοιχο thread.........ακομα δεν εχω υπηρεσια στην φορθνετ μετα απο σχεδον 2 μηνες που εχω κανει την αιτηση μετακομισης..........σε επικοινωνια μου με το τεχνικο τμημα της φορθνετ πριν καιρο η κοπελα με ρωτησε αν εχω καποια συσκευη συνδεδεμενη και της ειπα οτι εχω ενα τηλεφωνο και μου απαντησε οτι δεν το βλεπει και πως κανονικα αν η γραμμη ηταν κατασκευασμενη θα το εβλεπε.....ισχυει κατι τετοιο?εγω ξερω οτι ο τεχνικος της φορθνετ ερχεται και ανεβαζει την γραμμε πανω..........

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αντιμετωπιζω παρομοιο προβλημα και εχω ανοιξει και αντιστοιχο thread.........ακομα δεν εχω υπηρεσια στην φορθνετ μετα απο σχεδον 2 μηνες που εχω κανει την αιτηση μετακομισης..........σε επικοινωνια μου με το τεχνικο τμημα της φορθνετ πριν καιρο η κοπελα με ρωτησε αν εχω καποια συσκευη συνδεδεμενη και της ειπα οτι εχω ενα τηλεφωνο και μου απαντησε οτι δεν το βλεπει και πως κανονικα αν η γραμμη ηταν κατασκευασμενη θα το εβλεπε.....ισχυει κατι τετοιο?εγω ξερω οτι ο τεχνικος της φορθνετ ερχεται και ανεβαζει την γραμμε πανω..........

αν ειναι νεα γραμμη ναι πρεπει να ερθει τεχνικος να την ανεβασει πανω.

β.ναι μπορουν να τρεξουν τεστ και να δουν αν υπαρχει συσκευη πανω η οχι.ειναι ενα voice test που μετραει την γραμμη και με βαση αυτα που βλεπεις λες και τι γινεται στην γραμμη

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.