Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Final edit, ξεκαθάρισμα του θέματος.

Λοιπόν, τέλος καλό όλα καλά, μου έδωσαν ένα κιτ των 2Χ 4GB 2133Mhz που είχαν ετοιμοπαράδοτο και refund το κόστος αγοράς (39€) για την ταλαιπωρία.

Ο υπεύθυνος με τον οποίο μίλησα προσωπικά με έπεισε ότι η εταιρία αναγνωρίζει και διορθώνει τα λάθη της οπότε μιας και μιλάμε για το μοναδικό παράπτωμα που έχει υποπέσει μέχρι στιγμής (που έχει υποπέσει στην αντίληψη μου δηλαδή τόσο προσωπικά όσο και από γνωστούς), προσωπικά τους συγχωρώ.

Με διαβεβαίωσε επίσης ότι έχουν παρθεί μέτρα για να αποφύγουν στο μέλλον τέτοια θέματα και ότι θα φροντίσουν να ενημερώνεται ο πελάτης για την αποφυγή παρεξηγήσεων.

 

Πραγματικά ελπίζω ότι έτσι είναι, γιατί δεν είχα κανένα παράπονο μέχρι αυτό το περιστατικό.

Πιστεύω ότι μετά από αυτή την αντιμετώπιση δεν έχω λόγο να αποκλείω το κατάστημα τους για μελλοντικές αγορές. Εξηγήθηκαν σωστά και ντόμπρα και για μένα το θέμα έληξε με θετική εντύπωση.

 

Παρόλα αυτά θα ήθελα όλοι σας να κρατήσετε το ηθικό δίδαγμα από την περιπέτεια μου.

Αν σας συμβεί κάτι τέτοιο, χαλαρώστε, σκεφτείτε αν πράγματι έχετε δίκιο και αν έχετε να μην φοβηθείτε να το διεκδικήσετε με κόσμιο αλλά έντονο τρόπο.

Αν χρειαστεί να μεταφέρετε το πρόβλημα σας και να το μοιραστείτε με όλον τον κόσμο στο internet, δώστε προσοχή να το κάνετε κόσμια, είναι εξαιρετικά εύκολο να σας γυρίσει μπούμερανγκ και να χάσετε στα μάτια του κόσμου κάθε δίκιο και να φαίνεστε “ο ηλίθιος πελάτης που όλα του φταίνε”.

Θυμηθείτε άλλωστε ότι λάθη είναι ανθρώπινα, γίνονται και πάντα θα γίνονται, η εταιρίες δεν πρέπει να κρίνονται από τα λάθη (εκτός αν γίνουν κανόνας), αλλά από το τι κάνουν για να τα διορθώσουν.

 

Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω, παρά του ότι έγινε υην εταιρία infoquest που ξεκαθάρισε το θέμα τίμια και θετικά προς τον πελάτη (εμένα), θέλω να πιστεύω ότι αυτή η αντιμετώπιση είναι κανόνας για όλους τους πελάτες (και όσους δεν εκφράζουν δημόσια παράπονα στο internet) γιατί κάτι τέτοιο τιμά την εταιρία.

 

 

Χαίρετε (αν και εγώ δεν χαίρομαι καθόλου σήμερα).

 

Ακολουθεί ένα τεράστιο παράπονο για την αντιμετώπιση που έτυχα (και ακόμα δεν έχω ξεμπερδέψει) από το service της εταιρίας infoquest, το βάζω στο hardware γιατί έχει σχέση με επιστροφή RAM εντός εγγύησης και θεώρησα ότι το hardware forum είναι το καταλληλότερο μέρος για να μοιραστώ τον πόνο μου.

Αν κάποιος αρμόδιος του insomnia θεωρεί ότι δεν είναι σωστά τοποθετημένο από άποψη θεματολογίας, ζητάω συγνώμη για την ταλαιπωρία και να το μεταφέρει όπου θεωρεί ότι ταιριάζει καλύτερα.

 

Καταρχάς ονομάζομαι Νικόλαος Καράμπελας και δουλεύω ως γραφίστας στην Αθήνα, το παρακάτω κείμενο έχει δημοσιευθεί και σε ιστοσελίδα που γράφω ως συντάκτης και έχει ανακοινωθεί και στο τμήμα παραπόνων της Infoquest, σε περίπτωση που μου απαντήσουν θα προσαρτήσω την απάντηση τους αυτούσια εδώ.

 

Όπως καταλαβαίνετε έμπλεξα με αλλαγή RAM, το θέμα είναι ότι 3 εβδομάδες για μια αντικατάσταση και όσα έγιναν στο ενδιάμεσο σίγουρα δεν είναι ότι περίμενα για κάτι τόσο απλό. Read on...

 

 

 

Πριν αρχίσω να λέω τον πόνο μου, θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι δουλεύω σε εταιρία εισαγωγών (άσχετη με το αντικείμενο της infoquest που με παιδεύει, το ξεκαθαρίζω μην νομίζουν ότι είμαι και βαλτός...) και γνωρίζω από πρώτο χέρι όλα όσα μπορούν να προκύψουν σε μια παραγγελία, από τα ανθρώπινα λάθη, μέχρι τις καθυστερήσεις από εξωγενείς παράγοντες που δεν είναι στο χέρι της εταιρίας να ελέγξει (πχ τελωνείο, απεργίες κτλ).

Άλλωστε για αυτό τον λόγο περίμενα υπομονετικά 2 ολόκληρες εβδομάδες (τώρα διανύουμε την τρίτη) πριν αρχίσω να χάνω την υπομονή μου και να κάτσω να γράψω το παρόν κείμενο.

 

Ας τα πάρουμε από την αρχή όμως... Κάπου στο τέλος της άνοιξης άρχισε ο υπολογιστής μου να πετάει BSOD, αρκετά αραιά οπότε δεν ασχολήθηκα, όντας συνηθισμένος να πέφτουν BSOD για κάποιον προβληματικό driver στα windows, μέχρι που στις αρχές του φθινοπώρου άρχισαν να γίνονται αρκετά συχνότερες και αποφάσισα πρώτα να σβήσω 1-2 πράγματα που υποπτευόμουν και αφού δεν έφτιαξε με αυτά, να τρέξω μερικά διαγνωστικά για την μνήμη. Αφού σε όλες τις φορές που έτρεξα το διαγνωστικό έβγαλε πρόβλημα στις μνήμες, αποφάσισα να μπω στην διαδικασία της επιστροφής στην εταιρία που τις αγόρασα (you.gr, δηλαδή infoquest), άλλωστε όχι απλά έχουν lifetime εγγύηση, αλλά δεν έχουν κλείσει ούτε ένα χρόνο λειτουργίας και είναι και προς πώληση στην σελίδα τους.

 

Παίρνω τηλέφωνο λοιπόν, μου λένε ότι πρέπει ή να το στείλω στο service τους ή να το πάω ο ίδιος. Είπα να τους το πάω σε ένα κατάστημα U που είναι κοντά στο σπίτι μου (από όπου και παρέλαβα τις μνήμες όταν τις είχα αγοράσει από την σελίδα τους), αλλά μου λένε δεν γίνεται και πως πρέπει να πάει απευθείας στο service (με δική μου χρέωση)... Χτύπησε ένα τόσο δα καμπανάκι εκείνη την στιγμή στο κεφάλι μου, αλλά σκέφτηκα ότι ΟΚ, αφού έγινε αγορά online ίσως είναι standard διαδικασία που έχει επιβάλει κάποιος χαρτογιακάς της εταιρίας... Πάω λοιπόν τις μνήμες αυτοπροσώπως στο service της infoquest που είναι έτσι και αλλιώς στο δρόμο μου προς την δουλειά μου.

 

Αυτό έγινε την Τρίτη 8 Οκτωβρίου.

 

Μιλάω με κάποιον τεχνικό που κάνει την παραλαβή, ΟΚ μου λέει θα το τσεκάρουμε αν υπάρχει πράγματι πρόβλημα και θα προχωρήσουμε αναλόγως, υπολογίστε μια βδομάδα περίπου. Αφήνω λοιπόν τις μνήμες και αρχίζει η δύσκολη αναμονή μου, αφού πλέον είμαι χωρίς σταθερό υπολογιστή και πρέπει να βολευτώ με το laptop. Περνάει η βδομάδα, λέω ας πάρω ένα τηλέφωνο να δω τι γίνεται (άλλωστε δεν θα ήταν η πρώτη φορά να με έχουν έτοιμο και να έχουν ξεχάσει από εταιρία να με πάρουν τηλέφωνο) μου λέει μια κοπέλα που προφανώς ήταν απλά τηλεφωνήτρια ότι εκκρεμεί ακόμα ο έλεγχος... Χτύπησαν 5-6 καμπανάκι στο κεφάλι μου, αλλά λέω ΟΚ, μπορεί να έχει πέσει δουλειά και να μην προλαβαίνουν.

 

Καλώ πάλι την Τρίτη λοιπόν και μου λένε ότι ο έλεγχος έγινε και ότι θα μου τις αλλάξουν εντός της εβδομάδας και ότι θα μου τηλεφωνήσουν για την παραλαβή (είχα ζητήσει να μην μου αποσταλεί γιατί είναι στο δρόμο μου και θα κάνω εγώ την παραλαβή, μην χρεωθώ και κούριερ). Φτάνει η Πέμπτη... τίποτα. Καλώ ξανά και μου λέει ότι ακόμα εκκρεμεί η παραλαβή τους και αν δεν με πάρουν μέχρι την επόμενη μέρα (Παρασκευή) να τους καλέσω από Δευτέρα).

 

Μαζεύω τις τελευταίες σταγόνες υπομονής που μου απέμειναν και παίρνω τηλέφωνο ξανά την Δευτέρα, αφού δε με κάλεσαν την Παρασκευή. Απαντάει μια τηλεφωνήτρια και μου λέει ότι δεν μπορεί να γίνει αντικατάσταση (!?!) και θα μου κόψουν ένα πιστωτικό με την τιμή αγοράς. Της εξηγώ ευγενικά (και με έναν τόνο απόγνωσης) ότι δεν μπορώ με πιστωτικό των 39€ να αντικαταστήσω το κιτ των 2x 4GB DDR31866Mhz, ειδικά με τις τιμές που σκαρφάλωσαν οι RAM τους τελευταίους μήνες (το συγκεκριμένο κιτ τώρα κοστίζει 99€ και εγώ το είχα πάρει προσφορά 39 από 60€). Αφού περίμενα αρκετή ώρα μέχρι να συνεννοηθεί με το service η κοπέλα μου είπε ότι θα καλέσει τον προμηθευτή (!?!) και θα με καλέσει αργότερα.

 

Πράγμα που έγινε (οφείλω να ευχαριστήσω και την κοπέλα στο τηλέφωνο που ήταν πολύ εξυπηρετική και φαίνεται να έκανε ότι ήταν στο χέρι της) και μου λέει ότι θα φέρουν τις μνήμες από την αποθήκη τους και θα είναι στο service την Τετάρτη (σήμερα δηλαδή...). Εκείνη την στιγμή πήρα πραγματικά ανάποδες, αλλά προφανώς η κοπέλα στο τηλέφωνο όχι μόνο δε μου έφταιγε τίποτα, αλλά έκανε και ότι μπορούσε, οπότε ευχαρίστησα και έκλεισα.

 

Πήρα σήμερα τηλέφωνο στο service και μου είπαν ότι ακόμα είναι σε εκκρεμότητα... πλήρως απογοητευμένος και μην μπορώντας να παραμείνω άλλο χωρίς σταθερό υπολογιστή, αφού εκτός από μηχάνημα ψυχαγωγίας είναι και μηχάνημα δουλειάς, αγόρασα ένα dimm 4GB μνήμης από άλλο κατάστημα για να μπορέσω να λειτουργήσω ξανά το σύστημα μου... δηλαδή μπήκα και μέσα 40€... και περιμένω τώρα ακόμα εκείνες τις ρημάδες τις μνήμες...

 

Προκύπτουν όμως πολλά ερωτηματικά, δε νομίζετε;

Πρώτα από όλα, αφού στην αρχή της δεύτερης εβδομάδας είχε γίνει ο τεχνικός έλεγχος και είχε διαπιστωθεί το πρόβλημα, χρειαζόταν μια βδομάδα για να μου πουν ότι δεν έχουν τις μνήμες; Δηλαδή μια βδομάδα έψαχναν στην αποθήκη να δουν αν έχουν; Το μπακάλικο της γειτονιάς είναι που κοιτάζει το ράφι αν έχει απόθεμα; Όχι, είναι μια μεγάλη εταιρία που σίγουρα έχει προγράμματα CRM-ERM που διαχειρίζονται πελάτες-προμηθευτές-αποθήκη μέσω δικτύου και μπορούσαν να το μάθουν επιτόπου. Τι έκαναν μια βδομάδα δηλαδή, έπαιζαν τις κουμπάρες με τον προμηθευτή;

Εκείνο που δεν καταλαβαίνω μάλιστα είναι ότι αφού την προηγούμενη εβδομάδα τις περίμεναν να έρθουν (σκέφτηκα τις 4 με 7 εργάσιμες τότε) πως αποφάσισαν την Δευτέρα να μου κόψουν πιστωτικό ερήμην; Και τι έκαναν μέχρι την Δευτέρα που εγώ τους πήρα τηλέφωνο;

Έπειτα αφού μιλάμε για μνήμες που πωλούνται κανονικά στην ιστοσελίδα τους με παράδοση 4 με 7 εργάσιμες, γιατί μου λένε ότι δεν μπορούν να τις αντικαταστήσουν και θα μου κόψουν πιστωτικό; Ούτε καν που με ρώτησαν αν θέλω να περιμένω αυτές τις 4-7 εργάσιμες ή να μου κόψουν πιστωτικό.

 

Πλέον πιστεύω ότι με κοροϊδεύουν στην ψύχρα, ειδικά μετά το περιστατικό με το πιστωτικό που βγήκε ερήμην, το οποίο σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνεται στο κόστος των μνημών που έχουν υποχρέωση να μου αντικαταστήσουν εντός εγγύησης.

Τα υπόλοιπα συμπεράσματα δικά σας, εγώ πάω να πιω 1 μπουκάλι ξύδι ακόμα (το πρώτο το ήπια για να γράψω χωρίς να βρίζω το παρόν) μπας και ηρεμήσω λίγο σήμερα.

Ελπίζω να μην χαλάσει τίποτα άλλο από διάφορα περιφερειακά που έχω αγοράσει από την U... και προφανώς δεν υπάρχει περίπτωση να αγοράσω ξανά από τα καταστήματα τους, γιατί τις καθυστερήσεις τις αντέχω και τις κατανοώ, την κοροϊδία όμως...

 

 

Και τώρα... περιμένω ακόμα υποθέτω, ελπίζω η δημοσίευση του ανόητου αυτού Γολγοθά να χτυπήσει κανένα καμπανάκι εκεί μέσα μπας και με εξυπηρετήσουν και ακόμα καλύτερα, μπας και βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους προς όλους τους πελάτες τους, γιατί είμαι σίγουρος πως δεν είμαι ούτε ο πρώτος, ούτε ο τελευταίος που περνάει κάτι τέτοιο.

Επεξ/σία από nitro912gr
Δημοσ.

Μπορεις να κανεις Link τις μνημες που τις πουλανε τωρα 99ευρο και δεν σου ειχαν εσενα να στις αλλαξουν???Τους ειπες/εδειξες με το κινητο laptop οτι αφου δεν εχουν αλλες μνημες για αλλαγη να σου δωσουν πως γινεται και τις πουλανε στο site???

Δημοσ.

http://www.you.gr/proionta/ypologistes-anavathmisi-perifereiaka/exartimata-desktop-pc-anavathmisis/mnimes-ram/mnimi-kingston-hyper-x-beast-ddr3-1866mhz-2x4gb

 

το ωραίο είναι ότι τώρα η παράδοση έπεσε στην μια μέρα... θα τους το έλεγα σήμερα, αλλά άργησα στην δουλειά και δεν πρόλαβα τις ώρες τηλεφωνικής υποστήριξης, πήρα μόνο στα γρήγορα το πρωί να δω τι γίνεται και να μου πουν ότι δεν τις έχουν...

 

edit: και το κόστος ανέβηκε στα 103...

Δημοσ.

Αν μιλαμε για αυτες τις μνημες και στο ποσο που τις αγορασες αρχικα αγορασες, πιστευω θα ειδαν ποσο τις πηρες και ποσο εχουν τωρα γιαυτο και αυτο το μπερδεμα(πραγμα φυσικα που δεν εχει καμια σχεση με το οτι εσυ δικαιουσαι την αλλαγη στις μνημες).Παλι καλα που δεν δεχτηκες και για γελια πιστωτικο σε μνημες ουτε ενος χρονου κατοχης.. Απο μενα το μονο που ειναι να κανεις ειναι να αναφερεις ακριβως αυτα που γραφουν στο site,και τηλεφωνικως και απο κοντα στο καταστημα.Ειναι μεγαλο κριμα να κουραζουν τοσο πολυ γνωστα καταστηματα ενα πελατη για μια δουλεια το πολυ 1 εβδομαδας.

Δημοσ.

Well... μόλις έλαβα ένα τηλέφωνο (καλά όχι μόλις, περίπου στις 11:00) από κάποιον υπεύθυνο στην infoquest ότι έκαναν λάθος και δόθηκε η μνήμη που προοριζόταν για μένα αλλού και προέκυψε όλο αυτό το θέμα, καθώς μετά περίμεναν παραγγελία από εξωτερικό για να καλύψουν την δική μου μνήμη.

Θα με καλέσουν αύριο για να βγάλουμε άκρη με την μνήμη.

Περιμένω και απαντητικό email για να το βάλω εδώ.

 

Για να δούμε, έχει κλονιστεί η εμπιστοσύνη μου σίγουρα, αλλά είμαι άνθρωπος που συγχωρεί. Αν και τα 40€ που μπήκα μέσα πάνω στην απελπισία μου δύσκολα θα το ξεχάσω.

 

Θα ήταν όλα ευκολότερα για όλους μας πάντως αν μου έλεγαν "ξέρεις, έγινε πατάτα, και θα κάνουμε Χ χρόνο να φέρουμε τις μνήμες" θα έδειχνα κατανόηση και δεν θα έκανα και εγώ την δική μου πατάτα μέσα στην απελπισία μου να πάω να χρεωθώ άλλα 40€ για να πάρω άλλη μνήμη, ούτε θα έβγαζα συμπερασμα ότι με δουλεύουν.

 

Τέλος πάντων, θα επανέλθω με την απάντηση της εταιρίας αύριο.

Δημοσ.

θα γινω κακος αλλα θα στο πω !

1. για τα 40 ευρο που χρεωθηκες δε φταινε αυτοι αλλα εσυ ! αυτοι σε καθηστερησανε καποιες μερες πραγμα πολυ συνηθες , θα μπορουσαν να σου πουν ενα σωρο δικαιολογιες οπως οτι εχουν σταλθει για τεχνικο ελενχο κτλ . δε φταινε αυτοι που προχωρησες εσυ σε αγορα !

2. να λες κ ευχαριστω που θα παρεις τις ιδιες ! θα μπορουσαν να σου κοψουν ενα ωραιοτατο πιστωτικο αν δε μπορουν να σου βρουνε τις ιδιες  και να σου πουνε τραβα και τωρα να βρεις καμμια προσφορα κυριε !  και αν δε συμφωνεις τραβα τους καταγγελια  κ μεχρι να βρεις το δικιο σου πιασε το αυγο και κουρευτο !  το οτι ανεβηκε η τιιμη δεν τους ενδιαφερει καθολου ! 39 ευρο πιστωτικο θα σου κοβανε οχι 90 ! οπως αν ειχανε πεσει η μνημες στα 10 ευρο θα σου κοβανε 39 ευρο πιστωτικο κ οχι 10 !  και ευχαριστω να τους πεις ..

Δημοσ.

θα γινω κακος αλλα θα στο πω !

1. για τα 40 ευρο που χρεωθηκες δε φταινε αυτοι αλλα εσυ ! αυτοι σε καθηστερησανε καποιες μερες πραγμα πολυ συνηθες , θα μπορουσαν να σου πουν ενα σωρο δικαιολογιες οπως οτι εχουν σταλθει για τεχνικο ελενχο κτλ . δε φταινε αυτοι που προχωρησες εσυ σε αγορα !

2. να λες κ ευχαριστω που θα παρεις τις ιδιες ! θα μπορουσαν να σου κοψουν ενα ωραιοτατο πιστωτικο αν δε μπορουν να σου βρουνε τις ιδιες  και να σου πουνε τραβα και τωρα να βρεις καμμια προσφορα κυριε !  και αν δε συμφωνεις τραβα τους καταγγελια  κ μεχρι να βρεις το δικιο σου πιασε το αυγο και κουρευτο !  το οτι ανεβηκε η τιιμη δεν τους ενδιαφερει καθολου ! 39 ευρο πιστωτικο θα σου κοβανε οχι 90 ! οπως αν ειχανε πεσει η μνημες στα 10 ευρο θα σου κοβανε 39 ευρο πιστωτικο κ οχι 10 !  και ευχαριστω να τους πεις ..

 

Σαφως δεν φταινε αυτοί, μέσα στην απελπισία μου όμως έκανα την αγορά, γιατί είχα πλέον πειστεί ότι θα τραβήξει η βαλίτσα πολύ μακριά και ο υπολογιστής όπως είπα είναι σύστημα δουλειάς, όταν είσαι στην 3η βδομάδα αναμονής έχεις αρχίσει να έχεις χοντρό πρόβλημα με την δουλειά σου.

 

2) Να λέω και ευχαριστώ; Που κάνουν ότι υποχρεούνται να κάνουν; Αλλαγή της μνήμης εντός εγγύησης και μάλιστα ενώ κυκλοφορεί ακόμα στην αγορά;

Το πιστωτικό σε πληροφορώ δεν προβλέπεται πουθενά στους όρους της εγγύησης, αν χαλάσει κάτι εντός εγγύησης είναι υποχρεωμένοι να σου το αλλάξουν με το ίδιο ακριβώς μοντέλο/εξάρτημα, εκτός αν έχει σταματήσει να κυκλοφορεί που εκεί γκριζάρει λίγο το θέμα.

Δημοσ.

Well... μόλις έλαβα ένα τηλέφωνο (καλά όχι μόλις, περίπου στις 11:00) από κάποιον υπεύθυνο στην infoquest ότι έκαναν λάθος και δόθηκε η μνήμη που προοριζόταν για μένα αλλού και προέκυψε όλο αυτό το θέμα, καθώς μετά περίμεναν παραγγελία από εξωτερικό για να καλύψουν την δική μου μνήμη.

Θα με καλέσουν αύριο για να βγάλουμε άκρη με την μνήμη.

Περιμένω και απαντητικό email για να το βάλω εδώ.

 

Για να δούμε, έχει κλονιστεί η εμπιστοσύνη μου σίγουρα, αλλά είμαι άνθρωπος που συγχωρεί. Αν και τα 40€ που μπήκα μέσα πάνω στην απελπισία μου δύσκολα θα το ξεχάσω.

 

Θα ήταν όλα ευκολότερα για όλους μας πάντως αν μου έλεγαν "ξέρεις, έγινε πατάτα, και θα κάνουμε Χ χρόνο να φέρουμε τις μνήμες" θα έδειχνα κατανόηση και δεν θα έκανα και εγώ την δική μου πατάτα μέσα στην απελπισία μου να πάω να χρεωθώ άλλα 40€ για να πάρω άλλη μνήμη, ούτε θα έβγαζα συμπερασμα ότι με δουλεύουν.

 

Τέλος πάντων, θα επανέλθω με την απάντηση της εταιρίας αύριο.

Αυτο ακριβως ηθελα να σου γραψω χτες.Οτι δηλαδη οι μνημες σου πρεπει να ηρθανε στην ωρα τους,και καποιος φιλος φιλου,κουμπαρος ξαδερφου,καποιος με γραβατα προισταμενοδιευθυντης που φωναξε,τις πηρε και εφυγε.Ακομα και ενας χαζουπαλληλος που βαριοτανε,τις ειδε στο συστημα ,δεν εδωσε σημασια για ποιον ειναι κρατημενες,και τις αποδεσμευσε.

Μαλλον εκει λοιπον αρχισε η ολη ταλαιπωρια σου.Αφου λοιπον τις δωσανε,επρεπε να τις ξαναπαραγγειλουν.

Και αν στις online παραγγελιες φαινονται 2-3 εργασιμες ή οτι αλλο,αυτα ειναι παραμυθια και ποτε δεν ισχυουν.Απλα περιμενεις.

Δημοσ.

Koιτα να δεις που και εγω εχω ακριβως τις ιδιες μνημες που τις ειχα παρει απο προσφορα και μου εχει καει το ενα dimm και ειμαι με τα 4gb τωρα και θελω να τις στειλω για αντικατασταση γιατι αναγκαστικα πρεπει να πανε και οι δυο και να μεινω καμια εβδομαδα χωρις υπολογιστη.Επεσα πανω σε αυτο το θεμα και μ "εφτιαξε" την διαθεση για να τις στειλω να πω την αληθεια.Να τις στειλω και με κουριερ που ειμαι απο επαρχια δηλαδη κανα 7αρι ευρο λογικα και να περιμενω καμια εβδομαδουλα.εδω δεν εχω 5ευρο να βγαλω την κοπελια για καφε θα πρεπει να πληρωσω 7 για να τις στειλω στο τεχνικο τμημα.για ποιο κωλο λογο το τεχνικο τμημα δεν εχει επαφη με το U δεν μπορω να το καταλαβω.Υπαρχει υποκαταστημα U εδω που δεν γνωριζω την μερος του λογου ειναι μιας και τα προιοντα που εχω παρει απο U τα παρελαβα μεσο acs 

Δημοσ.

Λοιπόν, τέλος καλό όλα καλά, μου έδωσαν ένα κιτ των 2Χ 4GB 2133Mhz που είχαν ετοιμοπαράδοτο και refund το κόστος αγοράς (39€) για την ταλαιπωρία.

Ο υπεύθυνος με τον οποίο μίλησα προσωπικά με έπεισε ότι η εταιρία αναγνωρίζει και διορθώνει τα λάθη της οπότε μιας και μιλάμε για το μοναδικό παράπτωμα που έχει υποπέσει μέχρι στιγμής (που έχει υποπέσει στην αντίληψη μου δηλαδή τόσο προσωπικά όσο και από γνωστούς), προσωπικά τους συγχωρώ.

 

Με διαβεβαίωσε επίσης ότι έχουν παρθεί μέτρα για να αποφύγουν στο μέλλον τέτοια θέματα και ότι θα φροντίσουν να ενημερώνεται ο πελάτης για την αποφυγή παρεξηγήσεων.

Πραγματικά ελπίζω ότι έτσι είναι, γιατί δεν είχα κανένα παράπονο μέχρι αυτό το περιστατικό.

 

Πιστεύω ότι μετά από αυτή την αντιμετώπιση δεν έχω λόγο να αποκλείω το κατάστημα τους για μελλοντικές αγορές.

 

Koιτα να δεις που και εγω εχω ακριβως τις ιδιες μνημες που τις ειχα παρει απο προσφορα και μου εχει καει το ενα dimm και ειμαι με τα 4gb τωρα και θελω να τις στειλω για αντικατασταση γιατι αναγκαστικα πρεπει να πανε και οι δυο και να μεινω καμια εβδομαδα χωρις υπολογιστη.Επεσα πανω σε αυτο το θεμα και μ "εφτιαξε" την διαθεση για να τις στειλω να πω την αληθεια.Να τις στειλω και με κουριερ που ειμαι απο επαρχια δηλαδη κανα 7αρι ευρο λογικα και να περιμενω καμια εβδομαδουλα.εδω δεν εχω 5ευρο να βγαλω την κοπελια για καφε θα πρεπει να πληρωσω 7 για να τις στειλω στο τεχνικο τμημα.για ποιο κωλο λογο το τεχνικο τμημα δεν εχει επαφη με το U δεν μπορω να το καταλαβω.Υπαρχει υποκαταστημα U εδω που δεν γνωριζω την μερος του λογου ειναι μιας και τα προιοντα που εχω παρει απο U τα παρελαβα μεσο acs

Αν τις έχεις αγοράσει από το τοπικό κατάστημα ρώτησε τους απευθείας, μετά από τις διαβεβαιώσεις και μια μικρή κουβέντα που είχα με τον υπεύθυνο, πιστεύω πλέον ότι έσπασε ο διάολος το ποδάρι του σε συνδυασμό με ανθρώπινο λάθος του προσωπικού.

Δημοσ.

Αν τις έχεις αγοράσει από το τοπικό κατάστημα ρώτησε τους απευθείας, μετά από τις διαβεβαιώσεις και μια μικρή κουβέντα που είχα με τον υπεύθυνο, πιστεύω πλέον ότι έσπασε ο διάολος το ποδάρι του σε συνδυασμό με ανθρώπινο λάθος του προσωπικού.

 

Aπο Αθηνα τις πηρα και μου ηρθαν με acs.Ρωτησα αν μπορω να παω να τις δωσω εκει στο υποκαταστημα για να τις στειλουν αθηνα αλλα μου ειπαν απο το τεχνικο τμημα οτι δεν εχει καμια σχεση μαζι τους και πρεπει να τις στειλω εκει κατευθειαν με κουριερ.Αφου λυθηκε παντως το θεμα και σου εδωσαν πισω και χρηματα ολα οκ.

  • Like 1
Δημοσ.

Παρακαλώ το θέμα είναι λήξαν, έκανα edit το αρχικό post για να είναι όλα ξεκάθαρα, οπότε αν θεωρεί κάποιος admin/mod ότι το θέμα μπορεί να κλειδώσει, ας το πράξει.

 

Ευχαριστώ το insomnia που μου παρέχει μέσω του φόρουμ ένα βήμα για να ακουστεί η "φωνή" μου παραέξω.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...