Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οπως λεει ο τιτλος, εγινε αγορα κινητου απο aliexpress με πιστωτικη καρτα (οχι με το Paypal) και μετα απο 1 μηνα ενω βλεπω οτι εχει σκαλωσει το δεμα στο PEK (μαλλον αεροδρομιο πεκινου υποθετω) , ο αποστολεας μου εστειλε μηνυμα οτι του επιστραφηκε πισω το δεμα και αν θελω ή να ξαναστειλει ή να μου επιστρεψει τα χρηματα .Με ρωταει επσιης αν εχω paypal να γινει εκει η επιστροφη

Εχω paypal (στην καρτα που εγινε η αγορα μαλιστα)  αλλα φοβαμαι μηπως γινει μπερδεμα για το λογο οτι η αγορα εγινε με πιστωτικη και επιστροφη γινει με paypal.

Τι λετε να δωσω to paypal μου ή να του πω να γινει επιστροφη απο την καρτα που εγινε η καταθεση ?

Δημοσ.

Οπως λεει ο τιτλος, εγινε αγορα κινητου απο aliexpress με πιστωτικη καρτα (οχι με το Paypal) και μετα απο 1 μηνα ενω βλεπω οτι εχει σκαλωσει το δεμα στο PEK (μαλλον αεροδρομιο πεκινου υποθετω) , ο αποστολεας μου εστειλε μηνυμα οτι του επιστραφηκε πισω το δεμα και αν θελω ή να ξαναστειλει ή να μου επιστρεψει τα χρηματα .Με ρωταει επσιης αν εχω paypal να γινει εκει η επιστροφη

Εχω paypal (στην καρτα που εγινε η αγορα μαλιστα)  αλλα φοβαμαι μηπως γινει μπερδεμα για το λογο οτι η αγορα εγινε με πιστωτικη και επιστροφη γινει με paypal.

Τι λετε να δωσω to paypal μου ή να του πω να γινει επιστροφη απο την καρτα που εγινε η καταθεση ?

 

μισό για να καταλάβω, έχεις κάνει επιβεβαίωση παραλαβής στο aliexpress?? Αν όχι ζήτησέ του να σου κάνει full refund μέσω του aliexpress (θα γίνει αντιλογισμός στην πιστωτική μέσα σε 1-2 μέρες) - αυτό είναι το ασφαλέστερο. Κι αν σου πει μα-μου πες οτι θα κάνεις dispute με το μύνημα που σου έστειλε οτι του γύρισε πίσω το δέμα. Επίσης μπορείς να του προτείνεις να το ξαναστείλει με sing post και να του κάνεις extend το χρόνο αναμονής (θεωρητικά δεν θα σου ζητήσει τα εξτρα $ προκειμένου ν αμην χαλάσει το rating των ανοικτών του παραγγελιών). Από εδώ και πέρα όλες τις επικοινωνίες κάνε τις μέσω του aliexpress (στο tab της παραγγελίας έχει κουμπί contact) ώστε αν χρειαστεί να κάνεις dispute να είνια προσβάσιμες οι συννενοήσεις σας και στους admins

 

Ο Κινέζος πιθανότατα έχει μικρότερο ποσοστό κρατήσεων αν σου στείλει λεφτά με paypal παρά αν κάνει refund μέσω του aliexpress, μη σου πω οτι μπορεί και εσύ να χρεωθείς κάποια προμήθεια από το paypal (δεν το γνωρίζω). Aλλά προτείνω να μην ρισκάρεις και μπλέξεις, γιατί για να σου στείλει τα λεφτά θα σου ζητήσει να κάνεις confirm order received πρώτα στο aliexpress.... οπότε μετά θα μείνεις ακάλυπτος από το escrow του aliexpress.

Δημοσ.

Τελικα του ειπα οτι δεν εχω paypal και να  κανει full refound αλλα μου ειπε για να γινει αυτο πρεπει να κανω να κανω dispute, αν και θα ειναι αρνητικο για αυτους .Μου φανηκε ειλικρινης για την paypal, αν και τωρα εκανα ηδη dispute οπως μου ειπε .

Δημοσ.

Τωρα στο status λεει fund processing ,αρα γινεται η επιστροφη χρηματων ,πιστευω σε 2-3 μερες να εχει ολοκληρωθει και να ειναι ολα πισω!

Δημοσ.

μην αγχώνεσαι, όλα θα πάνε καλά, εγώ έχω μέχρι τώρα 3 partial και 1 full refund χωρίς κανένα πρόβλημα! Αν το status γύρισε σε funds processing τότε σημαίνει οτι το dispute σου κρίθηκε ήδη επιτυχώς, βέβαια πιθανότατα θα χάσεις λόγω ισοτιμίας γιατί τώρα το $ είναι πολύ πιο χαμηλά από ότι πριν 1,5-2 μήνες...

 

και να ξέρεις, είναι προς τιμήν του πωλητή που σου παραδέχτηκε οτι ήθελε να το αποφύγει για λόγους αρνητικού σκορ, εγώ στη θέση σου θα έκανα θετική αξιολόγηση και μόνο για αυτό - αν έχεις κάνει ήδη χαμηλή ρώτα το aliexpress πως να αφήσεις επιπλέον comment στην αξιολόγηση.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

Θέλω να ψωνίσω κάτι από aliexpress αλλά οι μόνοι τρόποι πληρωμής είναι αυτοί που έχω παρακάτω και ο πωλητής έχει μόνο 4 πωλήσεις. Φοβάμαι να δώσω τη κάρτα μου. Να το κάνω ή θα το μετανιώσω? Το προιόν δεν είναι ακριβό, 10 ευρώ σύνολο κάνει...

 

 

 

post-74242-0-36722400-1389699541_thumb.jpg

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.
Ευχαριστώ πολύ!

 

Καλησπέρα έχω ένα θέμα με αυτό το site "Aliexpress" και πραγματικά χρειάζομαι τα φώτα σας...Αγόρασα πρόσφατα ένα κινητό από κίνα το οποιο είναι μεν ακριβώς όπως το περιγραφουν (και καλύτερο) απλός έχει ένα μικρό θεματάκι με την οθόνη του από το εργοστάσιο και το καλύπτει η εγγύηση.(και τα δικά μας το βγάζουν αυτό πολλές φορες) 

Το πρόβλημα είναι πως για να το στείλω πίσω για αντικατάσταση εκτος του ότι θα πρέπει να πληρώσω το courier ξανά (πράγμα που με έκανε να πληρώσω 100 ευρο περίπου έξτρα την πρώτη φορα με τον εκτελωνισμό κτλ.) δε μπορώ να βρω κάπου στο site να λέει αυτό το πράγμα, ότι το στέλνεις για αντικατάσταση.Το μονο που μπορώ να κάνω είναι "Open Dispute" όπου εκεί μπορώ :

1. να ζητήσω όλο το ποσο πίσω για τον A,B λόγο και να επιστρέψω την συσκευή

2. να ζητήσω ένα μέρος του ποσού πίσω και να κρατήσω την συσκευή

Οποτε αν το στείλω εγώ πίσω στον "κινέζο" πως ξέρω ότι θα μου στείλει πίσω άλλο όντως? Δεν θα είναι σαν να του το στέλνω δωράκι από ελλάδα? ούτε μαγαζί είμαι εγώ ούτε site μεσολαβεί ούτε τίποτα.... Εκείνος συμφωνεί με την αντικατάσταση αλλα μέσο μηνυμάτων (ενός chat για την ακρίβεια που δεν αποθηκεύει τα μηνύματα)και μου λέει να του το στείλω πίσω και θα μου στείλει απλά ένα άλλο (αν δεν φτιάχνεται αυτό).Έχω απελπιστεί τελείως και χρειάζομαι τη βοήθεια σας παρακαλώ. 

 

Εδώ έχω και το video με το πρόβλημα τις συσκευής.


 

 

Ευχαριστώ πολύ!

  • 8 μήνες μετά...
Δημοσ.

να σε ρωτησω φιλε τελικα με το refund το εγινε? ειχα κ εγω ενα παρομοιο θεμα με refund

 

Εχει γινει refund απο 23/10 αλλα ακομα δεν βλεπω τα χρηματα στο λογοαριασμο μου..

Βλεπω εδω οτι χρειαζονται 7-10 εργασιμες μερες ?

http://help.aliexpress.com/receive_refund.html

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...