Προς το περιεχόμενο

Cosmote εγγυηση απορια


deadwar

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Από τον κύκλο μου που ήρθε πρόσφατα στην Vodafone, δεν τους έχουν ζητηθεί εγγυήσεις.

Και μιλάμε για συμβόλαια από 35€ μέχρι 90€ μηνιαίως.

 

Οπότε αν όλοι οι πάροχοι σου ζητάνε εγγύηση σημαίνει πως κάτι γνωρίζουν κλπ όσον αφορά τον οικονομικό έλεγχο που σου κάνουν.

 

btw όσο έχω δικαίωμα να ποστάρω, τύποι τύπου όπως του παραπάνω δεν θα αλωνίζουν γράφοντας ό,τι τους καπνίσει.

 

Συνεπώς μπηχτη, η αδυναμία σου να καταλάβεις τί γράφω καθώς και η "συμπαράσταση" που τυγχάνεις από μέλη ή διπλότριπλα accs, με αφήνει αδιάφορο.

 

 

Sent from my iPhone

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τον κύκλο μου που ήρθε πρόσφατα στην Vodafone, δεν τους έχουν ζητηθεί εγγυήσεις.

Και μιλάμε για συμβόλαια από 35€ μέχρι 90€ μηνιαίως.

 

Οπότε αν όλοι οι πάροχοι σου ζητάνε εγγύηση σημαίνει πως κάτι γνωρίζουν κλπ όσον αφορά τον οικονομικό έλεγχο που σου κάνουν.

 

btw όσο έχω δικαίωμα να ποστάρω, τύποι τύπου όπως του παραπάνω δεν θα αλωνίζουν γράφοντας ό,τι τους καπνίσει.

 

Συνεπώς μπηχτη, η αδυναμία σου να καταλάβεις τί γράφω καθώς και η "συμπαράσταση" που τυγχάνεις από μέλη ή διπλότριπλα accs, με αφήνει αδιάφορο.

 

 

Sent from my iPhone

 

1.Μπορει ο κυκλος σου να ειναι καλοπληρωτης και με μεγαλα ποσα..σιγα μην του ζητησουν εγγυησεις.

2.Δεν ξερω αν ολες οι εταιριες ζητανε παντα εγγυησεις και απο ολους (απο τα γραφομενα σου προφανως προκυπτει πως οχι) αλλα για να ζητανε απο καποιους εγγυησεις παει να πει οτι εχουν καποιον λογο να το κανουν.Που τον βρηκαν αυτον τον λογο?Δεν ξερω και δεν με ενδιαφερει.Αν δεν γουσταρεις εσυ και γω την τακτικη τους ας ημασταν καλοπληρωτες ή αν το θεωρουμε αβασιμο ας παμε σε αλλη εταιρια.(Αν δεν φαμε ακυρο δηλ και απο τις αλλες)

Τοσο απλα.

 

Οταν κοιταμε να διαφυλαξουμε τα λεφτα μας κανουμε σαν διαολοι , οταν το κανει μια εταιρια τι κακια και μαλακισμενη και βλαμενη και κομπιναδορικη που ειναι.

Ας συνελθουμε λιγο.

 

Απο κει και περα παιδιαστικες εκφρασεις "Αφου μου ζηταει αυτη εγγυησεις , θα της ζητησω και γω" ειναι οπως ειπα..απλα παιδιαστικες.Και σου εξηγησα και στο προηγουμενο μου ποστ για ποιον λογο.

 

Τωρα αν εσυ φανταζεσαι οτι θα ανατρεψεις τους παροχους με καποια επανασταση ή φανταζεσαι οτι εχω πολλαπλα accounts θα σε προ(σ)καλουσα να τα αναφερεις στους διαχειριστες να δουμε αν θα βρεθει εστω και μισο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω παλι δεν καταλαβαινω γιατι ο προσωπικος "πολεμος" ρε παιδια.

Στην τελικη να πανε να μαμηθουνε οι εταιρειες. Αγαπη και υγεια πανω απο ολα :)

 

Στο δικο μου θεμα μαλλον θα τους εφταιγε εκεινα τα 50 ευρω που χρωστουσα τοτε και που τα πληρωσα αργοτερα.

Εφοσον παρω την εγγυηση μολις ληξει το συμβολαιο τοτε οκ.

 

Απλα σημερα εκνευριστικα παρα πολυ γιατι οταν ειχα ρωτηση αν θα ειναι 50 ευρω με ολα τον μηνα μου ειπαν ναι!

Βλεπω σημερα λογαριασμο 57 ευρω,παιρνω τηλεφωνο και με τα πολλα πολλα μου λενε οτι αυτα τα εξτρα ευρω ειναι

τελη κινητης τηλεφωνιας!!! Ωραια τους λεω αλλα γιατι οταν ρωτησα αν στα 50 ευρω τον μηνα που θα πληρωνω θα ειναι

ολα μεσα και εσεις μου ειπατε ναι; Εγω τωρα γιατι να πληρωνω και εξτρα χρηματα για τελη; Μεσα δεν ηταν και αυτα οταν 

σας ρωτουσα...;;;;

 

Τωρα τον λουλο για εμενα! εκανα και 24μηνο συμβολαιο και με επιδοτηση συσκευης οποτε το να το χαμηλωσω ξερει κανεις αν μπορω; Ξερω οτι θα πληρωσω "προστιμο" αλλα αν γινεται τοτε καλυτερα να πληρωσω καμια 100αρα για αλλαγη σε μικροτερο και με παγιο 40 μαξ τον μηνα,παρα να συνεχισω να δινω κοντα στα 60 ευρω για 24 μηνες!

 

 

*** Αγαπη παιδια :) :) :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τωρα που εδωσες και το 100ρικο ειναι και δυσκολο να ζητησεις φορητοτητα.Δεν εχω ιδεα αν στο δινουν πισω.

Η αληθεια ειναι οτι δινεις πολλα λεφτα για παγιο οταν γινεται πολεμος απο το καλοκαιρι με τις προσφορες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή μάλλον δεν έγινα κατανοητή προηγουμένως και για να μην παρεξηγούμαστε να τα ξαναπώ:

 

οι εταιρείες κινητής πάντα ζήταγαν εγγύηση για να ενεργοποιήσουν μια γραμμή σε συμβόλαιο, δεν είναι καινούργιο πράγμα.

Όλες οι αιτήσεις που γίνονται από οποιοδήποτε κανάλι για ενεργοποίηση γραμμής σε συμβόλαιο, περνάνε από έλεγχο από το εκάστοτε αρμόδιο τμήμα της κάθε εταιρείας. Όταν αυτός ο έλεγχος δείξει αναξιοπιστία από πλευράς του πελάτη, ζητείται και ένα ποσό εγγύησης, όπου το ύψος της εξαρτάται από διάφορους παράγοντες (έχω δει να ζητείται και εγγύηση 650 ευρώ, όπου υπήρχε λόγος απόλυτα κατανοητός και αποδεκτός που ζητήθηκε τότε).

Οι εγγυήσεις ζητούνται όταν ένας πελάτης ήταν παλαιότερα στη εταιρεία και ήταν κακοπληρωτής ή εάν είχε διακόψει το συμβόλαιό του και είχε αφήσει ανεξόφλητο μεγάλο ποσό. Σε αυτήν την περίπτωση ζητείται από τον πελάτη να εξοφλήσει τις παλαιότερες οφειλές του και στη συνέχεια ένα ποσό εγγύησης.

Επίσης ζητείται εγγύηση όταν ο πελάτης χρωστάει κάπου αλλού πχ τράπεζα, κάρτες κτλ ή είναι στον Τειρεσία κτλ κτλ. και λόγω του ότι και πάλι φαίνεται αναξιόπιστος ο πελάτης, του ζητούν εγγύηση.

Και τέλος ζητάνε εγγύηση από αλλοδαπούς πελάτες.

 

Τον ακριβή λόγο για τον οποίο ζητούν την εγγύηση δεν τον ανακοινώνουν στον πελάτη, όμως το ποσό της εγγύησης δεν το χάνει κάποιος εάν και εφόσον φυσικά είναι εντάξει απέναντι στην εταιρεία. Μέχρι και τα μέσα του 2012 που δούλευα στην COSMOTE, την εγγύηση την ζήταγες και την έπαιρνες πίσω όταν διέκοπτες το συμβόλαιό σου, είτε εντελώς, είτε μέσω φορητότητας, είτε μετατρέποντας την σνύδεση σε κάρτα. Τώρα που δούλευα 3 μήνες στην WIND την εγγύηση την ζήταγες και την έπαιρνες πίσω με την λήξη του συμβολαίου, οπότε επειδή συνήθως ό,τι ισχύει στην 1 εταιρεία, ισχύει και στις άλλες, ίσως να έχει αλλάξει η διαδικασία και στην COSMOTE. 

 

 

 

Από τον κύκλο μου που ήρθε πρόσφατα στην Vodafone, δεν τους έχουν ζητηθεί εγγυήσεις.
Και μιλάμε για συμβόλαια από 35€ μέχρι 90€ μηνιαίως.

Οπότε αν όλοι οι πάροχοι σου ζητάνε εγγύηση σημαίνει πως κάτι γνωρίζουν κλπ όσον αφορά τον οικονομικό έλεγχο που σου κάνουν.

 

Νομίζω απάντησα σε αυτό και ήμουν πολύ ξεκάθαρη όταν έγραψα:

 

Όλες οι αιτήσεις που γίνονται από οποιοδήποτε κανάλι για ενεργοποίηση γραμμής σε συμβόλαιο, περνάνε από έλεγχο από το εκάστοτε αρμόδιο τμήμα της κάθε εταιρείας. Όταν αυτός ο έλεγχος δείξει αναξιοπιστία από πλευράς του πελάτη, ζητείται και ένα ποσό εγγύησης

 

οπότε το θέμα εγγύηση δεν αφορά όλους τους πελάτες, μόνο όσοι για τους λόγους που ήδη έχω αναφέρει φαίνονται αναξιόπιστοι. Προφανώς ο κύκλος σου ήταν εντάξει και δεν υπήρξε λόγος να ζητήσει κάποια εγγύηση η Vodafone.

 

 

Δεν είπα ότι η vodafone δεν ζητά εγγυήσεις,ζητάει και παραζητάει.Ολες οι εταιρείες κινητής ζητάνε,απλά δεν γνωρίζω τι πολιτική ακολουθεί για την επιστροφή εγγύησης η Vodafone.Και συμφωνώ απόλυτα με τα όσα λέει ο Μπίχτης.

 

 

Συνεπώς μπηχτη, η αδυναμία σου να καταλάβεις τί γράφω καθώς και η "συμπαράσταση" που τυγχάνεις από μέλη ή διπλότριπλα accs, με αφήνει αδιάφορο.
 

 

δεν καταλαβαίνω γιατί είναι λάθος ή κακό ή μεμπτό ή και γω δεν ξέρω τί, το να συμφωνείς με κάποιον όσον αφορά το γιατί και πώς μία ή όλες οι εταιρείες κινητής ζητούν εγγυήσεις για να καλύπτονται και να διαφυλάσσονται οι ίδιες, όπως θα κάναμε και εμείς οι πελάτες σε αντίστοιχη περίπτωση. Και ειδικά όταν λόγω εμπειρίας και μόνο και γνωρίζοντας λεπτομέρειες από τον χώρο της κινητής,που λογικό είναι να μην γνωρίζουν οι συνδρόμητες, προσπαθώ να βοηθήσω και όσο καλύτερα μπορώ εδώ στο φόρουμ, δεν καταλαβαίνω την ενόχληση σου nikoskon, ειλικρινά. Σέβομαι απόλυτα την άρνηση σου να δεχτείς την εκάστοτε εμπορική πολιτική οποιασδήποτε εταιρείας, δεν καταλαβαίνω όμως τον λόγο του να ενοχλήσε με το ότι εγώ την αποδέχομαι και συμφωνώ με την άποψη κάποιου άλλου, ακριβώς επειδή την αποδέχεται και εκείνος. Φιλικά πάντα, για να μην παρεξηγούμαι.

 

Τώρα deadwar, άποψή μου είναι να πας σε ένα κατάστημα αποκλειστικό κατάστημα COSMOTE (όχι ΓΕΡΜΑΝΟ) και να ζητήσεις ένα αίτημα υπαναχώρησης, αναφέροντας τον ακριβή λόγο, αλλά κάνε το άμεσα, τύπου αύριο και θα δεις από κει τί λύση μπορεί να βρεθεί. Εύχομαι να πάνε όλα καλά!!! :-)

 

Συγνώμη για το μεγάλο τόπικ  :ph34r:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...