stelios_2809 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Καλησπέρα , έχω το Vaio SVE 1512Y1E SI. Το αγόρασα στην Αθήνα τον 12/2012. Εδώ και 7 μήνες βρίσκομαι στο εξωτερικό. Μια εβδομάδα λοιπόν πριν , ο υπολγιστής ξαφνικά με τα βίας ξεκινούσε , έβγαζε μηνύματα λαθους CRITICAL_PROCESS_DIED και διάφορα άλλα. Η επιδιόρθωση δίσκου δεν δουλεύε ποτέ γιατι κόλλαγε , η επαναφορά σε παλαιότερες ρυθμίσεις το ίδιο και αναγκαστικα μέσω των κουμπιών του vaio ξεκίνησα να το κάνω καθαρισμο για νεα εγκατάσταση. Παρόλα αυτα σε κάθε προσπάθεια πάθαινε το ίδιο και κόλαγε. Ο υπολογιστής έτρεχε όπως ήταν τους τελευταίους μήνες. Δεν εγκατέστησα κάποιο προγραμμα η κάτι. Επίσης όταν τον έιχα αγοράσει και μου είχε κολλησει με τον ιδιο τρόπο η παραπάνω διαδικασία δουλεψε και ο υπολογιστης επανήλθε άμεσα. Το πήγα λοιπόν στο εξουσιοδοτημένο της Sony εδώ , τους εξήγησα , προσπάθησαν να τον κανουν επαναφορα αυτοι. Την επόμενη με πήραν και μου είπαν ότι δεν μπορούν να τον επαναφέρουν και θα πρέπει να πάει στα κεντρικα του σέρβις και επίσης να πάω να επαληθεύσω κάποια απο τα στοιχεία που είναι δηλωμένος ο υπολογιστής για να το στείλουν στη Sony και να ελέγξει την εγγύηση κλπ. Χθές λοιπόν με πηραν πάλι λέγοντας πως οκ μεν με την εγγύηση κλπ , αλλα θα έπρεπε να έιχα φτιάξει recovery disks τα οποία δεν τα καλύπτουν και θα πρέπει να τα αγοράσω με 50 λιρες. Επειδή τα αγγλικά μου δεν είναι τέλεια ισως να μου έχει διαφύγει κατι και η γνώσεις μου περί εγγυήσεων ελάχιστες έχω τις εξής ερωτήσεις 1. είχε κανεις παρομοια εμπειρία? 2. μπορώ να κάνω κάτι στον συγκεκριμένο υπολογιστή μόνος μου χωρις να αγοράσω αυτα που λενε? ευχαριστώ για τον χρόνο σας παιδια!
xristoforos89 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Την Τριτη που περασε (προχθες) εστειλα για σερβις ενα βαιο (θεμα γραφικων). Οταν τους καλεσα, μου ειπαν να το επαναφερω στις εργοστασιακες ρυθμισεις μηπως και εχουν καποιο θεμα οι drivers και μετα, αν συνεχιζεται το προβλημα, να σταλει στο σερβις. Τους εξηγησα οτι εχει γινει clean install των windows 8 και δεν υπαρχει ουτε recovery partition ουτε recovery disks. Μου ειπαν ακριβως το ιδιο που ειπαν και σε εσενα (50ευρω νομιζω μου ανεφεραν για τα δισκακια). Δεν εδωσαν βαση και τους ειπα οτι εχω δικαιωμα ακομα και να κρατησω τον σκληρο δισκο (εφοσον εχω προσωπικα στοιχεια/αρχεια μεσα) και χωρις δευτερη σκεψη μου εστειλαν την ups την επομενη μερα και ηρθε και το πηρε. Ξανακαλεσε τους και ανεφερε τους το προβλημα σου. Φυσικα και δεν πρεπει να παρεις τα δισκακια που σου λενε. Κερδος απο ανιδεους προσπαθουν να βγαλουν.
eaglej Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Δες λίγο εδώ: δεν νομίζω να υπάρχουν διαφορές αν τρέχεις 7αρια !!!Δεν μου έχει συμβεί ποτέ και ούτε το ελπίζω Πάντως ψάξε στο google σίγουρα θα βρεις κάτι !!!!
stelios_2809 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2013 Ναι έχω windows 8 , τώρα δεν μπορώ να κάνω τπτ από όσα λέει το βίντεο γιατί με την καθαρή εγκατάσταση έκανε φορματ. Αυτή τη στιγμή είναι στο κατάστημα της Sony εδώ που μένω. Προσπαθώ να κατεβάσω σε iso τα windows 8 αλλά χρειάζομαι το serial number που δεν έχω. Μπορώ να ζητήσω τον σιριακό απο την Sony? Φυσικά και δεν θα πληρώσω για τα δισκάκια. Το θέμα είναι αν θα μπορώ να το φτιάξω τουλάχιστον γιατι το χρειάζομαι άμεσα. κολλέγιο , ψαξιμο δουλειάς κτλπ.
stelios_2809 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2013 Πήγα και πήρα χθες το λαπτοπ πίσω αφου για να το φτιάξουν ήθελαν χρήματα. Τους ζήτησα επίσης και σήμερα θα πάω να το πάρω χαρτί που να λέει τι έκαναν στο σέρβις και γιατί δεν κάνει επαναφορά. Αυτοι μου προτείνουν την μόνη λύση με recovery disks. Χθες το βραδδυ που το πήρα , ξεκινώντας το με το vaio care στο vaio hardware Diagnosis 1 .στο quick test βγαζει cpu - ok memory - ok h disk - Linear Seek Test , Random Seek Test , Funnel Seek Test kai Surface Seek Test σε ολα Fail. 2. Στο h disk verify and repair δεν μπορώ να κάνω όλα τα παρτισιον μαζι γτ κολλαει εξαρχής και αν κάνω σε ενα ενα ξεχωριστα partition 610 gb - kollaei sto 1% partition 28 gb - ok 100% partition 1,5 gb - kollaei sto 58%. Έχουν σχέση αυτα με hardware failure , για να μπορώ να τους πω ? ( τα έχω όλα σε screenshots) help please!
xristoforos89 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2013 Κατεβασε το hd sentinel: http://www.hdsentinel.com/thanks_for_downloading.php?file=http://www.harddisksentinel.com/hdsentinel_pro_setup.zip Και δες τι αποτελεσματα σου βγαζει για τον δισκο σου.
shodan Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2013 Δεν εχω καταλάβει απόλυτα ποιο ειναι το πρόβλημα σου. Το μηχάνημα ειναι εντός εγγύησης και πρέπει να σου αντικαταστήσουν το σκληρό (αφού με βάση το διαγνωστικό έχει πρόβλημα) επαναφέροντας το λειτουργικό που είχε εξ αρχής. Έτσι γίνεται παντα στο service της Sony και δε σε ρωτάνε μα και μου για δίσκους αποκατάστασης και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο. Αν ήσουν Ελλάδα συγκεκριμένα θα ερχόταν κούριερ σπιτι σου να το παραλάβει δωρεάν. Οπότε πάρε τηλέφωνο το call center της Sony στη χώρα που εισαι και δώσε σε κάποιον άλλο να μιλήσει που να κατέχει τη γλώσσα για αποφυγή παρεξηγήσεων. Sent from my iPhone using Insomnia
stelios_2809 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2013 Το θέμα είναι ότι η σονυ που το πηγα εδώ το έλεγξε και είπαν οτι για να λυθεί το πρόβλημα θέλει recovery disks - τα οποια πρεπει να αγοράσω. τα διαγνωστικα τα έκανα εγώ χθες. ρωτάω αν αυτά τα μηνύματα που παραθέτω, παραπεμπουν σε hardware failure. Τώρα την Δευτέρα θα καλέσω vaio link να δουμε...
xristoforos89 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2013 To hd sentinel το ετρεξες για να δεις την υγεια του δισκου;
shodan Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2013 Service sony ειναι εκεί που το πήγες ή καταστημα sony; Τέλος πάντων όπως σου είπα και παραπάνω με βάση το διαγνωστικό ο δίσκος έχει πρόβλημα. Αν μπορείς να μπεις στο λειτουργικό τρέξε και το hd sentinel και πες μας την υγεία του δίσκου. Sent from my iPhone using Insomnia
stelios_2809 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2013 Πως να το τρέξω ? το σονυ δεν δουλευει.. απο ενα netbook στέλνω. Να βγάλω τον σκληρο??
shodan Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2013 Τωρα τι να σου πω, αν έχεις κάποιον σταθερό για να τον κουμπώσεις πάνω και έχεις και κατάλληλο κατσαβιδι για να μην καταστρέψεις τις βίδες κάντο. Αν μπορείς να κατεβασεις και το Ubuntu πχ και να το γράψεις σε ενα USB μέσα απο το disk utility θα δεις αν έχει κατεστραμενους τομείς ο δίσκος. Επιμένω πάντως, εχω στείλει δεκάδες sony στο service αναφέροντας τα αποτελέσματα του τεστ που έκανες κ εσύ και παντα γινόταν αντικατάσταση σκληρού. Μην παιδευεσαι κ μην αγχωνεσαι τσάμπα. Εννοείται οτι θα χάσεις οτι αρχεία είχες αφού θα γίνει αντικατάσταση, το ξέρεις αυτο ετσι;
doakes Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2013 Χθές λοιπόν με πηραν πάλι λέγοντας πως οκ μεν με την εγγύηση κλπ , αλλα θα έπρεπε να έιχα φτιάξει recovery disks τα οποία δεν τα καλύπτουν και θα πρέπει να τα αγοράσω με 50 λιρες. Μην παιδευεσαι κ μην αγχωνεσαι τσάμπα. Πήγα και πήρα χθες το λαπτοπ πίσω αφου για να το φτιάξουν ήθελαν χρήματα. Τους ζήτησα επίσης και σήμερα θα πάω να το πάρω χαρτί που να λέει τι έκαναν στο σέρβις και γιατί δεν κάνει επαναφορά. Αυτοι μου προτείνουν την μόνη λύση με recovery disks. Shodan δε νομιζω οτι αγχωνεται αδικα αφου το πηγε ηδη στο service και το πηρε πισω ανεπισκευαστο.Το γραφει οτι δεν ειναι στην Ελλαδα και δεν εχει να κανει με το ελληνικο service της Sony κι εκει που ειναι του ζητανε υποχρεωτικη αγορα των recovery disks για να αντικαταστησουν τον δισκο.
shodan Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2013 Δίκιο έχεις, τελικά βλέπω πως είναι μπερδεμένη η κατάσταση με τη Sony σε περίπτωση που κάποιος βρεθεί εκτός της χώρας από όπου αγοράστηκε το μηχάνημα. Αντιγράφω από τη σελίδα υποστήριξης: Φροντίστε να δημιουργήσετε μέσα ανάκτησης για το φορητό υπολογιστή VAIO προτού ταξιδέψετε. Μιας και τα μέσα ανάκτησης συσχετίζονται με μια συγκεκριμένη περιοχή, τα κέντρα επισκευής σε άλλες περιοχές δεν θα έχουν διαθέσιμα μέσα ανάκτησης για τις μονάδες που προέρχονται από άλλες περιοχές. Σε περίπτωση που αυτά τα μέσα χρειαστεί να παραγγελθούν από τη χώρα προέλευσης, να αναμένετε σημαντικές καθυστερήσεις στις επισκευές. Δεν αναφέρει κάτι βέβαια για χρέωση αλλά λογικά μιας και μεσολαβεί παραγγελία από άλλη χώρα ή από τα κεντρικά για αυτό σου ζήτησαν χρήματα (που και πάλι κουφό μου φαίνεται από τη στιγμή που τα sony έχουν συνήθως προεγκατεστημένες από ~4 - ~10 γλώσσες). Πήγαινε ίσως και ρώτησε τους αν μπορούν να σου το επισκευάσουν και ας περάσουν στην τελική την έκδοση που έχουν αυτοί εκεί (αγγλία είσαι. Αν πάλι σου αρχίσουν τα μα και μου ρίξε και ένα email εδώ: [email protected] για περισσότερες πληροφορίες.
stelios_2809 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2013 Αυτή τι στιγμη το έχω στείλει στο service centre και περιμένω. Μίλησα στο τηλέφωνο πρώτα και ανάφερα αυτο με τα αποτελέσματα των τεστ στο hardware-σκληρο δίσκο. 5 εργάσιμες. Για να δούμε. Πάντως στο report που πηρα λέει ακριβώς ''Attemted Full system restore unsucessfull , contacted Sony Vaio - Link Service advised on restoring using assist , process failed at approx 9% complete , Vaio Link advised store that a full set of recovery discs are required these cannot be supplied free of charge, apporox £50.00 cost. Unit returned to customer 1/11/13'' με το assist κουμπί ήξερα να το κάνω και εγώ. Τέσπα μπορέι να έχει μικρή σημασία. Αναμένω.... Ασχετο 1.Ηδη σκέφτομαι ακόμα και να μου αλλάξουν σκληρό κλπ , να τον αλλάξω μετά με έναν ssd. Αξίζει έτσι δεν είναι? 2 Ενα καλό επίσης είναι ότι η Σονυ στην Ελλάδα μου είπε πως βρίσκω τον Σειριακό των Windows.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα