Προς το περιεχόμενο

απολύτως δωρεάν επαγγελματικές κάρτες


tilegamos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παρελαβα κι εγω τελικα.Σαν μεγεθος ταιριαξε ακριβως οπως την σχεδιασα (και δεν βγηκε ουτε εκτος οριων αλλα ουτε εντος και μικρη).

Το μονο θεμα που εχουν ειναι οτι ειναι "καπως" παραμορφωμένες σαν να pixelιαζει και δεν μπορω να καταλαβω γιατι..?
Τις εκανα με photoshop σε μεγεθος 85x55 και save as - jpeg.το μονο σφαλμα μου ισως ηταν οτι δεν τις εκανα CMYK.

Καμια ιδεα για το τι μπορει να φταίει?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 271
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Μπαίνετε στην παρακάτω διεύθυνση, και κλικάρετε στην ποσότητα το 250 επαγγ. κάρτες.. Φτιάχνετε εσείς την κάρτα σε jpegκαι την στέλνετε με mailaκι.. ακόμα και τα έξοδα αποστολής είναι free απλά στο

Αποφυγή δεκαδικών για να βγουν τα χρώματα οσο πιο πιστά γίνεται στο χαρτί.   Φίλε History άμα έχεις φωτοσοπ κατέβασε ένα έτοιμο αρχείο eps business card (google it) και με μερικές αλλαγές θα εισαι έ

Υπάρχουν οδηγίες κάπως " κρυμμένες " στο site. Στο Φύλλο δεδομένων. Είναι ακριβώς δίπλα στο " Επιλογή προϊόντων ".     Η κάρτα δηλαδή θα έρθει με διαστάσεις 85 Χ 55, γιατί τα 2 επιπλέον χιλιοστά

Δημοσιευμένες Εικόνες

Αν βαλω 300 την μεγαλωνει πολυ και ειναι σαν να της αλλαζει διασταση/μεγεθος.
Σιγουρα δεν το κανει κιολας?

pixel/εκατοστα ετσι?

Πολυ πιθανον αυτο να ηταν το λαθος μου

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τις αλλάζει επειδή έχεις τικ στο scale

Όλες οι εικόνες σου στο δημιουργικό πρέπει να ειναι μεγάλης ανάλυσης

Άμα ειχες μια εικόνα 600χ400 παράδειγμα στα 75 dpi και να έσωζες στα 300dpi το αρχείο , πάλι 75dpi θα έπαιρνες

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν βαλω 300 την μεγαλωνει πολυ και ειναι σαν να της αλλαζει διασταση/μεγεθος.

Σιγουρα δεν το κανει κιολας?

pixel/εκατοστα ετσι?

  • Nope. Πάντα pixels/inch.
  • Τα 72 είναι η default ανάλυση για θέαση στην οθόνη, για δουλειές που είναι προς χρήση (=θέαση στο) web κάνει, για προς εκτύπωση μακέτα=ανάλυση στα 300. Φυσικά -και λογικά, αφού ανεβάζεις ανάλυση- το μεγαλώνει σε (περισσότερα) pixels, κι οπότε στο μάτι και ως "χώρος" στην οθόνη σου φαίνεται πολύ μεγάλο επειδή κοιτας και την μακέτα σε ζουμ, το πραγματικό=εκτυπωσιμο μέγεθος της μακέτας είναι θέαση σε print size. Ζουμ In/out όσο το δουλέυουμε αλλά βλέποντας το σε print size κάνεις και τον τελικό σου έλεγχο ως προς τα πραγματικά μεγέθη του κειμένου κλπ αφού είναι αυτό που θα τυπωθεί.

Τις επιλογές για την θέαση την επιλέγεις είτε από το μενού view είτε από τα έτοιμα κουμπιά στην toolbar.Mε manual zoom in/out όσο αφορά τα ποσοστά, το actual pixels είναι το 100% και το print size το 24-25%.

  • Όταν έχεις μακέτα σε χαμηλή ανάλυση και την μεγαλώνεις μετά, πρακτικά μεγενθύνεις=ξεχειλώνεις τα αρχικά 72αρια -στην προκειμένη- πιξελ, κι οπότε αναλόγως το βαθμό της μεγέθυνσης (λιγότερη ζημιά αν άλλαζες π.χ. από 200 στο 300) θα πάρεις ανάλογο αποτέλεσμα θολούρας, έως και πιξέλιασμα. Αυτό εννοεί ο Rush, ότι στην ουσία αν μεγαλώνεις το 72αρι σε 300αρι (αφήνοντας ιδια διασταση*), τυπικά έχεις 300αρι αλλά είναι αλλοιωμένο/ξεχειλωμένο 75αρι στην πράξη κι οπότε ως αποτέλεσμα εκτύπωσης.

Αυτό ισχύει για τα flattened αρχεία (όταν η μακέτα είναι ενιαιο αρχείο/"φωτο"), γιατί στην περίπτωση που την έχεις σε layers, αν τα fonts ειναι ακομη κανονικα editable κι όχι rasterized κι αν έχεις φωτογραφίες ως smart objects κλπ, αυτα γίνονται πραγματικά res300 με την μεγενθυση.

  • * Όταν αλλάζεις ανάλυση είτε + είτε - σε αρχείο, φρόντιζε να είναι σωστά τσεκαρισμένο ή όχι (αναλόγως τι θέλεις να κάνεις) το constrain proportions. Είτε θα το βάλεις η αλλαγή της ανάλυσης να επηρρεάσει αναλογικά την διάσταση, είτε να την αφήσει ως έχει.Παίξε με την ρύθμιση και θα καταλάβεις πως επηρρεαζει η κάθε περίπτωση.

Αν θέλεις να παρεις πραγματικό 300αρι θα το αφήσεις να επηρρεάσει -αντιστρόφως ανάλογη η σχέση- την διάσταση, δηλ. ανεβαίνει η αναλυση αλλά θα μικρύνει το μέγεθος της μακέτας. Αν το βάλεις να μεινει η διασταση ως εχει και να παει στο 300, θα έχουμε την αντίστοιχη αλλοίωση (αφού μιλάμε για + αναλυση, στο - προφανώς δεν χάνεις σε ποιότητα).

.....

ΥΓ. Βασικά εγώ απορώ με αυτούς, όλοι όταν στέλνανε λάθος σε RGB αντί για cmyk και με λάθος ανάλυση, δεν δεχόντουσαν το αρχείο και τους λέγανε ότι ήθελε διόρθωση, δεν περνούσε μέχρι να το στείλουν τα παιδιά σωστό. Και τώρα το δικό σου απλά το πήραν και το τυπώσανε..

Επεξ/σία από scullyist
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΥΓ. Βασικά εγώ απορώ με αυτούς, όλοι όταν στέλνανε λάθος σε RGB αντί για cmyk και με λάθος ανάλυση, δεν δεχόντουσαν το αρχείο και τους λέγανε ότι ήθελε διόρθωση, δεν περνούσε μέχρι να το στείλουν τα παιδιά σωστό. Και τώρα το δικό σου απλά το πήραν και το τυπώσανε..

 

 

Όχι, αν είναι σωστή η ανάλυση, έστω και σε RGB το δέχονται! σε "τρελή" ανάλυση στέλνουν μόνο μήνυμα για διόρθωση. 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το δικο μου ειχε θεμα μονο στα dpi το ειχα καπου στα 80 γιατι εκει ταιριαζε το μεγεθος της οθονης με της καρτας.Πιστευα οτι τα dpi θα επιρεασουν το πραγματικο μεγεθος και θα εβγαινε εκτος οριων.Να και κατι ακομα που εμαθα με την βοηθεια σας βεβαιως, χρησιμοποιώντας photoshop ;)

Το RGB σε σχεση με το CMYK τι διαφορα εχουν?Ειναι θεμα χρωματος απο οτι καταλαβαινω..Red-Green-Blue...Cyan-Magenta-Yellow-Black..Και ποια η διαφορα των 8-16 bit?Πως ειναι καλυτερα να εκτυπωθει?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το RGB χρησιμοποιείται για ψηφιακή εκτύπωση , το CMYK για Offset.

 

Η Οffset εκτύπωση χρησιμοποιέιται για μεγάλα τιράζ και συνδυάζεται και με άλλες τεχνικές τυπογραφίας για να βγουν πιο πολυπλοκα αποτελέσματα

 

Μια μηχανή Offset ειναι πώς ειναι ο ένας κοινός εκτυπωτής? ε καμια σχέση. 

Η μηχανή χρησιμοποιεί κυλίνδρους οπου ο κάθε κύλινδρος αντιπροσωπεύει ένα χρώμα , πάνω στους κυλίνδρους τοποθετούνται τσίγκοι, ο Τυπογράφος κάνει το αρνητικό με βάση την μακέτα του γραφίστα και το τοποθετεί στους τσίγκους με διάφορα χημικά

Το χαρτί περνάει απο τους κυλίνδρους και μέσω μιας διαδικασίας εκτυπωνεται.

Αυτές οι μηχανές μπορεί να ειναι και πάνω απο ένα δωμάτιο σε μέγεθος και αρκετά ακριβές

 

Ουσιαστικα για να καταλάβεις αυτοί σου βγάζουν κάρτες τσάμπα επειδή τις χωράνε στις ήδη δουλειές τους. Δέν τους κοστίζει κάτι

απλά τις βάζουν σε ότι περισσέψει απο το τιράζ του ήδη πελάτη τους

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το RGB χρησιμοποιείται για ψηφιακή εκτύπωση , το CMYK για Offset.

Λάθος.To RGB είναι αποκλειστικά για την ψηφιακή απόδοση=απεικόνιση της χρωματικής γκάμας. Για τις οθόνες μας και μόνο.

 

Tελευταίο σεντόνι:

 

Το CMYK για την έντυπη απόδοση των χρωμάτων, για την τυπογραφία εν γένει, όχι απλά στα offset. Και ο οικιακός σου εκτυπωτής, και τα επαγγελματικά ψηφιακά μηχανήματα, και οι μηχανές offset, κουβαλάνε και τυπώνουν με τα 4 βασικά μελάνια της 4χρωμίας= Cyan Magenta Yellow Key (Black), δεν χρησιμοποιούν 3 μελάνια Κόκκινο-Πράσινο-Μπλέ (RGB).

 

Kι οπότε, αν και πολλοί -λανθασμένα- δίνουν αρχείο RGB προς εκτύπωση (είτε στο σπίτι τους, είτε έξω), εκ των πραγμάτων από το μηχάνημα θα τυπωθεί σε cmyk. Με την -φυσικό κι επόμενο- όποια αλλοίωση των χρωμάτων σε σχέση με αυτό που βλέπεις στην οθόνη, διότι η RGB γκάμα μιας και είναι αποκλειστικά ψηφιακή=για τις οθόνες, αποδίδει αρκετούς -περισσότερο ή μη- "φανταχτερούς" τόνους χρωμάτων που δεν είναι πραγματικοί=ουσιαστικά μη εκτυπώσιμοι (αφού η εκτύπωση γίνεται σε cmyk). Όταν η μακέτα περιέχει τέτοιους τόνους (π.χ. τα 2 βασικά της RGB πράσινο και μπλε που έχεις στην υπογραφή σου), με την μετατροπή σε cmyk θα πάρεις μουντό πράσινο και μπλε. Το ίδιο και σε όποια άλλα "φανταχτερά", σε κάποια εκ των οποίων η απόκλιση δεν είναι απλά εμφανής αλλά τεράστια.

 

Οι "επαγγελματίες" που δέχονται RGB αρχεία προς εκτύπωση και δεν ενημερώνουν ότι αυτό είναι λάθος και θα έχει συνέπειες, απλά το παίζουν κορώνα-γράμματα για το αν ο πελάτης θα αντιληφθεί την διαφορά και αν θα λάβουν γκρίνια για το αποτέλεσμα "γιατί δεν είναι αυτό που έβλεπα στην οθόνη και είναι πιο μουντά" στην εκτύπωση (όσο αφορά αποκλειστικά το λάθος colour mode, γιατί το γενικότερο πρόβλημα των μη καλιμπραρισμένων οθονών και τις αντίστοιχες λάθος γκρίνιες για το αποτέλεσμα, το είχαμε βιώσει και αναλύσει παλιότερα στο θέμα). Σε μακέτα με συνηθισμένους τόνους χρωμάτων την γλυτώνουν γιατί η διαφορά δεν είναι μεγάλη κι οπότε ή αδιάφορη για τον πελάτη ή απλά και μη αντιληπτή από το μη εκπαιδευμένο μάτι.

 

Πρόκειται απλά για παρατυπία -και εννοιολογικά και κυριολεκτικά-  που όσο δεν πέφτει ενημέρωση διαιωνίζεται η λάθος αντίληψη ότι εκτυπώνεται μια δουλειά και σε RGB. Και άντε στα ψηφιακά και στο σπίτι θα πάρετε "απλά" πιο μουντά από αυτό που βλέπατε, αν η δουλειά είναι για offset εκτύπωση, όποιος ξεχάσει RGB εικόνα μεσα στην μακέτα, αν δεν το πάρουν χαμπάρι για να την γυρίσουν σε cmyk πριν τον διαχωρισμό σε φιλμ (>τσίγκος>εκτύπωση), θα πάρετε εκτυπωμένη... ασπρόμαυρη εικόνα. Διότι και το πρόγραμμα που θα διαχωρίσει την δουλειά χρωματικά πριν γραφτεί στο φιλμ, είναι προγραμματισμένο να ψάξει και να αποδώσει τα 4 cmyk κανάλια, δεν τα βρίσκει και την αποτυπώνει (ξερνάει, λέω εγώ lol) όλη -όλες τις δυνάμεις συνολικα- στο μαύρο κανάλι (>φιλμ>τσίγκος>εκτύπωση).

 

Τώρα, πέρα από την CMYK γκάμα, η μόνη εξαίρεση για την δυνατότητα έντυπης/τυπογραφικής απόδοσης κάποιων φανταχτερών και μεταλλικών χρωμάτων αν τέτοια θέλετε, είναι η γκάμα Pantone. Αυτά τα χρώματα -σε αντίθεση με όλα τα υπόλοιπα που είναι αποτέλεσμα μίξης/συνδυασμού των βασικών 4 μελανιών της cmyk 4χρωμίας- είναι έτοιμα μελάνια του εκάστοτε χρώματος. Και μετά βέβαια στο τυπογραφικό φάσμα έχουμε και τις περιπτώσεις χρυσοτυπίας, ασημοτυπίας κλπ.

 

Οπότε, η RGB γκάμα φτιάχτηκε, προορίζεται και η -σωστή- χρήση της είναι καθαρά για ψηφιακή απεικόνιση, για ό,τι έχει ως τελικό καμβά τις οθόνες μας...web design, motion graphics κλπ ψηφιακές τέχνες/τεχνικές (αντίστοιχα φυσικά, ψηφιακό υλικό σε cmyk, απλά δεν παίζει).

 

Για εκτυπώσεις, CMYK (κι ενίοτε pantone και χ-τυπίες), τα υπόλοιπα είναι λανθασμένα, παρατυπικά και με τις άνωθεν χρωματικές αρνητικές συνέπειες.

 

 

Και Ferni, στα 8 Bit είσαι ok.Tα bit έχουν να κάνουν με το μέγεθος του χρωματικού βάθους, για την συντριπτική πλειοψηφία των τυπογραφικών δουλειών, δεν κρίνεται απαραίτητο να πας παραπάνω. Δεν λέει και γι 'αλλο σεντόνι, οπότε αν θέλεις να εμβαθύνεις για τις διαφορές, χρήση κλπ, ένα "8bit vs 16 bit (ή 32)" στον γούγλορα, θα σου δώσει διάβασμα για ώρες, όρεξη να 'χεις :)

Επεξ/σία από scullyist
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά για κάτι μικρο δουλειές όπως αφίσες που έχω στείλει rgb δεν μου την έχει πεί ο τυπογράφος..

Δεν το γνώριζα αυτό, θα τον ρωτήσω κιόλας

Όσο ζείς μαθαίνεις :)

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

True dat και εννοείται ότι όταν δεν είσαι της δουλειάς ούτε μπορείς, ούτε οφείλεις εσύ να τα ξέρεις, ο τυπογράφος σου είναι που πρέπει να σου τα πει...Αλλά είπαμε γιατί, τι και πως, δεν με ξαφνιάζει, ούτε ο πρώτος είναι ούτε ο τελευταίος... ειδικά όταν πρόκειται αποκλειστικά για τυπογράφους και δη απλά εκτυπωτές (η ιδιότητα, όχι το μηχάνημα =p), τριαλαρί τριαλαρό τουλάχιστον με τους μισούς. Ρώτησε τον με τι μελάνια τυπώνει το ψηφιακό του. Κι όταν σου πει τα 4 του cmyk, ρώτησε τον γιατί τότε δεν σου έχει πει να του τα στέλνεις τα αρχεία cmyk αφού έτσι τυπώνονται. Αν η απάντηση είναι κάτι του στυλ "ε δεν υπάρχει θέμα, η μηχανή τυπώνει/δεχεται και τα RGB", έως που μαντεύω και πιθανή ηλικία ή και πως έμαθε την δουλειά. Από αυτές τις περιπτώσεις επιπλέον, μην περιμένεις και "θεωρητικές" (σε εισαγωγικά μιας η χρήση αφορά πρακτικά το αποτέλεσμα) γνώσεις της διαφοράς RGB vs CMYK κλπ. Τυπώνει το μηχάνημα; Τυπωωώνει... απλά αν σου πει "no problem", στείλτου καμια αφισα με τέτοιο RGB χρωματάκι την άλλη φορά και μετά μην δεχτείς να τις πάρεις, ζήτα επανατύπωση με σωστή απόδοση του χρώματος σου, να δούμε αν σου πει πλεον ότι θα πρέπει να την δουλέψεις/εύεις σε cmyk lol

 

 

 

Ενδεικτικά τρία σχέδια που έφτιαξα και έστειλα εκ μέρους εμένα ή άλλων, από τις παρακάτω μόνο η πράσινη έχει έρθει και το πράσινο ήρθε πολύ πιο σκούρο, από ότι φαίνεται στο site.

2.jpg
 

 

 

 

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aπέχω δυστυχώς απο τα έντυπα και δουλευω μόνο web και επεξεργασίες.

Οι γνώσεις μου ειναι πολυ περιορισμένες δυστυχώς στο τυπογραφικό,  το 99% των εντύπων που έχω κάνει ήταν για offset όπότε απο την αρχή πήγαιναν για CMYK ή Pantone , o τυπογράφος που στελνουμε για offset μου την έχει πει όταν του στέλνω κάτι λάθος

αλλα ο άλλος που στέλνουμε τα ψηφιακά δεν έχει παραπονεθεί ποτέ για τίποτα

Γ'αυτο μου έκανε εντύπωση , γιατι παίζει να του έχω στείλει τουλάχιστον 4-5 φορές αφίσες σε RGB 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου στειλανε ενα Εκπτωτικό κουπόνι print24 αξίας 10 €.! Οποιος θέλει να του στειλω τον κωδικό μιας και εγω δεν εχω σκοπο να το χρησιμοποιήσω.

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Το RGB χρησιμοποιείται για ψηφιακή εκτύπωση , το CMYK για Offset.

 

Η παραπάνω πρόταση δεν ισχύει.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.