Προς το περιεχόμενο

Καλές εκτπώσεις στη vodafone σε διάφορα κινητά


Lokokokakau

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

Ναι εννοώ να μην γράφει 5 ώρες πριν. Με άλλα λόγια να μην έχει σχετικό timestamp αλλά ακριβές πχ. 2/11/2013 17:20

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ναι εννοώ να μην γράφει 5 ώρες πριν. Με άλλα λόγια να μην έχει σχετικό timestamp αλλά ακριβές πχ. 2/11/2013 17:20

μεχρι την δευτέρα θα αναγράφει ημερομηνία και ώρα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορούμε να βρούμε στο facebook ακριβές timestamp πχ. αυτού (http://s17.postimg.org/oji6gvavz/image.png) ώστε να αποδεικνύει ο,τι μέχρι εκείνη την ώρα είχαν εις γνώσιν τους απόθεμα και τουλάχιστον να καλυφθούμε εκείνοι που το έχουμε παραγγείλει πριν από εκείνη την ώρα;; χμμμμμμμ

Και αν η εταιρεία ισχυρισθεί λάθος του υπαλλήλου τι θα σας καλύψει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και αν η εταιρεία ισχυρισθεί λάθος του υπαλλήλου τι θα σας καλύψει;

 

Κάτι μου έρχεται στο μυαλό αλλά δεν μπορώ να το γράψω γιατί θα φάω ban. :P

 

Απλά μήπως είχαμε μια έξτρα κάλυψη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα δείξει.  Αν διαβάσεις το νήμα θα δεις ότι ελάχιστοι έχουν πάρει mail εκτός από τον αριθμό παραγγελίας.

Για να πάρεις το email επιβεβαίωσης έπρεπε να πατήσεις πάνω στο @ Αποστολή με email. Aν έχει κάποιος screenshot μπορεί να το δει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να πάρεις το email επιβεβαίωσης έπρεπε να πατήσεις πάνω στο @ Αποστολή με email. Aν έχει κάποιος screenshot μπορεί να το δει.

 

Μετά από 17 σελίδες η πιο σωστή παρατήρηση...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν παιδιά καλησπέρα κι από μένα. Θα ήθελα να σας πω την άποψή μου αναφορικά μ' αυτό το ζήτημα γιατί κι εγώ όπως και όλοι εσείς άλλωστε τρέξαμε να το παραγγείλουμε. Μίλησα μ' έναν εντελώς αδαή υπάλληλο απ' το τμήμα εξυπηρέτησης (και το εννοώ το αδαής γιατί ούτε μπήκε στο κόπο να δει πόσο κοστίζει αυτό το κινητό στην αγορά ενώ δέχτηκε αναρίθμητα τηλεφωνήματα σήμερα γι το συγκεκριμένο κινητό). Στο δια ταύτα. Όσοι από εμάς λάβαμε ένα e-mail που αναγράφεται ο κωδικός συναλλαγής είμαστε "σχεδόν" κατοχυρωμένοι. Και λέω σχεδόν γιατί και στο παρελθόν έχουν γίνει αρκετές "μαλαγανιές" και "κουκουλώματα" με παρόμοια ζητήματα από άλλες εταιρίες. Παρόλα αυτά πιστεύω ότι η vodafone θα διαχειριστεί με την ανάλογη σοβαρότητα αυτό το ζήτημα. Φυσικά τα ποσά που διαπραγματεύονται εδώ δεν είναι "stock πληκτρολόγια αξίας 5 ευρώ", αλλά κινητά τηλέφωνα αξίας άνω των 400 ευρώ στις περισσότερες εταιρίες. Οπότε ας κρατήσουμε μικρό καλάθι, που λέει κι ο λαός. Από Δευτέρα θα μάθουμε τι θα αποφανθεί η εταιρία. Μέχρι τότε οι σεναριολογίες μόνο τα νεύρα και τη φαντασία οξύνουν. Εύχομαι να μείνουμε όλοι ικανοποιημένοι στο τέλος αλλά είμαι ιδιαίτερα επιφυλακτικός. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοώ κωδικό συναλλαγής. Όπως ακριβώς το έγραψα. Ο υπάλληλος (αν και αδαής ως προς το κινητό) με διαβεβαίωσε ότι είναι ακριβώς το ίδιο με τον κωδικό παραγγελίας. Μάλιστα επέμεινα σε αυτό το σημείο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοείς κωδικό παραγγελίας...

Εγω στο mail επιβεβαιωσης εχω κωδικο παραγγελιας, στο mail που μου ηρθε με τον τροπο που αναφερθηκε μολις πριν απο λιγο, εχω κωδικο συναλλαγης...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοώ κωδικό συναλλαγής. Όπως ακριβώς το έγραψα. Ο υπάλληλος (αν και αδαής ως προς το κινητό) με διαβεβαίωσε ότι είναι ακριβώς το ίδιο με τον κωδικό παραγγελίας. Μάλιστα επέμεινα σε αυτό το σημείο.

 

Έλαβες email που αναφέρει την φράση "Κωδικός Συναλλαγής"?

 

EDIT: Απάντησε ο 

christs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...