Προς το περιεχόμενο

αναζήτηση παρόχου


Προτεινόμενες αναρτήσεις

hello guys!

λοιπόν αναζητώ κάποιο πάροχο για adsl 24αρα που να είναι όσο ποιο φθηνά γίνεται.

ρώτησα στην forthnet και μου είπε για 15 ευρω το μήνα με προπληρωμή. επειδή είμαι φοιτητής ξέρεται αν υπάρχει κάποιο οικονομικό γενικά πακέτο?

τέλος στο σπίτι που θα μπεί,το νοίκιασα τώρα και μου είπαν οτι θα πληρώσω 70? ευρώ για κάτι τέλη ενεργοποίησης? ισχύει?

το diodos που έχει 24αρα στα 8 ευρώ είναι όντως τόσο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

hello guys!

λοιπόν αναζητώ κάποιο πάροχο για adsl 24αρα που να είναι όσο ποιο φθηνά γίνεται.

ρώτησα στην forthnet και μου είπε για 15 ευρω το μήνα με προπληρωμή. επειδή είμαι φοιτητής ξέρεται αν υπάρχει κάποιο οικονομικό γενικά πακέτο?

τέλος στο σπίτι που θα μπεί,το νοίκιασα τώρα και μου είπαν οτι θα πληρώσω 70? ευρώ για κάτι τέλη ενεργοποίησης? ισχύει?

το diodos που έχει 24αρα στα 8 ευρώ είναι όντως τόσο?

Το 70αρι ισχυει σε οποιον παροχο και να πας.

 

Εχω και εγω forthnet μια χαρα ειναι αλλα δεν ξερω αν εχει το καλυτερο πακετο τωρα..

 

Εγω δινω 21 ευρω ιντερνετ 24αρι ,σταθερα απεριοστα σε ολη την Ελλαδα και 2 ωρες κινητα. Το εχω κανει μαζι με ΝOVA γιαυτο ειναι τοσο φθηνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο ΔΙΟΔΟΣ θα πληρωνεις και το παγιο ΟΤΕ ομως χωρίς κάποιο πακέτο τηλεφωνίας.

πόσο είναι? δηλαδή σαν έξοδο,το μήνα πόσο βγαίνει συνολικά?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι είναι γύρω στα 15 ευρώ το πάγιο. Τουλάχιστον τόσο ήταν πέρυσι που σκεφτόμουν να βάλω κι εγώ ΔΙΟΔΟΣ. Δε συμφέρει όταν με 20 ευρώ έχει 24αρι + τηλ. παροχές αλλού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι είναι γύρω στα 15 ευρώ το πάγιο. Τουλάχιστον τόσο ήταν πέρυσι που σκεφτόμουν να βάλω κι εγώ ΔΙΟΔΟΣ. Δε συμφέρει όταν με 20 ευρώ έχει 24αρι + τηλ. παροχές αλλού.