Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θα απαντήσω στα όσα λές κάνοντας μόνο μια ουσιαστική ερώτηση (πέραν του μακροσκελούς κειμένου με παραδείγματα).

 

Από τη στιγμή που κάποιος χρεώνει το reballing 100+ ευρώ ανα περίπτωση, το θεωρείς τίμιο να δίνει εγγύηση 3 μήνες μόνο?

 

Εσένα δηλαδή δε θα σε έβαζε σε σκέψεις μια τέτοια τακτική?

 

Επίσης θεωρείς πως σε μια εταιρία όπως η Lenovo η HP κλπ, υπάρχει ο ίδιος ακριβώς εξοπλισμός με αυτόν που είναι στο σπίτ ενός επαγγελματία που ασχολείται με το reballing? Δηλαδή υπάρχουν όντως άτομα που για reballing station έχουν επενδύσει πολλαπλάσια από τα 3000 ευρώ?

 

Γιατί σύμφωνα με τα δικά μου στατιστικά λέω ότι τάσσομαι κατά του reballing:

 

Παράδειγμα πρώτο: nVidia 8600GT (ειδικά οι υλοποιήσεις πρό του Απριλίου 2008). Εσύ σαν τεχνικός που ασχολείται με reballing θα το θεωρούσες τίμιο να την πάρεις να τη φτιάξεις ή όχι? Εγώ θα το θωρούσα άδικο γιατί σέβομαι τον οποιοδήποτε (γιατί στη θέση του δε θα ήθελα να είμαι και να μου συμβεί κάτι ανάλογο αν δε γνώριζα). Είναι στατιστικά αποδεδειγμένο ότι αυτές οι παρτίδες θα ξανασκάσουν. Το πότε κανείς δε το ξέρει, η μέση περίοδος είναι λίγο μετά το τρίμηνο με μέση χρήση (εξού και οι αντίστοιχες εγγυήσεις).

 

Παράδειγμα δεύτερο: Μηχανήματα στα οποία έχει γίνει ήδη reballing κι έρχονται πάλι για επισκευή. Θεωρείς ότι θα αντέξει αυτό το πράγμα ή οτι το chip δεν είναι καταπονημένο αρκετά ώστε να παρουσιάσει προβλήματα? Και πάλι τις περισσότερες φορές δε θα βγάλει το τρίμηνο.

 

 

Παράδειγμα τρίτο: Motherboards refurbished by users vs refurbished by manufacturers. Στην πρώτη περίπτωση θα συμφωνήσω μαζί σου, δε ξέρεις τί και από ποιόν. Στη δεύτερη περίπτωση όταν έχεις να κάνεις με refurbished και sealed item από το εργοστάσιο πάει κι έρχεται γιατί στις περισσότερες φορές χρησιμοποιείται πολύ πιο ακριβός (και ακριβείας) εξοπλισμός. Παρόλα αυτά εργοστασιακό reballing εντός εγγύησης σε Intel Skulltrail το Northbridge reballing άντεξε 2 εβδομάδες. Σε Tyan Thunder (Dual Xeon) άντεξε 3,0 -3,5 μήνες. Και οι 2 εταιρίες έστειλαν πίσω την δεύτερη φορά σφραγισμένο board. Σε εμπειρία που είχα αντίστοιχη και με την ASUS, 2 στις 3 φορές έστειλαν καινούριο serverboard με τη μία και την 3η φορά έστειλαν επισκευασμένο το οποίο έιχε βγάλει πρόβλημα σε ένα σένσορα που μετρούσε θερμοκρασίες και έδειχνε πάντα 0. Επίσης μια εταιρία, refurbished εκτός από τα καθαρά ανακατασκευασμένα ή επισκευασμένα, μπορεί να θεωρήσει κι ένα προϊόν με ανοιχτή συσκευασία το οποίο επανασυσκευάστηκε, intact customer return (open box), surplus stock κλπ.

 

Κατά συνέπεια αν είχα επιλογή αποκλειστικά να πάω τη μητρική μου για φτιάξιμο, ή να πάρω μια manufacturer refurbished (και όχι seller/user refurbished), θα επέλεγα αυτό. Κι έτσι θα είχα και 2 μητρικές στην ίδια τιμή αν θες.

 

Μπορώ να συνεχίσω με παραδείγματα, να σου αποδείξω ότι σύμφωνα με τα δικά μου στατιστικά και βγαλμένα όχι μόνο από το Notebook Industry αλλά και από το Server Industry, τα repairs γενικά δε κρατάνε για πολύ. Κυρίως αν θες γιατί όταν κάτι χαλάσει, 9 στις 10 φορές θα πάρει αλυσίδα και κάτι άλλο μαζί του και όταν το ρεύμα αρχίσει και ρέει ανεξέλεκτο στους διαδρόμους, ποτέ δε ξέρεις τί θα ζοριστεί.

 

Για τα μεταχειρισμένα τώρα. Δε γενικεύουμε, δεν είναι καθόλου μάπα το καρπουζάκι (τουλάχιστον στη συντριπτική πλειοψηφία), υπάρχουν πολλοί ιδιώτες και πολλές εταιρίες που δίνουν για scrap/disposal μηχανήματα τα οποία ουδέποτε παρουσίασαν πρόβλημα επειδή πολύ απλά αναβαθμίζουν σε καινούρια. Τουλάχιστον έξω, αυτό γίνεται, αλλά χρειάζεται γερές άκρες. Στο Ελλαδιστάν ίσως να ισχύει άλλο καθεστώς.

 

Στο δια τάυτα, οποιοδήποτε μηχάνημα μου εμφανίσει πρόβλημα στο mobo, εγώ το στέλνω για scrap. Πες με ανόητο, πες με όπως θες, θέλω τα μηχανήματά μου να είναι πένα και τέρμα αξιόπιστα. Μεσοβέζικες λύσεις δε κάνω και δε τις επικροτώ.

 

ταπεινή μου γνώμη και άποψη βέβαια, αλλά προσωπικά δε θέλω να παίζω με την αξιοπιστία μου (και φυσικά και ούτε τον μηχανημάτων με τα οποία δουλεύω).

 

Πάντως σε ευχαριστώ για τον ενδιαφέροντα διάλογο γιατί τέθηκε ένα ενδιαφέρον θέμα για συζήτηση. :)

Δημοσ.

Ωραια,δεκτα ολα αυτα,και εγω σε ευχαριστω για τον ενδιαφεροντα διαλογο.

Εν κατακλειδι ομως,εγω αυτο που καταλαβαινω ειναι οτι βαζεις βαθια το χερι στην τσεπη σε καθε επερχομενη βλαβη.Μπορει ομως ο κοσμακης να αντεξει τετοια κοστη?

Παλαιοτερα ισως και να μπορουσε,πιστωτικες και το χρημα ερεε,χαλαγε η τηλεοραση,δεν βαριεσαι θα παμε Κωτσοβολο να αγορασουμε με 12 ατοκες,τωρα ομως κοπηκαν ολα αυτα.

 

Σε καθε ομως περιπτωση οποιοδηποτε reballing ειναι στην κριση του τεχνικου αν πρεπει να το κανει ή οχι.Αν ειναι πολυ καταπονημενο και motherboard και chip,ναι ειναι κοροιδια προς τον πελατη να προχωρησεις,ακομα και αν παιξει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...