Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας. Λοιπόν έχω το εξής θέμα, εχω τελειώσει σε μια σχολή η οποία δεν έχει μεταπτυχιακό. Υπάρχει η δυνατότητα λοιπόν για να κάνεις διδακτορικό χωρίς το μεταπτυχιακό, αν είσαι απόφοιτος αυτού του τμήματος. Το ζήτημα που με απασχολεί και ήθελα να δω αν υπάρχει κάποιος να μου μεταφέρει αντίστοιχη εμπειρία εχει να κάνει με το βαθμό πτυχίου. Λέει μέσα στον κανονισμό ότι ως κατ'ελάχιστος βαθμός πτυχίου είναι το 6.5. Εγώ στην παρούσα φάση έχω 6.45, και αναρωτιέμαι υπάρχει η πιθανότητα να με δεχθούν οι καθηγητές ή απλά χάνω τσάμπα τον χρόνο μου?

Δημοσ.

Στο θέμα: ειναι απόφαση επιτροπής και δεν απέχει τόσο πολύ ο βαθμός σου από το ελάχιστο που έχουν θέσει. Αυτό δε σημαίνει πως ειναι υποχρεωμένοι να σε δεκτούν.

 

Εκτός θέματος: με τόσο μικρό μέσο όρο είσαι σίγουρος ότι σε ενδιαφέρει το αντικείμενο;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εκτός θέματος: με τόσο μικρό μέσο όρο είσαι σίγουρος ότι σε ενδιαφέρει το αντικείμενο;

Ακριβώς, αν και στο παρελθόν έχω γνωρίσει άτομα τα οποία πήραν πτυχίο μετά από 6-7 χρόνια με 6,5 και τελικά κατάφεραν να προχωρήσουν γιατί στην πορεία ανακάλυψαν το πάθος τους...Ποτέ δεν είναι αργά.Απλά αν βλέπεις το διδακτορικό σαν ακόμα ένα χαρτί για την αγορά εργασίας μην το κάνεις....Τρως την θέση από κάποιον που πραγματικά θέλει να προσφέρει στην επιστήμη .

Επεξ/σία από revolver1990
Δημοσ.

Στα εκτός θέματος: Ο βαθμός δεν είναι ακριβής. 4 εξεταστικές χαμένες από καταλήψεις, οταν μπηκα η σχολή ηταν στο δευτερο χρόνο λειτουργίας της, με μολις 5 καθηγητές και χωρίς πρόγραμμα σπουδών. Το πρόγραμμα σπουδών στην ουσία ολοκληρώθηκε οταν ημουν 4ο έτος. Εκεί αναγκαστήκαμε το σύνολο των φοιτητών της πρώτης και της δεύτερης χρονιάς να παρακολουθήσουμε και μαθήματα από το πρώτο έτος, γιατί ήταν νέα μαθήματα, τα οποία χρειαζόταν να παρακολουθήσουμε για να συγκεντρώσουμε τις απαραίτητες μονάδες για το πτυχίο, και γιατί το σύνολο των μαθημάτων τότε μετατράπηκε σε μαθήματα αλυσίδα. Συν το γεγονός ότι έπρεπε να δουλεύω για να σπουδάσω, ήταν πολύ λόγοι. Θεωρώ βέβαια ως αντικειμενικό στοιχείο το βαθμό της πτυχιακής, καθώς αν αναλογιστείς ότι το 80% των παιδιών που παρουσίασαν φέτος πήραν 6.5 και πιο χαμηλά, είναι ένα καλύτερο δείγμα, η δικιά μου πτυχιακή πήρε 8,8. 

 

Στα εντός θέματος, το σκέφτηκα πολύ. Δεν θέλω να κάνω διδακτορικό απλά για τον τίτλο. Δυστυχώς δεν μπορώ να μπω στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, και θέλω να κυνηγήσω την τριτοβάθμια. Με εμπνέει το γεγονός να μπορώ να είμαι σε ένα χώρο με παιδιά σκεπτόμενα που τουλάχιστον το λιγότερο που μπορώ να κάνω είναι να τους μεταδώσω ένα κομμάτι της γνώσης που θα αποκτήσω. Δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου να κλειστώ σε ένα γραφείο με λίγα λόγια.

 

ΥΓ συν το γεγονός ότι και αρκετοί καθηγητές μου με σπρώχνουν προς αυτή την κατεύθυνση. Τουλάχιστον τα μνμ που έχω είναι θετικά προς το παρόν,.

 

ΥΓ2 αν τελικά κάνω αίτηση θα είμαι μόλις ο τρίτος φοιτητής από το ίδιο τμήμα, γιατί είπαμε είναι σχετικά νέο.

Δημοσ.

Με 6.5 βαθμό πτυχίου, χωρίς μεταπτυχιακό, χωρίς κάποια σοβαρή επαγγελματική εμπειρία αλλά ούτε και ερευνητική (6.5 βαθμός πτυχίου), με τι σοβαρότητα σκέφτεται κανείς την τριτοβάθμια εκπαίδευση; 

 

Πιο πολύ ως αναβολή ανάληψης ευθυνών της ζωής μου φαίνεται παρά ως δίψα για έρευνα. Η οποία πλαισιώνεται και από την λάθος άποψη για την ελαφρότητα της εργασίας ενός εκπαιδευτικού σε τριτοβάθμιο ίδρυμα και οδηγεί κάποιον να πιστεύει ότι αφενός είναι η κλίση του για να διδάξει σε ένα τριτοβάθμιο ίδρυμα και αφετέρου ότι κάνοντας αυτό θα μπορεί να μην κάνει πολλά και να πληρώνεται. 

 

Με τέτοια μυαλά δεν ξέρω κατά πόσο θα ήταν συνετό να σε δεχθούν στο ίδρυμα ή, ακόμα και εάν σε δεχθούν, δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορέσεις να ολοκληρώσεις το PhD σου. 

  • Like 1
Δημοσ.

Επαγγελματική εμπειρία εννοώντας τι ακριβώς? Γιατί αν είναι πάνω στο αντικείμενο μου έχω κάνει αρκετά πράγματα, και ετοιμάζομαι να κάνω και άλλα, (ήδη δούλευα πριν πάρω το πτυχίο πάνω στο αντικείμενο), και συμμετοχές σε φεστιβάλ, με βραβεία κλπ κλπ. Δεν το κάνω για το χαβαλέ μου το διδακτορικό. Δεν έχω τέτοια διάθεση. Μην βιάζεστε να κρίνεται. Είναι συνολική εκτίμηση εδώ και δυο χρόνια έπειτα από συζήτηση με τους καθηγητές του ιδρύματος. Τωρα αν με παροτρύνουν για να με κάψουν τι να πω.

Αλλά δεν νομίζω ότι χωράει η λέξη ελαφρότητα, γιατί και αυτό σχετικό είναι και νομίζω ανήκει σε άλλο τόπικ γιατί να γίνει κάποιος εκπαιδευτικός.Το 6.5 αδερφέ έρχεται οταν μια μέρα ξυπνάς, είσαι ένα χρονο πριν το τέλος και σου λένε πρέπει να περάσεις περίπου 30 νέα μαθήματα για να πάρεις πτυχίο

 

Εγώ μια απλή ερώτηση αν τελικά ειναι εφικτό κάτι τέτοιο.

Αν πάρουμε υπόψη και τι γινόταν παλιότερα ρε σεις τότε όσοι δίναν με δέσμες που μπορεί να βγάζαν μέσο όρο 14 στους βαθμούς δεν άξιζαν να περνάνε καν πολυτεχνείο, ασχέτα αν έγραψαν καλά στα 4 μαθήματα που έπρεπε και πέρασαν.

Δημοσ.

Δε νομίζω ότι είμαστε σε θέση να κρίνουμε την αγάπη και την αφοσίωση κάποιου σε ενα αντικείμενο, γνωρίζοντας μόνο το μέσο όρο του.

TS αν πιστεύεις πως θέλεις να κάνεις διδακτορικό στο αντικείμενο σου και πως έχεις τα προσόντα, πείσε τα μέλη της επιτροπής.

  • Like 4
Δημοσ.

Φίλε insomniaK για να να καταλάβεις. Οταν έκανα την πρώτη φορά την πρόταση για την πτυχιακή μου απορρίφθηκε λόγο έκτασης, και όγκου από την άποψη ότι δεν είναι δυνατόν να ολοκληρωθεί σε προπτυχιακό επίπεδο-- έχουμε μια ιδιαιτερότητα ότι δεν καταθέτουμε απλά εναν τίτλο ας πουμε για πτυχιακή αλλά πρόταση ολοκληρωμένη που περνάει από έγκριση τριμελούς επιτροπής πρώτα και μετά από τη γενική συνέλευση τμήματος. Μου είπαν αυτό που τους ετοίμασα είναι στην ουσία πρόταση για διδακτορικό. Τέλος πάντων με τα πολλά έκανα ένα μέρος αυτής σαν πτυχιακή. Ας πούμε το 10%. Εχω σαν στόχο να το ολοκληρώσω συνολικά σαν έρευνα αυτό που πρότεινα αρχικά. 

 

Οταν επί δυο χρόνια ετοιμάζεις σχέδια προσχέδια κάνεις αναζήτηση για αυτό που θες να κάνεις, τρέχεις από το ένα ίδρυμα στο άλλο για να βρεις βιβλιογραφία, καθηγητές, υλικό, το θεωρώ πολύ απλό να με κρίνουν απλά από αυτά που έγραψα οτι ειναι ετσι απλά σαν ελαφρότητα.

 

Και τέλος πάντων επειδή η σχολή μας εχει σχέση με τις τέχνες και τις νέες τεχνολογίες(τεχνών ηχου και εικόνας) οσον αφορά τα επαγγελματικά, που λέει ο φίλος από πάνω, όταν έχεις κάνει δουλειά για μεγάλες εταιρείες, όπου η δουλειά αυτή παρουσιάζεται και στη ΔΕΘ μέσω των εταιρειών αυτών ε τότε τι να πω, αν αυτό δεν αποτελεί και εγγύηση και δείγμα στο βιογραφικό μου, τότε εχεις δίκιο δεν έχω επαγγελματική εμπειρία.

  • Like 1
Δημοσ.

Δυστυχώς το σύνολο των μεταπτυχιακών αυτή τη στιγμή θέλουν δίδακτρα και δεν βγαίνω να στο πω κι έτσι, και λίγα ειναι σχετικά στην ελλάδα στο γνωστικό αντικείμενο, θεωρώ ότι δεν έχει νόημα να πάω και εγώ οπως άλλοι συμφοιτητές μου που κάναν μεταπτυχιακά άσχετα με το αντικείμενο και πλήρωσαν ίσα ίσα για τον τίτλο. Για έξω δεν το συζητώ αμα δεν βγαίνουμε μέσα δεν θα βγαίνουμε και έξω. Στην πράξη κερδίζω και ένα χρόνο από όλη αυτή τη διαδικασία. Τα μεταπτυχιακά στην ελλάδα 2 χρόνια, συν 3 το διδακτορικό έπειτα πάνε 5 στο σύνολο που στην πράξη είναι 6 γιατί σε αρκετές σχολές περνάς μια διαδικασία 6 μηνών για να ετοιμάσεις την πρόταση. Ενώ εδώ είναι 4 στο σύνολο. Και μονο αν εισαι απόφοιτος του ίδιου τμήματος μπορείς να κάνεις απευθείας διδακτορικό, με την προϋπόθεση πάντα να μην έχει μεταπτυχιακό.

Δημοσ.

Προφανώς δεν μπορεί να κρίνεις κανείς την "αγάπη" κάποιου για ένα αντικείμενο από έναν μέσο όρο. Αυτό όμως που, προσωπικά νομίζω ότι, μπορεί να κρίνει κανείς είναι οι δυνατότητες για περαιτέρω έρευνα και εξέλιξη σε κάποια θέση εκπαιδευτικού μιας και αυτό δηλώθηκε ως στόχος εξ αρχής. 

 

Έτσι, αφενός το προσωπικό του εκάστοτε τμήματος ξέρει καλύτερα αλλά, αφετέρου, το να ξεκινάει κανείς το διδακτορικό με στόχο την εκπαίδευση έχοντας ένα τέτοιο υπόβαθρο (κρινόμενο από τον μέσο όρο) μου φαίνεται κάπως, εάν όχι τελείως, αδόκιμο. 

 

Επί του θέματος, κάθε τμήμα έχει εσωτερικό κανονισμό που δηλώνει ό,τι χρειάζεται για την εισαγωγή σε όποιο πρόγραμμα σπουδών  προσφέρει. Άρα, το καλύτερο που έχει να κάνει κανείς είναι να ρωτήσει αυτούς που θα κρίνουν. Κάθε τι άλλο είναι απλά υποθέσεις. 

 

Εκτός του θέματος, θα πρότεινα μεταπτυχιακό πρώτα για να ψηθεί λίγο ο ενδιαφερόμενος και να αποκτήσει περισσότερη βαρύτητα ως υποψήφιος. 

 

Υπάρχουν θεματάκια που φαίνονται από αυτά που έχουν ήδη γραφτεί που πιστεύω ότι δεν θα ξεπεραστούν εύκολα. 

Δημοσ.

Το βασικό όμως που ρωτάω για το βαθμό αν παίζει καταλυτικό ρόλο είναι για τον εξής λόγο. Οταν πήγα στον πρόεδρο της σχολής που με ξέρει, ξέρει και το βαθμό που εχω και του είπα και του είπα τους λόγους που θέλω να κάνω διδακτορικό, και έθεσα και ο ίδιος ξανά τον βαθμό και το πρόβλημα που προκύπτει με αυτό, μου είπε στα -λόγια πάντα- κάνε εσύ την πρόταση και θα σε δεχθούμε γιατί θέλουμε να βγάλουμε και προωθήσουμε και φοιτητές από το τμήμα σε διδακτορικά και σε κάλυψη θέσεων στην πορεία. Βέβαια από το προφορικό στο γραπτό υπάρχει μεγάλη διαφορά. Γι αυτό και έθεσα αυτόν τον προβληματισμό. Αν τελικά είναι απαράβατος όρος ότι πρέπει σώνει και ντε να έχω το όριο αυτό των απαιτήσεων.


Timonkaipumpa κοίταξε αντιλαμβάνομαι αυτά που λες. Αλλά εδώ έχουν δεχθεί ρε συ άλλους και άλλους κάτι συνδικαλιστές που δεν ξέρουν ούτε να διαβάζουν για διδακτορικά για να τους προωθήσουν. Τουλάχιστον έχω μια επίγνωση του τι πάω να κάνω, τι προσπάθεια πρέπει να καταβάλω και που στοχεύω.

Από την άλλη υπάρχει ένα μεταπτυχιακό σχετικό στην καλών τεχνών. Αν δεις το πρόγραμμα σπουδών της σχολής μου και του μεταπτυχιακού είναι μαθήματα τα οποία τα έχω διδαχθεί ήδη. Στην ουσία επανάληψη κάνω. Ο άλλος ο συμφοιτητής πήγε στην αγγλία, πλήρωσε 18 χιλιαδες ευρώ για να κάνει τι? Τα μαθήματα που κάναμε στο τρίτο έτος,και στο τέταρτο. Τα 7 από τα 8 μαθήματα ήταν ίδια, πως να στο πω έφτασε στο σημείο να πηγαίνει εργασίες που έκανε εδώ γιατί τις είχε έτοιμες. Στην ουσία αγόρασε μονο τον τίτλο, και ακόμα πιο πολύ τον τίτλο του εξωτερικού.

Δημοσ.

Από πότε το 6.45 (=6.5) θεωρείται μικρός βαθμός; Μια χαρά είναι γενικά, βέβαια δεν ξέρω τα προσόντα που απαιτούνται στο συγκεκριμμένο τίτλο σπουδών...

 

Επίσης μη μπλέκετε το βαθμό του πτυχίου με το αν αρέσει το αντικείμενο σπουδών.

Θέλετε να σας πώ για άτομα με πτυχία 7 και 8 που σήμερα δεν ξέρουν που πάνε τα 4 και άλλους με 6αρια που αυτή τη στιγμή είναι σε ερευνητικές ομάδες επιπέδου Νικολάου;

 

Αν είναι λίγες οι θέσεις ίσως να έχεις θέμα, αλλά γενικά στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή με αυτά που ακούω παρακαλάνε οι καθηγητές για διδακτορικά... ειδικά επαρχία.

 

Επομένως καταλυτικό ρόλο δεν παίζει. Ξένες γλώσσες μετράνε πολύ, πιθανές ερευνητικές δραστηριότητες, δημοσιεύσεις επίσης και φυσικά συστατικές επιστολές (και γνωριμίες). Αυτά γενικά.

Δημοσ.

Δε νομίζω ότι είμαστε σε θέση να κρίνουμε την αγάπη και την αφοσίωση κάποιου σε ενα αντικείμενο, γνωρίζοντας μόνο το μέσο όρο του.

TS αν πιστεύεις πως θέλεις να κάνεις διδακτορικό στο αντικείμενο σου και πως έχεις τα προσόντα, πείσε τα μέλη της επιτροπής.

 

O timon ολους μπορει να τους κρινει ακομη και αν δεν τους ξέρει. Ειναι σαν τον τσάκ νόρις.

 

Την μια σουπερ προγραμματιστης την άλλη κριτης διδακτορικών. Την αλλη κριτης σχολων κτλπ κτλπ

Το βασικό όμως που ρωτάω για το βαθμό αν παίζει καταλυτικό ρόλο είναι για τον εξής λόγο. Οταν πήγα στον πρόεδρο της σχολής που με ξέρει, ξέρει και το βαθμό που εχω και του είπα και του είπα τους λόγους που θέλω να κάνω διδακτορικό, και έθεσα και ο ίδιος ξανά τον βαθμό και το πρόβλημα που προκύπτει με αυτό, μου είπε στα -λόγια πάντα- κάνε εσύ την πρόταση και θα σε δεχθούμε γιατί θέλουμε να βγάλουμε και προωθήσουμε και φοιτητές από το τμήμα σε διδακτορικά και σε κάλυψη θέσεων στην πορεία. Βέβαια από το προφορικό στο γραπτό υπάρχει μεγάλη διαφορά. Γι αυτό και έθεσα αυτόν τον προβληματισμό. Αν τελικά είναι απαράβατος όρος ότι πρέπει σώνει και ντε να έχω το όριο αυτό των απαιτήσεων.

Timonkaipumpa κοίταξε αντιλαμβάνομαι αυτά που λες. Αλλά εδώ έχουν δεχθεί ρε συ άλλους και άλλους κάτι συνδικαλιστές που δεν ξέρουν ούτε να διαβάζουν για διδακτορικά για να τους προωθήσουν. Τουλάχιστον έχω μια επίγνωση του τι πάω να κάνω, τι προσπάθεια πρέπει να καταβάλω και που στοχεύω.

Από την άλλη υπάρχει ένα μεταπτυχιακό σχετικό στην καλών τεχνών. Αν δεις το πρόγραμμα σπουδών της σχολής μου και του μεταπτυχιακού είναι μαθήματα τα οποία τα έχω διδαχθεί ήδη. Στην ουσία επανάληψη κάνω. Ο άλλος ο συμφοιτητής πήγε στην αγγλία, πλήρωσε 18 χιλιαδες ευρώ για να κάνει τι? Τα μαθήματα που κάναμε στο τρίτο έτος,και στο τέταρτο. Τα 7 από τα 8 μαθήματα ήταν ίδια, πως να στο πω έφτασε στο σημείο να πηγαίνει εργασίες που έκανε εδώ γιατί τις είχε έτοιμες. Στην ουσία αγόρασε μονο τον τίτλο, και ακόμα πιο πολύ τον τίτλο του εξωτερικού.

 

 

Καλυτερα να ακουσεις τους καθηγητες σου και οχι την ραδιοαρβυλα του κάθε μυρωδιά που το παιζει παντογνωστης απο ενα φορουμ. Ο αλλος μπορει να μην ξερει καν και να σου γραφει οτι του κατεβαινει επειδη απλα ετσι το πιστευει αυτος. 

  • Like 6

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...