Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

TS, έχεις απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις εκτός από μία. Ποια σχολή έχεις τελειώσει?

 

Τσιριμπίμ Τσιριμπόμ

Δημοσ.

TS  απαντησα ηδη :Και τέλος πάντων επειδή η σχολή μας εχει σχέση με τις τέχνες και τις νέες τεχνολογίες(τεχνών ηχου και εικόνας) οσον αφορά τα επαγγελματικά, που λέει ο φίλος από πάνω....


Δημοσ.

 

TS  απαντησα ηδη :Και τέλος πάντων επειδή η σχολή μας εχει σχέση με τις τέχνες και τις νέες τεχνολογίες(τεχνών ηχου και εικόνας) οσον αφορά τα επαγγελματικά, που λέει ο φίλος από πάνω....

 

Δεν το είχα δει, thanks  :-)

Δημοσ.

Γενικά πολύ δύσκολα θα σε δεχτούν κάπου χωρίς μεταπτυχιακό. Στην Ελλάδα μάλλον είναι αδύνατο στο εξωτερικό ίσως σε τίποτα Βουλγαρίες κλπ.

Δημοσ.

Το βασικό όμως που ρωτάω για το βαθμό αν παίζει καταλυτικό ρόλο είναι για τον εξής λόγο. Οταν πήγα στον πρόεδρο της σχολής που με ξέρει, ξέρει και το βαθμό που εχω και του είπα και του είπα τους λόγους που θέλω να κάνω διδακτορικό, και έθεσα και ο ίδιος ξανά τον βαθμό και το πρόβλημα που προκύπτει με αυτό, μου είπε στα -λόγια πάντα- κάνε εσύ την πρόταση και θα σε δεχθούμε γιατί θέλουμε να βγάλουμε και προωθήσουμε και φοιτητές από το τμήμα σε διδακτορικά και σε κάλυψη θέσεων στην πορεία. Βέβαια από το προφορικό στο γραπτό υπάρχει μεγάλη διαφορά. Γι αυτό και έθεσα αυτόν τον προβληματισμό. Αν τελικά είναι απαράβατος όρος ότι πρέπει σώνει και ντε να έχω το όριο αυτό των απαιτήσεων.

Timonkaipumpa κοίταξε αντιλαμβάνομαι αυτά που λες. Αλλά εδώ έχουν δεχθεί ρε συ άλλους και άλλους κάτι συνδικαλιστές που δεν ξέρουν ούτε να διαβάζουν για διδακτορικά για να τους προωθήσουν. Τουλάχιστον έχω μια επίγνωση του τι πάω να κάνω, τι προσπάθεια πρέπει να καταβάλω και που στοχεύω.

Από την άλλη υπάρχει ένα μεταπτυχιακό σχετικό στην καλών τεχνών. Αν δεις το πρόγραμμα σπουδών της σχολής μου και του μεταπτυχιακού είναι μαθήματα τα οποία τα έχω διδαχθεί ήδη. Στην ουσία επανάληψη κάνω. Ο άλλος ο συμφοιτητής πήγε στην αγγλία, πλήρωσε 18 χιλιαδες ευρώ για να κάνει τι? Τα μαθήματα που κάναμε στο τρίτο έτος,και στο τέταρτο. Τα 7 από τα 8 μαθήματα ήταν ίδια, πως να στο πω έφτασε στο σημείο να πηγαίνει εργασίες που έκανε εδώ γιατί τις είχε έτοιμες. Στην ουσία αγόρασε μονο τον τίτλο, και ακόμα πιο πολύ τον τίτλο του εξωτερικού.

 

Κάνεις συγκριτική ανάλυση σε κάτι που δεν του αρμόζει για να βγάλεις συμπέρασμα για το κατά πόσο είναι εφικτός ένας στόχος μέσα από μία διαδρομή εντελώς προσωπική. 

 

Δεν σε βοηθάει κανείς να κάνεις έρευνα. Μόνος κάνεις ό,τι κάνεις. Ο tutor είναι εκεί για να απαντάει σε απορίες όταν και εάν αυτές παρουσιαστούν και να κρίνει. Εσύ κάνεις ό,τι κάνεις. Το ίδιο ακριβώς ισχύει (ή θα έπρεπε να ισχύει κατά την δική μου άποψη) και στο προπτυχιακό επίπεδο. Έτσι μπορείς να έχεις ένα πρώτο αποτέλεσμα από μία μη συγκριτική ανάλυση, δηλαδή από τον ίδιο σου τον εαυτό. 

 

Αυτό που λες στην ουσία είναι:

 

Θα μπορέσω να γίνω καθηγητής σε πανεπιστήμιο με βαθμό 6.45 ακολουθώντας την "περπατημένη"; Τα εφόδια που έχω είναι προσωπικές συνομιλίες και παραδείγματα άλλων συμφοιτητών που προσπαθούν ( ; ) το ίδιο. 

 

Το πρόβλημα με αυτή την αντιμετώπιση για αυτό το θέμα είναι ότι το διδακτορικό το κάνεις γιατί θες να ερευνήσεις/προσφέρεις στην διεθνή επιστημονική κοινότητα ή για να βρεις/ανακαλύψεις/δημιουργήσεις κάτι καινοτόμο που θα οδηγήσει σε καινοτόμο προϊόν και μετέπειτα επιχειρηματική εξέλιξη.

 

Εσύ το βλέπεις ως ένα τυπικό προσόν (=ένα χαρτί ακόμα) για μία θέση στο δημόσιο. Αυτό και μειώνει την αξία αυτού που πας να κάνεις αλλά και προδιαγράφει (ως ένα βαθμό) το τι θα κάνεις συνυπολογίζοντας και το υπόβαθρο σου (κρινόμενο από τα παραπάνω στοιχεία). 

 

Άρα, προσωπικά θα σου πρότεινα να δεις τι θες να κάνεις και να εστιάσεις σε αυτό που θες. Εάν σου αρέσει η διδασκαλία ως πράξη τότε προσανατολίσου στα παιδαγωγικά. Το ΔΕΠ των πανεπιστημίων ΔΕΝ είναι μόνο εκπαιδευτικοί... είναι και ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ προσωπικό (ΔΕΠ = διδακτικό και ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ προσωπικό). Έτσι, εάν σε ενδιαφέρει η εκπαίδευση και όχι η έρευνα τότε δεν είναι για εσένα το πανεπιστήμιο. Άρα, ξέχνα το διδακτορικό και μπες σε μία παιδαγωγική σχολή. 

 

Εάν σου αρέσει η έρευνα, τότε ίσως θα έπρεπε να σκεφτείς μία ειδίκευση (μεταπτυχιακό) αφενός για παραπάνω εφόδια και αφετέρου για να δεις τι εστί προσπάθεια για ένα αντικείμενο και όχι ένα "απλό" πτυχίο. 

 

Εάν, παρ' όλα αυτά και εφόσον σε ενδιαφέρει μόνο η εκπαιδευτική διαδικασία, συνεχίζεις να προσανατολίζεσαι σε διδακτορικό με τον στόχο που ανέφερες τότε θα πρέπει να σκεφτείς πολύ καλά το τι έκανες, επέλεξες, πιστεύεις και πράττεις την επόμενη φορά που θα εκφέρεις γνώμη για την κατάσταση των πανεπιστημίων και τα μέλη ΔΕΠ (εάν το κάνεις). 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...