Προς το περιεχόμενο

Το router δεν παίρνει ip (zte zxdsl 931 wii)


hall2001

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τη Δευτέρα μου το έφτιαξε η Wind από μόνη της. Να δούμε τι θα κάνουν μέχρι το βράδυ και το πρωί παίρνω τηλέφωνο και τον ΟΤΕ.

 

...Θα τη χαρακτήριζα ρδελομπού τη συγκεκριμένη εταιρεία, αλλά και αυτά είναι πιο οργανωμένα.

 

edit: Το άλλο το καλό; Μου ρθε ο λογαριασμός με το 10ρικάκι της vdsl μέσα, για ένα μήνα που δεν είχα φυσικά vdsl. Πρέπει να τους πάρω εγώ τηλ για να μου το πιστώσουν, δε θα μιλιούνται μεταξύ τους τα τμήματα. Τί μάγκες είναι αυτοί; Πού τους βρήκαμε; Θα το πάρουν σίγουρα το 10ρικο...

monopoly-money-10.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τη Δευτέρα μου το έφτιαξε η Wind από μόνη της. Να δούμε τι θα κάνουν μέχρι το βράδυ και το πρωί παίρνω τηλέφωνο και τον ΟΤΕ.

 

...Θα τη χαρακτήριζα ρδελομπού τη συγκεκριμένη εταιρεία, αλλά και αυτά είναι πιο οργανωμένα.

 

edit: Το άλλο το καλό; Μου ρθε ο λογαριασμός με το 10ρικάκι της vdsl μέσα, για ένα μήνα που δεν είχα φυσικά vdsl. Πρέπει να τους πάρω εγώ τηλ για να μου το πιστώσουν, δε θα μιλιούνται μεταξύ τους τα τμήματα. Τί μάγκες είναι αυτοί; Πού τους βρήκαμε; Θα το πάρουν σίγουρα το 10ρικο...

monopoly-money-10.jpg

λογικα θα τους το πεις εσυ.μονοι τους δεν νομιζω να το κανουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μισή ωρίτσα πήρε στον Οτε να μου το λύσει. Η wind ακόμα το ψάχνει. Τους παίρνω τηλέφωνο μην κάνουν κάτι και το χαλάσουν! :fear:

 

edit: Το είχαν δώσει ως βλάβη στον ΟΤΕ... Απλά δε με είχαν ενημερώσει, δεν προλαβαίνουν τα παληκάρια, γι' αυτό. :mad:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μισή ωρίτσα πήρε στον Οτε να μου το λύσει. Η wind ακόμα το ψάχνει. Τους παίρνω τηλέφωνο μην κάνουν κάτι και το χαλάσουν! :fear:

 

edit: Το είχαν δώσει ως βλάβη στον ΟΤΕ... Απλά δε με είχαν ενημερώσει, δεν προλαβαίνουν τα παληκάρια, γι' αυτό. :mad:

ε μαλλον κατι του οτι θα ηταν λογικα στην δρομολογη προς την wind.ελπιζω να μην ξαναγινει αν και ειναι σπανιο προβλημα το sync no ip πλεον

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 χρόνια αργότερα...

Καλησπέρα. Επανέρχομαι στο θέμα μετά τόσα χρόνια γιατί μάλλον κι εγώ αντιμετωπίζω κάτι ανάλογο. Την περασμένη Δευτέρα 24/9 έκανα φορητότητα γραμμής από double play vdsl 50 Wind σε ανάλογο πακέτο Nova. Παίρνω από καμπίνα ΟΤΕ 100 μέτρα απ το σπίτι μου. Αφού εγκατέστησα λοιπόν το μόντεμ της Nova (zte 168) κι έκανα εκκίνηση βάζοντας το όνομα χρήστη και τον κωδικό που μπου είχαν στείλει την ίδια μέρα με sms διαπίστωσα ότι ενώ συγχρονίσετε με ικανοποιητικά στατιστικά, εν τούτοις το λαμπάκι του ίντερνετ παρέμενε αναμμένο κόκκινο. Πήρα τηλέφωνο στο 13831 όπου η κοπέλα μου είπε να κάνω τις κλασικές χαζομάρες του τύπου ρισετ με καρφίτσα στο modem, κλείσε άνοιξε το μόντεμ, βγάλε και βάλε την πρίζα τηλεφώνου...Φυσικά αποτέλεσμα μηδέν. Μου είπαν απλά ότι θα δηλώσουν το πρόβλημα σε ανώτερο τεχνικό κλιμάκιο και θα με ενημερώσουν. Χτες το πρωί αφού δεν είχα ενημέρωση από αυτούς, επικοινώνησα εγώ με το 13831 να δω τι συμβαίνει τελικά. Μου είπαν απλά ότι έχει ειδοποιηθεί ο ΟΤΕ και θα χρειαστεί 3 εργάσιμες για να επέμβει. Τόσο απλά. Σήμερα το απόγευμα κλείσαμε τις 48 ώρες χωρίς πρόσβαση και πάμε για την τρίτη μέρα. Καμία απολύτως ενημέρωση από τη Nova.

Καμία άποψη για τη φύση του προβλήματος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, lazarefa said:

Καλησπέρα. Επανέρχομαι στο θέμα μετά τόσα χρόνια γιατί μάλλον κι εγώ αντιμετωπίζω κάτι ανάλογο. Την περασμένη Δευτέρα 24/9 έκανα φορητότητα γραμμής από double play vdsl 50 Wind σε ανάλογο πακέτο Nova. Παίρνω από καμπίνα ΟΤΕ 100 μέτρα απ το σπίτι μου. Αφού εγκατέστησα λοιπόν το μόντεμ της Nova (zte 168) κι έκανα εκκίνηση βάζοντας το όνομα χρήστη και τον κωδικό που μπου είχαν στείλει την ίδια μέρα με sms διαπίστωσα ότι ενώ συγχρονίσετε με ικανοποιητικά στατιστικά, εν τούτοις το λαμπάκι του ίντερνετ παρέμενε αναμμένο κόκκινο. Πήρα τηλέφωνο στο 13831 όπου η κοπέλα μου είπε να κάνω τις κλασικές χαζομάρες του τύπου ρισετ με καρφίτσα στο modem, κλείσε άνοιξε το μόντεμ, βγάλε και βάλε την πρίζα τηλεφώνου...Φυσικά αποτέλεσμα μηδέν. Μου είπαν απλά ότι θα δηλώσουν το πρόβλημα σε ανώτερο τεχνικό κλιμάκιο και θα με ενημερώσουν. Χτες το πρωί αφού δεν είχα ενημέρωση από αυτούς, επικοινώνησα εγώ με το 13831 να δω τι συμβαίνει τελικά. Μου είπαν απλά ότι έχει ειδοποιηθεί ο ΟΤΕ και θα χρειαστεί 3 εργάσιμες για να επέμβει. Τόσο απλά. Σήμερα το απόγευμα κλείσαμε τις 48 ώρες χωρίς πρόσβαση και πάμε για την τρίτη μέρα. Καμία απολύτως ενημέρωση από τη Nova.

Καμία άποψη για τη φύση του προβλήματος;

στο 99  τις 100 των περιπτωσεων προβλημα με ρυθμισεις απο πλευρας οτε οποτε η "κληση" που κανεις δεν φτανει ποτε στην forthnet.δοκιμασε κ τυπικα με username [email protected]  και password otenet

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χτες το απόγευμα μίλησα πάλι με την εξυπηρέτηση nova στο 13831 και τι μου είπανε; Αρχικά μου δήλωσαν ότι δηλώθηκε στο σύστημα βλαβών τους βλάβη στο μόντεμ ( ότι το λαμπάκι power του μόντεμ είναι κόκκινο). Τρελάθηκα όπως καταλαβαίνετε. Τους εξηγώ ότι αυτό που δήλωσα, 2 φορές μάλιστα, είναι ότι είναι κόκκινο το λαμπάκι του ίντερνετ και πως η γραμμή συγχρονίζει κανονικά και το μόντεμ επίσης δουλεύει κανονικά, απλά δεν παίρνει IP. Τότε μου λέει ο θρασυτατος υπάλληλος σα να μην τρέχει τίποτα ότι έχει προγραμματισθεί ραντεβού με τεχνικό και ότι αύριο θα κανονιστεί ραντεβού στο χώρο μου. Του εξηγώ ότι χτες και προχθες οι συνάδελφοί του μου δήλωσαν οτι έχει δηλωθεί βλάβη στον ΟΤΕ και αναμένουν την παρέμβαση του ΟΤΕ και τι μου λέει ο αθεοφοβος; Αρχικά μου λέει ότι αυτό περί ΟΤΕ ίσως ήταν εκτίμηση των συναδέλφων του στο 13831 (άκουσον άκουσον) κι αφού τα ακούει από μένα μετά γυρνάει το τροπάριο και μου λέει ότι έγινε επανεκτίμηση του προβληματος από το τεχνικό τμήμα και αντί για ΟΤΕ προκρίθηκε πρώτα η επίσκεψη τεχνικού στο σπίτι μου. 

Σήμερα εν τω μεταξύ πριν λίγο μου τηλεφώνησαν από Nova για ραντεβού με τεχνικό στο χώρο μου. Μου έβαλαν ραντεβού για το Σάββατο 29/9 μεταξύ 9 με 1 το μεσημέρι. Όπως το βλέπω το πράγμα, πάμε χαλαρά για δεκαήμερο, δεδομένου ότι 99,9% ο τεχνικός της Nova που θα έρθει δεν πρόκειται να βρει κάτι στο κομμάτι από τον κατανεμητή της πολυκατοικίας μέχρι την πρίζα-μόντεμ μου, οπότε θα γίνει δήλωση στον ΟΤΕ που θα αντιμετωπιστεί μετά από 3 εργάσιμες (άρα προς Τετάρτη-Πέμπτη 3-4/10) οπότε στην καλύτερη περίπτωση πάμε για 24-9 (έναρξη βλάβης) μέχρι 3/10 (ενδεχόμενη αποκατάσταση).
Πιστεύω ότι έπρεπε εξ αρχής η βλάβη να δοθεί για έλεγχο ΚΑΦΑΟ στον ΟΤΕ και νομίζω πως η δρομολόγηση για επίσκεψη τεχνικού έχει να κάνει με την εντελώς λαθεμένη δήλωση στο σύστημα βλαβών ότι το πρόβλημά μου ήταν (και καλά) ότι ανάβει κόκκινο το λαμπάκι power του modem, που μάλλον αυτή η δήλωση λήφθηκε υπόψη για να βγει το ραντεβού τεχνικού στο σπίτι.
Μιλάμε για εξελισσόμενο θέατρο του παραλόγου και σίγουρα τον απολύτως χειρότερο τρόπο "καλωσορίσματος" ενός νέου πελάτη στο "δίκτυο" Nova.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν λίγο ήρθε ο τεχνικός της Nova σπίτι. Φυσικά επιβεβαιώθηκε το αυτονόητο. Sync no IP και αναγγελία βλάβης για τον ΟΤΕ...Πιθανότατα λάθος σεταρισμα πόρτας από τον ΟΤΕ όπως μου πε ο τεχνικος. Οπότε αυτό που βάσει των εξ αρχής συμπτωμάτων θα μπορούσε εξ αρχής να γίνει (να δοθεί από τις 24/9 βλάβη στον ΟΤΕ) χρειάστηκε να περάσουν 5 μέρες για να γίνει,οπότε όπως το κόβω θέλουμε χαλαρά άλλες 3-5 ημέρες, δηλαδή πάμε για το δεκαήμερο. 
Μπράβο Νova. Ξεκίνησες με γκολ απ' τα αποδυτήρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 27/09/2018 at 11:46, lazarefa said:

Χτες το απόγευμα μίλησα πάλι με την εξυπηρέτηση nova στο 13831 και τι μου είπανε; Αρχικά μου δήλωσαν ότι δηλώθηκε στο σύστημα βλαβών τους βλάβη στο μόντεμ ( ότι το λαμπάκι power του μόντεμ είναι κόκκινο). Τρελάθηκα όπως καταλαβαίνετε. Τους εξηγώ ότι αυτό που δήλωσα, 2 φορές μάλιστα, είναι ότι είναι κόκκινο το λαμπάκι του ίντερνετ και πως η γραμμή συγχρονίζει κανονικά και το μόντεμ επίσης δουλεύει κανονικά, απλά δεν παίρνει IP. Τότε μου λέει ο θρασυτατος υπάλληλος σα να μην τρέχει τίποτα ότι έχει προγραμματισθεί ραντεβού με τεχνικό και ότι αύριο θα κανονιστεί ραντεβού στο χώρο μου. Του εξηγώ ότι χτες και προχθες οι συνάδελφοί του μου δήλωσαν οτι έχει δηλωθεί βλάβη στον ΟΤΕ και αναμένουν την παρέμβαση του ΟΤΕ και τι μου λέει ο αθεοφοβος; Αρχικά μου λέει ότι αυτό περί ΟΤΕ ίσως ήταν εκτίμηση των συναδέλφων του στο 13831 (άκουσον άκουσον) κι αφού τα ακούει από μένα μετά γυρνάει το τροπάριο και μου λέει ότι έγινε επανεκτίμηση του προβληματος από το τεχνικό τμήμα και αντί για ΟΤΕ προκρίθηκε πρώτα η επίσκεψη τεχνικού στο σπίτι μου. 

Σήμερα εν τω μεταξύ πριν λίγο μου τηλεφώνησαν από Nova για ραντεβού με τεχνικό στο χώρο μου. Μου έβαλαν ραντεβού για το Σάββατο 29/9 μεταξύ 9 με 1 το μεσημέρι. Όπως το βλέπω το πράγμα, πάμε χαλαρά για δεκαήμερο, δεδομένου ότι 99,9% ο τεχνικός της Nova που θα έρθει δεν πρόκειται να βρει κάτι στο κομμάτι από τον κατανεμητή της πολυκατοικίας μέχρι την πρίζα-μόντεμ μου, οπότε θα γίνει δήλωση στον ΟΤΕ που θα αντιμετωπιστεί μετά από 3 εργάσιμες (άρα προς Τετάρτη-Πέμπτη 3-4/10) οπότε στην καλύτερη περίπτωση πάμε για 24-9 (έναρξη βλάβης) μέχρι 3/10 (ενδεχόμενη αποκατάσταση).
Πιστεύω ότι έπρεπε εξ αρχής η βλάβη να δοθεί για έλεγχο ΚΑΦΑΟ στον ΟΤΕ και νομίζω πως η δρομολόγηση για επίσκεψη τεχνικού έχει να κάνει με την εντελώς λαθεμένη δήλωση στο σύστημα βλαβών ότι το πρόβλημά μου ήταν (και καλά) ότι ανάβει κόκκινο το λαμπάκι power του modem, που μάλλον αυτή η δήλωση λήφθηκε υπόψη για να βγει το ραντεβού τεχνικού στο σπίτι.
Μιλάμε για εξελισσόμενο θέατρο του παραλόγου και σίγουρα τον απολύτως χειρότερο τρόπο "καλωσορίσματος" ενός νέου πελάτη στο "δίκτυο" Nova.

και για sync no ip πολλες φορες στελνουν τεχνικο σπιτι

On 29/09/2018 at 12:36, lazarefa said:

Πριν λίγο ήρθε ο τεχνικός της Nova σπίτι. Φυσικά επιβεβαιώθηκε το αυτονόητο. Sync no IP και αναγγελία βλάβης για τον ΟΤΕ...Πιθανότατα λάθος σεταρισμα πόρτας από τον ΟΤΕ όπως μου πε ο τεχνικος. Οπότε αυτό που βάσει των εξ αρχής συμπτωμάτων θα μπορούσε εξ αρχής να γίνει (να δοθεί από τις 24/9 βλάβη στον ΟΤΕ) χρειάστηκε να περάσουν 5 μέρες για να γίνει,οπότε όπως το κόβω θέλουμε χαλαρά άλλες 3-5 ημέρες, δηλαδή πάμε για το δεκαήμερο. 
Μπράβο Νova. Ξεκίνησες με γκολ απ' τα αποδυτήρια.

οπως εγραψα και πιο πανω 99 τις 100 ειναι προβλημα στο kv του οτε.το εχω πετυχει πολλες φορες το θεμα αυτο για sync no ip και σε vdsl αλλα και πιο παλια σε adsl.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα. Σήμερα με ενημέρωσαν ότι θα ασχοληθούν από τον ΟΤΕ με το πρόβλημα. Ας ελπίσουμε να δώσουν λύση και το απόγευμα που θα πάω σπίτι να δω πράσινο το λαμπάκι του ίντερνετ στο μόντεμ. Αισίως κλείνουμε 8 μέρες χωρίς πρόσβαση σήμερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, lazarefa said:

Καλημέρα. Σήμερα με ενημέρωσαν ότι θα ασχοληθούν από τον ΟΤΕ με το πρόβλημα. Ας ελπίσουμε να δώσουν λύση και το απόγευμα που θα πάω σπίτι να δω πράσινο το λαμπάκι του ίντερνετ στο μόντεμ. Αισίως κλείνουμε 8 μέρες χωρίς πρόσβαση σήμερα.

υπομονη.ελπιζω να λυθει.εν τω μεταξυ τον τελευταιο καιρο βλεπω αρκετες καθυστερησεις απο τον οτε σε βλαβες κτλ.δεν εισαι παντως ουτε ο πρωτος ουτε ο τελευταιος με αυτο το θεμα (sync no ip) ουτε ο πρωτος που δυστυχως περιμενεις τοσες μερες για αποκατασταση.που να δεις σε καλωδιακες τι γινεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ταλαιπωριας συνεχεια και σημερα. Κλασικα λαμπακι ιντερνετ σταθερα κοκκινο και νεα επικοινωνια με 13731. Παλι τα ιδια αλλαγη username, password, reboot router...αποτελεσμα ουδεν. 
Μου ειπαν εν τω μεταξυ ξεκάθαρα οτι στο συστημα τους ο ΟΤΕ εχει δωσει απο χτες αρση βλαβης. Βγαλτε ακρη δηλαδη...Ο ΟΤΕ ολα καλα, η Νοva εχει ελεγξει τα παντα, αλλαξαμε 3 password και το προβλημα παραμενει sync no ip. Προφανως κάποιος με δουλευει χοντρα...
Εν τω μεταξυ παρατηρησα οτι στην οθονη που ανεβασε ο φιλος dokimos πιο πανω στο πεδιο Modulation Type η τιμη του ειναι VDSL2. Εμενα στο αντιστοιχο πεδιο η τιμη απο την αρχη ειναι: VDSL2(Vectoring). 
Μηπως παιζει κατι με το κομματι του vectoring που εχει να κανει με διαφορετικό σεταρισμα της πορτας απ οπου παιρνω στην καμπινα σε σχεση με την αντιστοιχη ρυθμιση στο ρουτερ μου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 minutes ago, lazarefa said:

Ταλαιπωριας συνεχεια και σημερα. Κλασικα λαμπακι ιντερνετ σταθερα κοκκινο και νεα επικοινωνια με 13731. Παλι τα ιδια αλλαγη username, password, reboot router...αποτελεσμα ουδεν. 
Μου ειπαν εν τω μεταξυ ξεκάθαρα οτι στο συστημα τους ο ΟΤΕ εχει δωσει απο χτες αρση βλαβης. Βγαλτε ακρη δηλαδη...Ο ΟΤΕ ολα καλα, η Νοva εχει ελεγξει τα παντα, αλλαξαμε 3 password και το προβλημα παραμενει sync no ip. Προφανως κάποιος με δουλευει χοντρα...
Εν τω μεταξυ παρατηρησα οτι στην οθονη που ανεβασε ο φιλος dokimos πιο πανω στο πεδιο Modulation Type η τιμη του ειναι VDSL2. Εμενα στο αντιστοιχο πεδιο η τιμη απο την αρχη ειναι: VDSL2(Vectoring). 
Μηπως παιζει κατι με το κομματι του vectoring που εχει να κανει με διαφορετικό σεταρισμα της πορτας απ οπου παιρνω στην καμπινα σε σχεση με την αντιστοιχη ρυθμιση στο ρουτερ μου;

το vectoring δεν εχει σχεση με το sync no ip.το βλεπω να βγαινει συνδυαστικο με οτε .το vectoring εχει ενεργοποιηθει πανω σε πολλα kv και ειναι απλα κατι επιπροσθετο ασχετα με το υπολοιπο Setup για να παρεις Ip.

και οτι ο οτε κλεινει μια βλαβη δεν σημαινει οτι παιζει.:P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 hours ago, lazarefa said:

10η μερα χωρις προσβαση ιντερνετ απ τη Nova και συνεχιζουμε...

Λογικα ξαναδοθηκε βλαβη σε οτε πιστευω ή θα βγει συνδυαστικο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...