Προς το περιεχόμενο

Καλές εκτπώσεις στη vodafone σε διάφορα κινητά


Lokokokakau

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν μιλούσαμε για cosmote και wind θα σας έλεγα μη περιμένετε πολλά.

Με τη vodafone δεν έχετε να φοβ'αστε τίποτα, το έχει αποδείξει πολλάκις.

Κι εγώ-να πάρει η ευχή- έμεινα στην απ'έξω γιατί δεν ήμουν μπροστά στο κομπιούτερ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Να βάλω κι εγώ το λιθαράκι μου...Λοιπόν παραγγελία με το δεύτερο άνοιγμα χωρίς account χθες το μεσημέρι. Δεν μου ήρθε mail κανένα ούτε μνμ στο κινητό. Η παραγγελία είναι σε κατάσταση εκκρεμεί. Επικοινώνησα με φίλο που έχει κατάστημα και έβαλα την παράδοση εκεί. Του έχει έρθει mail κανονικά ότι έχει καταγραφεί παραγγελία με παράδοση στο κατάστημα του. Πάντως off the record με ενθάρρυνε γιατί ανέφερε χαρακτηριστικά ότι όταν είχε την προσφορά με το samsung mini η vodafone είχε stock πολλές χιλιάδες κομμάτια. Πάντως εγώ περιμένω ότι δεν θα πάρω τίποτα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

post-249908-0-83104600-1383486400_thumb.png

Εμένα αυτό το e-mail μου ήρθε ευθύς αμέσως μετά την παραγγελία. Το ίδιο e-mail ήρθε και στον φίλο μου που το παράγγειλε και αυτός. Καλό θα ήταν να δούμε τι e-mail μας απεστάλησαν προκειμένου να βγάλουμε μια άκρη γιατί ο καθένας λέει τα δικά του (και δικαίως μιας και έγινε τόσο μπέρδεμα από την ανευθυνότητα της εταιρίας).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο fb πάντως τη μια λέει ότι όποιος έχει αριθμό παραγγελίας δεν θα έχει πρόβλημα και την άλλη ότι όποιος δεν πήρε επιβεβαίωση δεν έχει καταχωρηθεί η παραγγελία του και θα επικοινωνήσουν για να βρουν κάποια λύση. Ότι να ναι λίγο.

Σε τι κατάσταση σου βγάζει την παραγγελία σου?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο fb πάντως τη μια λέει ότι όποιος έχει αριθμό παραγγελίας δεν θα έχει πρόβλημα και την άλλη ότι όποιος δεν πήρε επιβεβαίωση δεν έχει καταχωρηθεί η παραγγελία του και θα επικοινωνήσουν για να βρουν κάποια λύση. Ότι να ναι λίγο.

Σε τι κατάσταση σου βγάζει την παραγγελία σου?

Την παραγγελία δεν την έκανα από το account μου στη vodafone (αν και έχω) αλλά ήμουν από το κινητό κι εκείνη τη στιγμή βιαζόμουν για να προλάβω. Συνεπώς δεν μπορώ να παρακολουθήσω κάτι στο καλάθι αγορών. Φαντάζομαι όμως ότι δεν παίζει κάποιο θέμα μ' αυτό. Έχω αγοράσει και από άλλες εταιρίες με τον ίδιο τρόπο στο παρελθόν όπου δεν απαιτούνταν να γίνεις μέλος πρώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

attachicon.gifΧωρίς τίτλο.png

Εμένα αυτό το e-mail μου ήρθε ευθύς αμέσως μετά την παραγγελία. Το ίδιο e-mail ήρθε και στον φίλο μου που το παράγγειλε και αυτός. Καλό θα ήταν να δούμε τι e-mail μας απεστάλησαν προκειμένου να βγάλουμε μια άκρη γιατί ο καθένας λέει τα δικά του (και δικαίως μιας και έγινε τόσο μπέρδεμα από την ανευθυνότητα της εταιρίας).

Δε θα βγει ακρη με αυτο που ζητας. Γιατι πολυ απλα εγινε χαμος και σε αλλους ηρθε κατι, σε αλλους δεν ηρθε τιποτα, και γενικα φεξε μου και γλιστρησα. Εκει που εχω καταληξει εγω, ειναι οτι:

 

1. αυτο που παραθετεις, ηρθε κυριως σε οσους πατησαν εκει που ελεγε "αποστολη στο mail" κατι τετοιο δεν το θυμαμαι ακριβως, και ερχοταν ακριβως αυτο στο mail σου, που ειναι σαν screenshot της αγορας σου στο τελικο βημα με τον κωδικο συναλλαγης

 

2. ενα αλλο mail "Κατάσταση παραγγελίας Vodafone eShop/Vodafone eShop order status‏" δεν ερχοταν σε ολους, και περιελαμβανε τον κωδικο της παραγγελιας. Θεωρητικα, σ αυτα τα mail αναφερεται η εταιρια στο φβ , οταν λεει οτι πρεπει να εχει ερθει mail που επικυρωνει την καταχωρηση κτλ. ΑΛΛΆ: εχει γινει χαμος, διοτι σε αλλους δεν ερχοταν, και σε αλλους μετα απο λιγα λεπτα που εκαναν παραγγελια ερχοταν. Το ιδιο συνεβη και σε μενα:

-στην 1η παραγγελια, παραλαβη απο καταστημα, δεν ηρθε τιποτα και εχω μονο αυτο το mail που παρεθεσες

-στην 2η παραγγελια μετα με αντικαταβολη, ηρθε κανονικα το mail που αναφερω στην περιπτωση (2).

 

Δοκιμαστε εδω http://www.vodafone.gr/portal/client/eshop/loadOrderTracking.action?null# να δειτε σε ποιο σταδιο ειναι η παραγγελια σας, ειτε με την (1) ειτε τη (2) περιπτωση. Θα ειναι ή εκκρεμει, ή σε εξελιξη...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

attachicon.gifΧωρίς τίτλο.png

Εμένα αυτό το e-mail μου ήρθε ευθύς αμέσως μετά την παραγγελία. Το ίδιο e-mail ήρθε και στον φίλο μου που το παράγγειλε και αυτός. Καλό θα ήταν να δούμε τι e-mail μας απεστάλησαν προκειμένου να βγάλουμε μια άκρη γιατί ο καθένας λέει τα δικά του (και δικαίως μιας και έγινε τόσο μπέρδεμα από την ανευθυνότητα της εταιρίας).

Ρε παιδια τι δεν καταλαβενετε ελεος ποια....ολοι εχουν παρει αυτο το μηνυμα αλλα ειτε σε email οσοι δηλωσαν παραδωση με courier ενω αυτοι που δηλωσαν καταστημα του βγηκε αυτο μωλις πατησανε στην παραγγελια το τελευταιο οκ.Μπερδεψατε τα μπουτια σας ολοι σας.....εξηγω για να μην παραξηγουμε

Παραγγειλα ενα δικο μου πρωτα με παραδωση στο καταστημα της περιοχης μου και μωλις πατησα επιβεβαίωση μου εβγαλε φατσα φορα το ιδιο πραγμα σε οσους εστειλαν email το ιδιο πραγμα που οι περισσοτεροι απο την χαρα τους ουαουα πηρα κινητο χωρις να παρατηρησουν μωλις έγινε δεκτή η παραγγελία τους το τιμολόγιο καιμετο κωδικο που τους εβγαλε για ελενχο της παραγγελία ς τους.

Μετα απο την πρωτη παρραγελια παραγγειλε μια φιλη μου διπλα μου αλλα παραδωση με courrier γτ με παραδωση στο ιδιο καταστημα δεν το δεχόταν και το παραγγειλα με την courrier και τις εστειλε email με ακριβως τα ιδια πραγματα που ελεγε σε εμενα...δλδ εγω δεν θα παραλαβω εφοσον εχω φωτογραφια μμε το ιδιο μηνυμα στο site τους οπως στο email της φιλης μου?...απλα με παραγγελια με courrier περνουν email ενω αυτοι που εχουν παραλαβή απο καταστημα τους το εβγαλε και δεν πηραν χαμπαρι και σταλθηκε κατευθείαν στο καταστημα το μηνυμα....αυτο που θελει τωρα ειναι υπομονη ...μεχρι αυριο

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απ' ο,τι έχω καταλάβει όσοι έχουμε βάλει για παραλαβή από το κατάστημα δεν έχουμε παραλάβει e-mail κωδικού παραγγελίας αλλά μόνο κωδικό συναλλαγής. Θεωρητικά αυτό το e-mail κωδικού παραγγελίας πηγαίνει κατευθείαν στον υπολογιστή του καταστήματος στο οποίο έχουμε ορίσει να γίνει η παραλαβή ώστε όταν έρθει να μας ειδοποιήσουν τηλεφωνικώς. Γι αυτό και όσοι έχουν επιλέξει την μέθοδο της αντικαταβολής έχουν λάβει mail με κωδικό παραγγελίας γιατί θα πρέπει να παρακολουθούν την παραγγελία τους για να είναι σπίτι όταν έρθει το Courrier.

 

To λέω με απλά λόγια γιατί το ίδιο γράφει και ο φίλος παραπάνω.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aκριβώς και εγώ παράδοση απο κατάστημα της περιοχής μου επέλεξα και δεν μου ήρθε κανένα μήνυμα μέσω e-mail. Απλά ο κωδικός παραγγελίας μετά το order. Εν τω μεταξύ στην μηχανή αναζήτησης έχει την παραγγελία μου "σε εξέλιξη". Μακάρι τελικά να παραλάβουμε καθώς πρόκειται για σούπερ προσφορά που είχα χρόνια να δώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τελικα πηρα τηλεφωνο και μου ειπαν οτι κινητα θα παρουν οσοι εχουν ονομα που αρχιζει απο Γκ και το αθροισμα των αριθμων του αφμ τους ειναι μικροτερο του 125

 

 

οτι και να λεμε μονο αυριο θα ξερουμε,αυτα με τα μειλ ειναι χαζοδικαολογιες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω το θέμα το έχουμε εξαντλήσει. Θα δούμε αύριο τι θα γίνει. Σε περίπτωση που υπάρξει πρόβλημα την άκρη θα μπορέσουμε να την βρούμε υποθέτω και με τους αύξοντες αριθμούς των παραγγελιών ή την ώρα παραγγελίας. Έτσι θα διαπιστώσουμε αν τελικά τηρήθηκε σειρά προτεραιότητας ή όχι.

 

Η πρόβλεψή μου: θα πάρουν όλοι όσοι κατάφεραν να παραγγείλουν πριν τελειώσει η διαθεσιμότητα από ένα κομμάτι.

 

μάι 2 σεντς

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...