Super Moderators Thresh Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2013 Super Moderators Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2013 αρκεί να είναι μια χαρά η γραμμή...
poulinos Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2013 και αρκει να μην εισαι σε broadcom (alcatel dslam)που πρεπει να κλεισεις το gap(Να παρεις τηλεφωνο)( no rfi profile)για να πιασεις το μεγιστο που μπορει η γραμμη σου
nemesiskp Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2013 Ενημερωτικα τελικα δεν ητανε θεμα ΟΤΕ.Στειλανε τεχνικο σημερα(για αυριο ηταν το ραντεβου,αλλα τηλεφωνησε εαν μπορουμε και σημερα),εκατσε 5 λεπτα σκαλιζοντας κατι στην πριζα και απο εκεινη την στιγμη ολα κομπλε. Δυστηχως δεν ημουνα μπροστα να δω τι εκανε γιατι δουλευα,αλλα τι μπορει να σκαλισε απλα στην πριζα τσακ μπαμ και να το εφτιαξε;Μηπως δεν παταγε κανα καλωδιακι καλα;Εαν ηταν αυτο,πραγματικα τραγικο.Θα μπορουσα απο την πρωτη μερα να το ειχα φτιαξει μονος μου.Παντως τελος καλο,ολα καλα(φτου φτου μην το ματιασω ) Τωρα που το σκεφτομαι,με την HOL μπορει να μην ειχα θεμα διοτι ειχα voip τηλεφωνια.Στεκει;
piou90 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2013 λογικο ειναι ο οτ να κανει διαφορα παραξενα .οσο κανει παραξενα και αργει ενα πελατη τοσο πελατες γυρνανε σε αυτον.θα μπορουσα να φερω απειρα παραδειγματα μια και τα εχω δει απο την αλλη πλευρα.κατα τα αλλα ναι οταν βαζεις οτε επειδη ο χαλκος ειναι δικος τους τις περισσοτερες φορες ολα φτιαχνονται δια μαγειας.καποια στιγμη ειχα γραψει διαφορα πραγματα για τον οτε που ηταν απλα μια αρχη. όποιες εταιρίες αν οχι όλες που χρησιμοποιούν την καλωδίωση του οτε νομίζω πληρώνουν ένα ποσό ως μίσθωμα για την χρήση του δικτύου. αν προκαλεί διάφορα παράξενα ο οτε εμένα μου δημιουργεί πολύ αρνητική εικόνα εγώ δηλαδή αν φύγω απο τον οτε μπορεί μελλοντικά να μου δημιουργήσει διάφορα προβλήματα;
libero1899 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2013 Τέλος καλό όλα καλά...εγώ με τη hol πριν εναμιση χρόνο και κάτι είχα μείνει 19 μέρες χωρίς τηλεφωνο τα έριχνε η hol στον οτε και ο οτε στη hol και το αστείο είναι οτι όταν φτιάχτηκε μετά ισχυρίζονταν και οι δυο οτι το φτιάξανε
poulinos Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2013 Ενημερωτικα τελικα δεν ητανε θεμα ΟΤΕ.Στειλανε τεχνικο σημερα(για αυριο ηταν το ραντεβου,αλλα τηλεφωνησε εαν μπορουμε και σημερα),εκατσε 5 λεπτα σκαλιζοντας κατι στην πριζα και απο εκεινη την στιγμη ολα κομπλε. Δυστηχως δεν ημουνα μπροστα να δω τι εκανε γιατι δουλευα,αλλα τι μπορει να σκαλισε απλα στην πριζα τσακ μπαμ και να το εφτιαξε;Μηπως δεν παταγε κανα καλωδιακι καλα;Εαν ηταν αυτο,πραγματικα τραγικο.Θα μπορουσα απο την πρωτη μερα να το ειχα φτιαξει μονος μου.Παντως τελος καλο,ολα καλα(φτου φτου μην το ματιασω ) Τωρα που το σκεφτομαι,με την HOL μπορει να μην ειχα θεμα διοτι ειχα voip τηλεφωνια.Στεκει; μηπως ηταν πριζακι του οτε?μηπως τα καλωδα δεν παταγαν καλα?μηπως ηταν συνδεδεμενο το αναπληρωματικο ζευγαρι?πολλα μπορει να κανει καποιος στο κεντρικο.ναι οταν πιανουν τα χερια σου καλο ειναι να τα κοιτας εσυ γιατι α.ξεμπερδευεις πιο γρηγορα β.μπορει ο παροχος να σε χρεωσει εφοσον το προβλημα βρεθηκε στον χωρο σου και εσυ δεν ειχες φωναξει ηλεκτρολογο να το φτιαξει που μπορει να στο ειχαν προτεινει. όποιες εταιρίες αν οχι όλες που χρησιμοποιούν την καλωδίωση του οτε νομίζω πληρώνουν ένα ποσό ως μίσθωμα για την χρήση του δικτύου. αν προκαλεί διάφορα παράξενα ο οτε εμένα μου δημιουργεί πολύ αρνητική εικόνα εγώ δηλαδή αν φύγω απο τον οτε μπορεί μελλοντικά να μου δημιουργήσει διάφορα προβλήματα; δεν νομιζω να στα κανει επιτηδες αλλα οτι πολλες φορες δεν ασχολειτε με τις βλαβες τον παροχων και μετα πρεπει να γινει συνδυαστικο για να βγει ακρη κτλ ειναι αληθεια.ενω αμα ηταν δικος του πελατης μπορει να εδινε παραπανω σημασια.παραδειγματα μπορω να ξερω πολλα.ναι πληρωνουν μισθωμα για το καθε ζευγαρι χαλκου.απο την αλλη αν ειχες προβληματα χαλκου μπορει να μεταφερθουν και στον νεο provider αν γινει αλλαγη παροχου απλα χωρις νεο ζευγος. Τέλος καλό όλα καλά...εγώ με τη hol πριν εναμιση χρόνο και κάτι είχα μείνει 19 μέρες χωρίς τηλεφωνο τα έριχνε η hol στον οτε και ο οτε στη hol και το αστείο είναι οτι όταν φτιάχτηκε μετά ισχυρίζονταν και οι δυο οτι το φτιάξανε γενικοτερα πολλες φορες ο πελατης δεν ξερει τι εχει γινει για να πει ποιος φταιει.εκτος αν ειναι απο μεσα η του πει καποιος απο μεσα τι εχει γινει. και καλως η κακως πολλες φορες φταιει η εσωτερικη καλωδιωση.εχω δει προσωπικα 2 ατομα να εχουν κανει καταγγελια σε παροχο οτι το προβλημα τους δεν εχει αποκατασταθει και δεν εχουν τηλεφωνο. τελικα το προβλημα του ενος ηταν οτι ειχε χαλασσει το σπλιττερ γιατι το ειχαν στο πατωμα και του ειχαν ριξει 100 κλωτσιες οπως περναγαν και κουδουνιζε το splitter.και στον δευτερο για καποιο λογο ειχε αποσυνδεθει το ενα απο τα 2 καλωδια πισω απο το πριζακι.
nemesiskp Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2013 μηπως ηταν πριζακι του οτε?μηπως τα καλωδα δεν παταγαν καλα?μηπως ηταν συνδεδεμενο το αναπληρωματικο ζευγαρι?πολλα μπορει να κανει καποιος στο κεντρικο.ναι οταν πιανουν τα χερια σου καλο ειναι να τα κοιτας εσυ γιατι α.ξεμπερδευεις πιο γρηγορα β.μπορει ο παροχος να σε χρεωσει εφοσον το προβλημα βρεθηκε στον χωρο σου και εσυ δεν ειχες φωναξει ηλεκτρολογο να το φτιαξει που μπορει να στο ειχαν προτεινει. Δεν μου ειχαν πει ποτε να φερω ηλεκτρολογο.Λες να υπαρξει καμια χρεωση σε κανα λογαριασμο;Παντως ο τεχνικος δεν ειπε κατι για χρεωση.
poulinos Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2013 Δεν μου ειχαν πει ποτε να φερω ηλεκτρολογο.Λες να υπαρξει καμια χρεωση σε κανα λογαριασμο;Παντως ο τεχνικος δεν ειπε κατι για χρεωση. μερικες φορες το λενε για ηλεκτρολογο.τωρα για χρεωση δεν ξερω.στο χαρτι που υπογραφεις λεει πανω καποια θεματα και συνηθως σου λεει και τι εφτιαξε ο τεχνικος.εχει και πεδιο για την χρεωση τωρα δεν ξερω αν το συμπληρωνουν γενικοτερα η οχι.
nemesiskp Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2013 Κοιτα τωρα που βλεπω το χαρτι,εχει τικαρει το "αποδεχομαι την χρεωση",αλλα δεν αναφερει καμια χρεωση πουθενα,ουτε ειπε κατι για χρεωση.
poulinos Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2013 δεν ξερω κατι παραπανω θα σε γελασω. νομιζω οτι ειχε και κουτακι που ελεγε χχωρις χρεωση
nemesiskp Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2013 Εχει και το εχει "ας πουμε τικαρισμενο" με μια τελεια,τα αλλα με "ν".Τι να πω,λογικα θα το φαω το 30 απο οτι βλεπω στο site της forthnet.Αλλα τι μ@λακες,ενα θα χρεωθητε 30 ευρω κλπ δεν μπορουσε να πει στην μητερα μου;
poulinos Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2013 Εχει και το εχει "ας πουμε τικαρισμενο" με μια τελεια,τα αλλα με "ν".Τι να πω,λογικα θα το φαω το 30 απο οτι βλεπω στο site της forthnet.Αλλα τι μ@λακες,ενα θα χρεωθητε 30 ευρω κλπ δεν μπορουσε να πει στην μητερα μου; συνηθως δεν αποφασιζει αυτος αν θα χρεωθει.αυτος κανει το ραντεβου.θα δεις στην πραξη. τι προβλημα γραφει στο χαρτι .κοινως τι εφτιαξε?
nemesiskp Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2013 "Βρεθηκε προβλημα σε οριζοντια και πριζα πελατη.Αποκατασταση εως πελατη voice και dsl ok....."
poulinos Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2013 κανονικα η οριζοντια θεωρειται ευθυνη πελατη .anyway. απο την αλλη επειδη και ο πελατης δεν μπορει να τσεκαρει τα παντα δεν ξερω τι θα γινει.δεν ειναι οτι ειχες ξεχασει σπλιττερ .
nemesiskp Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2013 Μαλιστα οκ,ευχαριστω.Οποτε απλα περιμενω να δω εαν θα ερθει ή οχι λυπητερη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα