Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θέλει άνεση, ψυχραιμία και να κατέχεις τις απαραίτητες γνώσεις για το θέμα που θα συζητήσεις. Επίσης, να μην βιάζεσαι όταν μιλάς.

 

Όλα αυτά τα προβάρεις ώστε να είσαι έτοιμος την επόμενη φορά, είτε για κάποια ομιλία μπροστά σε πιο μεγάλο κοινό είτε μπροστά σε μια παρέα φίλων/γνωστών.

 

Βοηθάει η εξάσκηση μπροστά σε καθρέπτη αλλά και η ηχογράφηση της φωνής.

 

Αποστολή από το GT-S5300 με τη χρήση Insomnia App

  • Like 1
Δημοσ.

Όπως τα είπε η κοπελίτσα από πάνω μου.

 

Συνοπτικά υπάρχουν διάφορες δεξιότητες που μπορεί να έχει κάποιος άνθρωπος και όλες μαζί βγάζουν ένα αποτέλεσμα:

 

1) Δυνατότητα αποστήθισης: Να διαβάζεις διαφόρων κατηγοριών άρθρα και να μπορείς να αναπαράγεις κομμάτια τους σε μέλλοντα χρόνο, κατά βούληση. Μπορεί να συνδυαστεί με τη φωτογραφική μνήμη

2) Δυνατότητα συνδυαστικής σκέψης - Να μπορείς από 10 άσχετες γνώσεις που έχεις, να δημιουργείς άλλες 5 αν συνδυάσεις τις προηγούμενες

3) Δυνατότητα επικοινωνίας - Να μπορείς να περάσεις τα 1,2 με σωστό τρόπο στους άλλους και να τους τα κάνεις κατανοητά ανεξαρτήτως επιπέδου του συνομιλητή

4)Το 1 θα μπορούσε να χωριστεί σε λογική θεωρητική και τεχνική αντίληψη. Η μια εχει περισσότερο ενεργή τη φαντασία το ρομαντισμό και την αντίληψη του λόγου και των παιχνιδιών με αυτόν. Η άλλη λειτουργεί κυρίως με λογική σκέψη όπου τα πάντα στο μυαλό κάθονται με λογική σειρά, σαν ένα διάγραμμα ροής. Αυτοί οι 2 τύποι δύσκολα συμπίπτουν σε απόψεις και μπορούν να συνεννοηθούν

 

Στα παραπάνω σημαντικό ρόλο για το αποτέλεσμα παίζει η παιδεία που έχει ο άνθρωπος με τις παραπάνω δεξιότητες και το πως βάσει αυτής θα αναπαράγει τα παραπάνω.

Δημοσ.

Αυτο ειναι το θεμα. Τον ξερω 1,5 χρονο τα λεμε 2-3 φορες την βδομαδα, και καθε φορα λεει νεα πραγματα. Δεν ειναι απο αυτους που μπαινουν δυνατα και μετα εξαντλουνται και μενουν πισω, γιατι δεν εχουν κατι αλλο να πουν. One-trick-pony που λενε.

 

Εν πασει περιπτωση το καταλαβαινω οτι τον συγκεκριμενο τον ανεβαζω πολυ και μονο live μπορει καποιος να καταλαβει για τι πραμα μιλαω. Τωρα με τα οσα γραφω μονο υποθεσεις μπορει να γινουν για το περι τινος προκειται. Απλως ειναι για μενα ενα ζωντανο παραδειγμα για αυτο που θελω να περιγραψω για αυτο εστιαζω εκει. Και σεις πιθανως να εχετε συναντησει τετοια ατομα, στην προσωπικη σας ζωη, καποιο διασημο προσωπο, ή καπου αλλου. Εγω σαν εικονα αυτον εχω ως σημειο αναφορας.

 

Το θεμα ειναι πως ειναι ετυμολογος και αυθορμητος. Ας πουμε πολλες φορες τον ρωταω τι μολις ειπε και 2 προτασεις μετα δεν μπορει να ανακαλεσει ακριβω τον ρτοπο που το εξεφρασε, γιατι ο λογος του ειναι δημιουργια στιγμης, δεν ειναι κειμενο που εχει αποστηθισει, το οποιο εχει διαβασει ή εχει κατσει και σκεφτει στωικα και απλα ανακαλει την τοποθετηση του. Δλδ επικαλειται κριτικη σκεψη στην στιγμη.

 

Οσοι εχετε δει mikeius - μπραφ, ειναι κατι τετοιο. Απλως φανταζομαι ο Μικεους θα καθεται με τις ωρες να ετοιμαζει την δημιουργια του, παρολο το ψαξιμο του και το υποβαθρο που μπορει να κατεχει. Ενω το παιδι που λεω εγω ειναι απλα εκρηκτικος.

 

 

 

Ρε συ Ευα στην εποχη της πληροφοριας βρισκομαστε. Ο καθενας απο που βρισκεται χτυπαει ενα γκοοκλ και μια wikipedia και παιρνει αμεση πληροφορια. Δεν χρειαζονται συνδρομες και προσβαση σε βιβλιοθηκη για να θεωρηθει καποιος ψαγμενος σημερα. Εγω αυτο που λεω ειναι, κατσε και διαβασε εσυ καποια αποσπασματα, ας τα διαβασει και αυτος και ατομα αντιστοιχα (με οποια και αν ειναι η ιδιοτητα που ενα τετοιο ατομα θεωρειται αντιστοιχο και εφαμιλλο 'βιολογικη-ψυχοσυνθετικη) και καθειστε να ερωτηθειτε και να τεκμηριωσετε, να δουμε αν πανω στα ιδια πραγματα θα εχετε το ιδιο αποτελεσμα και αντικτυπο.

 

Εκει ειναι που κωλυομαι και αναζητω σε ποιο επιπεδο εντοπιζεται η διαφορετικοτητα ανα ατομο.

 

Ακομα και στο σχολειο οταν λεγαμε μαθημα, πολλα παιδια διαβαζαν το ιδιο, αλλα αλλοι το λεγαν πολυ καλυτεα, αλλοι αφιερωναν χρονο και φανταζαν αδιαβαστοι... Αυτο καπως προκυπτει.

 

το google απο μονο του δεν κανει τπτ αν δεν ενδιαφερεσαι πραγματικα για ενα θεμα. εκει ειναι η μεγαλη διαφορα. επισης η κατανοηση ενος κειμενου εξαρταται απο το θεμα του. αν του βαλω να διαβασει κβαντικη φυσικη δεν νομιζω να καταλαβει τπτ.

 

α και ετσι οπως τον περιγραφεις μου ακουγεται για κοκακιας.

  • Like 1
Δημοσ.

το google απο μονο του δεν κανει τπτ αν δεν ενδιαφερεσαι πραγματικα για ενα θεμα. εκει ειναι η μεγαλη διαφορα. επισης η κατανοηση ενος κειμενου εξαρταται απο το θεμα του. αν του βαλω να διαβασει κβαντικη φυσικη δεν νομιζω να καταλαβει τπτ.

 

α και ετσι οπως τον περιγραφεις μου ακουγεται για κοκακιας.

 

Οντως και ο ιδιος τα παραδεχεται πως δεν κατανοει τις τεχνικες επιστημες. Εγω οπως προειπα εχω μηχανιστικο τροπο σκεψεις. Αναλυω το συνολο σε κομματια, εντοπιζω τον επιμερους τροπο λειτουργιας τα επανασυνδεω και μαθαινω τον καθολικο τροπο λειτουργιας ενος μηχανισμου. Ο συγκεκριμενος δεν το χει αυτο. Θα μπορουσε να απομημονευσει κειμενα φυσικης, αλλα θα θολωνε σε προβληματα φυσικης, χημειας, μαθηματικων, γεωμετριας. Γιατι Εκει δεν εχει λογια, μονο πραξεις!

 

Αλλα εδω δεν μιλαμε για κατι τετοιο. Εδω μιλαμε για αποροφηση πληροφοριας, τακτοποιησης της, ανακτηση κατα βουληση και αποδοση μεσω προφορικης εκφρασης.

 

 

Νομίζω ο ts την έχει δαγκώσει τη λαμαρίνα...

 

Χαχαχα! :D Περα απο την πλακα ομως, πως το βλεπω.

Οταν σε εντυπωσιαζει μια γυναικα την ερωτευεσαι και οταν σε ενυπωσιαζει ενας αντρας τον θεωρεις προτυπο και τον μιμησε. Δεν εχω κομπλεξ να νιωθω κατωτερος ή να ζηλευω (ζηλοφθον) ατομα που θεωρω πως συμφωνα με δικα μου στανταρ κατεχουν καποιες αξιες-ικανοτητες, απλα οταν τα εντοπιζω θελω να δουλευω ενεργα με σκοπο να ενσωματωσω και γω στον τροπο λειτουργιας. Και το συγκεκριμενο ειναι κατι που θεωρουσα απο καιρο οτι μου λειπει και θα το ηθελα παρα πολυ. Δεν μιλαμε οτι απλα ειδα π.χ. καποιον να παιζει πολυ καλυ κιθαρα και μου την βαρεσε να μαθω κιθαρα. Κατι πρεπει να το θες πολυ και συ ο ιδιος. Ειναι πραγματα που λες μπραβο του το κανει καλα εγω δεν θα μπορουσα να το κανω ετσι ποτε, και αναγνωριζεις καποιον για ατυο που κανει για την αξια και το ταλεντο του, και ειναι και αλλα που λες, α τι ωρα που το κανει αυτο θα θελα πολυ να μαθω να το κανω και γω. Με αυτην την εννοια.

  • Like 2
Δημοσ.

Η μνημη ειναι το πιο overrated πραγμα ever, μπαινεις google και βρισκεις οτι δεν θυμασαι σε δευτερολεπτα.. Το θεμα ειναι να εχεις καλη αναλυτικη σκεψη και να βρισκεις λυσεις σε προβληματα, εκει ειναι το πραγματικο skill..

Δημοσ.

Το google ειναι ότι πιο υπερτιμημένο υπάρχει και έχει δημιουργήσει στρατιές ημιμαθών με <<άποψη>>.

 

Στο θέμα: Το να μπορει κάποιος να ξεχωρίσει τα επιχειρήματα από τις σάλτσες σε ενα κείμενο και να κωδικοποιήσει ώστε να μπορει να τα ανακαλέσει όταν τα χρειαστεί, διδάσκεται.

  • Like 1
Δημοσ.

Οντως και ο ιδιος τα παραδεχεται πως δεν κατανοει τις τεχνικες επιστημες. Εγω οπως προειπα εχω μηχανιστικο τροπο σκεψεις. Αναλυω το συνολο σε κομματια, εντοπιζω τον επιμερους τροπο λειτουργιας τα επανασυνδεω και μαθαινω τον καθολικο τροπο λειτουργιας ενος μηχανισμου. Ο συγκεκριμενος δεν το χει αυτο. Θα μπορουσε να απομημονευσει κειμενα φυσικης, αλλα θα θολωνε σε προβληματα φυσικης, χημειας, μαθηματικων, γεωμετριας. Γιατι Εκει δεν εχει λογια, μονο πραξεις!

 

Αλλα εδω δεν μιλαμε για κατι τετοιο. Εδω μιλαμε για αποροφηση πληροφοριας, τακτοποιησης της, ανακτηση κατα βουληση και αποδοση μεσω προφορικης εκφρασης.

 

 

 

to opoio profanos den borei na kanei otan prokeitai gia ma8hmatika kai fysikh ara paparia.

Δημοσ.

Αυτή η συνεχής προσπάθεια απαξίωσης επειδή έτσι του ήρθε κάποιου, με έμμεσο στόχο να προβάλλει τον εαυτό του, μάλλον δεν θα σταματήσει ποτέ να μου κάθεται στο λαιμό

  • Like 1
Δημοσ.

Καλα τι δεν καταλαβαινετε απο αυτα που εγραψε ο ts? Το ανελυσε και πολυ καλα μαλιστα.

 

Τι μαθηματικα, φυσικη και μπαρμπουτσαλα μπλεξατε? Οτι να ναι ειλικρινα...

Δημοσ.

Το google ειναι ότι πιο υπερτιμημένο υπάρχει και έχει δημιουργήσει στρατιές ημιμαθών με <<άποψη>>.

Στο θέμα: Το να μπορει κάποιος να ξεχωρίσει τα επιχειρήματα από τις σάλτσες σε ενα κείμενο και να κωδικοποιήσει ώστε να μπορει να τα ανακαλέσει όταν τα χρειαστεί, διδάσκεται.

Ότι να ναι... Σου είπε κανείς να μην ξέρεις το αντικείμενο και να έχεις άποψη?? Ο καθένας στην επιστήμη του και σε αυτά που διδάχθηκε δεν μπορεί να θυμάται τα πάντα, εκεί μπαίνει το Google όχι για να μιλήσεις για μαθηματικά και φυσική όταν δεν έχεις ιδέα..
Δημοσ.

Ωραίο θέμα. Αυτό που έχω καταλάβει εμπειρικά είναι ότι το άγχος και η κούραση "αλλοιώνουν" κατά κάποιον τρόπο την σκέψη και την έκφραση γιατί δημιουργούν ένα χάος στο μυαλό οπότε είναι εξαιρετικά δύσκολο να θυμηθείς λεπτομέρειες (ή ακόμα και τα βασικά πολλές φορές) και να τα αποδώσεις με όμορφο τρόπο. Επίσης αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι δεν βοηθά καθόλου η γρήγορη ομιλία, καθώς όταν μιλάς γρήγορα είναι πιο εύκολο να μπερδευτείς και να δημιουργήσεις κάποια ασάφεια ή κάποια παρεξήγηση ως προς τα λεγόμενα. Από εκεί και πέρα παίζει ρόλο και ο τρόπος που διαβάζεις. Παρατηρώ, για παράδειγμα, πως όταν διαβάζω κάποιο θεωρητικό κείμενο δεν χρειάζεται να γυρίσω δεύτερη φορά ή να το πω με λίγα λόγια περιληπτικά γιατί το έχω κατανοήσει. Αυτό όμως ενώ είναι χρήσιμο για την στιγμή, μακροπρόθεσμα δεν οδηγεί πουθενά. Ίσως γιατί όπως έλεγε και ένας καθηγητής στο Πανεπιστήμιο: "repetitio es mater studiorum" (ήταν νομικός και όλοι ξέρουμε πόση μνήμη απαιτεί το επάγγελμα) και επίσης θεωρούσε πως οι μεγαλύτερης γενιάς άνθρωποι έχουν καλύτερη μνήμη γιατί έψαχναν και διάβαζαν πολύ μέσα από βιβλία ενώ τώρα όταν θέλεις να μάθεις κάτι αρκεί μια γρήγορη και εύκολη αναζήτηση στο διαδίκτυο και αυτή είναι μια διαδικασία που δεν ενδυναμώνει την μνήμη. Οπότε πολλές επαναλήψεις και προσωπικό ψάξιμο. Κάποιοι επίσης κρατούν ένα αρχείο με ό,τι σημαντικό και ουσιαστικό διαβάζουν ή θέλουν να θυμούνται, με ημερομηνίες και γεγονότα και κατατρέχουν συχνά σε αυτό. Υπάρχουν όμως κάποια όρια στον καθένα. Γνωρίζω καθηγητή που ξέρει απέξω κείμενα (ακόμα και το "και" που λέμε) και υποστηρίζει ότι δεν κάθεται να τα μάθει αλλά του μένουν με μια πρώτη ανάγνωση (η λεγόμενη φωτογραφική μνήμη).

 

Τώρα, όσον αφορά το κομμάτι της έκφρασης πιστεύω ότι είναι κάτι που καλλιεργείται αλλά θέλει δουλειά. Πρέπει να έχεις ένα καλό και πλούσιο λεξιλόγιο (αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να μαθαίνεις έναν αριθμό λέξεων κάθε μέρα και να τις εντάσσεις σε προτάσεις στον καθημερινό σου λόγο. Με την χρήση θα σου μείνουν και θα σου έρχονται αβίαστα και φυσικά), επίσης να μιλάς με λογική σειρά και να ακολουθείς μια συλλογιστική πορεία (π.χ θέτω ένα επιχείρημα, προχωρώ στην τεκμηρίωση του επιχειρήματος, βγάζω το προσωπικό μου συμπέρασμα ή ανακεφαλαιώνω), να μπορείς να δουλεύεις καλά με τους συνειρμούς σου (αυτό θα γίνει αν για κάθε θέμα έχεις στο μυαλό σου σχετικούς τομείς) και φυσικά να έχουν τα λόγια σου συνοχή (με την χρήση διαρθρωτικών λέξεων). 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...