Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με τα Mac...


kostas20013

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας,

 

Καταρχάς θέλω να πω ότι είμαι άσχετος με OS X και Mac. Στην δουλειά μου είμαι διαχειριστής δικτύου και server αλλά πρέπει να κάνω και άλλα διάφορα. Στο δημιουργικό τμήμα έχουμε 5 Mac κάποιοι είναι G5 και κάποιοι Pro και τρέχουν διαφορετικά λειτουργικά. Οι υπολογιστές από τότε που έχουν περαστεί δεν έχει γίνει κανένας καθαρισμός τίποτα (ότι να' ναι) και στην κυριολεξία σέρνονται (200 προγράμματα που δεν χρησιμοποιούνται) δεν μπορούν καν να ξεκινήσουν illustrator cs4 χωρίς να περιμένουν κανα 3λεπτο και τα άλλα προγράμματα πιο χάλια (απίστευτη γρίνια κάθε μέρα) . Επίσης έχουν 1 δίσκο με 2 partition ο καθένας και το ένα είναι full το άλλο άδειο. Το αφεντικό θέλει να γίνουν και δεν θέλει να πληρώσει το Golden Apple που ζητάει αρκετά η αλήθεια (250 για τον καθένα). Οπότε θέλω να τα διαγράψω όλα και να περάσω 'καθαρά' τα λειτουργικά τους (έχω τα γνήσια CD). Διάβασα κάποια άλλα θέματα εδώ αλλά δεν πολυκατάλαβα.

 

Σας  ευχαριστώ πάρα πολύ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ναι θέλω να τους κάνω format απλά δεν θέλω να κάνω καμιά βλακεία γιατί είναι για την δουλειά άμα ήταν δικό μου δεν θα πείραζε να κάνω "πειράματα"...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς πρόκειται για αρκετά παλιά μηχανήματα όπου, κατά την γνώμη μου, το format από μόνο του δεν μπορεί να άρει το θέμα.

 

Πιθανόν να χρειαστούν κάποια από αυτά και αναβάθμιση της RAM, όπου μπορεί να συνδράμει ο scanner της Crucial. 

 

Πέρα από τα παραπάνω καλό θα ήταν βέβαια να αναβαθμισθεί και το λειτουργικό τους σε Mountain Lion, οπότε για το κατά πόσο υποστηρίζονται μπορείς να ανατρέξεις το άρθρο

 

Αρχικά λοιπόν πάρε αυτές τις πληροφορίες και στη συνέχεια βλέπουμε πως θα αναβαθμίσεις τα λειτουργικά. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες