Προς το περιεχόμενο

Ebay - Εγγυηση προιοντος???


TEXAN

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα

Είχα αγοράσει απο ένα πωλητή στο ebay (top rated seller) 3 φακούς τον φεβρουάριο.

Τον Ιούνιο χάλασε σε έναν απο αυτους το κουμπί. Επικοινωνησα με τον πωλητή λέγοντας του το προβλημα (στην περιγραφη του προιόντος στο ebay έγραφε πως έχει εγγύηση 1 χρονο) και μου ειπε να του τον στείλω για αντικατασταση. Απο τοτε ξεκίνησαν τα προβληματα. Βλέπωντας πως πέρασε 1 μηνας χωρις να μου εχει στείλει καποια πληροφορία του εστειλα μηνυμα. Μετα απο μια εβδομαδα μου απάντησε και μου είπε πως τον εχει στειλει στην αντιπροσωπεια για αντικατασταση και τον περιμενει, μετα απο αλλη  μια εβδοματα οτι εγινε ενα μπερδεμα και να μου στειλει αλλα αντιστοιχο μοντελο το οποιο συμφωνησα για να βρω μια λυση. Εδω και δυο εβδομάδες δεν μου απανταει σε κανένα μήνυμα για το αν μου εστειλε το φακο (οπως ειχε πει θα τον εστελνε την επομενη εργασιμη απο την μερα που θα του ελεγα το Ok για τον φακο που μου προτεινε) και θελω να επικοινωνησω με το ebay αλλα δεν βρισκω καποιο θεμα αντιστοιχο στο resolution center του ebay να  επικοινωνήσω.

 

Εχει γινει σε κανεναν αντιστοιχο και τι μπορω να κανω??

Ευχαριστω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα

Είχα αγοράσει απο ένα πωλητή στο ebay (top rated seller) 3 φακούς τον φεβρουάριο.

Τον Ιούνιο χάλασε σε έναν απο αυτους το κουμπί. Επικοινωνησα με τον πωλητή λέγοντας του το προβλημα (στην περιγραφη του προιόντος στο ebay έγραφε πως έχει εγγύηση 1 χρονο) και μου ειπε να του τον στείλω για αντικατασταση. Απο τοτε ξεκίνησαν τα προβληματα. Βλέπωντας πως πέρασε 1 μηνας χωρις να μου εχει στείλει καποια πληροφορία του εστειλα μηνυμα. Μετα απο μια εβδομαδα μου απάντησε και μου είπε πως τον εχει στειλει στην αντιπροσωπεια για αντικατασταση και τον περιμενει, μετα απο αλλη  μια εβδοματα οτι εγινε ενα μπερδεμα και να μου στειλει αλλα αντιστοιχο μοντελο το οποιο συμφωνησα για να βρω μια λυση. Εδω και δυο εβδομάδες δεν μου απανταει σε κανένα μήνυμα για το αν μου εστειλε το φακο (οπως ειχε πει θα τον εστελνε την επομενη εργασιμη απο την μερα που θα του ελεγα το Ok για τον φακο που μου προτεινε) και θελω να επικοινωνησω με το ebay αλλα δεν βρισκω καποιο θεμα αντιστοιχο στο resolution center του ebay να  επικοινωνήσω.

 

Εχει γινει σε κανεναν αντιστοιχο και τι μπορω να κανω??

Ευχαριστω

 

Κανένα κατάστημα ή πωλητής δεν δίνει εγγύηση, την εγγύηση την παρέχουν οι κατασκευαστές, αν θέλεις εγγύηση αγοράζεις απο Ελλαδα

 

Το resolution είναι εδω αλλα μετά απο την αγορά δεν έχει να κανεις κάτι

 

http://resolutioncenter.ebay.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σιγά μη βγάλεις άκρη.

όταν αγοράζεις από ebay να έχεις στο μυαλό σου ότι δεν υπάρχει εγγύηση.

κι ας λένε ότι δίνουν 1-2 χρόνια.

 

ειδικά αν περάσει το περιθώριο που έχεις για να ανοίξεις case ή να αφήσεις feedback... 

 

τώρα αν τύχει και εξυπηρετηθείς θεώρησε το bonus.

 

εγώ μια φορά ειχα πρόβλημα και είχαν περάσει οι 60 μέρες και μόνο κωλόχερο δε μου έκανε ο πωλητής. και φαντάσου ήταν τοπ σέλερ με 100% παρακαλώ.

τα λεφτά τα είχε πάρει, αρνητική δε μπορούσα να του βάλω οπότε με έγραψε κανονικά. για αντικείμενο αξίας <10€.

μια άλλη φορά που μου ήρθε κάτι χαλασμένο μέσα στην προθεσμία όμως αμέσως το αντικατέστησε.

 

μην εμπιστεύεστε κανέναν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποια προιόντα έχουν έτσι και αλλιως εγγύηση απο τον κατασκευαστή.

Το θέμα όμως είναι οτι έπρεπε να συνεννοήθεις με τον κατασκευαστή για να το στειλεις rma και πχι με τον πωλητη.

 

Τώρα μπορεί αυτός να πήρε τον φακό αντικατάστασης και να τον κρατάει για πάρτυ του..

Και δεν μπορείς να του κανεις τίποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...