Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δικαστικα μπορει να υποστηριξει οτι εδωσε το λαπτοπ του για σερβις και δεν του το επιστρεφουν , υπονοωντας οτι το κραταει-εκλεψε ο ιδιος ο καταστηματαρχης, αν θελει να το τραβηξει. Απλη σκεψη, δεν ειμαι νομικος για να πω και κατα ποσο στεκει νομικα.

 

Κι αυτο , για να αναγκασει τον καταστηματαρχη σε συμβιβασμο. Btw δεν εχει ¨δεν φταιει ο καταστηματαρχης¨. Φυσικα και φταιει διοτι απτη στιγμη που το παραλαμβανει στο καταστημα του, εχει και την ευθυνη της φυλαξης του. Shit happens προφανως, αλλα αυτο δε σημαινει οτι το μπαλακι θα πεσει στους πελατες. Οφειλει να αποζημιωσει.

  • Like 1
Δημοσ.

Δηλαδη αν εγω (και καμια δεκαρια πελατες ακομη) παμε για σερβις τις μοτοσυκλετες μας (που δεν εχουν ασφαλεια κλοπης) σε ενα συνεργειο,κανονικα και νομιμα,με καταγραφη στο βιβλιο του και αποδειξη εντολης επισκευης στο χερι μας,και αυτο δηλωσει οτι υπεστη διαρρηξη,ειμαστε ολοι καλα?

Δεν οφειλει να μας αποζημιωσει?

Να πω την αληθεια,αυτο πρωτη φορα το ακουω και φυσικα ΔΕΝ το πιστευω.

  • Like 3
Δημοσ.

Δικαστικα μπορει να υποστηριξει οτι εδωσε το λαπτοπ του για σερβις και δεν του το επιστρεφουν , υπονοωντας οτι το κραταει-εκλεψε ο ιδιος ο καταστηματαρχης, αν θελει να το τραβηξει. Απλη σκεψη, δεν ειμαι νομικος για να πω και κατα ποσο στεκει νομικα. Κι αυτο , για να αναγκασει τον καταστηματαρχη σε συμβιβασμο.

Αν ισχυριστει αυτο μαλλον θα βρεθει να πληρωνει αυτος στο τελος για συκοφαντικη δυσφημιση κλπ. Το συμβαν της κλοπης ειναι καταγεγραμμενο απο αστυνομια επομενως ο καταστηματαρχης δεν θα κουραστει και πολυ να το αποδειξει αυτο στο δικαστηριο...

 

Btw δεν εχει ¨δεν φταιει ο καταστηματαρχης¨. Φυσικα και φταιει διοτι απτη στιγμη που το παραλαμβανει στο καταστημα του, εχει και την ευθυνη της φυλαξης του. Shit happens προφανως, αλλα αυτο δε σημαινει οτι το μπαλακι θα πεσει στους πελατες. Οφειλει να αποζημιωσει.

Με την στενη εννοια δεν φταιει που τον κλεψανε.

Τωρα δικαστικα και νομικα ειναι αλλο θεμα. Αλλα δεν ειμαι και τοσο σιγουρος πως το δικαστηριο θα εβγαινε κατα του καταστηματαρχη.

Βασικα πιστευω το δικαστηριο θα εβγαινε κατα του αν ειναι υποχρεωμενος απο τον νομο να εχει ασφαλισμενα για κλοπη τα προιοντα που του φερνουνε.

Αν δεν εχει αυτη την υποχρεωση (να τα εχει ασφαλισμενα δηλαδη) δεν νομιζω πως θα υπαρξει δικαστηριο που θα τον καταδικασει...

Χωρις και εγω να ειμαι νομικος βεβαια....

Δημοσ.

Υπάρχει δελτίο παραλαβής; Αν όχι είναι να 'χαμε να λέγαμε το θέμα. Αν ναι, υπάρχει σαφέστατη ευθύνη του καταστήματος για αποζημίωση. Δικαστικά δεν συμφέρει ούτε με σφαίρες βέβαια, οπότε καλή τύχη αν επιλέξεις αυτόν το δρόμο.

Δημοσ.

Καλα οτι δικαστικα δεν συμφερει ειναι το μονο σιγουρο.

Αν αρνηθει ο καταστηματαρχης τελειωσε το θεμα πρακτικα...

 

Απλα να δουμε θεωρητικα τι γινεται σε αυτην την περιπτωση.

Θα ρωτησω ενα φιλο μου δικηγορο να μου κανει μια εκτιμηση (δεν θα ψαξει να βρει ολους τους νομους εννοειται...)

Δημοσ.

ελ

Υπάρχει δελτίο παραλαβής; Αν όχι είναι να 'χαμε να λέγαμε το θέμα. Αν ναι, υπάρχει σαφέστατη ευθύνη του καταστήματος για αποζημίωση. Δικαστικά δεν συμφέρει ούτε με σφαίρες βέβαια, οπότε καλή τύχη αν επιλέξεις αυτόν το δρόμο.

Δελτίο παραλαβής δεν έχω απλα είδα πως σημειώσε τα στοιχεία μου σε ένα βιβλίο! Τίποτα άλλο..

Δημοσ.

Μεγάλο θέμα. ΚΑΝΟΝΙΚΑ οι επαγγελματίες πρέπει να χρεώνουν βάσει του ρίσκου, γνώσης, σημαντικότητας και εξόδων που έχει το επάγγελμα τους.

 

Έτσι ώστε να έχουν απαιτήσεις και οι πελάτες. Όταν όμως λόγω φοροδιαφυγής, ελευθερων επαγγελματιών που δουλεύουν παράνομα και φυσικά οικονομικής κρίσης, κανεις δεν χρεώνει έτσι.

 

Οπότε τι να πας να του ζητήσεις του τύπου???? Είναι λογικό???? ΕΙΝΑΙ φυσικά, αλλά ίσως να είναι πιο επικερδές να κλείσει και να μην ανοίξει ποτέ ο ιδιοκτήτης αν είναι να πληρώσει τα πάντα και να μην τα αποσβέσει ποτε....

 

Είναι το ίδιο με το να κάνω φορμάτ σε λαπτοπ με 50 ευρώ και να τύχει να μου καεί η μητρική. Θα "έβγαζα" 30 ευρώ και τώρα θα πληρώσω πχ 300. Εκεί τι είναι φυσιολογικό να κάνω σαν τεχνικός? Ο πελάτης τι είναι φυσιολογικό να ζητήσει? κλπ

  • Like 1
Δημοσ.

Δελτίο παραλαβής δεν έχω απλα είδα πως σημειώσε τα στοιχεία μου σε ένα βιβλίο! Τίποτα άλλο..

Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω και ας με διαψεύσει κάποιος δικηγόρος αν κάνω λάθος, αλλά χωρίς δελτίο παραλαβής απ΄το μαγαζί, αποζημίωση γιοκ. Στο μιλητό μόνο ότι κάτσει.

Δημοσ.

Ήταν ακριβό λαπτοπ? αν ας πούμε το λαπτοπ εκανε 300-400€ δεν αξίζει να πας σε δικηγόρους μόνο να πας να τον μιλήσεις :)

 

Sent from my iPad using Insomnia

Δημοσ.

αν ο καταστηματαρχης ηταν τυπικοτατος σε ολα,επρεπε το κοστος του σερβις για την μικροτερη εργασια να ξεκιναει απο τα 70 ευρω.και μετα θα ανοιγατε νηματα "οι κλεφτες,οι απατεωνες"και αλλα που γραφετε ανα διαστηματα............στην θεση του καταστηματαρχη,θα εδινα μια αποζημιωση 100-150 ευρω,μιας και ηταν μεταχειρα ΚΑΙ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ......για αυτην την αξια ,προτεινετε στον νηματοθετη να παει δικαστικα???????????????διοτι τοσο αξιζει το λαπτοπ..............

υγ....και μην αρχισετε με τα αρχεια που ειχε μεσα ο τσ,διοτι σε ολα τα σερβις ,αναγραφεται οτι υπαρχει κινδυνος απωλειας δεδομενων για αυτο πρεπει ο ιδιοκτητης να κραταει αντιγραφα

με τετοια μυαλα οι μονοι πελατες που θα σου μεινουν θα ειναι μπατζανακηδες,αντε κανας κουνιαδος..

 

Μηπως να πει και ευχαριστω που δεν του ειπε οτι και καλα το χε φτιαξει πριν το κλεψουνε οποτε πρεπει να πληρωθει και απο πανω?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...