vardaloupas Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2013 Αγόρασα πριν ένα χρόνο από το Αμαζον το TP-Link TL-PA211KIT (ζευγάρι). Αλλά από το καλοκαίρι χάλασε το πρώτο και πριν κανένα μήνα και το δεύτερο. ήρθα σε επαφή με την TPLink και υποτίθεται ότι θα ερχόντουσαν σε επαφή με τον προμηθευτή και αυτός στην συνέχεια θα μου έστελνε μήνυμα για την αντικατάστασή του ή τέλος πάντων σε επαφή για να διευκρινίσω την κατάσταση. Πράγμα που δεν έγινε ποτέ τους ενόχλησα άλλη μια φορά μέσω ε-μαιλ και υποτίθεται ότι ξαναήρθαν σε επαφή μαζί τους αλλά τίποτα και πάλι. Εφόσον δεν βρίσκω ανταπόκριση από την TPlink και τον μεσάζοντα, αποφάσισα να έρθω σε επαφή με την Αμαζον, αλλά δεν βρίσκω πουθενά κάποιο ε-μαιλ ή κάτι για επιστροφή προβληματικού "αντικειμένου". Την μόνη επιστροφή που δέχονται είναι εντός 30 ημερών από την αποστολή και εφόσον δεν το έχω ανοίξει. Σε αυτήν την περίπτωση ξέρει κάποιος τι γίνετε ή τέλος πάντων εάν έχει κάποιος εμπειρία από τέτοια περίπτωση;
SPANK Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2013 Βασικά κατευθείαν έπρεπε να ειχες μιλήσει με amazon , στείλε απλα ενα mail και ρώτα τους τι βήματα πρέπει να ακολουθήσεις 1
drdedus Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2013 τι πάθανε γιατί και σε εμένα νέκρωσε το πρώτο και μετά απο λίγο καιρό κα το δεύτερο? μήπως κάτι τέτοιο? http://www.kphonline.co.uk/2012/12/repairing-a-dead-tp-link-pa211-powerline-ethernet-adapter-part1/
SPANK Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2013 Η απλα έτυχε η ειναι καποιο γενικό πρόβλημα του συγκεκριμένου μοντέλου
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα