Προς το περιεχόμενο

[CYTA] Ενεργοποιηση 2ης εξοδου τηλεφωνου.


john654321

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το ρουτερ της cyta εχει απο πισω 2 εξοδους για να βαλουμε το τηλεφωνο αλλα λειτουργει μονο η μια.
Για να ενεργοποιησουμε την δυνατοτητες τις 2ης εξοδου ακολουθουμε τα παρακατω βηματα.
 
  1.  Μπαινουμε στο Interface του Router μας.
  2.  Συνδεομαστε με Username: CytaAdmRes Password: R3$Adm1n τα οποια μας δινουνε τα  πληρη δικαιωματα στο ρουτερ.
  3.  Πηγαινουμε στην καρτελα VOIP και μετα στο Extansions IN και τικαρουμε στο phone 2 το  "Answer calls for all numbers" και παταμε save settings.
  4.  Τωρα πηγαινουμε στο Extansions OUT στο "Phone 2 Priority phone number" και αλλαζουμε  το None με το τηλεφωνο μας, παταμε save settings και ειμαστε ετοιμοι.
  5. Τωρα συνδεουμαι πισω απο το ρουτερ μας μια δευτερη συσκευη στην θεση phone 2 με την οποια τωρα οταν μιλαει το τηλεφωνο που ειναι στην θεση phone 1 μπορουμε να καλεσουμε ή να μας καλεσουν  στο phone 2 ή και το αντιστροφο.

Ο κωδικος του admin δουλευει στο μαυρο pirelli στο thomson tg782 πρεπει να βαλετε αυτα 

user: cytahellas
pass: d5l_cyt@_h3l1@$

 

Και για το ασπρο pirelli.

Username: cytaadmin
Password: cyt@$upp0rt

 

Ευχαριστουμε το adsl.gr για τους admin κωδικους.

 

post-202511-0-23102900-1381150438_thumb.png

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

φίλε ενώ συνδέθηκα με το thomson δεν βρίσκω την επιλογή την πρώτη


όσο και αν προσπαθώ άδικα ενώ συνδέθηκα και πάω να βάλω δεύτερη γραμμή με τον ίδιο αριθμό δεν γίνεται τίποτα θα το ψάξω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φίλε ενώ συνδέθηκα με το thomson δεν βρίσκω την επιλογή την πρώτη

όσο και αν προσπαθώ άδικα ενώ συνδέθηκα και πάω να βάλω δεύτερη γραμμή με τον ίδιο αριθμό δεν γίνεται τίποτα θα το ψάξω

στο thomson επειδη εχω thomson απλα απο αλλη εταιρεια οταν πας στο toolbox κα μετα telephony και μετα configure.κανεις edit και εκει που λεει Port απο  Phone 1 το κανεις all.τιποτε αλλο δεν θελει.και στο περναει το ιδιο νουμερο και στα 2 Ports.δοκιμασμενο σε αλλο παροχο με 784.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

όντως το έκανα και ο λογαριασμός πως βγαίνει η δεν φαίνονται οι κλήσεις?

ο λογαριασμος βγαινει με βαση το νουμερο σου και οχι με βαση το ποσα καναλια φωνης εχεις.δηλαδη η cyta απλα βλεπει οτι το νουμερο ταδε εκανε αυτες τις κλησεις.δεν ξερει οτι εχουν γινει απο δευτερο καναλι φωνης.δηλαδη στο λογαριασμο δεν εχεις καμια αλλαγη δηλαδη.απλα τους κλεβεις ενα καναλι φωνης παραπανω που σε αλλες περιπτωσεις θα το χρεωναν.απλα το εχεις με το ιδιο νουμερο υποχρεωτικα.αν εχεις απεριοριστα δηλαδη το ιδιο συνεχιζεις και μετα.αν εχεις χρεωση με βαση το χρονο τοτε θα μετρανε και τα 2 καναλια στην χρεωση κανονικα σαν να ηταν ενα.δηλαδη αν εχεις 500 λεπτα δωρεαν και μιλας 250 λεπτα ταυτοχρονα απο το καθενα ναι θα χρεωθεις 500 οχι 250.απλα κερδιζεις ενα καναλι φωνης ακομα.ακομα και να το δει η cyta δεν σε νοιαζει.εσυ λες οτι δεν ξερεις κατι .δικο τους λαθος δηλαδη:P  . η αλλη πλευρα δηλαδη της cyta απλα χρεωνει με βαση το νουμερο που βλεπει ο asterisk server τους και τις κλησεις που εχουν γινει.δεν βλεπει καναλια φωνης για να χρεωσει διαφορετικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπορει σε νεοτερο firmware ενδεχομενως να τα εχουν αλλαξει για να μην μπορει καποιος να το πειραξει.γινεται συχνα αυτο απο τις εταιρειες.ειδικα οταν εχουν ανακοινωθει τα password δημοσια.με ενα γρηγορο googlarisma δεν βρηκα καποιο αλλο περα απο αυτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα μπορουσες να ζητησεις απο αυτους απλα θα χρεωθεις για δευτερο καναλι φωνης:(


χμμ κριμα....

 

αν καποιος εχει κατι υποψη του θα βοηθούσε ιδιαίτερα... Πηγαμε απο ISDN σε cyta που εχει 1 γραμμη voip και δε παλευεται...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα μπορουσες να ζητησεις απο αυτους απλα θα χρεωθεις για δευτερο καναλι φωνης:(

Όταν είχαμε κάνει τη σύνδεση το ζητήσαμε και μας είχαν πει ότι δεν το υποστηρίζουν σαν υπηρεσία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν είχαμε κάνει τη σύνδεση το ζητήσαμε και μας είχαν πει ότι δεν το υποστηρίζουν σαν υπηρεσία.

 ξαναρωτησε τους τωρα γιατι μου φαινεται πολυ παραξενο να μην δινουν καποια υπηρεσια.μπορει να μην ειναι retail και να την δινουν σαν professional πακετο.ρωτησε τους καλου κακου μηπως αλλαξε κατι.σε forthnet πχ το δινουν ειτε ενα καναλι φωνης ειτε 2 ειτε παραπανω με αναλογους εξοπλισμους αλλα το κανουν σε professional πακετα οχι σε retail οσο ξερω.Voip δηλαδη παιρνουν οι professional.Απλα δεν ξερω αν εχει, θελει εταιρικο αφμ ή αν πχ δεν εχει καποια πραγματα που μπορει να υπαρχουν σαν παροχες  στον οικιακο πελατη.κατα τα αλλα για το pirelli δυστυχως δεν ξερω κατι παραπανω και δεν βρηκα και κατι παραπανω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ευχαριστώ... ειναι οικιακή συνδεση οποτε δε νομίζω οτι το εχουν προβλέψει... θα κανω ωστόσο μια δοκιμή!

 

ψιλιάζομαι πάντως οτι τεχνικός ειχε αλλαξει τους κωδικούς μια φορά που ειχε έρθει για πρόβλημα στη γραμμη... υπαρχει περίπτωση με reset να επανέλθουν οι κανονικοί;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ευχαριστώ... ειναι οικιακή συνδεση οποτε δε νομίζω οτι το εχουν προβλέψει... θα κανω ωστόσο μια δοκιμή!

 

ψιλιάζομαι πάντως οτι τεχνικός ειχε αλλαξει τους κωδικούς μια φορά που ειχε έρθει για πρόβλημα στη γραμμη... υπαρχει περίπτωση με reset να επανέλθουν οι κανονικοί;

μπορει απλα να σου προτεινουν οτι γυρνα σε εταιρικο πακετο.βλεπεις τι εχει το πακετο αν μπορεις να γυρισεις αν σε συμφερει κτλ.

δεν βρισκω λογο να τους αλλαξει τους κωδικους για 2 λογους.

α.εχουν προσβαση απο μακρυα για να τους αλλαξουν οποτε δεν χρειαζεται να γινει απο κοντα.φαντασου να πρεπε να στειλουν τεχνικο σε καθε πελατη οταν θα πρεπε πχ να τους αλλαξουν επειδη μαθευτηκαν.

β.συνηθως εχουν σε ολους τα ιδια ακριβως σε θεματα password για να μην υπαρχει περιπτωση καποιος να εχει αλλον  κωδικο και να πρεπει να το σημειωσουν ξεχωριστα.δηλαδη αμα σου το αλλαξουν μονο εσενα μετα θα πρεπει να σημειωθει καπου ωστε οταν καποιος θελησει να μπει απο μακρυα να πρεπει να ξερει ποιο ειναι.αλλιως θα πρεπει να σου πει καντο hard reset.εκτος αν σου ειχε αλλαξει το password του user αλλα δεν βρισκω καποιο νοημα.τωρα αν θες να κανεις Reset οκ κανε αλλα δεν νομιζω να αλλαξει κατι.απλα μετα θα πρεπει να τους καλεσεις να σου φτιαξουν την τηλεφωνια αμα δεν φτιαχνεται μονη της.δεν χανεις κατι να το δοκιμασεις.απλα παραξενο να μην τους εχει βρει καποιος τους καινουριους και να μην τους εχει σηκωσει σε κανα forum

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...