Προς το περιεχόμενο

Αστείες, περίεργες, ενδιαφέρουσες εικόνες


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 35,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • De@th L0rd

    1432

  • Unabomber

    1344

  • Thresh

    1318

  • viper2005

    1282

Στις 4/22/2018 στις 11:47 ΠΜ, opera είπε

Αν το δεις πιό προσεκτικά θα μπορούσε η κλίση να ξεκινήσει αρκετά μέτρα πίσω και να σβήσει στο κόμβο με την ίδια κλίση που έχει  αυτή που έφτιαξαν.

Είναι τα ίδια μέτρα που χρειάζεται για να γίνει ισόπεδο.

Αυτός που αναρωτιέται το είδε και για αυτό το ερωτηματικό.

Δεν έχει να κάνει με τη κλίση απαραίτητα αλλά για να αναγκάζει τα οχήματα να φτάνουν στη διαστάυρωση με χαμηλώτερη ταχύτητα και όχι στο τελικιασμα της ευθείας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, DrLo είπε

Δεν έχει να κάνει με τη κλίση απαραίτητα αλλά για να αναγκάζει τα οχήματα να φτάνουν στη διαστάυρωση με χαμηλώτερη ταχύτητα και όχι στο τελικιασμα της ευθείας.

Η οδοποιία γίνεται με πάντα με γνώμονα τη συντομία της διαδρομής για λόγους οικονομίας και της μέγιστης επιτρεπτης κλίσης 15% από ότι έγραψε ένας μηχανικός σε σχετικό φόρουμ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, opera είπε

Η οδοποιία γίνεται με πάντα με γνώμονα τη συντομία της διαδρομής για λόγους οικονομίας και της μέγιστης επιτρεπτης κλίσης 15% από ότι έγραψε ένας μηχανικός σε σχετικό φόρουμ.

Εντάξει άμα το είπανε το insomnia έτσι είναι, 

είναι άλλωστε πασίγνωστο ότι όλοι οι δρόμοι είναι μία ευθεία.

Επεξ/σία από DrLo
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, DrLo είπε

Εντάξει άμα το είπανε το insomnia έτσι είναι, 

είναι άλλωστε πασίγνωστο ότι όλοι οι δρόμοι είναι μία ευθεία.

Στο michanikos.gr και τυγχάνει να έχω γνώσεις οδοποιίας λόγω πτυχίου.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...