Προς το περιεχόμενο

Επαναλαμβανόμενο προβλημα με tablet!!Κανω κατι λαθος???


NT-Lars

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδια λιγη βοηθεια αν γινεται.

 

Ειμαι κατοχος Asus memo pad και ειλικρινά έχω αρχίσει να απογοητευομαι...και δεν εχω και ιδιαιτερες απαιτησεις. Όλο κάτι παρουσιαζεται.

Διακοπτεται συνεχως και απανωτα η συνδεση wifi ενω το σημα ειναι δυνατο και αλλες συσκευες συνδεονται κανονικα. Τι φταιει???? Κανω κατι λαθος η ειναι ελλατωματικη η συσκευη???

 

Δεν ανοιγει παντα οταν το ενεργοποιω και μπορει να χρειαστει και πανω απο 3-4 προσπαθειες! Οταν ανοιγει δε, αλλες φορες θελει 4-5 δευτερολεπτα αλλες παραπανω....τι γινεται????

 

Κατι συμβαινει επισης με τον ηχο. Ειμαι σχεδον σιγουρη οτι εχει μειωθει η ενταση και δεν βρισκω κατι στις ρυθμισεις.

 

Ας με κατατοπισει καποιος pleaseeeeeeeeeeeeee! Εχει καποιος αλλος το ιδιο προβλημα? Εχω απελπιστει, δεν το εχω πολυ καιρο στην κατοχη μου και δεν ξερω αν κατι κανω εγω στραβα η αν πρεπει να κινηθω καπως για να εκμεταλλευτω την εγγυηση. Έχω ξανανοίξει θέμα για το ίδιο πρόβλημα αλλά δεν πήρα καμια απαντηση και σας παρακαλώ θερμααααα να μου πείτε καμια ιδέα. Διαβάζω απο ξένα blogs και forum αντίστοιχα προβλήματα αλλά είναι ποικίλες οι αιτίες και δεν ξέρω αν πρεπει να ανησυχησω η να βγάλω άκρη μονη μου....Helpppppp!

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δε έχω τη συγκεκριμένη συσκευή και δε μπορώ να ξέρω που οφείλεται αυτό το πρόβλημα. Είδα ακόμα πως υπάρχουν πολλά μηνύματα στο google για πρόβλημα της συγκεκριμένης συσκευής με το wifi.

Μέχρι να λάβεις κάποια καλύτερη απάντηση θα σου έλεγα να προσπαθήσεις να κάνεις hard boot μήπως και σε βοηθήσει. Νομίζω εδώ δίνει οδηγίες: http://www.hard-reset.com/asus-memo-hard-reset.html

Αν έχεις αποθηκεύσει ότι είναι χρήσιμο κάνε factory reset, νομίζω κάπου γράφει  τέτοια λειτουργία, σύμφωνα με την οποία επιστρέφονται όλα στις εργοστασιακές ρυθμίσεις δηλαδή, ή πιο απλά στην κατάσταση έτσι όπως το αγόρασες. Λογικά πρέπει να λυθεί το πρόβλημα. Αν δε λυθεί, τότε το πιθανότερο είναι να φταίει η συσκευή.

Τώρα όλα αυτά με προσοχή βέβαια, αν δεν είσαι σίγουρη μη κάνεις κάποια κίνηση και δημιουργήσεις μεγαλύτερο πρόβλημα. Δωστο σε κάποιον γνωστό σου ή και σε μαγαζί που να ξέρουν και να έχουν μια σχετική άνεση με όλα αυτά.

Επεξ/σία από yiannisT
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

yiannisT καταρχας ευχαριστώ που μπηκες στον κόπο να μου απαντήσεις.

Κι εμένα αυτό με ανησυχεί, οτι ειδα πολλά αντίστοιχα παράπονα σε ξένα forum...Το αστείο-τραγικό είναι οτι οταν εψαχνα κριτικές για προιόντα asus πριν την αγορά, γτ κανείς από τον περίγυρο μου δεν ήξερε, δεν έβλεπα πουθενα κάτι ανησυχητικο. Μάλιστα για asus με προέτρεψαν κι εδώ κάποια μέλη γτ ήμουν άσχετη με Tablets.

 

Το πρόβλημα μου ειναι οτι προς το παρόν είναι καθημερινό εργαλείο της δουλειας και δεν με παιρνει να μου κολλάει συνέχεια ή να παίζω κορώνα γράμματα πότε θα ανοίξει. Ούτε εφαρμογές το έχω φορτώσει ούτε τιποτα, αρχεία δικά μου περνάω μόνο και βίντεο για προβολή που μου χρειάζονται. Αν δεν μπορεί σε μια τόσο απλή λειτουργία τι σκατα....

 

Φοβάμαι όμως να το κάνω το οτιδήποτε αφενος γτ δεν είμαι γνώστρια αφετέρου γτ σε περίπτωση που δεν αλλάξει συμπεριφορά ίσω χρειαστεί να το στείλω πίσω. Μην μου πουν μετά οτι ειναι και δικό μου το σφάλμα που το "σκάλισα". Σε γνωστό κλπ δεν υπάρχει δυνατότητα γτ είμαι επαρχία και δεν υπάρχει κάποιος τεχνικός αξιος εμπιστοσύνης για κάτι τέτοιο...συνήθως "πειραματίζομαι" μόνη μου ή ψαχνω συμβουλές καλή ώρα οπως εδώ...

Αν είναι να το στείλω πίσω μια και καλή. Κι εδώ έρχεται μια ακόμα ερώτηση!  Που το στέλνω????? Ενημερώνομαι από το κατάστημα που το αγόρασα? Αυτοί είναι αρμόδιοι να με κατατοπίσουν ή θα φάω τα μούτρα μου? Γτ στην τελική δεν είναι δική τους ευθύνη αν το προιόν ειναι ελλατωματικό. Αλλα αυτοι δεν ειναι υπευθυνοι για την εγγύηση? Ολα μια σαλάτα ειναι στο κεφαλι μου!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν κανεις τιποτα κακο αν του κανεις factory reset ουτε εκτος εγγυησης βγαινεις αλλωστε αν μιλησεις μαζι τους το πρωτο πραγμα που θα σου πουν ειναι να κανεις ακριβως αυτο.

Υπευθηνος για την εγγυηση ειναι η αντιπροσωπεια της Asus ,το κακο ειναι οτι -τουλαχιστον παλιοτερα ετσι ηταν- δεν εχουν σερβις στην ελλαδα και μας εχει η Asus ιταλιας ,βεβαια εσυ θα πας στο καταστημα που το αγορασες και θα τους πιασεις στο μπλα μπλα μηπως και αναλαβουν αυτοι την διαδικασια.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

evmenis πιθανον τοτε να κανω reset, εχεις δικιο, το πολυ πολυ να μη διορθωθει το πρόβλημα. Απλώς όντας σχετικά άσχετη μια φοβία την έχω, μη δεν ξανανοιξει ας πουμε, παιζει????

Σε ευχαριστώ!

 

όσον αφοράστην αντιπροσωπεία φέξε μου και γλιστρησε αν δεν εχει service στην Ελλάδα. Το αγόρασα από κατάστημα μέσω internet (από ελλάδα). Λες αν χρειαστεί να αναλαβουν αυτοί την διαδικασία? Χλωμό το κόβω....Ασε που φοβάμαι από άποψης, καθυστερήσεων, περαιτέρω ζημιάς κλπ

 

Καταραμένηηηηηη τεχνολογίαααααααααααααααααααααααααααααααα! Να μην μπορείς πλέον να κάνεις τη δουλειά σου χωρίς αυτή!!!!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 1 μήνα μετά...
  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Τελικα τι εκανες ?

Συγνώμη αλλά άργησα να δω τα μνμτα. Μετά από την ερώτηση που εκανα εδω, μου δημιούργησε κι αλλο πρόβλημα με την οθόνη μέσα σε 2 μέρες, πολύ πιο σοβαρό, και δεν εκανε ουτε καν hard reset.

Εν τελει πηρα τηλ την asus κι ενω τα παιδιά στο τηλεφωνικό κέντρο ήταν πολύ εξυπηρετικά η μονη επιλογη ηταν να σταλει Τσεχία. Η όλη διαδικασία ηταν πολύ ευκολη αλλα αντιμετώπισα πολλά προβλήματα με DHL. Αρκει να πω οτι κάποια στιγμη "χαθηκε" το δεμα κι αγνοούταν για μια εβδομάδα κι ο ενας μου έλεγα να πάρω τηλ τον άλλο!!! Πραγματικά απαράδεκτοι.. Έπρεπε να καταγράψω πόσες ώρες περνούσα κάθε μέρα στην αναμονή για να πάρω μια εγκυρη απάντηση! Τους πήρε μια εβδομάδα να παραλάβουν  το δέμα(!), μια εβδομάδα που χαθηκε, και αλλη μια εβδομάδα να επισκευαστεί και να επιστραφεί.

 

Τώρα το έχω στα χέρια μου, φαινεται οτι πλεον εχουν επιδιορθωθεί όλα τα προβλήματα (ενεργοποίηση, οθόνη, ήχος, κλπ) αν και νομίζω οτι με το wi-fi ακομα ζοριζεται. Αλλα εχει βελτιωθεί, δεν κοβεται ανα πασα ωρα και στιγμή. Για κάποιο λόγο όμως, εκεί που χρειαζόταν γύρω στις 8 ωρες για πλήρη φόρτιση,τώρα θέλει πάνω απο 12! Δεν ξέρω αν αυτό είναι  άλλο πρόβλημα αλλά προς το παρόν δεν με ενοχλει.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγνώμη αλλά άργησα να δω τα μνμτα. Μετά από την ερώτηση που εκανα εδω, μου δημιούργησε κι αλλο πρόβλημα με την οθόνη μέσα σε 2 μέρες, πολύ πιο σοβαρό, και δεν εκανε ουτε καν hard reset.

Εν τελει πηρα τηλ την asus κι ενω τα παιδιά στο τηλεφωνικό κέντρο ήταν πολύ εξυπηρετικά η μονη επιλογη ηταν να σταλει Τσεχία. Η όλη διαδικασία ηταν πολύ ευκολη αλλα αντιμετώπισα πολλά προβλήματα με DHL. Αρκει να πω οτι κάποια στιγμη "χαθηκε" το δεμα κι αγνοούταν για μια εβδομάδα κι ο ενας μου έλεγα να πάρω τηλ τον άλλο!!! Πραγματικά απαράδεκτοι.. Έπρεπε να καταγράψω πόσες ώρες περνούσα κάθε μέρα στην αναμονή για να πάρω μια εγκυρη απάντηση! Τους πήρε μια εβδομάδα να παραλάβουν  το δέμα(!), μια εβδομάδα που χαθηκε, και αλλη μια εβδομάδα να επισκευαστεί και να επιστραφεί.

 

Τώρα το έχω στα χέρια μου, φαινεται οτι πλεον εχουν επιδιορθωθεί όλα τα προβλήματα (ενεργοποίηση, οθόνη, ήχος, κλπ) αν και νομίζω οτι με το wi-fi ακομα ζοριζεται. Αλλα εχει βελτιωθεί, δεν κοβεται ανα πασα ωρα και στιγμή. Για κάποιο λόγο όμως, εκεί που χρειαζόταν γύρω στις 8 ωρες για πλήρη φόρτιση,τώρα θέλει πάνω απο 12! Δεν ξέρω αν αυτό είναι  άλλο πρόβλημα αλλά προς το παρόν δεν με ενοχλει.

 

Πωπω.. βασανίστηκες ρε φίλε!! :/

 

Αλλά σε φτηνά tablet.. τα περιμένεις αυτά. Πούλα το και πάρε ένα Nexus 7 να βρεις την υγεία σου. Καινούριο το βρίσκεις 160 ευρώ πλέον..!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πωπω.. βασανίστηκες ρε φίλε!! :/

 

Αλλά σε φτηνά tablet.. τα περιμένεις αυτά. Πούλα το και πάρε ένα Nexus 7 να βρεις την υγεία σου. Καινούριο το βρίσκεις 160 ευρώ πλέον..!

400 ευρουλακια που το πηρα δε το λες και φθηνα! Οπως και να εχει, εγω ισα ισα, ειχα ψαχτει πριν τι θα παρω πολυ καιρο, ειχα ρωτησει και γνωμες εδω μεσα και κατεληξα σε αυτο ως πιο αξιοπιστο για να κανω τη δουλεια που θελω. Δε το ηθελα για ψυγχαγωγια αλλα για επαγγελματικη χρηση. Τεσπα. Βασανιστηκα οντως η ερμη, αλλα οχι απο την Asus, απο τα ρημαδοκουριερ!!!!! Περασε απο τρεις χωρες στο εξωτερικο σε μια μερα και εκανε 2 εβδομαδες η ολη διαδικασια στην Ελλαδα...ημαρτον!Ηταν απαραδεκτοι. Ελπιζω τουλαχιστον να μην ξαναπαρουσιαστει προβλημα γτ δεν το ξαναπερναω ολο αυτο!

Επεξ/σία από NT-Lars
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και του νεξους η asus ειναι κατασκευαστης φιλε ,το κακο με την asus ειναι οτι δεν εχει αντιπροσωπεία στην ελλαδα και ψιλομπλεκεις.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και του νεξους η asus ειναι κατασκευαστης φιλε ,το κακο με την asus ειναι οτι δεν εχει αντιπροσωπεία στην ελλαδα και ψιλομπλεκεις.

Ναι αλλά το Nexus 7 το έχει αγοράσει κάτι εκατομμύρια κόσμος, ενώ το Memo Pad κάτι χιλιάδες. Με τέτοιο user base, εντοπίζονται και διορθόνωνται πιο γρήγορα επίσης προβλήματα μιας κακής κατασκευής (όπως στην περίπτωση μας με το κακό Wi-Fi)..... βλέπε Nexus 4 που είχε πολλές επιστροφές με άμεση αντικατάσταση (πριν καν τον έλεγχο).

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αρχικα ειχα στο νου μου και το nexus 10 (ηθελα μεγαλη οθονη) κι ενας απο τους λογους που τελικα επελεξα το memopad ηταν οτι ειχε και card reader κι εμενα μ ηταν εξαιρετικα χρησιμο. Δεν ηταν τοσο η οικονομικη διαφορα, που ηταν γυρω στα 50 αν θυμαμαι καλα. Απο κει κ περα ημουν κι εγω διστακτικη γτ δεν ειχαν πολλοι ASUS στο περιβαλλον μου, αλλά  στην αρχη δεν ειχα δει πουθενα αρνητικες κριτικες για το συγκεκριμενο και ετσι κατεληξα εκει.  Τώρα, όσον αφορά στην αντικατάσταση, στην asus μ ειπαν οτι αν προκυψει το ιδιο πρόβλημα σύμφωνα με την πολιτική τους γινεται επιδιόρθωση τρεις φορές κι επειτα αν επιμείνει το πρόβλημα γίνεται αντικατάσταση. Η αλήθεια ειναι οτι καπως μου φανηκε αυτο το 3 φορες αλλα τουλαχιστον σε καλυπτει, εφοσον δεν ευθυνεται ο χρηστης για τη βλαβη παντα.

Επεξ/σία από NT-Lars
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχικα ειχα στο νου μου και το nexus 10 (ηθελα μεγαλη οθονη) κι ενας απο τους λογους που τελικα επελεξα το memopad ηταν οτι ειχε και card reader κι εμενα μ ηταν εξαιρετικα χρησιμο. Δεν ηταν τοσο η οικονομικη διαφορα, που ηταν γυρω στα 50 αν θυμαμαι καλα. Απο κει κ περα ημουν κι εγω διστακτικη γτ δεν ειχαν πολλοι ASUS στο περιβαλλον μου, αλλά  στην αρχη δεν ειχα δει πουθενα αρνητικες κριτικες για το συγκεκριμενο και ετσι κατεληξα εκει.  Τώρα, όσον αφορά στην αντικατάσταση, στην asus μ ειπαν οτι αν προκυψει το ιδιο πρόβλημα σύμφωνα με την πολιτική τους γινεται επιδιόρθωση τρεις φορές κι επειτα αν επιμείνει το πρόβλημα γίνεται αντικατάσταση. Η αλήθεια ειναι οτι καπως μου φανηκε αυτο το 3 φορες αλλα τουλαχιστον σε καλυπτει, εφοσον δεν ευθυνεται ο χρηστης για τη βλαβη παντα.

Πάντως μην το πας με την μάρκα (επειδή λες συνεχώς για ASUS) αλλά με το μοντέλο. Άλλο να πάρεις ASUS transformer, άλλο Memo pad. Το 1ο είναι δοκιμασμένο και mainstream προϊόν, το άλλο πιο "ψαγμένο"... Αλήθεια, ακόμα δεν έχεις αναφέρει πιο Memo Pad πήρες..!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως μην το πας με την μάρκα (επειδή λες συνεχώς για ASUS) αλλά με το μοντέλο. Άλλο να πάρεις ASUS transformer, άλλο Memo pad. Το 1ο είναι δοκιμασμένο και mainstream προϊόν, το άλλο πιο "ψαγμένο"... Αλήθεια, ακόμα δεν έχεις αναφέρει πιο Memo

δικιο εχεις απλώς συνηθως αναφερομαστε και στην αξιοπιστια των προιοντων μιας εταιριας γενικοτερα. εχω το memo pad fhd 10 ME302C. Εγω γενικως απο tablet δεν ειχα ιδεα και εψαχνα πολυ διαβαζοντας στο ιντερνετ αλλα κι εδω στο φορουμ. Οπως και να'χει μεχρι στιγμης δεν αντιμετωπιζω κανενα αλλο προβλημα αλλα ειμαι υπ'ατμόν!

 
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.